Daar ga ik nog even over na denken, kan ik pas volgend jaar mee gaan beginnen als ik weer terug in Arnhem woon. En zou ook niet weten watquote:Op woensdag 12 december 2012 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is nou de stand van zaken bij jou, ga je nou studie doe?=n?
Ga fysio doen, mag je aan mooie mannen en vrouwen zitten.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar ga ik nog even over na denken, kan ik pas volgend jaar mee gaan beginnen als ik weer terug in Arnhem woon. En zou ook niet weten wat
Dat is wat we hopen, uiteindelijk krijg je alleen maar oude mensen die je mag masseren.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ga fysio doen, mag je aan mooie mannen en vrouwen zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Ik open een praktijk op Ibiza.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is wat we hopen, uiteindelijk krijg je alleen maar oude mensen die je mag masseren.
Of je moet een praktijk openen voor alleen maar mooie mensen. Krio en CB jullie zijn bij deze welkom.
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is wat we hopen, uiteindelijk krijg je alleen maar oude mensen die je mag masseren.
Of je moet een praktijk openen voor alleen maar mooie mensen. Krio en CB jullie zijn bij deze welkom.
Hangt van de prijs afquote:
En dWc wordt betaald om te komen.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij moet betalen, hun mogen gratis.
Dan moet het wel goeie zijn gvdquote:Op woensdag 12 december 2012 19:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij moet betalen, hun mogen gratis.
of om weg te blijvenquote:Op woensdag 12 december 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dWc wordt betaald om te komen.
Twijfelen aan mijn kunsten.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan moet het wel goeie zijn gvd
I see what you did therequote:Op woensdag 12 december 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dWc wordt betaald om te komen.
.
Wil natuurlijk wel waar voor mijn geld hequote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wil ik ook best mee akkoord gaan hoor.
Oh je wilt helemaal geen verpleegkunde meer?quote:Op woensdag 12 december 2012 19:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar ga ik nog even over na denken, kan ik pas volgend jaar mee gaan beginnen als ik weer terug in Arnhem woon. En zou ook niet weten wat
Nee joh! Ook nooit willen doen. Heb die opleiding gevolgd omdat ik echt niet wist wat ik moest gaan doen, achteraf is het wel bevallen en er in blijven hangen.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh je wilt helemaal geen verpleegkunde meer?
Je lijkt wel een kapster, met je gelul.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh je wilt helemaal geen verpleegkunde meer?
Goed dat je het zegt. Die komt vrijdag weer.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je lijkt wel een kapster, met je gelul.
Kut voor je.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je lijkt wel een kapster, met je gelul.
vetjes kweken? ask krio hoe het moetquote:Op woensdag 12 december 2012 20:01 schreef Germano het volgende:
500 gram chocolade van Rousseau voor me liggen.
Tegelijk?quote:Op woensdag 12 december 2012 19:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, gewoon voor de lekker. Gaat ook niet op vanavond.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
vetjes kweken? ask krio hoe het moet
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
vetjes kweken? ask krio hoe het moet
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:01 schreef Germano het volgende:
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, gewoon voor de lekker. Gaat ook niet op vanavond.
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:03 schreef krioro het volgende:
[..])))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
[..]
[..]Wijf.
Even de site gecheckt. Weet niet of het hetzelfde merk is, maar vroeger was ik verslaafd aan deze fucking nice shitquote:Op woensdag 12 december 2012 20:01 schreef Germano het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Voor de honger is het niet. Je bent gewoon jaloers hè, dikkerd.
Ah vandaar je atletische bouw.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Even de site gecheckt. Weet niet of het hetzelfde merk is, maar vroeger was ik verslaafd aan deze fucking nice shit.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Voor de honger is het niet. Je bent gewoon jaloers hè, dikkerd.
Die zijn niet verkeerd. Heb deze voor mij liggen.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Even de site gecheckt. Weet niet of het hetzelfde merk is, maar vroeger was ik verslaafd aan deze fucking nice shit.
[ afbeelding ]
Awwwwww snapquote:
Antwoord dan.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:07 schreef krioro het volgende:
[..]))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Oeiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |