cool storyquote:Op woensdag 12 december 2012 17:41 schreef Broekpaling het volgende:
Vandaag op 12/12/12 reed ik om 12:12:12.12 op de A12.
Neuh.quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@ Krioro ( kan nie quoten nie ) nee en ik kan deze week ook verder nietik moet nu huilen van binnen
HAHA!quote:Op woensdag 12 december 2012 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fijn dat het hier 453 graden is in de randstadfail.. En het stink hier naar oude harige mannenzweet
ben jij bekend met oude mannen dan?quote:Op woensdag 12 december 2012 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fijn dat het hier 453 graden is in de randstadfail.. En het stink hier naar oude harige mannenzweet
2 weken geleden gemailed, meerdere malen proberen te bellen. Nada.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niets meer te maken heb met slb.. Oh wacht, net een COP verslag van 93. Blz gemaakt. Zal ik er voor de grap 7 blz met trollfaces bij gooien? Dan 100 blz met nonsens
zit ATM mobiel en dan kan je niet quoten uit een gesloten topicquote:Op woensdag 12 december 2012 17:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Neuh.
[..]Waarom niet, te druk?
[..]
HAHA!
Ik kom ze weleens tegen, buiten ja ...quote:Op woensdag 12 december 2012 17:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ben jij bekend met oude mannen dan?
quote:Op woensdag 12 december 2012 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zit ATM mobiel en dan kan je niet quoten uit een gesloten topic
Wel dichtbij genoeg om te weten dat ze zwetenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom ze weleens tegen, buiten ja ...om nou te zeggen dat ik er bekend mee ben gaat wat furrr
SPOILER: Niet klikken, Vas.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op woensdag 12 december 2012 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zit ATM mobiel en dan kan je niet quoten uit een gesloten topic
Ja, waarom je niet kon/kan sporten dus 4ebje.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:53 schreef Fascination het volgende:
[..]!! Ik denk dat hij wat anders bedoelde.
quote:Op woensdag 12 december 2012 17:55 schreef Fascination het volgende:
SPOILER: Niet klikken, Vas.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Tot over 48 uur?SPOILER: Niet klikken, Vas.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Kerstinkopen bij de boekenwinkelquote:Op woensdag 12 december 2012 17:57 schreef Ezio het volgende:
Net 2 uren in een boekwinkel doorgebracht, wat een ellende die kerstinkopen
Nee.quote:
Boekenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:57 schreef Ezio het volgende:
Net 2 uren in een boekwinkel doorgebracht, wat een ellende die kerstinkopen
Ik kwam nog een mooie vrouw voor je tegen. Even zoeken, heur.quote:
Ik ga voor iedereen specifiek naar een andere winkel, problem?quote:Op woensdag 12 december 2012 17:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kerstinkopen bij de boekenwinkel
2 uur____
Alison Brie?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kwam nog een mooie vrouw voor je tegen. Even zoeken, heur.
Wauw, die is best leuk, zeg. Niet van je verwacht, Zosk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
COP van 93 blz? Hoe doe je dat in hemelsnaam, ik deed altijd amper 5 A4'tjesquote:Op woensdag 12 december 2012 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niets meer te maken heb met slb.. Oh wacht, net een COP verslag van 93. Blz gemaakt. Zal ik er voor de grap 7 blz met trollfaces bij gooien? Dan 100 blz met nonsens
Dus voor 1 persoon 2 uur?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:01 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ga voor iedereen specifiek naar een andere winkel, problem?
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:07 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]Mooi? Voor BP, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou niet voor 1 persoon. Wel als je voor 10 man moet halen.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Beter dan al die wandelende huismoeders overdag. Kun je beter 8 uur in een winkel rondneuzen.
Andi muise?quote:
Oh fuck jaquote:Op woensdag 12 december 2012 17:53 schreef Fascination het volgende:
[..]!! Ik denk dat hij wat anders bedoelde.
Sommige mensen ruik ik al vanaf 4 meter afstand.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel dichtbij genoeg om te weten dat ze zweten
quote:
Wow, 8 jaar jonger dan ik en ziet er even oud uit.quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:07 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]Links een stuk beter dan rechts, maar best een leuke deerne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe dan gewoon gelijk Sasha Grey.quote:
full stops and exclamation marks
Apartquote:Op woensdag 12 december 2012 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel mooi, maar beetje raar hoofd. Doet me denken aan een tapir.
[ afbeelding ]
Whehe, ja morgen koopavond, dus dan moet ik 4x cadeautjes kopen, omdat zaterdag kerstviering met vrienden.. en vrijdag is mn mama jarig en ik kan niet maken om niet te gaanquote:Op woensdag 12 december 2012 17:55 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ja, waarom je niet kon/kan sporten dus 4ebje.
Die heeft echt een geile kopquote:Op woensdag 12 december 2012 18:15 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Wow, 8 jaar jonger dan ik en ziet er even oud uit.
[..]
Links een stuk beter dan rechts, maar best een leuke deerne.
[..]
Doe dan gewoon gelijk Sasha Grey.
Oh, ik vind juist andersom.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:15 schreef krioro het volgende:
Links een stuk beter dan rechts, maar best een leuke deerne.
Hey man, denk je is fissa?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou niet voor 1 persoon. Wel als je voor 10 man moet halen.
Nee hoor, ik zie jou voor me als een ruige, maar zachtaardige punker.quote:
Ja, het is nu een soort moeder der COP's ..quote:Op woensdag 12 december 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
COP van 93 blz? Hoe doe je dat in hemelsnaam, ik deed altijd amper 5 A4'tjes.
Links kijkt als een junk en rechts kijkt onverzorgd.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik vind juist andersom.De linkse foto schreeuwt: ik heb psychische problemen.
Wat is daar onverzorgd aan?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Links kijkt als een junk en rechts kijkt onverzorgd.
Even teruggezocht, mijn laatste COP uit semester 7 (jaar 4 dus) was 10 blz en dat was meer dan gemiddeldquote:Op woensdag 12 december 2012 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het is nu een soort moeder der COP's ..![]()
Eindbazen-rapport, dit dat..
Ah, nou ja, al die inkopen in galop doen is op zich ook wel een workout toch.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehe, ja morgen koopavond, dus dan moet ik 4x cadeautjes kopen, omdat zaterdag kerstviering met vrienden.. en vrijdag is mn mama jarig en ik kan niet maken om niet te gaan_
Joa. Vond die chick van jou er op die foto op lijken, op andere not so much zie ik nu.quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik vind juist andersom.De linkse foto schreeuwt: ik heb psychische problemen.
Lol idd, uitgeleefde blik.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Links kijkt als een junk en rechts kijkt onverzorgd.
Competentiegericht onderwijsquote:Op woensdag 12 december 2012 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Even teruggezocht, mijn laatste COP uit semester 7 (jaar 4 dus) was 10 blz en dat was meer dan gemiddeld.
Mag uitgestrekte draf ook?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, nou ja, al die inkopen in galop doen is op zich ook wel een workout toch.
[..]
Joa. Vond die chick van jou er op die foto op lijken, op andere not so much zie ik nu.
[..]
Oké.quote:
Juist niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Competentiegericht onderwijs_
Ik spuug erop.
Bovendien is het alweer achterhaald, dus ben ik alles voor niets aan het doen
Ja, maar nu heb je talentmanagement ... en dat is nieuw en beter en iedereen kan het aanbevelen... het blijft toch een hoop bla bla bla ...quote:Op woensdag 12 december 2012 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Juist niet.
Mij werd een keer toen de klas gezamenlijk vroeg wtf eigenlijk de bedoeling was van die competentiegerichte ongein uitgelegd dat onze richting (commerciële economie) natuurlijk aan veranderingen onderhevig is, en dat competenties een soort houvast geven zodat je je kan blijven ontwikkelen en niet achter de feiten van je vakgebied aanloopt. Ofzo.
Nee, verschrikkelijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Is juist knap man. Die plaatjes moet je niet te moeilijk over doen.
Nou vooruit dan, omdat jij het bent. Maar dan moet je wel een extra 4 blokken om lopen met de hamsters.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag uitgestrekte draf ook?
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, omdat jij het bent. Maar dan moet je wel een extra 4 blokken om lopen met de hamsters.
Ik kan wel wat leukers bedenkenquote:Op woensdag 12 december 2012 18:31 schreef Germano het volgende:
Hier kun je toch niet op haten, Fas?
[ afbeelding ]
quote:
Dat ziet volwassen uit.quote:
Dat zijn de hallucinaties van salvia, Luurquote:Op woensdag 12 december 2012 18:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan wel wat leukers bedenken.
.
Dat skintone.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:31 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm tja hmmm.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:31 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
straks man, straksquote:Op woensdag 12 december 2012 18:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat ziet volwassen uit.
[..]
Dat zijn de hallucinaties van salvia, Luur [ afbeelding ].
Ik vind het niet lelijk staan als het effen is, maar als het zo'n bloemenhuid wordt dan moet ze iets doen.quote:
Bloemenhuid?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind het niet lelijk staan als het effen is, maar als het zo'n bloemenhuid wordt dan moet ze iets doen.
Wel, duckface.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:31 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
Zoent lekkerquote:
Wow, heftig. Hoop dat je de krant haalt met alle stommiteiten die je gaat uithalenquote:
quote:
pr0gramm heeft ook weer gore shit erop staanquote:
Ja, had liever iets anders gedaanquote:Op woensdag 12 december 2012 18:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Zoent lekker.
[..]
Wow, heftig. Hoop dat je de krant haalt met alle stommiteiten die je gaat uithalen.
Wat kost die troep dan? Doe gewoon alsof, kun je de rest uitlachen.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, had liever iets anders gedaan. Maarja al veel geld aan uitgegeven dus nu gaat t op ook.
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik kom even niet op de naam. Dan lijk je net zo'n menselijk giraf.
Human puke.quote:
Vanochtend al gedaan.quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat ziet er lekkerder uit dan het in de 1e instantie klinkt.
Chocotaart..quote:
Nee, dat niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]_
Wist niet dat je zo'n keukenprins was.
Ik heb even gezocht, maar kan het niet vinden. Als je koude handen hebt, heb je dat soms.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Joh. Vraag me alleen nogsteeds af wat je wel bedoelt
.
ik weet van niksquote:Op woensdag 12 december 2012 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Schuld van sala trouwens ...
weet niet meer precies maar had verschillende porties gehaald en was rond 40 euro kwijt. Was ook voor andere mensen, hoor. Dus valt uiteindelijk wel mee.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat kost die troep dan? Doe gewoon alsof, kun je de rest uitlachen.
quote:
Dat zeiden ze na 1945 ook..quote:
Fijne avond meid.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
weet niet meer precies maar had verschillende porties gehaald en was rond 40 euro kwijt. Was ook voor andere mensen, hoor. Dus valt uiteindelijk wel mee.
gotta go xxx
Oehh, lekker.quote:
Lelijke wenkbrauwenquote:Op woensdag 12 december 2012 18:39 schreef Germano het volgende:
Deze is ook aan, maar ik zie wel iets raars. Kan niet ontdekken wat.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je een bad trip krijgt of erin blijft hangen.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
weet niet meer precies maar had verschillende porties gehaald en was rond 40 euro kwijt. Was ook voor andere mensen, hoor. Dus valt uiteindelijk wel mee.
gotta go xxx
Heb je nog op m'n spoiler geklikt, eerder dit topic?quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een bad trip krijgt of erin blijft hangen.
SjezusSPOILER: Niet klikken, Vas.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:47 schreef Germano het volgende:
Hier Fas, heb jij ook iets.
[ afbeelding ]
Nee, zo'n kontkin is lelijk. Ken wel een meisje dit dat heeft, verder wel gruwelijk mooi.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chin dimples.
[ afbeelding ]
Lelijke ketting.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:47 schreef Germano het volgende:
Hier Fas, heb jij ook iets.
[ afbeelding ]
Ben je mal.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, zo'n kontkin is lelijk. Ken wel een meisje dit dat heeft, verder wel gruwelijk mooi.
Inb4 seksueel onzekere jongens die dat 'te mannelijk' vinden.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je mal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brooke motherfuckin' Shieldsquote:Op woensdag 12 december 2012 18:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Inb4 seksueel onzekere jongens die dat 'te mannelijk' vinden.
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel mooi, maar beetje raar hoofd. Doet me denken aan een tapir.
[ afbeelding ]
Ik vind het niets toevoegen.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je mal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wauw, die is best leuk, zeg. Niet van je verwacht, Zosk.
Brooke Shield is sowieso een beautyquote:Op woensdag 12 december 2012 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je mal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mannenhoofd.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je mal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je mal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe hij er tegenwoordig uitziet.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:54 schreef Germano het volgende:
Deze baas rockte zijn kontkin wel hard vroeger.
[ afbeelding ]
Jammer van de Jappenroots.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Ter sturing van de algemene opinie.
Jammer hè. Als Danny Zuko was hij gewoon alles wat een mens wilde zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe hij er tegenwoordig uitziet.
[ afbeelding ]
Heilige kuttenkankerquote:Op woensdag 12 december 2012 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe hij er tegenwoordig uitziet.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Zal eens physical met je pecs worden.
Sabbel sabbelquote:
Jouw vrouwen zijn sowieso te donker.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Ter sturing van de algemene opinie.
Ik zou ze hard doen hoor, maar ik hou niet van spleetogen. Wel als mens, maar niet als liefde.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is zij ook.
Je levenslust is te donker.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jouw vrouwen zijn sowieso te donker.
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
[ [url=http://l1.yimg.com/bt/api/res/1.2/NtAciAdJKbxtW2nZfTJvnQ--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTYzMA--/http://media.zenfs.com/en(...)ear-2.jpg]afbeelding[/url] ]Kun je net zo goed naar het kerkhof gaan en daar met een bot langs je pik af schrapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[ [url=http://l1.yimg.com/bt/api/res/1.2/NtAciAdJKbxtW2nZfTJvnQ--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTYzMA--/http://media.zenfs.com/en(...)ear-2.jpg]afbeelding[/url] ]Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Haar armen zijn wel heel mager, de rest valt toch wel mee?quote:Op woensdag 12 december 2012 19:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun je net zo goed naar het kerkhof gaan en daar met een bot langs je pik af schrapen.
[..]
[ [url=http://l1.yimg.com/bt/api/res/1.2/NtAciAdJKbxtW2nZfTJvnQ--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTYzMA--/http://media.zenfs.com/en(...)ear-2.jpg]afbeelding[/url] ]Wat is dit voor een ultiem debiele outfit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
Nouquote:Op woensdag 12 december 2012 19:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haar armen zijn wel heel mager, de rest valt toch wel mee?
Oh, hmm, da's minder.quote:
Slank wel, maar dun/mager niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:04 schreef krioro het volgende:
Mensen die slanke vrouwen niet kunnen handelen
[ afbeelding ]
Sorry, daar ben ik te dik voor.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:04 schreef krioro het volgende:
Mensen die slanke vrouwen niet kunnen handelen
[ afbeelding ]
Ik ben toch ook donkerquote:Op woensdag 12 december 2012 18:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sjezusquote:Op woensdag 12 december 2012 19:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n mooi contrasterend roze binnenkantje?
Daar heb je me.quote:
En jij?quote:Op woensdag 12 december 2012 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, Vas heeft een roze kut.
Jij.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Consistentie is je wel vaker vreemd.
Nah, not really.quote:
Sheeeeeetquote:Op woensdag 12 december 2012 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, Vas heeft een roze kut.
WIE NOEM JIJ ZWART? ZWARTE!quote:Op woensdag 12 december 2012 19:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet"_!
Oke roetmopjequote:Op woensdag 12 december 2012 19:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vond 'm wel leuk gevonden.
Maar je begrijpt mij wel blijkbaar dus hou gewoon je bek.quote:
Hahaha shitquote:Op woensdag 12 december 2012 19:24 schreef Typisch het volgende:
ik lees vas haar posts nu in haar stemmetje.
Ma niggas from G blockquote:Op woensdag 12 december 2012 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zag je net posten in de AT-list, dacht even kijken en da's het eerste wat ik zie.
Hoe dan, je wilt praten met een Amerikaans accent en het komt eruit als een mongolische Jamaicaanquote:
Echt manquote:Op woensdag 12 december 2012 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe dan, je wilt praten met een Amerikaans accent en het komt eruit als een mongolische Jamaicaan.
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:31 schreef krioro het volgende:
Nog een keer Vasjes nieuwste hit geluisterd.
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe dan, je wilt praten met een Amerikaans accent en het komt eruit als een mongolische Jamaicaan.
Daar ga ik nog even over na denken, kan ik pas volgend jaar mee gaan beginnen als ik weer terug in Arnhem woon. En zou ook niet weten watquote:Op woensdag 12 december 2012 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is nou de stand van zaken bij jou, ga je nou studie doe?=n?
Ga fysio doen, mag je aan mooie mannen en vrouwen zitten.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar ga ik nog even over na denken, kan ik pas volgend jaar mee gaan beginnen als ik weer terug in Arnhem woon. En zou ook niet weten wat
Dat is wat we hopen, uiteindelijk krijg je alleen maar oude mensen die je mag masseren.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ga fysio doen, mag je aan mooie mannen en vrouwen zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Ik open een praktijk op Ibiza.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is wat we hopen, uiteindelijk krijg je alleen maar oude mensen die je mag masseren.
Of je moet een praktijk openen voor alleen maar mooie mensen. Krio en CB jullie zijn bij deze welkom.
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is wat we hopen, uiteindelijk krijg je alleen maar oude mensen die je mag masseren.
Of je moet een praktijk openen voor alleen maar mooie mensen. Krio en CB jullie zijn bij deze welkom.
Hangt van de prijs afquote:
En dWc wordt betaald om te komen.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij moet betalen, hun mogen gratis.
Dan moet het wel goeie zijn gvdquote:Op woensdag 12 december 2012 19:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij moet betalen, hun mogen gratis.
of om weg te blijvenquote:Op woensdag 12 december 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dWc wordt betaald om te komen.
Twijfelen aan mijn kunsten.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan moet het wel goeie zijn gvd
I see what you did therequote:Op woensdag 12 december 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dWc wordt betaald om te komen.
.
Wil natuurlijk wel waar voor mijn geld hequote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wil ik ook best mee akkoord gaan hoor.
Oh je wilt helemaal geen verpleegkunde meer?quote:Op woensdag 12 december 2012 19:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar ga ik nog even over na denken, kan ik pas volgend jaar mee gaan beginnen als ik weer terug in Arnhem woon. En zou ook niet weten wat
Nee joh! Ook nooit willen doen. Heb die opleiding gevolgd omdat ik echt niet wist wat ik moest gaan doen, achteraf is het wel bevallen en er in blijven hangen.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh je wilt helemaal geen verpleegkunde meer?
Je lijkt wel een kapster, met je gelul.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh je wilt helemaal geen verpleegkunde meer?
Goed dat je het zegt. Die komt vrijdag weer.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je lijkt wel een kapster, met je gelul.
Kut voor je.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je lijkt wel een kapster, met je gelul.
vetjes kweken? ask krio hoe het moetquote:Op woensdag 12 december 2012 20:01 schreef Germano het volgende:
500 gram chocolade van Rousseau voor me liggen.
Tegelijk?quote:Op woensdag 12 december 2012 19:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, gewoon voor de lekker. Gaat ook niet op vanavond.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
vetjes kweken? ask krio hoe het moet
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
vetjes kweken? ask krio hoe het moet
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:01 schreef Germano het volgende:
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, gewoon voor de lekker. Gaat ook niet op vanavond.
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:03 schreef krioro het volgende:
[..])))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
[..]
[..]Wijf.
Even de site gecheckt. Weet niet of het hetzelfde merk is, maar vroeger was ik verslaafd aan deze fucking nice shitquote:Op woensdag 12 december 2012 20:01 schreef Germano het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Voor de honger is het niet. Je bent gewoon jaloers hè, dikkerd.
Ah vandaar je atletische bouw.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Even de site gecheckt. Weet niet of het hetzelfde merk is, maar vroeger was ik verslaafd aan deze fucking nice shit.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Voor de honger is het niet. Je bent gewoon jaloers hè, dikkerd.
Die zijn niet verkeerd. Heb deze voor mij liggen.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Even de site gecheckt. Weet niet of het hetzelfde merk is, maar vroeger was ik verslaafd aan deze fucking nice shit.
[ afbeelding ]
Awwwwww snapquote:
Antwoord dan.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:07 schreef krioro het volgende:
[..]))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Oeiquote:
slap gewordenquote:
Nee, ik heb sowieso al sinds het begin van dit jaar geen honger gehad.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Jij eet alleen als je honger hebt?
Alleen lekkere honger hè, papzak.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, ik heb sowieso al sinds het begin van dit jaar al geen honger gehad.
shittttttquote:Op woensdag 12 december 2012 20:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Alleen lekkere honger hè, papzak.
Ga kaartjes knippen.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:12 schreef Salatrel het volgende:
In nederland hebben we geen honger alleen trek
Dit iddquote:Op woensdag 12 december 2012 20:12 schreef Salatrel het volgende:
In nederland hebben we geen honger alleen trek
Haters gonna hatequote:Op woensdag 12 december 2012 20:11 schreef Germano het volgende:
IEUW CHECK DIE PUKKEL ONDER DE TEPEL.
Was een grap. Ik zie het probleem niet, is toch een normale borst/buik?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haters gonna hate
Ik regel chicks bij de vleet
Einde.
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Alleen lekkere honger hè, papzak.
Onwetenden.quote:
Wel kk buff thoquote:Op woensdag 12 december 2012 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haters gonna hate
Ik regel chicks bij de vleet
Einde.
just kidding tinusquote:
pics van je deltsquote:Op woensdag 12 december 2012 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel taaier dan de gemiddelde dude die niet sport en vaak ongezond eet.
quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Je hebt een maagband? Even voor de echt.
Oké.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:16 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]. Het was een garpje van Vas, ik ben kklekker.
Gelukkig gelooft iedereen Vasquote:Op woensdag 12 december 2012 20:16 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]. Het was een garpje van Vas, ik ben kklekker.
Wees jij stil, ik kan lachen om mezelf. Jij bent onzeker as fuck.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wees jij stil, ik kan lachen om mezelf. Jij bent onzeker as fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wauw, voor zover ik weet halen onzekere mensen andere omlaag met dit soort opmerkingen.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wees jij stil, ik kan lachen om mezelf. Jij bent onzeker as fuck.
En gaan vaak foto's van hun belly posten om te 'bewijzen' dat wat andere mensen zeggen, écht niet waar is!quote:Op woensdag 12 december 2012 20:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wauw, voor zover ik weet halen onzekere mensen andere omlaag met dit soort opmerkingen.
Mijn niveau is kankerlaag.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Je post foto, mensen geven commentaar en dan ga je je niveau verlagen?
Nee, zo makkelijk kom je er niet mee wegquote:Op woensdag 12 december 2012 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn niveau is kankerlaag.
Zo, dat rechtvaardigt de boel weer.
.
WHAT ELSE IS NEW?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Je post foto, mensen geven commentaar en dan ga je je niveau verlagen?
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:19 schreef Chocolatebear het volgende:
dwc gaan we flexpose gifs posten?
Ja dat rechtvaardigt inderdaad allesquote:Op woensdag 12 december 2012 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn niveau is kankerlaag.
Zo, dat rechtvaardigt de boel weer.
kk g egt bek houwe steek je in je kk hooftquote:Op woensdag 12 december 2012 20:21 schreef Germano het volgende:
Iedereen hier heeft wel iets. Waar jullie je druk om maken zeg.
geile UIquote:Op woensdag 12 december 2012 20:21 schreef Germano het volgende:
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:21 schreef Germano het volgende:
Waarom hoofd eraf?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Pic van duh boi in z'n natuurlijke habitat.
[ afbeelding ]
Onzekere typjes hè.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:21 schreef Germano het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |