Lol idd, uitgeleefde blik.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Links kijkt als een junk en rechts kijkt onverzorgd.
Competentiegericht onderwijsquote:Op woensdag 12 december 2012 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Even teruggezocht, mijn laatste COP uit semester 7 (jaar 4 dus) was 10 blz en dat was meer dan gemiddeld.
Mag uitgestrekte draf ook?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, nou ja, al die inkopen in galop doen is op zich ook wel een workout toch.
[..]
Joa. Vond die chick van jou er op die foto op lijken, op andere not so much zie ik nu.
[..]
Oké.quote:
Juist niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Competentiegericht onderwijs_
Ik spuug erop.
Bovendien is het alweer achterhaald, dus ben ik alles voor niets aan het doen
Ja, maar nu heb je talentmanagement ... en dat is nieuw en beter en iedereen kan het aanbevelen... het blijft toch een hoop bla bla bla ...quote:Op woensdag 12 december 2012 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Juist niet.
Mij werd een keer toen de klas gezamenlijk vroeg wtf eigenlijk de bedoeling was van die competentiegerichte ongein uitgelegd dat onze richting (commerciële economie) natuurlijk aan veranderingen onderhevig is, en dat competenties een soort houvast geven zodat je je kan blijven ontwikkelen en niet achter de feiten van je vakgebied aanloopt. Ofzo.
Nee, verschrikkelijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Is juist knap man. Die plaatjes moet je niet te moeilijk over doen.
Nou vooruit dan, omdat jij het bent. Maar dan moet je wel een extra 4 blokken om lopen met de hamsters.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag uitgestrekte draf ook?
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, omdat jij het bent. Maar dan moet je wel een extra 4 blokken om lopen met de hamsters.
Ik kan wel wat leukers bedenkenquote:Op woensdag 12 december 2012 18:31 schreef Germano het volgende:
Hier kun je toch niet op haten, Fas?
[ afbeelding ]
quote:
Dat ziet volwassen uit.quote:
Dat zijn de hallucinaties van salvia, Luurquote:Op woensdag 12 december 2012 18:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan wel wat leukers bedenken.
.
Dat skintone.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:31 schreef Germano het volgende:
Hier kun je toch niet op haten, Fas?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |