Dat ze af en toe een ring en het horloge van Hop in het toilet vindt zou toch aanwijzing genoeg moeten zijn.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:21 schreef pullup het volgende:
Toch grappig dat oma het niet door heeft allemaal. Ze zou hier toch wat vaker moeten lezen
Yvonne zou zeggen: "dat ding heb je om te poepen"quote:Op donderdag 13 december 2012 19:26 schreef Copycat het volgende:
Dat verklaart ook die hoge mate van flatulentie.
En zijn aversie tegen lopen.
Loopt helemaal leeg, die man.
Oeh, die is vroeger terug dan normaal ? Dat was een close call dan.quote:
Ik wilde Yvonne hierbij ook aanhalen, ivm een oude sig van haar. Maar was een beetje bang dat dat dan uit zijn verband zou worden getrokken. Zo zijn sommigen hier.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
Yvonne zou zeggen: "dat ding heb je om te poepen"
Heel naar. Zeker als je een serieuze inborst hebt, zoals ik.quote:
quote:
Ja, hij heeft de hele dag hard ...., hard ... nou ja, dus als ze thuiskomt heeft ie daar wel recht op natuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2012 19:35 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En het eerste dat oma doet is hem nog een flesje 'water' geven
Zeg zoiets nu niet! Je weet dat sommigen daar helemaal van over hun toertjes rakenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel naar. Zeker als je een serieuze inborst hebt, zoals ik.
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Het valt me nu pas op dat oma op Pia Beck lijkt (toen ze een jaar of 75 was) Zou dat de reden voor de interesse van PB zijn?
Heeft-ie gratis gekregen bij 180 kratten bier.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:44 schreef Jian het volgende:
Hij heeft Oma een nieuwe telefoon gegeven, zal wel een beste zijn dan
Of hij heeft 'm gratis gekregen bij het afgesloten abonnement, dat oma zelf moet betalen natuurlijk ..quote:Op donderdag 13 december 2012 19:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft-ie gratis gekregen bij 180 kratten bier.
Ze motte die vis de tyfus schoppen, zegt opa.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:46 schreef Coos het volgende:
Ze motte die walvis Cara geven. Oop leeft ook nog tenslotte.
Zo'n bultrug blijft een allochtoon, tenslotte.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:48 schreef Gert het volgende:
Ze motte die vis de tyfus schoppen, zegt opa.
Te weinig Marokkanen op Texel.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze motte die vis de tyfus schoppen, zegt opa.
Jahaa, ik zeg niet zomaar wat.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:51 schreef beequeen het volgende:
Je hebt gelijk, Scrut.
[ afbeelding ]
Ze is in Den Haag geboren las ik netquote:Op donderdag 13 december 2012 19:51 schreef beequeen het volgende:
Je hebt gelijk, Scrut.
[ afbeelding ]
Weet ik toch.quote:
Ze zal wel geadopteerd zijn. Je had vroeger van die dumpplaatsen voor lelijke kinderen.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet ik toch.
Gek dat ze heul niet op haar moeder lijkt.
[ afbeelding ]
Origineel uit Parijs, Notre Dame.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo'n bultrug blijft een allochtoon, tenslotte.
Niet om het een of ander...maar hoe laat was dat...ongeveer ?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het wordt weer dikke vette cyberseks tussen die twee.
Iets nadat ik die post geschreven had. Hoezo? Ken jij Hop?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:33 schreef pos het volgende:
[..]
Niet om het een of ander...maar hoe laat was dat...ongeveer ?
Niet meer dan jijquote:Op donderdag 13 december 2012 20:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iets nadat ik die post geschreven had. Hoezo? Ken jij Hop?
dat ik daar niet van op kijk, hequote:Op donderdag 13 december 2012 20:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij woont bij jou in de buurt.
Dan is ie wel waarschijnlijk gauw dood, trouwens.quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:35 schreef pos het volgende:
[..]
Dan is ie wel waarschijnlijk gauw dood, trouwens.
Wat eet ie, pul?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:35 schreef pullup het volgende:
Bijna alle kaas is lekkermaar ik moet zeggen dat opa nu net weer het enige soort plastic-kaas te pakken lijkt te hebben dat niet te vreten is.
Gewoon Hollandse jonge kaasquote:Op donderdag 13 december 2012 21:37 schreef pos het volgende:
[..]
Wat eet ie, pul?
te .... om terug te scrollen
Op zijn leeftijd?quote:
Neeheee....geen zin inquote:Op donderdag 13 december 2012 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
En dat scrollen is een post of 5 omhoog lui kreng![]()
een oude cap?...lijkt of ik hem eerder gezien hebtquote:Op donderdag 13 december 2012 21:44 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Even zomaar een capje zonder onderschrift
Vers van de persquote:Op donderdag 13 december 2012 21:50 schreef pos het volgende:
[..]
een oude cap?...lijkt of ik hem eerder gezien hebt
Old Amsterdam is goede stuff.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:49 schreef Pearlbitch het volgende:
N.a.v. de kaasdiscussie die hier woedt, meldt Oop dat hij ook liefhebber is van Old Amsterdam. Leo snijdt dat altijd lekker dun!
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:49 schreef Pearlbitch het volgende:
N.a.v. de kaasdiscussie die hier woedt, meldt Oop dat hij ook liefhebber is van Old Amsterdam. Leo snijdt dat altijd lekker dun!
Kan kaas ook al halal zijn?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die is Halal, daar is opa dol op.
Besneden kaasquote:Op donderdag 13 december 2012 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan kaas ook al halal zijn?
Dus dan is varkenskaas haram?
M'n favoriet, blue stilton met portquote:Op donderdag 13 december 2012 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ga toch wel voor het plankje kaas met een portje erbij
Hoofdkaas!!!quote:Op donderdag 13 december 2012 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan kaas ook al halal zijn?
Dus dan is varkenskaas haram?
Jort Kelderquote:Op donderdag 13 december 2012 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu ga ik even naar "Hoe heurt het eigenlijk?" kijken. Vandaag zit er iemand in die ik ken.
niet?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, die ken ik niet persoonlijk.
Nee, bodybuilden met Natasja vL-S.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:28 schreef Jian het volgende:
[..]
ah, jij u bent meer van een potje polo golf met de Savornin Lohman
gezellig en dat doe je dan ook in Monaco?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, bodybuilden met Natasja vL-S.
Nah, ik vind het een vervelend mens.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:34 schreef Jian het volgende:
[..]
gezellig en dat doe je dan ook in Monaco?
ze heeft een vriendje van 18, lees ik dus netquote:Op donderdag 13 december 2012 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, ik vind het een vervelend mens.
En tien jaar geleden was ze lesbischquote:Op donderdag 13 december 2012 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
ze heeft een vriendje van 18, lees ik dus net
En daar ken jij 'r van?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En tien jaar geleden was ze lesbisch
Domme vraagquote:
Zegt PB ook over tien jaar.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En tien jaar geleden was ze lesbisch
Waarom, 10 jaar geleden was Scrut ook lesbisch, dus zo gek is die vraag niet ....quote:Op donderdag 13 december 2012 22:48 schreef pos het volgende:
[..]
Domme vraag...onee...die bestaan niet....
Gezellige kerel om mee op ijsberenjacht te gaan.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:53 schreef Jian het volgende:
Wat een wereldvreemde snuiter die Boddaert
quote:Op donderdag 13 december 2012 22:55 schreef Jian het volgende:
Die ouwe is alweer offline zie ik, kreeg zeker te weinig aandacht naar z'n smaak.
Miran?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Cyberseks-afspraak met Hop.
We zijn vandaag hartstikke on-topic.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Heel goed, anders gaat die quarterpounder weer zeuren
Waar is Oma nu en..en...is datte ook op stream ? Gewoon een vraagje....quote:Op donderdag 13 december 2012 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, Miranda had hoofdpijn maar Hop was geil, zei hij eerder vanavond.
Oma slaapt en opa heeft behalve een geheime chat, een geheime Facebook-pagina en ook nog eens een geheime stream voor dit soort doeleinden.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:05 schreef pos het volgende:
[..]
Waar is Oma nu en..en...is datte ook op stream ? Gewoon een vraagje....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |