Dat is het glijdende paadje waarop Oma zich nu al jaren begeeft. ik begreep laatst dat zelfs de crack tegenwoordig een beetje te soft voor haar wasquote:Op woensdag 12 december 2012 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat doet het voor haar niet meer.
Er rest haar nog maar één stap, dat is het inspuiten van lucht. Dat is letterlijk de ultieme flash.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is het glijdende paadje waarop Oma zich nu al jaren begeeft. ik begreep laatst dat zelfs de crack tegenwoordig een beetje te soft voor haar was
Auw...quote:Op woensdag 12 december 2012 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er est haar nog maar één stap, dat is het inspuiten van lucht. Dat is letterlijk de ultieme flash.
Tja, als je al niet meer genoeg aan crack hebt. Krokodil en bathsalt zijn dan misschien gruwelijke middelen maar dat is armeluiscrack, dat flasht voor geen meter.quote:
Een deskundige aan het woord lees ik alquote:Op woensdag 12 december 2012 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, als je al niet meer genoeg aan crack hebt. Krokodil en bathsalt zijn dan misschien gruwelijke middelen maar dat is armeluiscrack, dat flasht voor geen meter.
Ik heb zelf nooit iets sterkers dan een jointje of alcohol gebruikt.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:51 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Een deskundige aan het woord lees ik al
Je hoeft je niet te verontschuldigen bij een ex junk hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb zelf nooit iets sterkers dan een jointje of alcohol gebruikt.
Ik denk dat PB alles goed had +1.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:01 schreef Jian het volgende:
Nog iemand mee gedaan aan het groot dictee, ik had weer alles goed
Zijn die zo slecht danquote:
Ik weet nog wat dramatische scores bij de IQ testen maar heb dit niet zo gevolgdquote:Op woensdag 12 december 2012 22:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Elk jaar weer, dombo's stuk voor stuk
alleen de Josti Band doet het slechter ...![]()
Lul, kut en Jhon?quote:Op woensdag 12 december 2012 22:15 schreef Jian het volgende:
Opa heeft ook meegedaan, hij had alle lidwoorden goed en maar een klein foutje in zijn naam.
Ik weet zeker dat jij hebt meegedaan, wat had je echtquote:Op woensdag 12 december 2012 22:15 schreef Copycat het volgende:
Ik kreeg tien bonuspunten. En airmiles.
Ik ben pas een uurtje thuis. Doe eigenlijk nooit mee. Ben te snel afgeleidquote:Op woensdag 12 december 2012 22:17 schreef Jian het volgende:
Ik weet zeker dat jij hebt meegedaan, wat had je echt
Zeg nou maar gewoon eerlijk hoeveel je er fout had...quote:Op woensdag 12 december 2012 22:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben pas een uurtje thuis. Doe eigenlijk nooit mee. Ben te snel afgeleid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Nou nee hoor, maar ook niet slecht gedaan. en mijn vriendin weer verslagen!!!quote:Op woensdag 12 december 2012 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat PB alles goed had +1.
Opa?quote:Op woensdag 12 december 2012 22:24 schreef Toverheks het volgende:
ik had 0 fouten, ik gebruikte google, net als sommige andere die zich beter voor doen dan ze eigenlijk zijn
quote:Op woensdag 12 december 2012 22:23 schreef Copycat het volgende:
Oh ja, in jouw hoofd zit ik ook op die stream.
Sommige mensen spreken gewoon de waarheid. Wellicht een moeilijk te bevatten concept voor je.
quote:
Opa weet niet eens wat de !Q test is, die denkt dat het te maken heeft met de Q-Koortsquote:
Die doet zich toch precies zo voor zoals ze is?quote:
Namen en rugnummers Heks en waag het niet mijn naam te noemen want ik had gewoon echt alles goedquote:Op woensdag 12 december 2012 22:24 schreef Toverheks het volgende:
ik had 0 fouten, ik gebruikte google, net als sommige andere die zich beter voor doen dan ze eigenlijk zijn
quote:Op woensdag 12 december 2012 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Namen en rugnummers Heks en waag het niet mijn naam te noemen want ik had gewoon echt alles goed
Inderdaad, als er iemand een open boek is ben ik het wel..quote:Op woensdag 12 december 2012 22:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die doet zich toch precies zo voor zoals ze is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
dan heb jij de magnetron gewonnenquote:Op donderdag 13 december 2012 09:46 schreef spapaars het volgende:
-hep ook meegegesgrefen en hat een buitegwoone skore.
eg niet won un microgolfofenquote:Op donderdag 13 december 2012 10:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan heb jij de magnetron gewonnen
Laat maar uitbuiken, geen bil om te be-kluiven.quote:Op donderdag 13 december 2012 02:07 schreef Coos het volgende:
Kijk Mootie eens lekker uitbuiken.
[ afbeelding ]
Ik wist niet eens dat ze met kip gedouwd wasquote:Op donderdag 13 december 2012 02:07 schreef Coos het volgende:
Kijk Mootie eens lekker uitbuiken.
[ afbeelding ]
ok niet ieder is een taalkundige as ikkequote:Op donderdag 13 december 2012 11:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zorieferchize iz menzeleik
gekkie![]()
De tyfus slaan dat beest!quote:Op donderdag 13 december 2012 12:19 schreef Jian het volgende:
Goedemiddag vrienden van Opa,![]()
zou Opa nou niet een manier weten omdat beest los en terug naar diep water te krijgen![]()
Opa houdt niet van die achterljke grote tyfus vissen. Opa houdt van vissticks, of een harinkie.quote:
Eventueel overgebleven spinazie kun je toch opwarmenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Opa houdt niet van die achterljke grote tyfus vissen. Opa houdt van vissticks, of een harinkie.
Maar vissticks stonden gisteren al op het menu. En ook nog spinazie. Oop zit dus voorlopig wel weer even goed in de vitamines, ijzers en omega-3.![]()
De kokkin werkt vanavond toch? Dat wordt dan dus een vers ingevroren maaltijd uit de diepvries..
Of een pil van Drion.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:18 schreef Toverheks het volgende:
geef dat dier dan een spuitje of is dat verkeerd gedacht, maar zo lijden is toch ook niks
dan worden het een stuk of 5 denk ik, vind het zielig, verlos dat dier dan uit zijn lijden en laat het niet op zee zo ronddobberen en doodgaan, ze moeten het toch opruimen en wegtakelen lijkt me.quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eventueel overgebleven spinazie kun je toch opwarmen?
Ook dat is de natuur.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:23 schreef Toverheks het volgende:
dan worden het een stuk of 5 denk ik, vind het zielig, verlos dat dier dan uit zijn lijden en laat het niet op zee zo ronddobberen en doodgaan, ze moeten het toch opruimen en wegtakelen lijkt me.
Eigenlijk is dat nog wel het beste. Maken we er een Project X-party van.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:26 schreef Gert het volgende:
Vermom maar eens een pil van Drion als plankton.
Gewoon de tyfus schoppen.
jij wil Hop erop afsturenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:26 schreef Gert het volgende:
Vermom maar eens een pil van Drion als plankton.
Gewoon de tyfus schoppen.
Hij moet alleen wel opschieten, want dadelijk krijgt Greenpeace hier lucht van en voor je het weet dobberen er dan weer allerlei bootjes met werkschuw sandalenvolk rond die tyfusvis.quote:
hahahaquote:Op donderdag 13 december 2012 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij moet alleen wel opschieten, want dadelijk krijgt Greenpeace hier lucht van en voor je het weet dobberen er dan weer allerlei bootjes met werkschuw sandalenvolk rond die tyfusvis.
Opa heeft er vast nog wel één liggen, hij schijnt ze regelmatig, her en der, gratis te krijgen!quote:
en de zeemeeuwen een heerlijke vreetorgie van een paar weken ontzeggenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze moeten het toch opruimen en wegtakelen lijkt me.
Maar hoeveel meer informatie wil je nog krijgen dan over Opa? Meer is er toch niet?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:53 schreef QuarterBack het volgende:
Dit "Opatopic" begint allengs een beschamende vertoning te worden, moderatie omtrent offtopic postings ligt óf of zijn reet óf doet vrolijk mee
Voor wat relevante Opa informatie moet ik gemiddeld 6 tot 8 velden gelul doorspitten en dan nog gaat het alleen dan over wat 'ie eet.
De kittens waren boeiender
offtopicquote:Op donderdag 13 december 2012 13:53 schreef QuarterBack het volgende:
Dit "Opatopic" begint allengs een beschamende vertoning te worden, moderatie omtrent offtopic postings ligt óf of zijn reet óf doet vrolijk mee
Voor wat relevante Opa informatie moet ik gemiddeld 6 tot 8 velden gelul doorspitten en dan nog gaat het alleen dan over wat 'ie eet.
Relevante opa-informatie?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:53 schreef QuarterBack het volgende:
Daar gaat het niet om, Opatopic is een kapstok geworden voor velden vol gelul die nergens over gaan behalve ten doel zo snel het mogelijk volzetten met nietsquote:Op donderdag 13 december 2012 14:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar hoeveel meer informatie wil je nog krijgen dan over Opa? Meer is er toch niet?
Hij zit en hij eet en drinkt . That's it.
We zitten hier in een rustgevende herhaling.
Dadelijk is de internetruimte op!quote:Op donderdag 13 december 2012 14:02 schreef QuarterBack het volgende:
Daar gaat het niet om, Opatopic is een kapstok geworden voor velden vol gelul die nergens over gaan behalve ten doel zo snel het mogelijk volzetten met niets
Dat maakt het juist zo leukquote:Op donderdag 13 december 2012 14:02 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, Opatopic is een kapstok geworden voor velden vol gelul die nergens over gaan behalve ten doel zo snel het mogelijk volzetten met niets
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dadelijk is de internetruimte op!
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:02 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:06 schreef QuarterBack het volgende:
Ik wacht wel op nieuwe kittens of ijs op het Koningsplein voor wat lol
RLS / JA3000 Wil met opa concurreren.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:06 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!!quote:Op donderdag 13 december 2012 13:53 schreef QuarterBack het volgende:
Dit "Opatopic" begint allengs een beschamende vertoning te worden,
Nooit gedacht dat ik nog eens de voorkeur aan Oop zou gevenquote:Op donderdag 13 december 2012 14:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
RLS / JA3000 Wil met opa concurreren.
alternatief misschien??
Hij is iig wel eerlijker dan opaquote:Op donderdag 13 december 2012 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik nog eens de voorkeur aan Oop zou geven
Het geantwoord in FB. Klachten over (gebrek aan) moderatie daar graag deponeren voortaan.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:02 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Je wil dat tuig toch niet allemaal op straat hebben he?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:06 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
O natuurlijk, er moet hier natuurlijk ruimte vrij blijven voor nog veel meer Non-opa ik snap hem helemaalquote:Op donderdag 13 december 2012 14:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Het geantwoord in FB. Klachten over (gebrek aan) moderatie daar graag deponeren voortaan.
Jij als opa fan moet dat toch weten...quote:Op donderdag 13 december 2012 14:52 schreef Gert het volgende:
Maarre.. is oma nou weg vanavond? Da's toch op donderdag altijd, wie weet dat?
Da's namelijk belangrijk voor de keuzemogelijkheden in de poll!
Poll? Poll? Ik zie geen poll!!quote:Op donderdag 13 december 2012 14:52 schreef Gert het volgende:
O jee... nu val ik door de mand.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:53 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Jij als opa fan moet dat toch weten...
Het is oppasdag, dus Zanussidag.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:52 schreef Gert het volgende:
Die zijn er alleen als er sneeuw of ijs ligt.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kom zeer regelmatig op het Koningsplein maar ik heb daar nog nooit kittens gezien.
Het strooien in de stad is uitbesteed aan de Firma Rutte, die bezuinigen niet op zout en da's jammer voor dat topic.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:00 schreef beequeen het volgende:
Die zijn er alleen als er sneeuw of ijs ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |