cool storyquote:Op woensdag 12 december 2012 17:41 schreef Broekpaling het volgende:
Vandaag op 12/12/12 reed ik om 12:12:12.12 op de A12.
Neuh.quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@ Krioro ( kan nie quoten nie ) nee en ik kan deze week ook verder nietik moet nu huilen van binnen
HAHA!quote:Op woensdag 12 december 2012 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fijn dat het hier 453 graden is in de randstadfail.. En het stink hier naar oude harige mannenzweet
ben jij bekend met oude mannen dan?quote:Op woensdag 12 december 2012 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fijn dat het hier 453 graden is in de randstadfail.. En het stink hier naar oude harige mannenzweet
2 weken geleden gemailed, meerdere malen proberen te bellen. Nada.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niets meer te maken heb met slb.. Oh wacht, net een COP verslag van 93. Blz gemaakt. Zal ik er voor de grap 7 blz met trollfaces bij gooien? Dan 100 blz met nonsens
zit ATM mobiel en dan kan je niet quoten uit een gesloten topicquote:Op woensdag 12 december 2012 17:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Neuh.
[..]Waarom niet, te druk?
[..]
HAHA!
Ik kom ze weleens tegen, buiten ja ...quote:Op woensdag 12 december 2012 17:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ben jij bekend met oude mannen dan?
quote:Op woensdag 12 december 2012 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zit ATM mobiel en dan kan je niet quoten uit een gesloten topic
Wel dichtbij genoeg om te weten dat ze zwetenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom ze weleens tegen, buiten ja ...om nou te zeggen dat ik er bekend mee ben gaat wat furrr
SPOILER: Niet klikken, Vas.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op woensdag 12 december 2012 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zit ATM mobiel en dan kan je niet quoten uit een gesloten topic
Ja, waarom je niet kon/kan sporten dus 4ebje.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:53 schreef Fascination het volgende:
[..]!! Ik denk dat hij wat anders bedoelde.
quote:Op woensdag 12 december 2012 17:55 schreef Fascination het volgende:
SPOILER: Niet klikken, Vas.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 12 december 2012 17:55 schreef Fascination het volgende:
Tot over 48 uur?SPOILER: Niet klikken, Vas.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Kerstinkopen bij de boekenwinkelquote:Op woensdag 12 december 2012 17:57 schreef Ezio het volgende:
Net 2 uren in een boekwinkel doorgebracht, wat een ellende die kerstinkopen
Nee.quote:
Boekenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:57 schreef Ezio het volgende:
Net 2 uren in een boekwinkel doorgebracht, wat een ellende die kerstinkopen
Ik kwam nog een mooie vrouw voor je tegen. Even zoeken, heur.quote:
Ik ga voor iedereen specifiek naar een andere winkel, problem?quote:Op woensdag 12 december 2012 17:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kerstinkopen bij de boekenwinkel
2 uur____
Alison Brie?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kwam nog een mooie vrouw voor je tegen. Even zoeken, heur.
Wauw, die is best leuk, zeg. Niet van je verwacht, Zosk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
COP van 93 blz? Hoe doe je dat in hemelsnaam, ik deed altijd amper 5 A4'tjesquote:Op woensdag 12 december 2012 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niets meer te maken heb met slb.. Oh wacht, net een COP verslag van 93. Blz gemaakt. Zal ik er voor de grap 7 blz met trollfaces bij gooien? Dan 100 blz met nonsens
Dus voor 1 persoon 2 uur?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:01 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ga voor iedereen specifiek naar een andere winkel, problem?
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:07 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]Mooi? Voor BP, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou niet voor 1 persoon. Wel als je voor 10 man moet halen.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Beter dan al die wandelende huismoeders overdag. Kun je beter 8 uur in een winkel rondneuzen.
Andi muise?quote:
Oh fuck jaquote:Op woensdag 12 december 2012 17:53 schreef Fascination het volgende:
[..]!! Ik denk dat hij wat anders bedoelde.
Sommige mensen ruik ik al vanaf 4 meter afstand.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel dichtbij genoeg om te weten dat ze zweten
quote:
Wow, 8 jaar jonger dan ik en ziet er even oud uit.quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:07 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]Links een stuk beter dan rechts, maar best een leuke deerne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe dan gewoon gelijk Sasha Grey.quote:
full stops and exclamation marks
Apartquote:Op woensdag 12 december 2012 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel mooi, maar beetje raar hoofd. Doet me denken aan een tapir.
[ afbeelding ]
Whehe, ja morgen koopavond, dus dan moet ik 4x cadeautjes kopen, omdat zaterdag kerstviering met vrienden.. en vrijdag is mn mama jarig en ik kan niet maken om niet te gaanquote:Op woensdag 12 december 2012 17:55 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ja, waarom je niet kon/kan sporten dus 4ebje.
Die heeft echt een geile kopquote:Op woensdag 12 december 2012 18:15 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Wow, 8 jaar jonger dan ik en ziet er even oud uit.
[..]
Links een stuk beter dan rechts, maar best een leuke deerne.
[..]
Doe dan gewoon gelijk Sasha Grey.
Oh, ik vind juist andersom.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:15 schreef krioro het volgende:
Links een stuk beter dan rechts, maar best een leuke deerne.
Hey man, denk je is fissa?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou niet voor 1 persoon. Wel als je voor 10 man moet halen.
Nee hoor, ik zie jou voor me als een ruige, maar zachtaardige punker.quote:
Ja, het is nu een soort moeder der COP's ..quote:Op woensdag 12 december 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
COP van 93 blz? Hoe doe je dat in hemelsnaam, ik deed altijd amper 5 A4'tjes.
Links kijkt als een junk en rechts kijkt onverzorgd.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik vind juist andersom.De linkse foto schreeuwt: ik heb psychische problemen.
Wat is daar onverzorgd aan?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Links kijkt als een junk en rechts kijkt onverzorgd.
Even teruggezocht, mijn laatste COP uit semester 7 (jaar 4 dus) was 10 blz en dat was meer dan gemiddeldquote:Op woensdag 12 december 2012 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het is nu een soort moeder der COP's ..![]()
Eindbazen-rapport, dit dat..
Ah, nou ja, al die inkopen in galop doen is op zich ook wel een workout toch.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehe, ja morgen koopavond, dus dan moet ik 4x cadeautjes kopen, omdat zaterdag kerstviering met vrienden.. en vrijdag is mn mama jarig en ik kan niet maken om niet te gaan_
Joa. Vond die chick van jou er op die foto op lijken, op andere not so much zie ik nu.quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik vind juist andersom.De linkse foto schreeuwt: ik heb psychische problemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |