Vanochtend al gedaan.quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat ziet er lekkerder uit dan het in de 1e instantie klinkt.
Chocotaart..quote:
Nee, dat niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]_
Wist niet dat je zo'n keukenprins was.
Ik heb even gezocht, maar kan het niet vinden. Als je koude handen hebt, heb je dat soms.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Joh. Vraag me alleen nogsteeds af wat je wel bedoelt
.
ik weet van niksquote:Op woensdag 12 december 2012 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Schuld van sala trouwens ...
weet niet meer precies maar had verschillende porties gehaald en was rond 40 euro kwijt. Was ook voor andere mensen, hoor. Dus valt uiteindelijk wel mee.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat kost die troep dan? Doe gewoon alsof, kun je de rest uitlachen.
quote:
Dat zeiden ze na 1945 ook..quote:
Fijne avond meid.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
weet niet meer precies maar had verschillende porties gehaald en was rond 40 euro kwijt. Was ook voor andere mensen, hoor. Dus valt uiteindelijk wel mee.
gotta go xxx
Oehh, lekker.quote:
Lelijke wenkbrauwenquote:Op woensdag 12 december 2012 18:39 schreef Germano het volgende:
Deze is ook aan, maar ik zie wel iets raars. Kan niet ontdekken wat.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je een bad trip krijgt of erin blijft hangen.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
weet niet meer precies maar had verschillende porties gehaald en was rond 40 euro kwijt. Was ook voor andere mensen, hoor. Dus valt uiteindelijk wel mee.
gotta go xxx
Heb je nog op m'n spoiler geklikt, eerder dit topic?quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een bad trip krijgt of erin blijft hangen.
quote:Op woensdag 12 december 2012 17:55 schreef Fascination het volgende:
SjezusSPOILER: Niet klikken, Vas.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:47 schreef Germano het volgende:
Hier Fas, heb jij ook iets.
[ afbeelding ]
Nee, zo'n kontkin is lelijk. Ken wel een meisje dit dat heeft, verder wel gruwelijk mooi.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chin dimples.
[ afbeelding ]
Lelijke ketting.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:47 schreef Germano het volgende:
Hier Fas, heb jij ook iets.
[ afbeelding ]
Ben je mal.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, zo'n kontkin is lelijk. Ken wel een meisje dit dat heeft, verder wel gruwelijk mooi.
Inb4 seksueel onzekere jongens die dat 'te mannelijk' vinden.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je mal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brooke motherfuckin' Shieldsquote:Op woensdag 12 december 2012 18:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Inb4 seksueel onzekere jongens die dat 'te mannelijk' vinden.
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel mooi, maar beetje raar hoofd. Doet me denken aan een tapir.
[ afbeelding ]
Ik vind het niets toevoegen.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je mal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wauw, die is best leuk, zeg. Niet van je verwacht, Zosk.
Brooke Shield is sowieso een beautyquote:Op woensdag 12 december 2012 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je mal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mannenhoofd.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je mal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je mal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe hij er tegenwoordig uitziet.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:54 schreef Germano het volgende:
Deze baas rockte zijn kontkin wel hard vroeger.
[ afbeelding ]
Jammer van de Jappenroots.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Ter sturing van de algemene opinie.
Jammer hè. Als Danny Zuko was hij gewoon alles wat een mens wilde zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe hij er tegenwoordig uitziet.
[ afbeelding ]
Heilige kuttenkankerquote:Op woensdag 12 december 2012 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe hij er tegenwoordig uitziet.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Zal eens physical met je pecs worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |