Nee, bodybuilden met Natasja vL-S.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:28 schreef Jian het volgende:
[..]
ah, jij u bent meer van een potje polo golf met de Savornin Lohman
gezellig en dat doe je dan ook in Monaco?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, bodybuilden met Natasja vL-S.
Nah, ik vind het een vervelend mens.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:34 schreef Jian het volgende:
[..]
gezellig en dat doe je dan ook in Monaco?
ze heeft een vriendje van 18, lees ik dus netquote:Op donderdag 13 december 2012 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, ik vind het een vervelend mens.
En tien jaar geleden was ze lesbischquote:Op donderdag 13 december 2012 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
ze heeft een vriendje van 18, lees ik dus net
En daar ken jij 'r van?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En tien jaar geleden was ze lesbisch
Domme vraagquote:
Zegt PB ook over tien jaar.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En tien jaar geleden was ze lesbisch
Waarom, 10 jaar geleden was Scrut ook lesbisch, dus zo gek is die vraag niet ....quote:Op donderdag 13 december 2012 22:48 schreef pos het volgende:
[..]
Domme vraag...onee...die bestaan niet....
Gezellige kerel om mee op ijsberenjacht te gaan.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:53 schreef Jian het volgende:
Wat een wereldvreemde snuiter die Boddaert
quote:Op donderdag 13 december 2012 22:55 schreef Jian het volgende:
Die ouwe is alweer offline zie ik, kreeg zeker te weinig aandacht naar z'n smaak.
Miran?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Cyberseks-afspraak met Hop.
We zijn vandaag hartstikke on-topic.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Heel goed, anders gaat die quarterpounder weer zeuren
Waar is Oma nu en..en...is datte ook op stream ? Gewoon een vraagje....quote:Op donderdag 13 december 2012 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, Miranda had hoofdpijn maar Hop was geil, zei hij eerder vanavond.
Oma slaapt en opa heeft behalve een geheime chat, een geheime Facebook-pagina en ook nog eens een geheime stream voor dit soort doeleinden.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:05 schreef pos het volgende:
[..]
Waar is Oma nu en..en...is datte ook op stream ? Gewoon een vraagje....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |