Laat maar uitbuiken, geen bil om te be-kluiven.quote:Op donderdag 13 december 2012 02:07 schreef Coos het volgende:
Kijk Mootie eens lekker uitbuiken.
[ afbeelding ]
Ik wist niet eens dat ze met kip gedouwd wasquote:Op donderdag 13 december 2012 02:07 schreef Coos het volgende:
Kijk Mootie eens lekker uitbuiken.
[ afbeelding ]
ok niet ieder is een taalkundige as ikkequote:Op donderdag 13 december 2012 11:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zorieferchize iz menzeleik
gekkie![]()
De tyfus slaan dat beest!quote:Op donderdag 13 december 2012 12:19 schreef Jian het volgende:
Goedemiddag vrienden van Opa,![]()
zou Opa nou niet een manier weten omdat beest los en terug naar diep water te krijgen![]()
Opa houdt niet van die achterljke grote tyfus vissen. Opa houdt van vissticks, of een harinkie.quote:
Eventueel overgebleven spinazie kun je toch opwarmenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Opa houdt niet van die achterljke grote tyfus vissen. Opa houdt van vissticks, of een harinkie.
Maar vissticks stonden gisteren al op het menu. En ook nog spinazie. Oop zit dus voorlopig wel weer even goed in de vitamines, ijzers en omega-3.![]()
De kokkin werkt vanavond toch? Dat wordt dan dus een vers ingevroren maaltijd uit de diepvries..
Of een pil van Drion.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:18 schreef Toverheks het volgende:
geef dat dier dan een spuitje of is dat verkeerd gedacht, maar zo lijden is toch ook niks
dan worden het een stuk of 5 denk ik, vind het zielig, verlos dat dier dan uit zijn lijden en laat het niet op zee zo ronddobberen en doodgaan, ze moeten het toch opruimen en wegtakelen lijkt me.quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eventueel overgebleven spinazie kun je toch opwarmen?
Ook dat is de natuur.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:23 schreef Toverheks het volgende:
dan worden het een stuk of 5 denk ik, vind het zielig, verlos dat dier dan uit zijn lijden en laat het niet op zee zo ronddobberen en doodgaan, ze moeten het toch opruimen en wegtakelen lijkt me.
Eigenlijk is dat nog wel het beste. Maken we er een Project X-party van.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:26 schreef Gert het volgende:
Vermom maar eens een pil van Drion als plankton.
Gewoon de tyfus schoppen.
jij wil Hop erop afsturenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:26 schreef Gert het volgende:
Vermom maar eens een pil van Drion als plankton.
Gewoon de tyfus schoppen.
Hij moet alleen wel opschieten, want dadelijk krijgt Greenpeace hier lucht van en voor je het weet dobberen er dan weer allerlei bootjes met werkschuw sandalenvolk rond die tyfusvis.quote:
hahahaquote:Op donderdag 13 december 2012 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij moet alleen wel opschieten, want dadelijk krijgt Greenpeace hier lucht van en voor je het weet dobberen er dan weer allerlei bootjes met werkschuw sandalenvolk rond die tyfusvis.
Opa heeft er vast nog wel één liggen, hij schijnt ze regelmatig, her en der, gratis te krijgen!quote:
en de zeemeeuwen een heerlijke vreetorgie van een paar weken ontzeggenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze moeten het toch opruimen en wegtakelen lijkt me.
Maar hoeveel meer informatie wil je nog krijgen dan over Opa? Meer is er toch niet?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:53 schreef QuarterBack het volgende:
Dit "Opatopic" begint allengs een beschamende vertoning te worden, moderatie omtrent offtopic postings ligt óf of zijn reet óf doet vrolijk mee
Voor wat relevante Opa informatie moet ik gemiddeld 6 tot 8 velden gelul doorspitten en dan nog gaat het alleen dan over wat 'ie eet.
De kittens waren boeiender
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |