pics van je deltsquote:Op woensdag 12 december 2012 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel taaier dan de gemiddelde dude die niet sport en vaak ongezond eet.
quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Je hebt een maagband? Even voor de echt.
Oké.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:16 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]. Het was een garpje van Vas, ik ben kklekker.
Gelukkig gelooft iedereen Vasquote:Op woensdag 12 december 2012 20:16 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]. Het was een garpje van Vas, ik ben kklekker.
Wees jij stil, ik kan lachen om mezelf. Jij bent onzeker as fuck.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wees jij stil, ik kan lachen om mezelf. Jij bent onzeker as fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wauw, voor zover ik weet halen onzekere mensen andere omlaag met dit soort opmerkingen.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wees jij stil, ik kan lachen om mezelf. Jij bent onzeker as fuck.
En gaan vaak foto's van hun belly posten om te 'bewijzen' dat wat andere mensen zeggen, écht niet waar is!quote:Op woensdag 12 december 2012 20:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wauw, voor zover ik weet halen onzekere mensen andere omlaag met dit soort opmerkingen.
Mijn niveau is kankerlaag.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Je post foto, mensen geven commentaar en dan ga je je niveau verlagen?
Nee, zo makkelijk kom je er niet mee wegquote:Op woensdag 12 december 2012 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn niveau is kankerlaag.
Zo, dat rechtvaardigt de boel weer.
.
WHAT ELSE IS NEW?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Je post foto, mensen geven commentaar en dan ga je je niveau verlagen?
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:19 schreef Chocolatebear het volgende:
dwc gaan we flexpose gifs posten?
Ja dat rechtvaardigt inderdaad allesquote:Op woensdag 12 december 2012 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn niveau is kankerlaag.
Zo, dat rechtvaardigt de boel weer.
kk g egt bek houwe steek je in je kk hooftquote:Op woensdag 12 december 2012 20:21 schreef Germano het volgende:
Iedereen hier heeft wel iets. Waar jullie je druk om maken zeg.
geile UIquote:Op woensdag 12 december 2012 20:21 schreef Germano het volgende:
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:21 schreef Germano het volgende:
Waarom hoofd eraf?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Pic van duh boi in z'n natuurlijke habitat.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |