SPOILER: SchermOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PowerhouseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AccuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DualSIM & FrequentiebandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ondersteuning van AndroidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire modellen (smartphones die pas over een tijdje worden verwacht zijn hierin niet opgenomen). Zo kun je makkelijker een indruk krijgen wat het beste geschikt zou zijn voor jou. De genoemde prijzen zijn richtprijzen en sterk onderhevig aan de vraag en aanbod van een bepaalde telefoon.SPOILER: OVERZICHT DUALCORE MODELLENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: OVERZICHT QUADCORE MODELLENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.
Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.SPOILER: WebshopsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AliExpress & DHGateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao & TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Aftersale: en nu?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:| www.gizchina.com | www.gizbeat.com | www.gizmochina.com |
Android customizing-termen uitgelegd voor n00bs: http://androidforums.com/(...)ashing-adb-root.html || www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |
› Jiayu G3-topicreeks op FOK!
OP Version 1.0 by shiznuts | © 2012 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNL
[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 11-12-2012 16:32:28 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Goed nieuws.
http://translate.google.n(...)ujizixun%2F1995.html
De Quadcore MTK6589 zal ook dualSIM zijn, als ik het goed begrijp.quote:In addition to these mainstream quad-core with features, it is learned MTK6589 will support both WCDMA / TD-SCDMA 3G network, at the same time support the dual card dual standby and dual-card dual-pass function, is the industry's first HSPA + smart machine solutionsThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Gelukkig! In Europa doen ze er niet aan dus zou vervelend zijn als ze er daar ook mee stoppenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:01 schreef shiznuts het volgende:
Goed nieuws.
http://translate.google.n(...)ujizixun%2F1995.html
De Quadcore MTK6589 zal ook dualSIM zijn, als ik het goed begrijp.
[..]![]()
True. True. Alleen de N003 zal best wel tof zijn, maar 5.3" wordt me een beetje te gortig ben ik bang.
Binnenkort ff researchen wie nog meer met een tof MTK6589-model komt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
fapblet is dat.
Newman N2 geen dualsim? Met 4.7 Inch is die nog wel te doen. Maar het moet niet groter worden. Kan net zo goed anders mijn 7 Inch tablet in mn zak doen.![]()
Ja, ik heb nog nooit een phablet gehad en de Note II lijkt wel aardig op zich, maare kweenie.
Ligt aan de processor-compabiliteit ontwerpfilosofie. Ik denk niet dat de Samsung Exynos, Qualcomm Snapdragon en Huawei's K3V2-processor zijn bedacht om dualSIM te ondersteunen. Dat is waarom in het dualcore bereik je ook nagenoeg alleen de MTK6577 tegenkomt. MediaTek speelt een leuke hand zo met de MTK6589.Misschien haal ik 'em wel gewoon hoor, die N003, mocht er niks leukers voorbijkomen, zeker als de prijs zo scherp is als de N002.
Hmm, de Tegra quadcore ZTE U950 schijnt dan wel dualSIM te zijn weer, had ik niet verwacht. Zal toch niet? Misschien foutje van de Aliexpress-verkoper.
[ Bericht 1% gewijzigd door shiz op 11-12-2012 15:37:36 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Meer mensen die last hebben van veel "Telefoon inactief" gebruik in hun batterij grafiek?
Bij mij staat er maar liefst 42%, lijkt me nog aardig hoog. Kan me niet herinneren dat het met mijn Sensation ook zo erg was.![]()
staat bij mij op dit moment 49%.. zegt natuurlijk vrij weinigquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:57 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Meer mensen die last hebben van veel "Telefoon inactief" gebruik in hun batterij grafiek?
Bij mij staat er maar liefst 42%, lijkt me nog aardig hoog. Kan me niet herinneren dat het met mijn Sensation ook zo erg was.
als je geen andere apps gebruikt hebt en je batterij loopt leeg, dan is het logischerwijs dat de phone idle dus een groter percentage inneemt van het totaal verbruik..
ga je apps/andeere functionaliteiten gebruiken zal die natuurlijk gaan dalen!![]()
Ik gebruik de telefoon zelf niet, maar ik zag hem gisteren 100% op de lader en zag letterlijk het percentage van 100 naar 82% lopen in minder dan 1 minuut.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
staat bij mij op dit moment 49%.. zegt natuurlijk vrij weinig
als je geen andere apps gebruikt hebt en je batterij loopt leeg, dan is het logischerwijs dat de phone idle dus een groter percentage inneemt van het totaal verbruik..
ga je apps/andeere functionaliteiten gebruiken zal die natuurlijk gaan dalen!
Heb het gevoel dat er iets sowieso niet klopt![]()
![]()
Daar heb ik. Sinds de t10 Rom geen last meer van... Heb je je Rom wel geupdate?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:33 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
[..]
Ik gebruik de telefoon zelf niet, maar ik zag hem gisteren 100% op de lader en zag letterlijk het percentage van 100 naar 82% lopen in minder dan 1 minuut.
Heb het gevoel dat er iets sowieso niet klopt![]()
TCL (Alcatel-related geloof ik) komt ook met MTK6589-gebasseerde quadcore phones; lijken wel wat.
Preview: http://www.mtksj.com/html/MTKshoujizixun/1900.html
Announcement: http://mtksj.com/html/MTKshoujizixun/1943.html
Ergens lieten ze een prijs van 1599 CNY vallen.
Lenovo, ZTE en OPPO lijken er ook wat mee te gaan doen?
[ Bericht 4% gewijzigd door shiz op 11-12-2012 15:29:29 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Als ik me kan herinneren:quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:09 schreef Downstar het volgende:
[..]
Daar heb ik. Sinds de t10 Rom geen last meer van... Heb je je Rom wel geupdate?
1 root
2 t12 update
3 Xenorium rom
Zal eens kijken of ik daar iets fout heb gedaan![]()
Ik heb er geen last van met mijn ROM. Inderdaad als je 'm van de oplader haalt loopt hij even terug. Mijn telefoon is nu 70% en is gisterenavond 100% opgeladen. 18 uur en 38 minuten op accu.![]()
Heeft iemand een *bliep SIM-kaart in z'n Chinese smartphone?
Zo ja, zou ik alstjeblieft de volledige APN instellingen mogen?
Het lukt echt niet om internetverbinding te krijgen, wat ik ook doe.
Thanks![]()
Ik ben op vakantie dus gebruik geen 3G. Nu gebruik ik 'em dus weinig, ik zit met een laptop op Wi-Fi. Vannacht niet opgeladen, zit 'ie een 1d 5h 15m op batterij en zit 'ie op 80%.Not bad.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Newman N2 = Freelander I20 dus.
Weet ik niet zeker meer. Envelop is al weg. Stond wel iets van Swiss post oid op volgens mij.quote:Op maandag 10 december 2012 21:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
enorm snel, mijn cover + screenprotectors + accu voor de neo die ik had besteld op 10 november
en die verzonden was op 19 november, nog steeds niet binnen..
was hij verstuurd middels HK airmail?
Lightake maakt sinds 15-11 niet gebruik meer van China/HK post. Zie hier
Hoe wordt trouwens een pakketje van Deutsche Post in NL bezorgd ?
Via PostNL ?![]()
raar die van mij werd nog steeds met HK post verstuurdquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:23 schreef glsf het volgende:
[..]
Weet ik niet zeker meer. Envelop is al weg. Stond wel iets van Swiss post oid op volgens mij.
Via PostNL ?![]()
Ik neem aan dat je geen gegevens verliest? Dus even installeren en verder waar je bent gebleven?quote:Op maandag 10 december 2012 15:55 schreef Xenorium het volgende:
Ok hier de fix voor de FMRadio en Flashlight. Gewoon op je sdkaart zetten als zip en via CWM recovery updaten.
Ik hoor de feedback wel. Jullie hebben geluk, heb 'm vertaald in het Nederlands.![]()
http://rapidshare.com/fil(...)shlight_Xenorium.zip
Thanks voor de snelle update, dit is natuurlijk geweldig![]()
![]()
Die chinezen lusten er wel pap van qua specificaties hè?
Ben benieuwd wat er allemaal uit gaat komen, al ben ik voorlopig nog content met mijn Galaxy S3.Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Wow gebruik je die dan wel? xD Zit nu op 24% na 14 uur gebruik. Heb hem wel intensief gebruik, ongeveer 2 uur muziek geluisterd, wifi heel de tijd aan en synchroniseren ook aan en wat spelletjes gespeeld.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:46 schreef Xenorium het volgende:
Ik heb er geen last van met mijn ROM. Inderdaad als je 'm van de oplader haalt loopt hij even terug. Mijn telefoon is nu 70% en is gisterenavond 100% opgeladen. 18 uur en 38 minuten op accu.
Ben echt tevreden van de batterij eigenlijk, is "maar 1850" maar komt er zonder er op te moeten letten de dag mee door dus meer moet dat niet zijn voor mij![]()
![]()
Nope geen gegevensverlies, alleen een aanvulling van 2 apk's.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:35 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen gegevens verliest? Dus even installeren en verder waar je bent gebleven?
Thanks voor de snelle update, dit is natuurlijk geweldig![]()
Heel mooi! Werkt inderdaad goed!quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:06 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Nope geen gegevensverlies, alleen een aanvulling van 2 apk's.![]()
Om de 4 weken volgens reggie middleton.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:35 schreef Majinster het volgende:
Weet iemand of de chinese gsm's ook na een tijdje goedkoper worden? Bijvoorbeeld de jiayu g2 ofzo.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Ik zoek de beste Chineze smartphone op dit moment. Als ik de specificaties lees wordt dat: http://product.yesky.com/product/813/813881/param.shtml
Welke ideeën hebben jullie hierover?Love is in the air!![]()
OPPO Finder 5 ?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:59 schreef Landgeld het volgende:
Ik zoek de beste Chineze smartphone op dit moment. Als ik de specificaties lees wordt dat: http://product.yesky.com/product/813/813881/param.shtml
Welke ideeën hebben jullie hierover?we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Ik heb de NEO ook onderweg, via Deutsche Post. Wat wel listig is dat zei de datum niet als 04/12/2012 zien maar als 12/04/2012.. Dus ik kon tijd lang m'n pakketje niet traceren, maar nu kwam ik op de volgende status:quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:23 schreef glsf het volgende:
[..]
Weet ik niet zeker meer. Envelop is al weg. Stond wel iets van Swiss post oid op volgens mij.
Via PostNL ?
Die Sendung ist am 04.12.2012 im internationalen Logistikzentrum Singapore eingegangen
HIj is dus aangekomen in singapore, nu vraag ik mij af wat de volgende stap is en of hij niet al gewoon lekker onderweg is naar nederland (laten we het hopen)![]()
er word nu idd via swiss post en deutsche post gedaan, lightake ff gesproken toenstraksquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:23 schreef glsf het volgende:
[..]
Via PostNL ?
volgens hun zouden die carriers moeten kunnen leveren binnen 2 weken
zou mooi zijn dus!![]()
hebben ze ook een ETA voor de pakketten die nu worden verzonden met hk post?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:49 schreef Downstar het volgende:
[..]
er word nu idd via swiss post en deutsche post gedaan, lightake ff gesproken toenstraks
volgens hun zouden die carriers moeten kunnen leveren binnen 2 weken
zou mooi zijn dus!![]()
Ik zou uitgaan van de 15e januari dan kan het altijd meevallenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:53 schreef Majinster het volgende:
[..]
hebben ze ook een ETA voor de pakketten die nu worden verzonden met hk post?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
2 maanden wachten op de neo <3quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik zou uitgaan van de 15e januari dan kan het altijd meevallen![]()
Hmm die 3,5mm ingang van Mn neo is volgens mij kapot, als ik mn oortjes inplug komt er uit een oortje geluid en uit mn speakers, na wat flink draaien/duwen alleen uit t ene oortje, iemand een idee hoe ik dit kan fixen?![]()
Lees een stukje terug, weet niet of die van jou ook los zit (zal je hem moeten open draaien).quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:59 schreef mtchel112 het volgende:
Hmm die 3,5mm ingang van Mn neo is volgens mij kapot, als ik mn oortjes inplug komt er uit een oortje geluid en uit mn speakers, na wat flink draaien/duwen alleen uit t ene oortje, iemand een idee hoe ik dit kan fixen?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik had mijn ingang kapot gemaakt door er te veel kracht op te zetten. Dit heb ik kunnen oplossen door hem open te vijzen en de verbindingen van de audio jack met het moederbordje terug vast te laten solderen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:59 schreef mtchel112 het volgende:
Hmm die 3,5mm ingang van Mn neo is volgens mij kapot, als ik mn oortjes inplug komt er uit een oortje geluid en uit mn speakers, na wat flink draaien/duwen alleen uit t ene oortje, iemand een idee hoe ik dit kan fixen?
Weet niet of dat bij jouw ook gaat helpen, lijkt mijn bijna alsof de ingang vanbinnen geen deftig contact meer maakt :s
Je hebt toch wel al eens met andere oortjes geprobeerd hé?![]()
In het begin deednie het prima, in de sportschool wss een zware dumbell op mn been gezet en toen viel mn audio uit (gebeurt heel vssk bij mij) daarna geen normaal geluid gekregenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:02 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Ik had mijn ingang kapot gemaakt door er te veel kracht op te zetten. Dit heb ik kunnen oplossen door hem open te vijzen en de verbindingen van de audio jack met het moederbordje terug vast te laten solderen.
Weet niet of dat bij jouw ook gaat helpen, lijkt mijn bijna alsof de ingang vanbinnen geen deftig contact meer maakt :s
Je hebt toch wel al eens met andere oortjes geprobeerd hé?
Verschillende oortjes geprobeerd![]()
Lijkt op het zelfde probleem blijkbaar, openmaken en kijken of de contactjes nog goed zitten en anders (laten) solderen.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Zal idd de beste oplossing zijn wss. Zien dat je een schroevendraaier hebt die perfect past in de vijsjes zodat je ze niet kapot maakt en dan moet het normaal lukken. Gewoon voorzichtig zijn en als wat losgemaakt moet worden voorzichtig losmaken ^^quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:12 schreef RobertNL het volgende:
Lijkt op het zelfde probleem blijkbaar, openmaken en kijken of de contactjes nog goed zitten en anders (laten) solderen.![]()
De geschikte maat schroevendraaier is PH00 ! Mensen die psp's uitelkaar hebben gehaald zullen deze maat herkennen
Heb die schroefjes aan de achterkant losgehaald alleen krijg ik verder niks los?:s![]()
Gewoon je nagel of een heel dunne schroevendraaier er tussen zetten en moet losklikken dan normaal, kan soms wel wat kracht kosten. Het moet openkomen tussen de metalen rand en het voorste deel van de gsm, dan weet je wat je moet opentrekkenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:19 schreef mtchel112 het volgende:
De geschikte maat schroevendraaier is PH00 ! Mensen die psp's uitelkaar hebben gehaald zullen deze maat herkennen
Heb die schroefjes aan de achterkant losgehaald alleen krijg ik verder niks los?:s![]()
![]()
Denk dat er tijdens het rooten iets niet helemaal correct is verlopen. Als ik na reboot van telefoon naar system settings wil gaan krijg ik melding 'Unfortunaltely, settings has stopped'. Iemand idee ?![]()
Hmm vreemd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:41 schreef stefke001 het volgende:
Denk dat er tijdens het rooten iets niet helemaal correct is verlopen. Als ik na reboot van telefoon naar system settings wil gaan krijg ik melding 'Unfortunaltely, settings has stopped'. Iemand idee ?
Heb je wel CWM? Dan kan je in recovery eens proberen data te wipen.
Anders zou ik zeggen flash T12 eens opnieuw en probeer het nog een keer![]()
![]()
Ah, I see stukje ervsn sf kunnen krijgrn, zit trouwens super goed vast, morgen even uitgerust proberen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:21 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Gewoon je nagel of een heel dunne schroevendraaier er tussen zetten en moet losklikken dan normaal, kan soms wel wat kracht kosten. Het moet openkomen tussen de metalen rand en het voorste deel van de gsm, dan weet je wat je moet opentrekken
Bedankt voor t advies !![]()
Heb idd nog even de T12 opnieuw geflasht en terug in orde.
'k Probeer het morgen nog even opnieuw. Many thanks for your help man![]()
![]()
Nicequote:Op dinsdag 11 december 2012 23:56 schreef stefke001 het volgende:
Ondertussen volledig gelukt. Werkende playstore. Thxveel plezier er mee
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:56 schreef stefke001 het volgende:
Ondertussen volledig gelukt. Werkende playstore. Thx![]()
kijk dat zijn goede berichten. en hoe bevalt de neo
?
![]()
Is dit wat? En gaat het de laatste Android software en games draaien?
http://www.tinydeal.com/t(...)g-phone-p-63519.html
Of hebben jullie een betere deal? Voor 100 euro lijkt me dit niet gek.![]()
![]()
De singlecore MTK6575 loopt de hedendaagse standaard achter. Zelfde voor de 800x480 resolutie, zeker op 5.0" en 512MB RAM & 512MB ROM. Sowieso hebben de 512MB RAM-telefoons vaak weinig support en al helemaal geen internationale community die je helpt met firmware upgrades. Het is dan ook nog eens een design-ripoff van Samsung in feite.
Dusse, ik zou 'em lekker links laten liggen, maar je moet 't vooral lekker zelf weten natuurlijk.
Er is niet voor niks een selectie gemaakt al in de OP.
Mwha de processor gaat dan nog maar de ROM en RAM lopen inderdaad achter. De resolutie + grote van het scherm zijn nou ook niet echt positiefquote:Op woensdag 12 december 2012 12:31 schreef shiznuts het volgende:
De singlecore MTK6575 loopt de hedendaagse standaard achter. Zelfde voor de 800x480 resolutie, zeker op 5.0" en 512MB RAM & 512MB ROM. Sowieso hebben de 512MB RAM-telefoons vaak weinig support en al helemaal geen internationale community die je helpt met firmware upgrades. Het is dan ook nog eens een design-ripoff van Samsung in feite.
Dusse, ik zou 'em lekker links laten liggen, maar je moet 't vooral lekker zelf weten natuurlijk.
Er is niet voor niks een selectie gemaakt al in de OP.(QHD minimaal is wel aan te raden).
De telefoons in de OP zijn boven het budget waarvoor ik een telefoon zoek, het gaat vooral als backup smartphone dienen.
Hebben jullie anders tips voor smartphones tot max 150 euro? Liefst 1 die het beste mee gaat voor een dergelijke bedrag (waar Rom en Ram wat beter van is)?![]()
Mijn N002 was echt geen 150,- euro hoor (112). Zelfs mijn Jiayu G3 kostte dat uiteindelijk niet eens (148).
Tenzij je al rekening houdt met douanekosten...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Eerst en vooral een grote dank je wel aan de personen die het hebben mogelijk gemaakt om de telefoon te rooten en er een werkende playstore op te zetten. Is gewoon perfect.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:50 schreef Downstar het volgende:
[..]![]()
kijk dat zijn goede berichten. en hoe bevalt de neo
?
Heb lang op de phone moeten wachten, maar lukt al vrij aardig om ermee te werken al heb ik nog een aantal (domme) puntjes. Zou bvb. mijn calender (van hotmail, gelinkt aan deze van facebook) willen zien, maar is nog niet gelukt (zoeken verder).![]()
Kun je mij een link pasen van die N002 of de nieuwe variant die ook iets van 115 euro kost oid? Dat is eigenlijk wel een hele fijne prijs, laat me weten! Ik ben zelf namelijk helemaal nog niet zo bekend met Chineze telefoons.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:55 schreef shiznuts het volgende:
Mijn N002 was echt geen 150,- euro hoor (112). Zelfs mijn Jiayu G3 kostte dat uiteindelijk niet eens (148).
Tenzij je al rekening houdt met douanekosten...![]()
http://chinaprices.us?q=n02-m Met de huidige koerst is dat [click] .quote:Op woensdag 12 december 2012 13:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kun je mij een link pasen van die N002 of de nieuwe variant die ook iets van 115 euro kost oid? Dat is eigenlijk wel een hele fijne prijs, laat me weten! Ik ben zelf namelijk helemaal nog niet zo bekend met Chineze telefoons.
Gooi er nog eens 25,- euro mogelijke importkosten bij en je zit nog niet aan 150,- euro.
Zelf heb ik 'em via Taobao d.m.v. een agent (MisterTao), lees de OP voor meer aanschafmogelijkheden.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Installeren van app Hotmail doet 't m natuurlijkquote:Op woensdag 12 december 2012 12:58 schreef stefke001 het volgende:
[..]
Eerst en vooral een grote dank je wel aan de personen die het hebben mogelijk gemaakt om de telefoon te rooten en er een werkende playstore op te zetten. Is gewoon perfect.
Heb lang op de phone moeten wachten, maar lukt al vrij aardig om ermee te werken al heb ik nog een aantal (domme) puntjes. Zou bvb. mijn calender (van hotmail, gelinkt aan deze van facebook) willen zien, maar is nog niet gelukt (zoeken verder).![]()
![]()
Ik zou even verder kijken. Prijs is inderdaad in orde maar de telefoon moet met 1ghz en 500 ram een 5inch scherm en android 4.0 gaan trekken. Ik verwacht niet dat dat vlekkeloos gaat lopen.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:18 schreef Apekoek het volgende:
Is dit wat? En gaat het de laatste Android software en games draaien?
http://www.tinydeal.com/t(...)g-phone-p-63519.html
Of hebben jullie een betere deal? Voor 100 euro lijkt me dit niet gek.Ons aller kapitein haque is ook aanwezig![]()
Dat doet het prima hoor. de groote van het scherm heeft niks te maken met de snelheid. De resolutie het het hem.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:24 schreef Haque het volgende:
[..]
Ik zou even verder kijken. Prijs is inderdaad in orde maar de telefoon moet met 1ghz en 500 ram een 5inch scherm en android 4.0 gaan trekken. Ik verwacht niet dat dat vlekkeloos gaat lopen.
720P gaat nog prima op de 531 GPU dus hij zal zeker geen problemen hebben met 480P van dit toestel.
Toestel gaat vast tegenvallen door de hoeveelheid RAM (voor mensen die weinig/net gebruiken geen probleem maar bij iets meer gebruik wel.).
ROM is ook wat weinig, 512MB - android = weinig over.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ja, op je homescreen heb je links van de middelste navbarknop om naar je apps te gaan een contacticoontje.
Klik daarop. Kies het contact naar wens uit.
Van je drie fysieke touchknoppen ('terug' 'home' 'opties'), gebruik de rechtse.
Nu krijg je opties, kies voor 'Delete'.
Toedels contact!
Iemand anders nog met een leuk alternatief die wat sneller is voor echt max 125 euro? (Ivm mogelijke import kosten)quote:Op woensdag 12 december 2012 13:24 schreef Haque het volgende:
[..]
Ik zou even verder kijken. Prijs is inderdaad in orde maar de telefoon moet met 1ghz en 500 ram een 5inch scherm en android 4.0 gaan trekken. Ik verwacht niet dat dat vlekkeloos gaat lopen.![]()
misschien zoiets (wel bagger resolutie)quote:Op woensdag 12 december 2012 13:45 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Iemand anders nog met een leuk alternatief die wat sneller is voor echt max 125 euro? (Ivm mogelijke import kosten)
http://www.buyincoins.com(...)e-product-21164.html
maar een dualcore krijg je niet en je krijgt een kutresolutie. Wel goede accu though. als je een betere wil moet je net als iedereen hier voor de NEO gaan.Ons aller kapitein haque is ook aanwezig![]()
Als je gewoon de OP, OpeningsPost, had gelezen, wist je waar je op moet letten...quote:Op woensdag 12 december 2012 13:45 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Iemand anders nog met een leuk alternatief die wat sneller is voor echt max 125 euro? (Ivm mogelijke import kosten)
En als je daar kijkt, daar worden al de meest populaire en bekwame voorstellen gedaan/deals gegeven.
Waarom denk je dat hier vaak over de N002 a.k.a. N02-M wordt gesproken?
Het is zo'n beetje de goedkoopste prijs voor een dualcore, 1GB RAM, dualSIM, 540p 4.5" scherm Android smartphone in een aardig aantrekkelijk jasje ook nog.
Ik zou lekker 800x480p 512MB smartphones vergeten...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Voor iedere koper is er natuurlijk een passende GSM.
Ligt er maar net aan wat je er mee doet.
Als je niet wilt gamen bijv. dan ben je al snel tevreden met een SingleCore 512MB GSM!![]()
Ja, uhm. Sommige mensen kunnen ook prima uit de voeten met een 20 euro telefoon zonder touchscreen.Dan zeg ik gewoon: 'nee, neem liever eentje die in de OP genoemd wordt'.quote:Is dit wat? En gaat het de laatste Android software en games draaien?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
http://www.gizchina.com/2(...)otos-and-video-here/
KWIJL*
Ik wil NU een oppo-Find-5
@edit, was die THH-productions jonge niet gebanned?![]()
![]()
Thx, wist ik niet. 't Zit 'm soms in kleine dingen.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:38 schreef shiznuts het volgende:
Ja, op je homescreen heb je links van de middelste navbarknop om naar je apps te gaan een contacticoontje.
Klik daarop. Kies het contact naar wens uit.
Van je drie fysieke touchknoppen ('terug' 'home' 'opties'), gebruik de rechtse.
Nu krijg je opties, kies voor 'Delete'.
Toedels contact!![]()
Everything you could wish for... behalve dualSIM (en prijs waarschijnlijk): consider the deal broken.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:36 schreef jonasr het volgende:
KWIJL*
Ik wil NU een oppo-Find-5True.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:38 schreef stefke001 het volgende:
[..]
Thx, wist ik niet. 't Zit 'm soms in kleine dingen.You're welcome.
Kijk eens naar de Star/Ulefone V1277, die is maar 512 ram maar wel een 4.3 inch QHD amoled scherm
wat echt mooi is.
Behoorlijke batterij van 2200mAh, 4 G geheugen, verdeelt over 2x2 G aan app en intern geheugen, mtk 6577 dualcore 1Ghz.
Deze gebruik ik nu een paar weken en bevalt echt uitstekend.
Volledige google services, fatsoenlijke GPS, geen chinese nutteloze apps, gewoon nederlands in te stellen.
Moet voor dat geld te vinden zijn.![]()
Pf prijs prijs ;P.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Everything you could wish for... behalve dualSIM (en prijs waarschijnlijk): consider the deal broken.
[..]
True.You're welcome.
Geen dualsim is wel minder.
Prijs, pfff kijk naar dat ding.
Dat specs![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:36 schreef jonasr het volgende:
KWIJL*
Ik wil NU een oppo-Find-5
@edit, was die THH-productions jonge niet gebanned?![]()
http://www.engadget.com/2012/12/12/oppo-find-5-hands-on/
Nadelen:
- Geen dualsim (voor mij niet zo'n probleem)
- Geen uitbreiding van geheugen
- ''duur''Denk zelf dat ik niet met 512MB uit de voeten kanquote:Op woensdag 12 december 2012 15:03 schreef Mehari het volgende:
Kijk eens naar de Star/Ulefone V1277, die is maar 512 ram maar wel een 4.3 inch QHD amoled scherm
wat echt mooi is.
Behoorlijke batterij van 2200mAh, 4 G geheugen, verdeelt over 2x2 G aan app en intern geheugen, mtk 6577 dualcore 1Ghz.
Deze gebruik ik nu een paar weken en bevalt echt uitstekend.
Volledige google services, fatsoenlijke GPS, geen chinese nutteloze apps, gewoon nederlands in te stellen.
Moet voor dat geld te vinden zijn.verder ziet het wel goed uit
Geen uitbreiding van geheugen => is wel een dealbreker voormij.
Prijs is niet echt hoog als je hem vergelijkt met producten waarmee hij concurreert (Iphone etc).
LT Coupon RETAILMENOT
$0.00 $0.00
-.-'.
Werkt niet meer -..-"![]()
![]()
5 inch ook. Mij iets te groot. Newman N2 prefeer ik nog steeds. Ben alleen benieuwd naar het scherm, hoe de inkijkhoeken zijn.![]()
't Is niet de ultimate flawless phone helaas. En 499 usd, *slik*, dan liever wat meer voor een Samsung of wat dan ook. Het leuke aan de Chinese phones voor mij is voor weinig geld iets tofs proberen. Maar goed.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:38 schreef jonasr het volgende:
Geen uitbreiding van geheugen => is wel een dealbreker voormij.
Prijs is niet echt hoog als je hem vergelijkt met producten waarmee hij concurreert (Iphone etc).
LT Coupon RETAILMENOT
$0.00 $0.00
-.-'.
Werkt niet meer -..-"![]()
De coupon werkt wel! Alleen net als panda4fok bij Pandawill werkt een coupon niet als iets een pre-order prijs heeft of al in de aanbieding (van/voor) is. Daarom gaat er niks vanaf. Werkt prima op items die niet al afgeprijsd zijn.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Waarom zou 512MB niet genoeg zijn?quote:Denk zelf dat ik niet met 512MB uit de voeten kanverder ziet het wel goed uit
Natuurlijk is meer altijd beter maar in deze 2 weken nooit iets gemerkt van vollopen van het RAM geheugen.
Plaats voor apps is er genoeg met 4 GB totaal.
Wat mij in deze aanspreekt is dat het de eerste chinese smartphone die ik heb waarbij alles werkt zo out of the box.
Ik heb er al 3 gehad en ze hadden allemaal wel iets wat niet goed werkte.![]()
Duurt 3 dagen.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:12 schreef Miniem het volgende:
Verdorie, 10-12 de Neo besteld (met DHL) en hij is nog steeds niet verzonden
Eindelijk de Neo vandaag binnen per post. Geen extra kosten. Was verzonden per airmail.
Processing Status Notes
11/19/2012 6:22:27 AM Instant Order Received Order has been received. Order appears to be paid. Please check transaction records before shipment.
11/19/2012 8:56:34 AM Collecting Products Now Processing.
11/19/2012 5:43:12 PM Special Notes 此单给客人发一个欧规转接头25519*1
11/21/2012 5:14:30 PM Package Shipped Tracking # Added:[PROCESSING:0.372 kg]
11/23/2012 12:12:08 PM Waiting for shipping
11/23/2012 12:12:31 PM Package Shipped Tracking # Added: [RXxxxxxxxxxDE:0.362kg]
Tracking stond gisteren pas op gescanned in NL en vandaag binnen.
Valt me niet tegen qua snelheid.
Keurig een verloopstukje voor NL stekker toegevoegd waar ik om heb gevraagd.![]()
Nog best snel dan, maar je zou verwachten als je 20 dollar extra betaald dat ze het sneller versturen.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:32 schreef glsf het volgende:
[..]
Duurt 3 dagen.
Eindelijk de Neo vandaag binnen per post. Geen extra kosten. Was verzonden per airmail.
Processing Status Notes
11/19/2012 6:22:27 AM Instant Order Received Order has been received. Order appears to be paid. Please check transaction records before shipment.
11/19/2012 8:56:34 AM Collecting Products Now Processing.
11/19/2012 5:43:12 PM Special Notes 此单给客人发一个欧规转接头25519*1
11/21/2012 5:14:30 PM Package Shipped Tracking # Added:[PROCESSING:0.372 kg]
11/23/2012 12:12:08 PM Waiting for shipping
11/23/2012 12:12:31 PM Package Shipped Tracking # Added: [RXxxxxxxxxxDE:0.362kg]
Tracking stond gisteren pas op gescanned in NL en vandaag binnen.
Valt me niet tegen qua snelheid.
Keurig een verloopstukje voor NL stekker toegevoegd waar ik om heb gevraagd.
Er staat 3-5 dagen voor dat je het ontvangt.![]()
dat geld natuurlijk vanaf dat hij daadwerkelijk verzonden is...quote:Op woensdag 12 december 2012 18:35 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nog best snel dan, maar je zou verwachten als je 20 dollar extra betaald dat ze het sneller versturen.
Er staat 3-5 dagen voor dat je het ontvangt.
lijkt me algemeen bekend toch?
![]()
T'och voor wat je krijgt wil ik wel 499 neerleggen...quote:Op woensdag 12 december 2012 16:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
't Is niet de ultimate flawless phone helaas. En 499 usd, *slik*, dan liever wat meer voor een Samsung of wat dan ook. Het leuke aan de Chinese phones voor mij is voor weinig geld iets tofs proberen. Maar goed.
De coupon werkt wel! Alleen net als panda4fok bij Pandawill werkt een coupon niet als iets een pre-order prijs heeft of al in de aanbieding (van/voor) is. Daarom gaat er niks vanaf. Werkt prima op items die niet al afgeprijsd zijn.
Enkel niet uitbreidbaar geheugen.. Als dit echt zo is, is dat een afknapper voormij.
Op zijn minst microSD slot voor 32gb nodig zowiezo.![]()
Voor mensen die de GPS niet super vinden.Dank aan GertNL (van Tweakers)quote:Update voor de gene die problemen hebben met hun GPS!!
Ik heb vorige week 2 toestellen gekocht en een daarvan heeft het bekende GPS probleem.
Hoe het kan vertel het maar, je zou zeggen dat 2 dezelfde toestellen allebei hetzelfde zouden moeten zijn.
Laten we het maar houden op de kleur de 1 is zwart en de ander grijs
Ik was een beetje aan het zoeken op het internet en kwam het volgende tegen.
Using Root explorer or other applications browse to /system/etc/gps.conf
Edit it and set any of the following servers based on your individual location.
For more details you may visit the link provided above as Source.
Heel simpel installeer even Superuser voor root acces en Es File Explorer.
Open Es File Explorer ga naar instellingen scroll helemaal naar beneden en open ROOT OPTIES!
Zorg dat hier alle VINKJES ingevuld staan!
Ga nu terug naar het begin scherm van Es File Explorer.
Nu gaan we naar de map SYTEM daarna ETC......... maak nu eerst een backup van de map GPS.CONFIG.
Hierna druk je wat langer op het bestand GPS.CONFIG dan opent er een scherm selecteer OPENEN ALS!! daarna TEKST daarna DB TEXT EDITOR.
Nu zie je staan bij de eerste regel, NTP_SERVER=cn.pool.ntp.org
Alles wat achter het = teken staat moet je veranderen.
Er zijn meerdere opties maar ik heb op het toestel die goed was het verandert in europe.pool.ntp.org .....dus ( NTP_SERVER=europe.pool.ntp.org ) deze is specifiek gericht op europa!!
En het andere toestel met het gps probleem verandert in nl.pool.ntp.org dus ( NTP_SERVER=nl.pool.ntp.org )
Beide toestellen hebben nu in 10 sec een fix!!
Heel veel succes allemaal.
Oja, vergeet niet GPS TEST te installeren!! https://play.google.com/s...id=com.chartcross.gpstest
Hieronder staan de verschillende GPS zones!
Global — pool.ntp.org
----------------------------------------------------------------------------
Europe — europe.pool.ntp.org
Asia — asia.pool.ntp.org
Oceania — oceania.pool.ntp.org
North America — north-america.pool.ntp.org
South America — south-america.pool.ntp.org
Africa — africa.pool.ntp.org
Europe — europe.pool.ntp.org
Austria — at.pool.ntp.org
Switzerland — ch.pool.ntp.org
Germany — de.pool.ntp.org
Denmark — dk.pool.ntp.org
Spain — es.pool.ntp.org
France — fr.pool.ntp.org
Italy — it.pool.ntp.org
Luxembourg — lu.pool.ntp.org
Netherlands — nl.pool.ntp.org
Norway — no.pool.ntp.org
Poland — pl.pool.ntp.org
Sweden — se.pool.ntp.org
Slovenia — si.pool.ntp.org
United Kingdom — uk.pool.ntp.org
Finland — fi.pool.ntp.org
Ireland — ie.pool.ntp.org
Russian Federation — ru.pool.ntp.org
Belgium — be.pool.ntp.org
Portugal — pt.pool.ntp.org
Greece — gr.pool.ntp.org
Hungary — hu.pool.ntp.org
Bulgaria — bg.pool.ntp.org
Romania — ro.pool.ntp.org
Czech Republic — cz.pool.ntp.org
Yugoslavia — yu.pool.ntp.org
Estonia — ee.pool.ntp.org
Belarus — by.pool.ntp.org
Slovakia — sk.pool.ntp.org
Ukraine — ua.pool.ntp.org
Lithuania — lt.pool.ntp.org
Macedonia — mk.pool.ntp.org
Moldova — md.pool.ntp.org
Latvia — lv.pool.ntp.org
Croatia — hr.pool.ntp.org
Republic of Serbia — rs.pool.ntp.org
Bosnia and Herzegovina — ba.pool.ntp.org
Asia — asia.pool.ntp.org
Philippines — ph.pool.ntp.org
Malaysia — my.pool.ntp.org
Turkey — tr.pool.ntp.org
Singapore — sg.pool.ntp.org
India — in.pool.ntp.org
Hong Kong — hk.pool.ntp.org
United Arab Emirates — ae.pool.ntp.org
Japan — jp.pool.ntp.org
Bangladesh — bd.pool.ntp.org
Israel — il.pool.ntp.org
Korea — kr.pool.ntp.org
Thailand — th.pool.ntp.org
Iran — ir.pool.ntp.org
Taiwan — tw.pool.ntp.org
China — cn.pool.ntp.org
Indonesia — id.pool.ntp.org
Vietnam — vn.pool.ntp.org
Pakistan — pk.pool.ntp.org
Oman — om.pool.ntp.org
Uzbekistan — uz.pool.ntp.org
Sri Lanka — lk.pool.ntp.org
Kyrgyzstan — kg.pool.ntp.org
Cambodia — kh.pool.ntp.org
Qatar — qa.pool.ntp.org
Saudi Arabia — sa.pool.ntp.org
Oceania — oceania.pool.ntp.org
Australia — au.pool.ntp.org
New Zealand — nz.pool.ntp.org
New Caledonia — nc.pool.ntp.org
North America — north-america.pool.ntp.org
Canada — ca.pool.ntp.org
United States — us.pool.ntp.org
Mexico — mx.pool.ntp.org
Guatemala — gt.pool.ntp.org
Panama — pa.pool.ntp.org
Bahamas — bs.pool.ntp.org
Costa Rica — cr.pool.ntp.org
El Salvador — sv.pool.ntp.org
South America — south-america.pool.ntp.org
Brazil — br.pool.ntp.org
Chile — cl.pool.ntp.org
Argentina — ar.pool.ntp.org
Venezuela — ve.pool.ntp.org
Africa — africa.pool.ntp.org
Tanzania — tz.pool.ntp.org
South Africa — za.pool.ntp.org
Angola — ao.pool.ntp.org
Madagascar — mg.pool.ntp.orgMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Wat me opeens opviel trouwens...
Bij Settings < About Phone is opeens (?) een tweede 'System updates te vinden'.
Dat is een eigen app-a-like updatesysteem die nu staat op 'Version: V11M_NEO_T12'.
De N002 is OTA?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Kan inderdaad goed helpen maar is gemakklijker te doenquote:Op woensdag 12 december 2012 21:32 schreef RobertNL het volgende:
Voor mensen die de GPS niet super vinden.
[..]
Dank aan GertNL (van Tweakers)
Met de app FasterFix Kan je die setting gewoon via dat programa wijzigenDoet dus hetzelfde maar op een gemakkelijkere manier
![]()
Meh, verander het liever handmatig dan met verdachte programma's.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:53 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Kan inderdaad goed helpen maar is gemakklijker te doen
Met de app FasterFix Kan je die setting gewoon via dat programa wijzigenDoet dus hetzelfde maar op een gemakkelijkere manier
![]()
Waarom een app voor zoiets simpels
Voor mensen met minder technische kennis, of die het zo genaamd spannend vinden om iets (handmatig) te veranderen met een root Explorer is zo'n app natuurlijk handig..
Na Fix app gewoon even deinstalleren natuurlijk
Ik zal hem ook eens op Europa zetten, al heb ik met a-gps goede Fix tijden dus..![]()
Hebben jullie met de NEO (T12 update) ook dat het wlan mac address elke keer wijzigt als je wifi uit en aan zet ?
Mac adres kun je vinden onder "about phone" en dan "status".
[ Bericht 15% gewijzigd door glsf op 13-12-2012 08:46:11 ]![]()
Nee. Wel dat z'n verkregen adres van ons interne netwerk telkens een getal opschuift. Inmiddels op 10.0.1.77 :-s Kan ook aan router liggen?quote:Op woensdag 12 december 2012 23:36 schreef glsf het volgende:
Hebben jullie met de NEO ook dat het wlan mac address elke keer wijzigt als je wifi uit en aan zet ?![]()
Die beide tabjes heb ik ook, maar hadden we die eerder niet? (nooit opgevallen)quote:Op woensdag 12 december 2012 21:37 schreef shiznuts het volgende:
Wat me opeens opviel trouwens...
Bij Settings < About Phone is opeens (?) een tweede 'System updates te vinden'.
Dat is een eigen app-a-like updatesysteem die nu staat op 'Version: V11M_NEO_T12'.
De N002 is OTA?![]()
Weet je zeker dat je mac address niet wijzigt ?quote:Op donderdag 13 december 2012 08:29 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Nee. Wel dat z'n verkregen adres van ons interne netwerk telkens een getal opschuift. Inmiddels op 10.0.1.77 :-s Kan ook aan router liggen?
Dat zou namelijk opschuiven ipadres kunnen verklaren. Normaal krijg je hetzelfde ip-adres weer terug mits je binnen de lease time zit.![]()
http://www.pandawill.com/(...)gps-wifi-p66077.html
$188,99 voor de G3! -> Is dat een foutje?
Frontpage zegt: $203,99
Sla je slag zou ik zeggen!![]()
![]()
Hebben we ook nog ergens een pandawill coupon?quote:Op donderdag 13 december 2012 10:52 schreef SittingDuck het volgende:
http://www.pandawill.com/(...)gps-wifi-p66077.html
$188,99 voor de G3! -> Is dat een foutje?
Frontpage zegt: $203,99
Sla je slag zou ik zeggen!
Not je kan niet Add To Cart doen omdat ze geen stock hebben;
Details
Not sure the exact time when have stock, we will propose a suitable solution as soon as possible. 09-15-2012![]()
Ga het even wat uitvoeriger testen zodra ik thuis ben. Mijn vrouw gebruikt de Neo, dus ik moet m uit haar handen trekkenquote:Op donderdag 13 december 2012 08:33 schreef glsf het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je mac address niet wijzigt ?
Dat zou namelijk opschuiven ipadres kunnen verklaren. Normaal krijg je hetzelfde ip-adres weer terug mits je binnen de lease time zit.![]()
zeker goed gevonden... en ja ik heb het ook..quote:Op woensdag 12 december 2012 23:36 schreef glsf het volgende:
Hebben jullie met de NEO (T12 update) ook dat het wlan mac address elke keer wijzigt als je wifi uit en aan zet ?
Mac adres kun je vinden onder "about phone" en dan "status".
en dat is inderdaad ook de reden dat je router je steeds nieuwe IP adressen geeft..
en dat verklaart misschien ook wel dat mijn router de laatste tijd steeds vaker spaced
om de neo te voorzien van internet middels wifi.. dan zie ik wel dat ik verbinding heb 2-3 streepjes, maar die streepjes blijven dan grijs.. pas wanneer ze blauw zijn heb je dan internet..
maar dan blijft hij soms hangen op grijs..
vage shit..
maar ze lopen dus het macadress te spoofen op 1 of andere manier..![]()
Juist! zelfde probleem hier. Soms knalde hij mijn laptop er af (ip conflict). Maar dat was voor T12 daarna juist geen last meer vanquote:Op donderdag 13 december 2012 11:28 schreef Downstar het volgende:
[..]
zeker goed gevonden... en ja ik heb het ook..
en dat is inderdaad ook de reden dat je router je steeds nieuwe IP adressen geeft..
en dat verklaart misschien ook wel dat mijn router de laatste tijd steeds vaker spaced
om de neo te voorzien van internet middels wifi.. dan zie ik wel dat ik verbinding heb 2-3 streepjes, maar die streepjes blijven dan grijs.. pas wanneer ze blauw zijn heb je dan internet..
vage shit..
maar ze lopen dus het macadress te spoofen op 1 of andere manier..
Probleem begon toen de Neo binnen was en als ik het state vloog het internet er direct af. Had al een idee dat daar wat mis was. Maar na de flash geen last meer van gehad.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Vandaag mij Neo van Buysku ontvangen. Staat T12 en geeft ook CWM recovery aan als ik in recovery ga. Dus als ik het goed versta hoef ik dus enkel de zips van Xenorium (NeoN003_T12Nl + Fix_FMRadio_flashlight op een sd -kaartje te zetten) op te starten in cwm-recovery en ik heb een nederlandstalige Neo. Trouwen 116,14 betaald en geen douane (stond $24 android-phone als gift op het pakje). BuySku heeft 5 dagen na de bestelling verstuurd en hij was slechts 9 dagen onderweg.
CWM is wel in het chinees, maar hier staat de vertaling.
1 probleempje. Device koppelt precies niet aan via usb.![]()
Hoezo 116 betaald? hij staat er voor 160 dollar opquote:Op donderdag 13 december 2012 11:56 schreef Fasroslis het volgende:
Vandaag mij Neo van Buysku ontvangen. Staat T12 en geeft ook CWM recovery aan als ik in recovery ga. Dus als ik het goed versta hoef ik dus enkel de zips van Xenorium (NeoN003_T12Nl + Fix_FMRadio_flashlight op een sd -kaartje te zetten) op te starten in cwm-recovery en ik heb een nederlandstalige Neo. Trouwen 116,14 betaald en geen douane (stond $24 android-phone als gift op het pakje). BuySku heeft 5 dagen na de bestelling verstuurd en hij was slechts 9 dagen onderweg.
CWM is wel in het chinees, maar hier staat de vertaling.
1 probleempje. Device koppelt precies niet aan via usb.![]()
Wel een snelle levering dan.![]()
"De telefoon beschikt standaard over 16GB opslaggeheugen, terwijl er ook een 32GB-variant te koop zal zijn. Een micro-sd slot ontbreekt en het geheugen kan dan ook niet uitgebreid worden. "
![]()
![]()
Geen Oppo Find-5 voor mij dus...![]()
'ze' ?!?!?! *paranoide om zich heen kijkt*quote:Op donderdag 13 december 2012 11:28 schreef Downstar het volgende:
[..]
zeker goed gevonden... en ja ik heb het ook..
vage shit..
Hier thuis al wel langer conflict tussen Neo en laptop. Zodra laatste online gaat, gaat Neo's verbinding koppie onder.
Hoop dus dat te achterhalen valt wat ervoor zorgt dat mac adres telkens wisselt.![]()
Nu kan je hem krijgen aan 121.87 EUR.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:19 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hoezo 116 betaald? hij staat er voor 160 dollar op![]()
Wel een snelle levering dan.
2 weken gelden stond hij op 161.99 USD , daar ging nog de 6% BuySku-gift coupon af en gaf BuySku een koers van 1.31 (veel beter dan de 1.25 van PP).
Nu is hij inderdaad 8 USD duurder, wat hem een goeie 5 EUR duurder maakt (Coupon en koers zijn nog hetzelfde)
BuySku heeft een heel goeie Dollar/EUR-koers samen met banggood betaal ik daar steeds in EUR de andere webshops betaal je meestal beter in USD.
En zeer tevreden over die snelle levering had hem niet meer deze week verwacht.![]()
Iets anders: de Funda app riep gisteren dat ie een update had. Toen ik op 'updaten' drukte, opende zich een grijze update omgeving van de Neo zelf, inclusief Chinese tekens. Werkte niet, uiteraard.
Heb vervolgens maar geüpdatet vanuit de playstore, ging prima.
Heb vervolgens gezocht naar wat die grijze omgeving nou was, bleek een gesimplificeerd scherm te zijn van de Neo appstore.
Op een of andere manier denkt de Neo dus (weer) dat updaten via de Neo appstore moet. Hoe draai ik dat terug?
Ik draai T12 (níet de NL'se van Xenorium), CWM.
Iemand een idee?![]()
Ik weet niet of je win 7 hebt maar dan moet je in de instellingen (op de Neo) even aanpassen dat deze als medispeler (dacht ik) zich gaat gedragen.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:56 schreef Fasroslis het volgende:
Device koppelt precies niet aan via usb.
Staat standaard op XP compat en niet win7.![]()
Nee, linux (fedora) en Win XP via Virtual box. In win XP toont hij wel 2 aangekoppelde schijven, maar kan daar niks op doen.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:43 schreef glsf het volgende:
[..]
Ik weet niet of je win 7 hebt maar dan moet je in de instellingen (op de Neo) even aanpassen dat deze als medispeler (dacht ik) zich gaat gedragen.
Staat standaard op XP compat en niet win7.![]()
Dat had ik ook en toen op win 7 gezet en toen werkte het wel.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:45 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Nee, linux (fedora) en Win XP via Virtual box. In win XP toont hij wel 2 aangekoppelde schijven, maar kan daar niks op doen.
Wordt dan als een soort device zichtbaar en was toen wel benaderbaar. Ik gebruik win 7 64 bit.Er zit functionaliteit in android dat deze zelf een mac adres genereert in bepaalde situaties. Zal er vanavond nog even verder naar zoeken. Ik heb wel wat gevonden maar moet even kijken of deze situatie ook op Neo van toepassing is. Er zijn ook andere toestellen waarbij dit voorkomt.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:28 schreef Downstar het volgende:
Als er iemand is die dit ZEKER niet heeft hoor ik het ook graag. Dan wel even je versie (T12?) vermelden. Dan kunnen we die misschien gebruiken als werkende referentie.
[ Bericht 16% gewijzigd door glsf op 13-12-2012 15:38:57 ]![]()
Ik dus ook, official T12 (voor volledigheid)quote:Op donderdag 13 december 2012 16:36 schreef Downstar het volgende:
Ik heb dus het ' mac probleem' en zit op T12 official rom![]()
mac adres wisselt niet, ip adres. Dus een apparaat fixed adres geven. Of de range in je router verbreden.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:44 schreef funky_fart het volgende:
[..]
'ze' ?!?!?! *paranoide om zich heen kijkt*
Hier thuis al wel langer conflict tussen Neo en laptop. Zodra laatste online gaat, gaat Neo's verbinding koppie onder.
Hoop dus dat te achterhalen valt wat ervoor zorgt dat mac adres telkens wisselt.Ons aller kapitein haque is ook aanwezig![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:49 schreef Haque het volgende:
[..]
mac adres wisselt niet, ip adres. Dus een apparaat fixed adres geven. Of de range in je router verbreden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]oSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat de neuknvm dan.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig![]()
Okee. Ook hier dus het geval. Ander mac adres (en ip) na opnieuw opbouwen van wifi-verbinding. Dit trouwens met T15 stock rom.
Draai trouwens inmiddels een week met T15 en geen verschil gemerkt met T12.![]()
Het mac probleem is al eerder gesignaleerd en beschreven:quote:Op donderdag 13 december 2012 16:36 schreef Downstar het volgende:
Ik heb dus het ' mac probleem' en zit op T12 official rom
Op het Neo forum (translation) en op XDA
In beide gevallen maken ze gebruik van SN WRITE tool voor een oplossing.
Met dit tooltje kan ook de Imei en BT gefixt worden.
Imei fout bij de MTK6577 is ook al vaker aan de orde geweest op diverse sites
[ Bericht 7% gewijzigd door elinx op 13-12-2012 20:45:44 ]![]()
Ja lap
Men geluid werkt nu dus weer, maar merkte net dat ik nu een eigenlijk even groot probleem heb. Heb blijkbaar met het veelvuldig openen van mijn gsm de aansluiting van de miro beschadigd.
Hij neemt namelijk geen geluid meer op, niet echt ideaal voor een gsm dus :p![]()
De verbinding moet er heel precies in vallen, had het de eerste keer ook hij zat niet niet helemaal goed en ik had geen geluid op de microfoon.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:01 schreef Vincent_vd het volgende:
Ja lap
Men geluid werkt nu dus weer, maar merkte net dat ik nu een eigenlijk even groot probleem heb. Heb blijkbaar met het veelvuldig openen van mijn gsm de aansluiting van de miro beschadigd.
Hij neemt namelijk geen geluid meer op, niet echt ideaal voor een gsm dus :pMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Heb jij die tool ook gebruikt ?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:40 schreef elinx het volgende:
[..]
Het mac probleem is al eerder gesignaleerd en beschreven:
Op het Neo forum (translation) en op XDA
In beide gevallen maken ze gebruik van SN WRITE tool voor een oplossing.
Met dit tooltje kan ook de Imei en BT gefixt worden.
Imei fout bij de MTK6577 is ook al vaker aan de orde geweest op diverse sites
Kan de tool namelijk niet vinden.![]()
Ik heb het weer klaar..... neo komt in boot loop... kom niet meer in de recovery hij blijft dan rebooten..
Kan wel met power en volume up in factory test mode komen.
Had mijn neo vanaf het begin al gelijk geroot, geupdate naar t12 en de cmw recovery geinstalleerd, nu wilde ik de telefoon leeg halen via de ingebouwde factory reset in de t12 rom...
De telefoon ging herstarten en blijft nu constant booten.
Krijg dan recovery mode en zie het android poppetje met open buik verschijnen en hierin draait een soort cubus... ik ga nu kijken of ik met adb nog wat kan doen of de reboot kan onderbreken...
heeft iemand een idee wat ik zou kunnen doen om het te fixen![]()
Dus de factory reset in android zelf van de t12 rom, gaf jou een bootloop?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:57 schreef henkieve het volgende:
Ik heb het weer klaar..... neo komt in boot loop... kom niet meer in de recovery hij blijft dan rebooten..
Kan wel met power en volume up in factory test mode komen.
Had mijn neo vanaf het begin al gelijk geroot, geupdate naar t12 en de cmw recovery geinstalleerd, nu wilde ik de telefoon leeg halen via de ingebouwde factory reset in de t12 rom...
De telefoon ging herstarten en blijft nu constant booten.
Krijg dan recovery mode en zie het android poppetje met open buik verschijnen en hierin draait een soort cubus... ik ga nu kijken of ik met adb nog wat kan doen of de reboot kan onderbreken...
heeft iemand een idee wat ik zou kunnen doen om het te fixen
heb hem meerdere malen al gereset, volgens mij ook gewoon in de T12 rom..
( misschien dat andere ook al hebben gedaan) en geen problemen ondervonden?![]()
Ja normale factory reset in t12 rom, en nu zit ik met een bootloop.
Probeer adb maar hij reboot te snel. kan ik een image op de usb zetten die hij oppakt, zoals met de htc kon... pb99img.zip oid ??
Ik heb de SP_Flash_Tool_v3.1224.01 inmiddels ook gedwonload, alleen start deze niet op mijn 64 bits win7 systeem....
Zit een beetje in de piepzak nu?? iemand een idee ?
Lees dat de fastboot wellicht vervangen kan worden / moet worden als ik zoek op andre android phones met zulke problemen ??![]()
Heb ook hetzelfde met T12 NLquote:Op donderdag 13 december 2012 20:36 schreef Casper_nl het volgende:
Okee. Ook hier dus het geval. Ander mac adres (en ip) na opnieuw opbouwen van wifi-verbinding. Dit trouwens met T15 stock rom.
Draai trouwens inmiddels een week met T15 en geen verschil gemerkt met T12.![]()
Die flashtool werkt gewoon op Windows 7 x64 want dat heb ik ook gebruikt. Je mist waarschijnlijk de correcte preloader driver.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:20 schreef henkieve het volgende:
Ja normale factory reset in t12 rom, en nu zit ik met een bootloop.
Probeer adb maar hij reboot te snel. kan ik een image op de usb zetten die hij oppakt, zoals met de htc kon... pb99img.zip oid ??
Ik heb de SP_Flash_Tool_v3.1224.01 inmiddels ook gedwonload, alleen start deze niet op mijn 64 bits win7 systeem....
Zit een beetje in de piepzak nu?? iemand een idee ?
Lees dat de fastboot wellicht vervangen kan worden / moet worden als ik zoek op andre android phones met zulke problemen ??![]()
ppppffttt.... hij boot weer.. heb dit gedaan..
gezocht naar
Fastboot for MTK6577
url gevonden http://forum.china-iphone.ru/viewtopic.php?p=850246#p850246
MTK Droid Root & Tools v2.3.0
gedwonload via http://ge.tt/2iwURnS/v/0 en getest
mtk droid gestart.. kabel aangesloten op neo zonder batterij
opgestart met volume up zie info van de neo in de tool komen, hij gaat uit en start op..
ik hoor geluid ... en .... ik kan volgens mij weer bellen...
ph ja sd card had ik eruit gehaald, nu nog eens rebooten en kijken.![]()
Hmm welke verbinding bedoel je dan precies? Heb hem nog eens opengedaan en zie wel iets dat er precies niet zo ideaal uit ziet.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De verbinding moet er heel precies in vallen, had het de eerste keer ook hij zat niet niet helemaal goed en ik had geen geluid op de microfoon.
Bij het deel dat aan het scherm vastzit zitten onderaan 3 pinnetjes. Op dezelfde hoogte op de losse achterkant zitten zo van die goude stripjes (zijn contactjes van heel dunne kabeltjes denk ik) Alleen zijn er maar 2 gouden stripjes en dan een zwarte open plek er naast. Lijkt dus alsof er zo een stripje weg is :s![]()
Volgens mij had ik nog weinig nieuws voorbij zien komen over de Neo N003. Volgens Gizbeat
http://gizbeat.com/1514/n(...)-phone-in-the-works/
The Neo N003 specs currently leaked are 5.3″ IPS 720p LCD, 1GB RAM / 8GB ROM, 3MP / 12MP camera and megaliathon 3000mA battery.
Vooral de batterij is erg interessant dan.![]()
Klopt, nu nog hopen dat de prijs wat mee gaat vallen (1080P scherm zou ook fijn zijn),quote:Op donderdag 13 december 2012 23:00 schreef Casper_nl het volgende:
Volgens mij had ik nog weinig nieuws voorbij zien komen over de Neo N003. Volgens Gizbeat
The Neo N003 specs currently leaked are 5.3″ IPS 720p LCD, 1GB RAM / 8GB ROM, 3MP / 12MP camera and megaliathon 3000mA battery.
Vooral de batterij is erg interessant dan.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik had over de tool al eerder gelezen ivm Imei problemen, heb hem nog niet nodig gehad.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:24 schreef glsf het volgende:
[..]
Heb jij die tool ook gebruikt ?
Kan de tool namelijk niet vinden.
Het gaat om SN write station tool v.2.1212.0
Op de Neo link stond een downloadlink vermeld bij Baidu
En een beschrijving hoe je het programma moet gebruiken. De vertaling heb ik hier geplaatst
Op XDA en andere sites staat ook eea, maar gaat meestal om Imei.![]()
Het scherm vind ik qua grootte wel overkill. Misschien dat ik wacht totdat hij uitkomt omdat er dan waarschijnlijk een leuke pricedrop bij n002 zal volgen.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:00 schreef Casper_nl het volgende:
Vooral de batterij is erg interessant dan.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Da's dan ook geen nieuws. Staat al een paar delen in de OP heur.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:00 schreef Casper_nl het volgende:
Vooral de batterij is erg interessant dan.
Wat men zegt, schermgrootte is een beetje overkill miskien.
Wel leuk dat 'ie als een van de weinige quadcores dualSIM is dus.
Zal het van het weekend eens proberen. Moet ik eerst weer Xp installeren want tool werkt niet op win7quote:Op donderdag 13 december 2012 23:27 schreef elinx het volgende:
[..]
Ik had over de tool al eerder gelezen ivm Imei problemen, heb hem nog niet nodig gehad.
En een beschrijving hoe je het programma moet gebruiken. De vertaling heb ik hier geplaatst
Op XDA en andere sites staat ook eea, maar gaat meestal om Imei.
Ik heb trouwens op de N02 ook 2 dezelfde imei nummers. Moeten deze niet verschillend zijn voor dualsim ?
[ Bericht 4% gewijzigd door glsf op 14-12-2012 07:54:25 ]![]()
Volgens mij kan deze tool ook de imei schrijven, heb hiermee mijn bootloop kunnen herstellen maar je kan er meer zaken mee doen. MTK Droid Root & Tools v2.3.0gedwonload via http://ge.tt/2iwURnS/v/0quote:Op donderdag 13 december 2012 23:27 schreef elinx het volgende:
[..]
Ik had over de tool al eerder gelezen ivm Imei problemen, heb hem nog niet nodig gehad.
MTK Droid Root & Tools v2.3.0 is iets anders dan SN write station tool. Jij hebt toch alleen de eerste gebruikt ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:17 schreef henkieve het volgende:
[..]
Volgens mij kan deze tool ook de imei schrijven, heb hiermee mijn bootloop kunnen herstellen maar je kan er meer zaken mee doen. MTK Droid Root & Tools v2.3.0gedwonload via http://ge.tt/2iwURnS/v/0![]()
Is er ook een overzicht welke fok!'ers welke telefoons hebben zodat je nog even een DM kan sturen?
Mijn telefoon is dood en ik zit er nu ook over na te denken om een china phone te halen. Maar ben toch nog iets te onzeker over wat ik in huis haal.BAM dit is 3KB![]()
Of je zegt gewoon zelluf even in welke phone(s) je geïnteresseerd bent en of iemand zich wil melden om je vragen te beantwoorden.
Maar je bent toch vertrouwd met Chinashopping en mogelijk ook tablets al? Op dat vlak verschilt er natuurlijk z.g.a.niks. Kost allemaal wat meer moeite en is natuurlijk allemaal niet uit titanium e.d. vervaardigd ofzo. Qua specs en ondersteuning gewoon ff in de OP kijken waar je op moet letten. Ondersteuning is zeker belangrijk (en hebben veel onpopulaire merk 512MB-toestellen niet/nauwelijks), dus wat nu voornamelijk bij mensen ligt, is een Neomobile N02-M a.k.a. N002 en natuurlijk de Jiayu JY-G3. Verder een enkeling met een AMOI N820/N821, UMI X1 of Newman N1... of iets wat minder populair/aan te raden is. Op quadcore-gebied had iemand al een review over geschreven over de Xiaomi Mi2 (OP).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Vraag liever om reacties in dit topic, dan heb ik er ook wat aan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:23 schreef Loll het volgende:
Is er ook een overzicht welke fok!'ers welke telefoons hebben zodat je nog even een DM kan sturen?
Mijn telefoon is dood en ik zit er nu ook over na te denken om een china phone te halen. Maar ben toch nog iets te onzeker over wat ik in huis haal.
Mijn eisen:
- Snel
- Android 4.0 of hoger
- Goed scherm (liefst 720p maar dat zegt natuurlijk niet alles over kleurweergave, die moet gewoon goed zijn)
Heeft iemand het scherm van de N02-M en de G3 kunnen vergelijken?
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 11:55:29 ]![]()
G3 wint dat met gemakquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vraag liever om reacties in dit topic, dan heb ik er ook wat aan.
Mijn eisen:
- Snel
- Android 4.0 of hoger
- Goed scherm (liefst 720p maar dat zegt natuurlijk niet alles over kleurweergave, die moet gewoon goed zijn)
Heeft iemand het scherm van de N02-M en de G3 kunnen vergelijken?
Iemand een idee of deze hier ook al eens is gepasseerd?
Vermoed dat het wel een china-phone is.
http://aldi-bn.aldi.be/al(...)2_48_699_9094_5.html![]()
Idd :pquote:
Robert, zou jij misschien met iets meer details kunnen beschrijven hoe je dat micro probleem hebt opgelost? Want heb gecontroleerd en alle kabeltjes enzo lijken vast te zitten, op dat goude stripje na dan dat ik wat naarboven beschreven heb.
Mijn 3 knoppen onderaan gevens trouwens ook geen licht meer merkte ik, precies echt wel iets dat niet goed zit daar :p![]()
Ongetwijfeld. Wel een oud bakje. Morgen komen ze weer met een Wolfgang:quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:07 schreef jonasr het volgende:
http://aldi-bn.aldi.be/al(...)2_48_699_9094_5.html
http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_zaterdag_1512_48_5_413_4532.html
Hadden ze de laatste tijd wel meer, zie ook: http://wolfgangmobile.com/telefoons
Het deel AT- , kom ik net achter-, in de typenummers daarvan slaat op 'Ambiance Technology', www.ambiancetechnology.com , ofwel: http://www.attelecom.info(...)=19&Itemid=7&lang=en .
[ Bericht 11% gewijzigd door shiz op 14-12-2012 12:24:51 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Op welk vlak? Ik lees in jouw review dat het scherm toch wat minder is, al blijft het een telefoon van minder dan 200 euro.quote:![]()
Kijk ff hier: DIG / Chinese Smartphones #8 - root, recovery en overige download tips&tricsquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Op welk vlak? Ik lees in jouw review dat het scherm toch wat minder is, al blijft het een telefoon van minder dan 200 euro.
Hier vergelijking met de Desire Z en N002: DIG / Chinese Smartphones #8 - root, recovery en overige download tips&trics
De N002 t.o.v. de G3:De duidelijke winnaar is de G3 dus. Vanwege de IPS komt 'ie wat helderder over en de kijkhoeken zijn zoveel meer beter. Door de resolutie misschien ook wat scherper/vloeiender.quote:Van voren en opzij echt dikke prima de N002 (Neo/N02-M), maar falls slightly apart van boven en onder. Duidelijke winnaar hier in deze vergelijking, maar ja, dat is dan ook aardig wat euro's verschil (euro'tje of 40).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Het kabeltje loopt onder de batterij door achter het zwarte. Bij mij zat 1 van de beide kanten niet helemaal goed in de connector.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:09 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Idd :p
Robert, zou jij misschien met iets meer details kunnen beschrijven hoe je dat micro probleem hebt opgelost? Want heb gecontroleerd en alle kabeltjes enzo lijken vast te zitten, op dat goude stripje na dan dat ik wat naarboven beschreven heb.
Mijn 3 knoppen onderaan gevens trouwens ook geen licht meer merkte ik, precies echt wel iets dat niet goed zit daar :p
Kan nu niet kijken hoe het er bij mij uit ziet (zondag pas weer) want ik ben niet in de buurt van het toestel.
Problemen waren wel het zelfde; Geen microfoon, geen licht. Je zou allen nog kunnen checken of die ribbon aan beide kanten evenveel connectors heeft, Is dat niet het geval dan denk ik inderdaad dat er 1 connectortje mist (wellicht vervangende te bestellen wellicht van een ander toestel).In vergelijking met een Xperia S ja. Iets mindere kleuren. Ben het scherm over de tijd meer gaan waarderen overigens. Vooral omdat de Xperia een waas over het scherm heeft bij een bepaalde hoek (filters) en die heeft de Jiayu niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Op welk vlak? Ik lees in jouw review dat het scherm toch wat minder is, al blijft het een telefoon van minder dan 200 euro.
De vergelijking Neo ---> G3 is gewoon oneerlijk dat is IPS met Non-ips. De kleuren en kijkhoeken van de G3 zijn gewoon ''veel'' beter.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik neem dat het het scherm sowieso beter is dan dat van mijn oude HTC Desire, dus ik moet ook niet al te kieskeurig zijn voor dat geld.
Wel lijkt het of het scherm van de G3 wat erg 'fel' is, de kleuren lijken erg hard op de foto's.![]()
Er was ook een foto in een review waarbij de G3 werd vergeleken met een ander toestel. Ik vond het kleurverschil niet zo fraai (in het nadeel van de G3).quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:29 schreef Sloggi het volgende:
Ik neem dat het het scherm sowieso beter is dan dat van mijn oude HTC Desire, dus ik moet ook niet al te kieskeurig zijn voor dat geld.
Wel lijkt het of het scherm van de G3 wat erg 'fel' is, de kleuren lijken erg hard op de foto's.![]()
Als je scherm belangrijk vindt, ga dan zeker voor de G3. Zal misschien idd niet zo goed zijn als bvb die Xperia S maar zoals Robbert al zei zal zeker beter zijn dan de Neo.![]()
Hebben we al comparison Neo/G3? In één foto zegmaar? Het scherm van de Neo viel mij alleszins mee voor de prijs! Nu mn zusje zo blij is met haar Neo, zit ik te twijfelen of ik er ook eentje moet halen of maar moet gaan voor de G3..quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:16 schreef Vincent_vd het volgende:
Als je scherm belangrijk vindt, ga dan zeker voor de G3. Zal misschien idd niet zo goed zijn als bvb die Xperia S maar zoals Robbert al zei zal zeker beter zijn dan de Neo.
Koekje d'r bij?![]()
Juist, wifi van de neo is nu helemaal raar. Krijg thuis met geen van de 2 wifi netwerken contact meer.
Over de g3 VS xperia ik weet niet of de vergelijking helemaal goed is aangezien de foto's wellicht een andere bron hebben (wellicht is 1 nabewerkt)
Schema van de g3 ziet er echt goed en fijn uit waar ik me bij de xperia toch echt wel eens ergerde aan de waas over het scherm.
Zou de g3 nog graag een keer testen zoals ze bij bijvoorbeeld tweakers doen maar daar heb ik de apparatuur niet voor
Hebben er meer de NEO bij lightake gekocht?
Ik heb er dinsdag een besteld, maar er staat nog niets in My Account - My orderlist. Komt dit pas als het verzonden is of is dit gewoon een foutje of zoiets?![]()
Ik ga ook ff zo'n neootje bestellen, dus wil dit ook wel eerst ff weten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:31 schreef Jeffreydo- het volgende:
Hebben er meer de NEO bij lightake gekocht?
Ik heb er dinsdag een besteld, maar er staat nog niets in My Account - My orderlist. Komt dit pas als het verzonden is of is dit gewoon een foutje of zoiets?
Kan ook als gift neem ik aan?![]()
Tips voor belastingontduiking aan het zoeken?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik ga ook ff zo'n neootje bestellen, dus wil dit ook wel eerst ff weten.
Kan ook als gift neem ik aan?
Zelf ook via lightake besteld en was direct als order zichtbaar..
Edit: mis ik iets of is er geen link naar de NL rom in de topic start?
[ Bericht 5% gewijzigd door Tonkey op 14-12-2012 18:10:51 ]![]()
Technisch gezien klopt het, deze wordt een kadotje voor mijn gleuf. Maar ik wil inderdaad import kosten vermijden waar mogelijk, wie niet eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:17 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Tips voor belastingontduiking aan het zoeken?
Zelf ook via lightake besteld en was direct als order zichtbaar..![]()
Hmmm, dat is vervelend. Heb er gisteren al een mailtje over gestuurd, dus hopen dat er niet al te veel is foutgegaan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:17 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Tips voor belastingontduiking aan het zoeken?
Zelf ook via lightake besteld en was direct als order zichtbaar..![]()
0,05 euro recupel?!? Wat is dat?quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:07 schreef jonasr het volgende:
http://aldi-bn.aldi.be/al(...)2_48_699_9094_5.html![]()
Moeilijk hèa, Googel?
http://www.recupel.be/Wat-is-de-Recupel-bijdrage.html
De Belgische variant tot voor kort wat in NL de verwijderingsbijdrage was (enkel nog op witgoed).
http://www.rijksoverheid.(...)lijke-apparaten.html
Zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/VerwijderingsbijdrageThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Het is gelukt om mijn mac adres vast te zetten. Nu blijft deze hetzelfde na wifi uit/aan en reboot.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:27 schreef elinx het volgende:
[..]
Bedankt mannen voor de goede root guides van de Neo! Heb hem een uur geleden opgehaald en hij werkt nu al met de NL playstore (incl versie N12 van Neo).
![]()
![]()
![]()
Heb de Neo nu enkele dagen, wat apps geïnstalleerd, hotmail-mail en werkmail, ook kalenders gesyncd. Gebruik de dual sim zee zeker, privé en voor 't werk. Deze phone bevalt me uitstekend. Nog een vraagje ivm screenprotector. Zit deze er nu standaar op ? Hoe kan ik dit zien ? En als dit zo is dan merk ik er niets van.![]()
Je gebruikt beide sims begijp ik.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef stefke001 het volgende:
Heb de Neo nu enkele dagen, wat apps geïnstalleerd, hotmail-mail en werkmail, ook kalenders gesyncd. Gebruik de dual sim zee zeker, privé en voor 't werk. Deze phone bevalt me uitstekend. Nog een vraagje ivm screenprotector. Zit deze er nu standaar op ? Hoe kan ik dit zien ? En als dit zo is dan merk ik er niets van.
Heb je 2 verschillende of 1 imei nummer voor beide sims ?
Je kunt het opvragen door *#06# in te toetsen in je telefoon.
Zie je nu 2 verschillende nummers ?![]()
Ik heb ook een werkende TWRP (Team Win Recovery Project 2.3) recovery gemaakt. Deze kun je touch bedienen. Backup lijkt te werken. Heb geen restore getest.
Kun je hier vinden.
Kun je met MobileUncleTools naar je recovery flashen (net zoals CWM).
Uiteraard voor eigen risico![]()
![]()
Ook een getest en ook hier twee dezelfde. Ook bij twee sim kaartenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef glsf het volgende:
[..]
Je gebruikt beide sims begijp ik.
Heb je 2 verschillende of 1 imei nummer voor beide sims ?
Je kunt het opvragen door *#06# in te toetsen in je telefoon.
Zie je nu 2 verschillende nummers ?![]()
Misschien dat iemand mij kan uitleggen wat nu de fascinatie is met dat Chinees spul als bekend is dat er heel wat scheelt als het op kwaliteitsduur aankomt. Is het puur een hype gebeuren dat ontstaan is doordat 1 iemand plotseling het allemaal zo geweldig vond en de rest het gewoon na-aapt?
Of toch iets anders?![]()
Tis zo'n beetje de helft goedkoper als je het vergelijkt met wat hier in de winkels licht voor zelfde specs.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:40 schreef Iwanius het volgende:
Misschien dat iemand mij kan uitleggen wat nu de fascinatie is met dat Chinees spul als bekend is dat er heel wat scheelt als het op kwaliteitsduur aankomt. Is het puur een hype gebeuren dat ontstaan is doordat 1 iemand plotseling het allemaal zo geweldig vond en de rest het gewoon na-aapt?
Mja, het is geen monocoque gegoten titanium constructie onder een geborsteld aluminium afwerking met diamandjes en goud ingelegd. En het verhaal rondom firmware-updates vergt wat hobbymatig prutsen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:40 schreef Iwanius het volgende:
Of toch iets anders?
Punt is, dat als je voor 125,- euro in Nederland een telefoon wilt kopen, dat je veel minder waarde voor je geld krijgt. Ga je richting de 150 á 175 euro of hoger, mag je zelfs al rekenen op 720p IPS schermen e.d. en straks quadcores. Probeer in NL maar eens voor 125,- iets degelijks te halen. Dat wordt een budget Samsung, LG of wat dan ook. Die voelen nog meer plastic aan dan die Chinese dingen en de specs vallen in vergelijking met Chinese smartphones in het niet. Verder haal je vanuit China een dualSIM-telefoon in huis en hebt genoeg keuze daarin, dat doet het 'em ook voor sommige mensen natuurlijk.
Kortom: je hoeft geen iPhone 5 of Samsung Galaxy SIII te verwachten, maar het voelt zeer degelijk aan gewoon hoor. Gewoon realistisch betrachtend krijg je veel waarde voor je geld. En sommige vinden het juist leuk om met firmware-updaten en rooten aan de slag te gaan.
Je bent vrij om te doen en halen wat je wilt. Als je het niet ziet zitten, ook prima.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Het is de oer-Nederlandse eigenschap om voor een dubbeltje op de eerste rang te willen zitten, en specs boven betrouwbaarheid en bouwkwaliteit te stellen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:40 schreef Iwanius het volgende:
Messcherpe analysequote:Op zaterdag 15 december 2012 11:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het is de oer-Nederlandse eigenschap om voor een dubbeltje op de eerste rang te willen zitten, en specs boven betrouwbaarheid en bouwkwaliteit te stellen.
next![]()
Fixed.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het is de oer-Nederlandse eigenschap om voor een dubbeltje op de eerste rang te willen zitten, en specs boven betrouwbaarheid en bouwkwaliteit naamsbekendheid (marketing) en garantie te stellen.
Valt me wel op dat we die dubbeltjes wel delen met de Russen (en aanverwante landen) en bij enkele modellen ook Amerikanen.Ja zit er wel op (bij de toestellen die ik heb gezien). Bijna onzichtbaar als je bij de speaker kijkt zie je wellicht wel een randje.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef stefke001 het volgende:
Heb de Neo nu enkele dagen, wat apps geïnstalleerd, hotmail-mail en werkmail, ook kalenders gesyncd. Gebruik de dual sim zee zeker, privé en voor 't werk. Deze phone bevalt me uitstekend. Nog een vraagje ivm screenprotector. Zit deze er nu standaar op ? Hoe kan ik dit zien ? En als dit zo is dan merk ik er niets van.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Fixed how? Want je levert wel degelijk in op bouwkwaliteit en degelijkheid. Niets mis mee natuurlijk, want je krijgt hele nette specs voor de prijs en leuke toestellen. Maar waarom zo defensief worden als iemand het beestje gewoon bij zijn naam noemt? Er is niet mis mee dat je de best mogelijk specificaties binnen je budget zoekt, hoor.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Fixed.
Valt me wel op dat we die dubbeltjes wel delen met de Russen (en aanverwante landen) en bij enkele modellen ook Amerikanen.
[ Bericht 5% gewijzigd door Splackavellie02 op 15-12-2012 12:41:28 ]![]()
Als ik de kwaliteit van de telefoon die ik nu heb (Jiayu G3) vergelijk met de toestellen van Sony, HTC en LG in de zelfde prijsklasse dan lever je zeker niet in op kwaliteit.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Fixed how? Want je levert wel degelijk in op bouwkwaliteit en degelijkheid. Niets mis mee natuurlijk, want je krijgt hele nette specs voor de prijs en leuke toestellen. Maar waarom zo defensief worden als iemand het beestje gewoon bij zijn naam noemt? Er is niet mis mee dat je de best mogelijk specificaties binnen je budget zoekt, hoor.
Zelfs naast mijn Xperia S voelt het nog als een zeer redelijk toestel natuurlijk is er verschil.
Je levert vooral in op ondersteuning en garantie. Daarnaast heb je geen merk.
Er zijn zeker ook veel Chinese merken die van mindere kwaliteit/betrouwbaarheid zijn maar met een beetje zoeken en lezen is dat zeker niet het geval.
Nu ik een aantal verschillende Chinese toestellen in de handen heb gehad zijn dit voor mij de grootste minpunten:
Minpunten China phones (< ¤150)
- Garantie / support
- FIrmware updates (in zoverre budget toestellen in NL deze wel krijgen)
- Tweaken (market, root voor verwijderen Chinese apps)
Kwaliteit staat daar tot nu to nog niet tussen omdat ze in die prijsklasse (naar mijn idee) gewoon winnen naar wat er in Nederland te koop is.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Omdat het beestje een andere naam heeft. Deze telefoons bewijzen namelijk dat je voor een dubbeltje prima op de eerste rang kan zitten. De bouwkwaliteit is prima en zeker vergelijkbaar met telefoons van merken zoals HTC en Samsung. Sterker nog, deze telefoon is in zijn geheel genomen degelijker dan mijn oude Desire HD.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Fixed how? Want je levert wel degelijk in op bouwkwaliteit en degelijkheid. Niets mis mee natuurlijk, want je krijgt hele nette specs voor de prijs en leuke toestellen. Maar waarom zo defensief worden als iemand het beestje gewoon bij zijn naam noemt? Er is niet mis mee dat je de best mogelijk specificaties binnen je budget zoekt, hoor.
Waarom? Volledig plastic behuizing zonder rare klepjes en andere ongein. Dat is de meest makkelijke manier om een zeer degelijk toestel te krijgen.
Enige waar je op in levert is garantie, dat is een gok die je moet nemen. En je moet wat software tweaken, maar dat kan je door de verkoper laten doen.
En firmware updates zijn leuk, maar voor deze prijs koop ik elk jaar een nieuwe telefoon, dan hoef ik er echt geen twee jaar mee te doen![]()
![]()
Voor veel mensen boeit het niet eens dat er custom roms en updates aanwezig zijn. Had een tijdje geleden de SGS 1 van me zus ge-update naar jellybean. Maar ik zie nog veel mensen gewoon standaard android 2.2 / 2,3 draaien van samsung zelf.![]()
Dit.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:36 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Omdat het beestje een andere naam heeft. Deze telefoons bewijzen namelijk dat je voor een dubbeltje prima op de eerste rang kan zitten. De bouwkwaliteit is prima en zeker vergelijkbaar met telefoons van merken zoals HTC en Samsung. Sterker nog, deze telefoon is in zijn geheel genomen degelijker dan mijn oude Desire HD.
Waarom? Volledig plastic behuizing zonder rare klepjes en andere ongein. Dat is de meest makkelijke manier om een zeer degelijk toestel te krijgen.
Enige waar je op in levert is garantie, dat is een gok die je moet nemen. En je moet wat software tweaken, maar dat kan je door de verkoper laten doen.
En firmware updates zijn leuk, maar voor deze prijs koop ik elk jaar een nieuwe telefoon, dan hoef ik er echt geen twee jaar mee te doenThere's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.![]()
Er is nu ook een multi language rom (NEOupdateT16.zip) voor Neo N02 beschikbaar volgens lightake forum
Ik heb hem weer verwijderd. Bevat geen NL. Alleen qua europa de talen engels, spaans en portugees.
Heb eventueel de rom wel beschikbaar waar root blijft behouden en recovery niet wordt overschreven.
(zelf aangepast en kort getest)
[ Bericht 7% gewijzigd door glsf op 15-12-2012 18:14:08 ]![]()
Je noemt dan ook wel meteen het toestel met de meest belabberde bouwkwaliteit van de laatste jarenquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:36 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Omdat het beestje een andere naam heeft. Deze telefoons bewijzen namelijk dat je voor een dubbeltje prima op de eerste rang kan zitten. De bouwkwaliteit is prima en zeker vergelijkbaar met telefoons van merken zoals HTC en Samsung. Sterker nog, deze telefoon is in zijn geheel genomen degelijker dan mijn oude Desire HD.
En firmware updates zijn leuk, maar voor deze prijs koop ik elk jaar een nieuwe telefoon, dan hoef ik er echt geen twee jaar mee te doenMaar voor zover ik het kan zien, valt het bij de G3 inderdaad erg mee met de bouwkwaliteit.
Wat de rest betreft ben ik het overigens met je eens, hoor. Voor 150 euro kun je best de gok wagen, en tegenwoordig heb je er hele leuke toestellen voor. Geen high end, maar dat verwacht je sowieso niet voor die prijs. Van wat ik ervan gezien heb, kunnen de Neo en de G3 zich prima meten met midrange toestellen van 300 euro, dus dan zit je voor de helft van de prijs prima voor een dubbeltje op de eerste rang.![]()
Neo T16 ROM (van onofficiële bron!):
http://speedy.sh/2dHza/NEOupdateT16.zip
Zelf ook nog niet getest.![]()
helaas nog zonder nederlands, maar voor de liefhebbers van een NL foon hebben we jou rom nogquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:47 schreef Xenorium het volgende:
Schijnt de multilanguage te zijn vanuit Neo company zelf.![]()
![]()
Joh geen NL? Balen. Ik heb zelf ook liever een verse gecompileerde met NL vanuit de company. Tuurlijk ik draai mijn NL versie met plezier maar er zitten verschillende bugs in die ik misschien niet kan repareren.![]()
Ik had trouwens mijn accessoires besteld bij LT, extra accu enz. Ik heb een airmail code gekregen dat start met Q. Weet iemand welk airmail bedrijf dat is?![]()
Hopelijk volgende week m'n Neo binnen, was 04-12 binnengekomen op sorteer centrum in Singapore verstuurd met Deutchepost, verder geen update meer gezien.
Heeft iemand nog een goede site voor een 16 gb of een 32 gb kaartje, keuze hangt af van de prijs. Heb nu een 8gb en wil wel even upgraden!![]()
http://tweakers.net/categorie/48/multimedia-geheugen/producten/quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:42 schreef jopiede het volgende:
Hopelijk volgende week m'n Neo binnen, was 04-12 binnengekomen op sorteer centrum in Singapore verstuurd met Deutchepost, verder geen update meer gezien.
Heeft iemand nog een goede site voor een 16 gb of een 32 gb kaartje, keuze hangt af van de prijs. Heb nu een 8gb en wil wel even upgraden!
even filteren op wat je wilt![]()
Heb je wat tips voor minimale snelheid die wel aanbevolen is?Top, had ik zelf inderdaad ook wel even kunnen bedenkenquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:45 schreef Majinster het volgende:
[..]
http://tweakers.net/categorie/48/multimedia-geheugen/producten/
even filteren op wat je wilt![]()
Heb je wat tips aangaande de minimale snelheid die het beste met de neo werkt?![]()
Als je snel foto's en video's wilt maken dan volgens mij het beste klasse 6 of 10, anders voldoet een klasse 4 ook prima![]()
Ik heb dat niet echt nodig, zeker niet met de neo... Ik denk dat ik daarom maar voor de volgende ga:quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:49 schreef Majinster het volgende:
Als je snel foto's en video's wilt maken dan volgens mij het beste klasse 6 of 10, anders voldoet een klasse 4 ook prima
http://tweakers.net/price(...)ass-4-+-adapter.html inclusief versturen voor 20,80 vind ik een mooie prijs!![]()
De eerste goede chinese phablet is on the way
MT6577, 1280x720, Jelly Bean, 3200 Mah batterij, toppieSay whaaaat?![]()
Voor 2 euro meer heb je een Sandisk class 10 inclusief verzending: zie amazon.dequote:Op zaterdag 15 december 2012 21:06 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik heb dat niet echt nodig, zeker niet met de neo... Ik denk dat ik daarom maar voor de volgende ga:
http://tweakers.net/price(...)ass-4-+-adapter.html inclusief versturen voor 20,80 vind ik een mooie prijs!![]()
Ik was nog even wat aan het zoeken over het feit dat ik soms, en blijkbaar ook andere geen internet hebben op de neo.
ik zelf heb op de T12 rom dus best vaak dat ik geen internet heb, ik heb wel verbinding en zie dus grijze streepjes.. als ze blauw zijn heb je dus gewoon internet..
ik ben dus wel verbonden met de router en heb goed ontvangst, maar volgens google search betekend het dat je als je grijze balkjes hebt niet verbonden bent met google services..
ik dacht dat het aan de neo zou liggen, maar een simpele google search geeft mij ontiegelijk veel topics met het zelfde probleem:
https://www.google.com/se(...)ial&client=firefox-a
de oorzaak van het probleem nog niet echt zo snel kunnen vinden, sommige hebben het over verkeerde routers, andere weerover verkeerde dns instellingen.. firewalls etc..
Momenteel heb ik alleen een simpele work around gevonden..
even airplane mode aan zetten en uitzetten, helpt om mijn grijze bars weer naar blauw te laten gaan
en dus weer internet te krijgen..
echter heb ik gemerkt dat als ik dan 5 minuten niks met de telefoon doe, hij zo weer grijs word
een mogelijke oplossing volgens iemand is,ik zal het is proberen, al denk ik niet dat het de oplossing is..quote:Power off phone, remove battery, remove SIM, wait 1 minute. Reinstall SIM, battery and power phone back on. If that does not correct the problem then force stop the play store app and clear cache and data. Reboot phone. Hope this helps!
maar wie weet..
hou jullie op de hoogte!![]()
Bedoel je deze?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:27 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Voor 2 euro meer heb je een Sandisk class 10 inclusief verzending: zie amazon.de
http://www.amazon.de/SanD(...)id=1355613539&sr=1-2
Is er daadwerkelijk nou zoveel verschil, of maakt het eigenlijk niet heel veel uit?
En heb jij deze al besteld? Heb je enige idee wat de levertijd is, beetje kut om aan de slag te gaan met die 8gb en vervolgens weer over te moeten stappen naar de 32gb of is dat met een simpele transfer geregeld?![]()
De mijne was binnen een week geleverd en kwam bij Gizmoheaven vandaan, dit lijkt een andere verkoper. ¤22.50 inclusief verzending om precies te zijn heb ik betaald!quote:Op zondag 16 december 2012 00:22 schreef jopiede het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
Is er daadwerkelijk nou zoveel verschil, of maakt het eigenlijk niet heel veel uit?
En heb jij deze al besteld? Heb je enige idee wat de levertijd is, beetje kut om aan de slag te gaan met die 8gb en vervolgens weer over te moeten stappen naar de 32gb of is dat met een simpele transfer geregeld?
Merk je er veel van? Nou als je een class 4 kaartje in een spiegelreflex stopt of class 10 dan merk je daar wel iets van inderdaad.![]()
SanDisk Ultra microSDHC UHS-I Class 10 32GB for teh win inderdaad.
Het geld zeker waard. Betrouwbaar en snel. Lekker vlotte transferrates.
Qua opslag voor je mobieltje heb je niet per se zo'n kaart nodig. Maar door de prijs zou ik het wel gewoon doen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Persoonlijk vind ik het in telefoons vrij weinig uitmaken, in vergelijking met een spiegelreflex. Een spiegelreflex vraagt echt om die snelheid, in de praktijk is een class 4 snel genoeg in een telefoon om fotos en filmpjes te maken en evt films e.d. af te kunnen spelen. Zelfs als je een sd-ext partitie maakt, is class 4 nog meer dan voldoende. Op het moment dat telefoons full HD opnemen in echt goeie kwaliteit, met beeldstabilisatie en whatnot vind ik het pas relevant om er een klasse 10 in te duwen. Voor de rest heb ik overal klasse 4 of 6 in, behalve mn spiegelreflex, daar gaat een extrasnelle klasse 10 in, maar die schiet ook 10mb per foto.quote:Op zondag 16 december 2012 08:41 schreef marco_sire het volgende:
[..]
De mijne was binnen een week geleverd en kwam bij Gizmoheaven vandaan, dit lijkt een andere verkoper. ¤22.50 inclusief verzending om precies te zijn heb ik betaald!
Merk je er veel van? Nou als je een class 4 kaartje in een spiegelreflex stopt of class 10 dan merk je daar wel iets van inderdaad.
Just my 2 cents
P.s. ik heb ook de neo via lightake gehaald, mocht het nog relevant zijn. Ze schreven een waarde van 50$ op het pakje, plus nog wat extra voor de accessoires, en na shipping met dhl (een week duurde het van bestelling tot ontvangst) betaalde ik nog 25¤ belasting en inklaring.Koekje d'r bij?![]()
Ligt er maar net aan welke apps je op je sd kaart hebt, en welke bestanden deze apps nodig hebben..quote:Op zondag 16 december 2012 09:54 schreef eleganza het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het in telefoons vrij weinig uitmaken, in vergelijking met een spiegelreflex. Een spiegelreflex vraagt echt om die snelheid, in de praktijk is een class 4 snel genoeg in een telefoon om fotos en filmpjes te maken en evt films e.d. af te kunnen spelen. Zelfs als je een sd-ext partitie maakt, is class 4 nog meer dan voldoende. Op het moment dat telefoons full HD opnemen in echt goeie kwaliteit, met beeldstabilisatie en whatnot vind ik het pas relevant om er een klasse 10 in te duwen. Voor de rest heb ik overal klasse 4 of 6 in, behalve mn spiegelreflex, daar gaat een extrasnelle klasse 10 in, maar die schiet ook 10mb per foto.
Just my 2 cents
P.s. ik heb ook de neo via lightake gehaald, mocht het nog relevant zijn. Ze schreven een waarde van 50$ op het pakje, plus nog wat extra voor de accessoires, en na shipping met dhl (een week duurde het van bestelling tot ontvangst) betaalde ik nog 25¤ belasting en inklaring.
ik merk wel degelijk verschil als ik er een klas 4 kaart in heb...![]()
Zucht ik krijg hem daar niet verzonden naar mijn adres in NL. Iemand anders hier ook ook problemen mee?quote:Op zondag 16 december 2012 00:22 schreef jopiede het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
En heb jij deze al besteld? Heb je enige idee wat de levertijd is, beetje kut om aan de slag te gaan met die 8gb en vervolgens weer over te moeten stappen naar de 32gb of is dat met een simpele transfer geregeld?![]()
Ik heb het even geprobeerd maar bij mij lukt het gewoonquote:Op zondag 16 december 2012 12:28 schreef marshall het volgende:
[..]
Zucht ik krijg hem daar niet verzonden naar mijn adres in NL. Iemand anders hier ook ook problemen mee?Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1![]()
Hmmmm zo te zien ( nog niet te vroeg juichen, want het is pas een dag goed) is het wifi probleem nu opgelost..
stappen gedaan:
Clear data in Google services framework
Clear cache en data van google playstore
Deinstalleren van googleplaystore updates..
Router gereboot
telefoon meerdere malen gereboot..
en dus daarvoor de simkaart + batterij er voor een minuut uitgelaten..
Dat gaf dus geen fix..
maar nu dus al een tijdje gewoon blauwe wifi signaal steepjes..
en ik zie dat android automatisch wifi killt ofzo na een tijdje niet te zijn gebruikt?
dan start hij bij scherm on weer de wifi op, issie even grijs.. maar word daarna weer blauw
en internet werkt dan gewoon
hopelijk dus een fix voor altijd ipv morgen weer problemen![]()
![]()
Ga dan voor minimaal de MT6589, quadcorequote:Op zaterdag 15 december 2012 21:41 schreef SuperChips het volgende:
MT6577, 1280x720, Jelly Bean, 3200 Mah batterij, toppie![]()
Alleen is deze nu al te kopen voor 223 dollar:quote:Op zondag 16 december 2012 15:41 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Ga dan voor minimaal de MT6589, quadcore
http://www.antelife.com/changjiang-n7300-android-4-0-mtk6577-dual-core-5-7-inch-smart-phone-hd-ips-screen-1g-ram-3g-gps-black.html#.UM3xDG_aWLY
Of zijn er ook al quad-cores in deze prijsklasse?![]()
nog geen telefoons uit toch met die processor ?quote:Op zondag 16 december 2012 15:41 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Ga dan voor minimaal de MT6589, quadcore![]()
Ik heb niet veel vertrouwen in zo'n generic Android-branded phone.
Ik zou inderdaad lekker wachten op de quadjes nu.Komen mooie toestellen aan met aardig wat rekenkracht, verdere goede specs, mooie kwaliteit scherm, dunne bezel en slick design, min. Android 4.1 en van een 'gerenommeerde Chinese merken'. Wel iets duurder misschien, een aantal verwachte quadcore phones zit rond de 250 usd, maar zeker tof. Veel meer ga ik niet uitgeven aan een Chinese phone, 300 ~ 500 usd wordt me te gortig, dan koop ik liever meteen de beste specs, dure A-merk phone hier in de EU.
Er zijn nu al 5 toestellen aangekondigd volgens mij. Januari moeten er wel enkele op de markt zijn,quote:Op zondag 16 december 2012 17:07 schreef rubli het volgende:
[..]
Alleen is deze nu al te kopen voor 223 dollar:
http://www.antelife.com/changjiang-n7300-android-4-0-mtk6577-dual-core-5-7-inch-smart-phone-hd-ips-screen-1g-ram-3g-gps-black.html#.UM3xDG_aWLY
Of zijn er ook al quad-cores in deze prijsklasse?![]()
Kan je uitzetten dat wifi gaat 'slapen' - >Settings>WiFi>Advancedquote:Op zondag 16 december 2012 14:21 schreef Downstar het volgende:
en ik zie dat android automatisch wifi killt ofzo na een tijdje niet te zijn gebruikt?
dan start hij bij scherm on weer de wifi op, issie even grijs.. maar word daarna weer blauw
en internet werkt dan gewoon![]()
Deze heb ik een week geleden bij Pandawill besteld (heet daar Changjiang N7300). Ben benieuwd! NL playstore zal wel een probleem worden gok ik?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:41 schreef SuperChips het volgende:
MT6577, 1280x720, Jelly Bean, 3200 Mah batterij, toppie![]()
Duurt alleen nog wel een half jaar voordat je zo'n 250,- USD quad-core phone in je bezit hebt. En levert dat echt zo'n performance winst op bij normaal gebruik? of is het vooral de betere GPU (?) waar je profijt van hebt?quote:Op zondag 16 december 2012 17:31 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb niet veel vertrouwen in zo'n generic Android-branded phone.
Ik zou inderdaad lekker wachten op de quadjes nu.Komen mooie toestellen aan met aardig wat rekenkracht, verdere goede specs, mooie kwaliteit scherm, dunne bezel en slick design, min. Android 4.1 en van een 'gerenommeerde Chinese merken'. Wel iets duurder misschien, een aantal verwachte quadcore phones zit rond de 250 usd, maar zeker tof. Veel meer ga ik niet uitgeven aan een Chinese phone, 300 ~ 500 usd wordt me te gortig, dan koop ik liever meteen de beste specs, dure A-merk phone hier in de EU.
![]()
@glsf Hoewel ik tevreden ben over @xenorium T12 NL rom, waarvoor natuurlijk dank (!!), wil ik toch wel een keer de stock T16 proberen (Engels). Hoe zorg je er voor dat cwm en root niet worden overschreven ?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:41 schreef glsf het volgende:
Er is nu ook een multi language rom (NEOupdateT16.zip) voor Neo N02 beschikbaar volgens lightake forum
Ik heb hem weer verwijderd. Bevat geen NL. Alleen qua europa de talen engels, spaans en portugees.
Heb eventueel de rom wel beschikbaar waar root blijft behouden en recovery niet wordt overschreven.
(zelf aangepast en kort getest)![]()
Root weet ik zo niet maar dat is toch niet moeilijk om terug te zetten maar voor CWM moet je even het zip bestand openen (OPEN NIET EXTRACT) en dan even het upgrade script zoeken en dat openen (DUS NIET EXTRACTEN) en dan even zoeken waar het recovery installed en die lines deleten en saven. Dan zal winrar je een berichtje geven van de file has been modified en klik je op ja en heb je een werkend flashable file.quote:Op maandag 17 december 2012 11:03 schreef pasajeros het volgende:
[..]
@glsf Hoewel ik tevreden ben over @xenorium T12 NL rom, waarvoor natuurlijk dank (!!), wil ik toch wel een keer de stock T16 proberen (Engels). Hoe zorg je er voor dat cwm en root niet worden overschreven ?
//edit Update script location is: \META-INF\com\google\android\updater-script
Je kan het met kladblak openen maar dat is erg moeilijk leesbaar en je kan er geen enters tussen zetten want dat geeft later issues dus open het met iets anders zoals Programmer's Notepad of Visual Studio. Misschien dat Wordpad ook werkt.![]()
Root ben je normaal per definitie kwijt aangezien /system wordt gewist bij een update van Neo.quote:Op maandag 17 december 2012 11:03 schreef pasajeros het volgende:
[..]
@glsf Hoewel ik tevreden ben over @xenorium T12 NL rom, waarvoor natuurlijk dank (!!), wil ik toch wel een keer de stock T16 proberen (Engels). Hoe zorg je er voor dat cwm en root niet worden overschreven ?
Ik heb zelf die zip aangepast door root er in toe te voegen. Maar root kun je ook direct na de update eroverheen flashen. In de start post staat wel een verwijzing naar die zipfile.
CWM wordt behouden door de handeling van Creqaw hierboven.
Waarschijnlijk moet je de eerste 2 regels (controle Neo_002) er ook uithalen anders pakt CWM hem niet. Moest ik ook.
Dit gaat er wel vanuit dat je CWM al hebt staan op je telefoon.
[ Bericht 5% gewijzigd door glsf op 17-12-2012 15:53:24 ]![]()
Op Tweakers zag ik een stukje over de HTC butterfly:
"Het is onduidelijk of de annulering iets te maken heeft met de beperkte frequenties voor 3g die de telefoon ondersteunt. De telefoon kan in 3g-modus alleen op 850- en 2100MHz opereren en heeft daarmee geen ondersteuning voor de in Europa en Nederland gebruikelijke 1900MHz, die dient als uplink. Daarmee zou de telefoon wellicht niet werken op 3g en alleen op 2g functioneren in Nederland."
De Neo (en veel chinese andere telefoons) hebben toch ook alleen de 2100 Mhz.
Wat ik me ook afvraag in hoeverre 3G nu wel werkt op de Neo ?![]()
Waar vind je al die dingen die je moet clearen, hier vertoont het internet ook kuren..quote:Op zondag 16 december 2012 14:21 schreef Downstar het volgende:
Hmmmm zo te zien ( nog niet te vroeg juichen, want het is pas een dag goed) is het wifi probleem nu opgelost..
stappen gedaan:
Clear data in Google services framework
Clear cache en data van google playstore
Deinstalleren van googleplaystore updates..
Router gereboot
telefoon meerdere malen gereboot..
en dus daarvoor de simkaart + batterij er voor een minuut uitgelaten..
Dat gaf dus geen fix..
en internet werkt dan gewoon
hopelijk dus een fix voor altijd ipv morgen weer problemen
Gevonden.![]()
thanks @creqaw en @glsf .
Ik heb waarschijnlijk iets fout gedaan. Update-script aangepast in archive; op sd gezet en daarna geprobeerd de aangepaste T16 te installeren; maar dat mislukte.
Status is nu dat ik niet meer in recovery kom. Fastboot lukt wel. Hij toont links onder "recovery mode" en vervolgens een zwart scherm; vervolgens "Home" kiezen, maar het scherm blijft zwart en hij blijkt uit te zijn. De batterij is vol geladen. "Home" eerder kiezen werkt ook niet.
Verder boot ie wel normaal (de T12 NL). En ik heb ook su rechten.
Nu probeer ik via MobileUncle recovery opnieuw te updaten, maar bovenstaand probleem blijft bestaan.
Zou ik moeten flashen met adb ?![]()
Denk dat dat niet veel zal uitmaken.quote:Op maandag 17 december 2012 17:46 schreef pasajeros het volgende:
thanks @creqaw en @glsf .
Ik heb waarschijnlijk iets fout gedaan. Update-script aangepast in archive; op sd gezet en daarna geprobeerd de aangepaste T16 te installeren; maar dat mislukte.
Status is nu dat ik niet meer in recovery kom. Fastboot lukt wel. Hij toont links onder "recovery mode" en vervolgens een zwart scherm; vervolgens "Home" kiezen, maar het scherm blijft zwart en hij blijkt uit te zijn. De batterij is vol geladen. "Home" eerder kiezen werkt ook niet.
Verder boot ie wel normaal (de T12 NL). En ik heb ook su rechten.
Nu probeer ik via MobileUncle recovery opnieuw te updaten, maar bovenstaand probleem blijft bestaan.
Zou ik moeten flashen met adb ?
Ik zou eerst eens de originele recovery flashen, kijken als deze werkt en dan weer CWM. Beide vanuit MobileUncle. Heel erg vreemd want de truuk is nu juist dat je CWM niet raakt als je deze uit de update hebt gesloopt. Boot ook eens naar recovery vanuit MobileUncle.
Wel zorgen dat je niets meer update (Rom) totdat recovery weer werkt (paar keer testen).
Mocht de originele niet hebben dan kan ik die wel even online zetten. En anders kun je ook nog even TWRP proberen die ik laatst heb gepost. Het gaat erom dat je even iets anders in de recovery flashed. Of de backup met de flashtool als je de tenminste hebt gemaakt.
[ Bericht 2% gewijzigd door glsf op 17-12-2012 18:19:56 ]![]()
![]()
Vanaf mijn Neo. Helaas douane moeten betalen a 27 euro. Waarde stond op 50 dollar. Shipping was 20 dollar met DHL. Klopt die 27 euro dan?
Verder is dhl top, maandag besteld, maandag binnen.
Echter ben ik vergeten een eu plug te bestellen, zou ii die usb kabel wel aan mijn ipod lader kunnen hangen om op te laden?
Verder is het toestel erg mooi! Van het weekend met een vriend het toestel rooten.![]()
Tuurlijk kan dat, die levert ook 5V 1A als het goed is...quote:Op maandag 17 december 2012 19:23 schreef Miniem het volgende:
Vanaf mijn Neo. Helaas douane moeten betalen a 27 euro. Waarde stond op 50 dollar. Shipping was 20 dollar met DHL. Klopt die 27 euro dan?
Verder is dhl top, maandag besteld, maandag binnen.
Echter ben ik vergeten een eu plug te bestellen, zou ii die usb kabel wel aan mijn ipod lader kunnen hangen om op te laden?
Verder is het toestel erg mooi! Van het weekend met een vriend het toestel rooten.![]()
Dattie niet ontploft ofzoquote:Op maandag 17 december 2012 19:33 schreef penningmaniac het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, die levert ook 5V 1A als het goed is...![]()
![]()
En werkt het ookquote:Op maandag 17 december 2012 17:25 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Waar vind je al die dingen die je moet clearen, hier vertoont het internet ook kuren..
Gevonden.?
Mijn internet(wifi) werkt na die bovengenoemde stappen dus weer perfect..
word altijd blauw weer en nooit geen last meer dat ik wel signaal heb en geen internet!
zal eens ff kijken, thanks!quote:Op maandag 17 december 2012 08:14 schreef ptrmas het volgende:
[..]
Kan je uitzetten dat wifi gaat 'slapen' - >Settings>WiFi>Advanced
op wifi gaat de neo wel lekker lang mee ten opzichte van 3G zeg pfff![]()
![]()
Ja, dit heb ik ook als ik de meegeleverde oplader gebruik...quote:Op maandag 17 december 2012 21:20 schreef Miniem het volgende:
Mijn Neo flipt met typen als hij aan de lader hangt. Hebben jullie dit ook (gehad)?
Tip, gooi de lader in de prullebak ^^![]()
Welke gebruik je nu dan?quote:Op maandag 17 december 2012 21:21 schreef ptrmas het volgende:
[..]
Ja, dit heb ik ook als ik de meegeleverde oplader gebruik...
Tip, gooi de lader in de prullebak ^^
Ik gebruik juist m'n iPod lader, wel met de USB kabel van de Neo.![]()
Gebruik van mn oude telefoon met bijgeleverde kabel van Neo...quote:Op maandag 17 december 2012 21:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Welke gebruik je nu dan?
Ik gebruik juist m'n iPod lader, wel met de USB kabel van de Neo.![]()
En wat voor lader is dat?quote:Op maandag 17 december 2012 21:30 schreef ptrmas het volgende:
[..]
Gebruik van mn oude telefoon met bijgeleverde kabel van Neo...
Trouwens nog meer mensen met het probleem? Of gaat typen gewoon goed als hij aan de originele lader van de Neo hangt?![]()
Daar hebben meer chinese telefoons last van.
De mate verschilt per type en de kwaliteit van de voeding.![]()
Aan mijn laptop stoort het wel, maar die is niet geaard.
Als ik de laptop op batterij gebruik gaat het goed.![]()
hmm waarschijnlijk dus ghost touches.. dat had ik met mijn cheapass tablet ook..
Ik heb daarvoor een nieuwe lader gekocht ( ook uit china) , en problem fixed..
bij de neo heb ik dit probleem 'niet', ik gebruik mijn oude HTC lader gewoon..
( niet, wil dus niet zeggen dat het met de originele mee geleverde lader niet zo is)
dus kijk ff of je een andere lader zou ik zeggen![]()
Net als Downstar ook een HTC laderquote:Op maandag 17 december 2012 21:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
En wat voor lader is dat?
Trouwens nog meer mensen met het probleem? Of gaat typen gewoon goed als hij aan de originele lader van de Neo hangt?![]()
Ik gebruik een Samsung lader en mijn broer een Sony-Ericsson lader, werken ook alletwee perfectquote:Op maandag 17 december 2012 22:36 schreef ptrmas het volgende:
[..]
Net als Downstar ook een HTC lader![]()
![]()
Dank je; TWRP lukt wel, maar de andere recovery images geven telkens hetzelfde resultaat: NEO gaat uit nadat het beginscherm "recovery mode" aangeeft ...quote:Op maandag 17 december 2012 18:14 schreef glsf het volgende:
[..]
Denk dat dat niet veel zal uitmaken.
Ik zou eerst eens de originele recovery flashen, kijken als deze werkt en dan weer CWM. Beide vanuit MobileUncle. Heel erg vreemd want de truuk is nu juist dat je CWM niet raakt als je deze uit de update hebt gesloopt. Boot ook eens naar recovery vanuit MobileUncle.
Wel zorgen dat je niets meer update (Rom) totdat recovery weer werkt (paar keer testen).
Mocht de originele niet hebben dan kan ik die wel even online zetten. En anders kun je ook nog even TWRP proberen die ik laatst heb gepost. Het gaat erom dat je even iets anders in de recovery flashed. Of de backup met de flashtool als je de tenminste hebt gemaakt.
Raar ...
En T16 met TWRP gaat ook fout.
Het lijkt wel alsof ze niet goed op de sdcard zijn gezet; TWRP is de enige die ik vanuit NEO heb gedownload. Ga ik nu met de andere ook doen. Wordt vervolgd ..![]()
Heb het wel geprobeerd maar die deed het dus niet goedquote:Op maandag 17 december 2012 22:47 schreef Miniem het volgende:
Wel geinig dat niemand de originele gebruikt![]()
![]()
Hoho, mijn vrouw gebruikt de originele lader en heeft nergens last van. Het zal de female touch zijnquote:Op maandag 17 december 2012 22:47 schreef Miniem het volgende:
Wel geinig dat niemand de originele gebruikt![]()
![]()
Ik heb op samenkopen enkele ladertjes besteld voor een goede prijs :-)http://www.samenkopen.net/action_product/608041/959039
Heb ze nog niet binnen maar momenteel gebruik ik de lader van een Samsung Gio :-)I love the smell of china electroncs in the morning!![]()
Dat zijn gewoon die dingen van eBay.quote:Op dinsdag 18 december 2012 07:13 schreef bartvdg het volgende:
Ik heb op samenkopen enkele ladertjes besteld voor een goede prijs :-)http://www.samenkopen.net/action_product/608041/959039
Heb ze nog niet binnen maar momenteel gebruik ik de lader van een Samsung Gio :-)
Ik gebruik OEM-Chargers gedoeld op Samsung.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Bij niet elk apparaat werkt dat via zo'n adapter naar een kabeltje. ben benieuwd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 07:13 schreef bartvdg het volgende:
Heb ze nog niet binnen maar momenteel gebruik ik de lader van een Samsung Gio :-)Ons aller kapitein haque is ook aanwezig![]()
Hoe kom jij aan ¤ 115. $ 158.99 is eerder ¤ 125 en coupin kan je er normaal gezien niet op toepassen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 07:46 schreef davedavy het volgende:
Heb net de Neo gekocht voor 115 euro. Was op de aanbieding bij LightTake.
Ik heb trouwens nog een probleem met mijn Neo. Zit daar geen woordenboek in of moet ik die nog ergens activeren, ik krijg alleszins nooit tekstvoorspelling te zien. Werk trouwens met de Xenorium NL rom.
[ Bericht 7% gewijzigd door Fasroslis op 18-12-2012 11:10:18 ]![]()
HTC tochquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon die dingen van eBay.
Ik gebruik OEM-Chargers gedoeld op Samsung.?
Als dat die dingen zijn voor 1 dollar uit China dan zou ik er voor de grap eens 1 open maken en vervolgens bedenken of je die wel in je stopcontact wil doen...quote:Op dinsdag 18 december 2012 07:13 schreef bartvdg het volgende:
Heb ze nog niet binnen maar momenteel gebruik ik de lader van een Samsung Gio :-)MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Die lieten op hun beurt m'n Raspberry Pi spoken, dus die heb ik vervroegd met pensioen gestuurd.quote:
De Samsung OEMs werken flawless. Zijn ook geen USB-connector wallplugs, maar al bedraade stekkers.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Al met al lijkt mijn probleem direct te maken met mijn sdcard; opnieuw gepartitioneerd en alles is verholpen.quote:Op maandag 17 december 2012 22:52 schreef pasajeros het volgende:
[..]
Dank je; TWRP lukt wel, maar de andere recovery images geven telkens hetzelfde resultaat: NEO gaat uit nadat het beginscherm "recovery mode" aangeeft ...
Raar ...
En T16 met TWRP gaat ook fout.
Het lijkt wel alsof ze niet goed op de sdcard zijn gezet; TWRP is de enige die ik vanuit NEO heb gedownload. Ga ik nu met de andere ook doen. Wordt vervolgd ..
@glsf , dank voor jouw suggesties !![]()
ander betaal methode dan paypal?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:04 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan ¤ 115. $ 158.99 is eerder ¤ 125 en coupin kan je er normaal gezien niet op toepassen.
Ik heb trouwens nog een probleem met mijn Neo. Zit daar geen woordenboek in of moet ik die nog ergens activeren, ik krijg alleszins nooit tekstvoorspelling te zien. Werk trouwens met de Xenorium NL rom.![]()
Geen enkele betaalmethode zal je een betere rate geven dan de officiele rate. Officiele rate is 1.31 en dan kom ik nog aan ¤ 121. Rate van Lightake zelf zit trouwens op 1.20, dat is de enige manier waarop je beter af kan zijn dan 1.31 als de webshop liever euro's aanvaardt dan dollars.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:36 schreef Majinster het volgende:
[..]
ander betaal methode dan paypal?![]()
Vraag ivm audio profiles Neo. Klopt het dat je de profiles Silent, Meeting en Outdoor niet kan aanpassen qua settings ? Als je op General klikt kan je settings aanpassen maar niet voor die andere. Ik heb da zelf een profiel aangemaakt, maar ik zou willen dat als er een SMS binnenkomt de telefoon trilt, maar dat lukt niet onmiddellijk.![]()
Vorige week dinsdag (11 dec) de NEO besteld rond 5 uur 's middags en nog steeds niet verzonden, gisteren mailtje gestuurd, antwoord vandaag gekregen dat ik me geen zorgen moest maken, en dat 3-7 werkdagen normaal zijn. Hopen dat die vanmiddag en anders nog morgen wordt verstuurd dan maar, DHL is tegenwoordig 6 dagen volgens mij? Dan zou ik het precies op/voor de kerst moeten hebben![]()
![]()
Heb gisteren nog een NEO besteld en vandaag melding gekregen dat hij verzonden isquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:29 schreef Jeffreydo- het volgende:
Vorige week dinsdag (11 dec) de NEO besteld rond 5 uur 's middags en nog steeds niet verzonden, gisteren mailtje gestuurd, antwoord vandaag gekregen dat ik me geen zorgen moest maken, en dat 3-7 werkdagen normaal zijn. Hopen dat die vanmiddag en anders nog morgen wordt verstuurd dan maar, DHL is tegenwoordig 6 dagen volgens mij? Dan zou ik het precies op/voor de kerst moeten hebben
Niet via DHL verzonden.
Op website van lightake staat wel dat ivm feestdagen verzenden langer duurt![]()
![]()
zijn er (chinese) toestellen met een degelijk qwerty toetsenbord? Ik kan maar niets vinden en dat is toch wel mijn eis ! Het liefst een uitschuifbare!![]()
Je moet niet verwachten dat je alles zomaar ook in China hebt. Al kun je het altijd vragen natuurlijk.
Maar nee, dat heb je niet. Je hebt wel cases met toetsenboarden en docks.
Maar als je een goede solution wilt haal je een Asus Slider of Transformer, Lenovo, Sony enz etc ofzo.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
hahah ja ik kon het proberen toch. Die cases zijn niks die heb je hier ook maar werkt op bluetooth wat een killer is voor je batterij.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:09 schreef shiznuts het volgende:
Je moet niet verwachten dat je alles zomaar ook in China hebt. Al kun je het altijd vragen natuurlijk.
Maar nee, dat heb je niet. Je hebt wel cases met toetsenboarden en docks.
Maar als je een goede solution wilt haal je een Asus Slider of Transformer, Lenovo, Sony enz etc ofzo.
Ik wil er ook mee kunnen bellen (en mee nemen ), en een asus slider/transformer enz is een tablet toch en geen telefoon.![]()
Ach so.Ik verwar topics.
Ik heb zelf een Desire Z. Ik ben nog niet iets tegengekomen dat zo goed fijn werkt. Al helemaal niet in China met goede specificaties.Misschien kun je een mooie (2e hands) Desire Z kopen, daar kun je Android 4.2 op mikken (heb ik zelf nog niet uitgeprobeerd).
Voor mensen die Phablets interessant vinden; de N7300 (5.5/5.7 inch HD IPS scherm, 1G RAM, MTK6577 dualcore) kost nog maar zo'n 210,- USD bij Pandawill wanneer je de 5% fok code gebruikt (ongeveer ¤170,-). Heb hem zelf een week terug voor een paar dollars meer gekocht, werd meteen geshipped, dus zullen wel voorraad hebben.![]()
Werkt tot nu toe nog wel ja. Internet was ook zeer traag, nu weer lekker snelquote:Op maandag 17 december 2012 20:55 schreef Downstar het volgende:
[..]
En werkt het ook?
Mijn internet(wifi) werkt na die bovengenoemde stappen dus weer perfect..
word altijd blauw weer en nooit geen last meer dat ik wel signaal heb en geen internet!
[..]
zal eens ff kijken, thanks!
op wifi gaat de neo wel lekker lang mee ten opzichte van 3G zeg pfff![]()
![]()
Wel interesse maar ik wil graag 1 klasse hoger (quadcore, IPS 1080P, 2GB RAM)quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:53 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Voor mensen die Phablets interessant vinden; de N7300 (5.5/5.7 inch HD IPS scherm, 1G RAM, MTK6577 dualcore) kost nog maar zo'n 210,- USD bij Pandawill wanneer je de 5% fok code gebruikt (ongeveer ¤170,-). Heb hem zelf een week terug voor een paar dollars meer gekocht, werd meteen geshipped, dus zullen wel voorraad hebben.
http://www.etotalk.com/su(...)5-3g-wvga_p3393.html lijkt me een leuke telefoon, vind hem alleen best prijzig![]()
![]()
Dat doen ze zo om ervoor te zorgen dat mensen hem niet bestellen gaan (weten details niet).quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:59 schreef tharonny het volgende:
http://www.etotalk.com/su(...)5-3g-wvga_p3393.html lijkt me een leuke telefoon, vind hem alleen best prijzigDa's niet de eigenlijke waarde van de telefoon.
Toestel staat ook al een tijdje in de OP. Puur specificatie/prijs lijkt het een erg gave deal te worden. Design vind ik wat minder en een echte reputatie hebben ze ook nog niet weten op te bouwen, dus of de kwaliteit overeenkomt met de verwachting, is nog maar de vraag.
Lol, als ik mijn brainwavz beta in mijn neo inplug is het geluid niet aan te horen. Echter als ik de knop van de betas ingedrukt hou klinkt het wel goed.![]()
Ik had inderdaad in de OP die telefoon al gezien, en ging er is even op googlen. Is echt nog weinig over bekend zeg.. Lijkt me juist super als er gewoon een telefoontje word uitgebracht met een 4.3" scherm, 720/1080p, quadcore en 2gig ram. Een hoop telefoons die op dit moment worden gelanceerd hebben zo'n veel te groot scherm.. Dat schiet gewoon niet op. Blijft een telefoon toch?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat doen ze zo om ervoor te zorgen dat mensen hem niet bestellen gaan (weten details niet).Da's niet de eigenlijke waarde van de telefoon.
Toestel staat ook al een tijdje in de OP. Puur specificatie/prijs lijkt het een erg gave deal te worden. Design vind ik wat minder en een echte reputatie hebben ze ook nog niet weten op te bouwen, dus of de kwaliteit overeenkomt met de verwachting, is nog maar de vraag.
![]()
Ben ik compleet met je eens. Ik zou in een oogwink de N003 willen halen, vooral ook vanwege dualSIM... maar de schermgrootte i.c.m. de rest van de specs doesn't add up in vergelijking met andere deals.
Veel mensen willen nu opeens een Note-achtige telefoon: phablet. Staat zo stom aan je oor.Doe mij maar een 4.5" smartphone ofzo inderdaad, zoals nu. Als het groter moet, tether ik het internet en pak ik m'n tablet erbij.
Maar er is inderdaad niet heel veel over Subor, of de Dream S zelf, te vinden en ik vind 'em er nogal cheap-ass in elkaar gezet uitzien: plastic fantastic. Maar holy crap: de specs.
Ik wacht het lekker af. Begin februari eens iets leuks halen. Zelfde voor een 10.1" quadcore 1920x1200 tablet.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Tsja de grootte van de one x en s3 is ongeveer gelijk aan de jiayu g3. Dus in feite zou een 4,8 inch nog wel in me broekzak passen maar als het nog groter wordt heb je wel een handtas nodigMet een 4 inch kom ik nog wel makkelijk met een hand aan de boven hoek van het scherm maar een wat groter scherm typt dan ook weer fijner.
Neo 15 dec aangekomen in NL
G3 17 dec vertrokken van China![]()
Ik heb een Note 1 gehad, (nu S3), maar als je dat grote scherm gewend bent wil je eigenlijk niet anders meer.![]()
Kabeltje bijbestellenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef Miniem het volgende:
Lol, als ik mijn brainwavz beta in mijn neo inplug is het geluid niet aan te horen. Echter als ik de knop van de betas ingedrukt hou klinkt het wel goed.Ikzelf heb de Fiio LU2 besteld icm Awei 600i's.quote:If it sounds muffled, has echoes, or just sounds bad, but is OK when the microphone button is pressed, this adapter will more than likely make work with your phone and our P version headsets!
Bron: http://www.meelec.com/MEE(...)_p/adptr-trrs-35.htm![]()
Hi iedereen,
Even een lekker noob vraagje. Denk dat ik die hier goed kwijt kan.
Ik heb gisteren een UMI x1 binnen gekregen. Lekker dingetje, werkt prima, maar ik krijg mijn internet niet voor elkaar. Wifi doet hij goed, alleen het internet via m'n simkaart wil niet werken. Twee vraagjes:
- Welke van de twee (dual sim) poorten moet ik hebben?
- Zijn er meer mensen die tegen dit probleem aangestrompeld zijn?
Ik heb geprobeerd te googlen, maar ik kom alleen maar op chineze winkelsites uit.
Alvast bedankt!![]()
Waar 'W' bij staat dus. Dat is links voor een Neo N002, rechts voor een Jiayu G3.quote:G - GSM 850/900/1800/1900MHz
W - WCDMA (3G) 850/2100MHz
[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 19-12-2012 17:38:54 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Euhm is het niet waar de 'W' staat waar je je primaire simkaart moet insteken? Zo is het bij de Neo toch... :pquote:Op woensdag 19 december 2012 16:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Waar 'G' bij staat dus. Dat is links voor een Neo N002, rechts voor een Jiayu G3.![]()
Als je 3G wilt inderdaad de W nemen. Zoals erboven stond aangeduid in het quoteballonnetje.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:49 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Euhm is het niet waar de 'W' staat waar je je primaire simkaart moet insteken? Zo is het bij de Neo toch... :p
Als je vodafone hebt moet je APN instellingen ook op PAP zetten.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:35 schreef Anatas het volgende:
Hi iedereen,
Even een lekker noob vraagje. Denk dat ik die hier goed kwijt kan.
Ik heb gisteren een UMI x1 binnen gekregen. Lekker dingetje, werkt prima, maar ik krijg mijn internet niet voor elkaar. Wifi doet hij goed, alleen het internet via m'n simkaart wil niet werken. Twee vraagjes:
- Welke van de twee (dual sim) poorten moet ik hebben?
- Zijn er meer mensen die tegen dit probleem aangestrompeld zijn?
Ik heb geprobeerd te googlen, maar ik kom alleen maar op chineze winkelsites uit.
Alvast bedankt!![]()
Waar heb je precies die Fiio besteld? Ik keek eerder al rond maar kon gewoon niets vinden wat in Nederland leverde.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:38 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Kabeltje bijbestellen
[..]
Ikzelf heb de Fiio LU2 besteld icm Awei 600i's.
//edit Ebay maar is gechecked en dan alleen dit te vinden: http://www.ebay.nl/itm/Fi(...)&hash=item27c7581334
Klinkt wat duur.
[ Bericht 8% gewijzigd door Creqaw op 19-12-2012 19:13:24 ]![]()
› http://www.mp4nation.net/(...)?dir=asc&order=price ( coupon: fb2012fiver )
Alternatief: http://www.meelec.com/MEE(...)_p/adptr-trrs-35.htmThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Bedankt voor de links maar tijdens zoeken naar winkel kwam ik een makeshift methode tegen die ook werkt, knopjes indrukken en op die positie vast tapen. Ik snap niet waarom het werkt maar het werkt en het enige wat nodige was plakband.
//edit Zie net dat het ook gewoon op deze pagina staat >_>![]()
En hoe neem je dan je telefoon op als je gebeld wordt? Daarvoor heb je toch die mic erbij genomen?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:34 schreef Creqaw het volgende:
Bedankt voor de links maar tijdens zoeken naar winkel kwam ik een makeshift methode tegen die ook werkt, knopjes indrukken en op die positie vast tapen. Ik snap niet waarom het werkt maar het werkt en het enige wat nodige was plakband.
Nope, het zijn gewoon iPhone earphones en die hadden sowieso geen mic.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:51 schreef groninge01 het volgende:
[..]
En hoe neem je dan je telefoon op als je gebeld wordt? Daarvoor heb je toch die mic erbij genomen?![]()
Dan is plakken de mooiste oplossing. Ik heb de Awei 600i's besteld samen met een Fiio LU2 kabeltje. Hoop dat die combo werktquote:Op woensdag 19 december 2012 20:00 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Nope, het zijn gewoon iPhone earphones en die hadden sowieso geen mic.![]()
![]()
Had hetzelfde met mijn koptelefoon (zowel met mijn Galaxy S als Neo trouwens, ligt dus aan Android algemeen denk ik). Die had knopjes voor iPhone, en krijg heel zacht geluid tenzij ik ze ingedrukt houd dan is het perfect. Had zo ook gewoon vastgeplakt :pquote:Op woensdag 19 december 2012 19:34 schreef Creqaw het volgende:
Op Lightake staat nu de Neo met root en multilanguage? http://lightake.com/detai(...)GB_4GB___White-59344
Excuses voor als het al gemeld was...![]()
Die T16 zonder 'Nederlands' erin?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik zie op de plaatjes wel meer talen dan ik in de T16 heb gezien. Daar was geen duits, frans en italiaans aanwezig.quote:![]()
Ligt inderdaad aan Android. Op de stock Xperia P firmware doen de iPhone earphones het gewoon en toen ik naar CM9 flashde niet meer.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:13 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Had hetzelfde met mijn koptelefoon (zowel met mijn Galaxy S als Neo trouwens, ligt dus aan Android algemeen denk ik). Die had knopjes voor iPhone, en krijg heel zacht geluid tenzij ik ze ingedrukt houd dan is het perfect. Had zo ook gewoon vastgeplakt :p![]()
Yes!! M'n Neo is ook binnen (24/11 besteld; 19/12 geleverd via Posten Sweden).
Ondertussen batterij opgeladen en updates uitgevoerd.
Bedankt aan allen voor de duidelijke tutorials, alles werkt zoals het hoort.
![]()
![]()
heb op 16/12 besteld en trackinnr(RE1234566...SE) voor global airmail via posten sweden gekregen.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:43 schreef bartvangils het volgende:
Yes!! M'n Neo is ook binnen (24/11 besteld; 19/12 geleverd via Posten Sweden).Ondertussen batterij opgeladen en updates uitgevoerd.Bedankt aan allen voor de duidelijke tutorials , alles werkt zoals het hoort.
tot op heden nog niet binnen en status tracking nog steeds op transportation. Hoe kan het dat jij het eerder binnen hebt? Krijg steeds van Lightake te horen nog 1 extra week te wachten...pppfff..
Hoe heb jij je pakket gevolgd en via welke postbedrijf in NL geleverd, kreeg je nog extra kosten (inklaring en btw/invoer douane)hierboven op///zoja hoe hoog.
edit..bedoel natuurijk 16/11...hoop echt dat voor kerst binnen maar zojuist helaas wederom het vriendelijke verzoek van Lightake nogmaals 1 week te wachten en PLEASE geen disputevia paypal aan te maken. Dit keer is sneeuw het excuus voor delay shipping...pppff heel vermoeiend allemaal. Je weet op gegeven moment niet meer wat je moet geloven.
[ Bericht 14% gewijzigd door vuurpaard66 op 20-12-2012 11:04:31 ]![]()
Ik hoop dat je 16/11 bedoeld, natuurlijk leveren ze niet binnen 4 dagen. Mijn pakketje is sinds 28/11 onderweg, dus ik hoop de NEO dan nog wel voor het nieuwe jaar te hebben. Hoewel het wel spannend wordt met de kerstdagen etc.quote:Op donderdag 20 december 2012 07:44 schreef vuurpaard66 het volgende:
[..]
heb op 16/12 besteld en trackinnr(RE1234566...SE) voor global airmail via posten sweden gekregen.
tot op heden nog niet binnen en status tracking nog steeds op transportation. Hoe kan het dat jij het eerder binnen hebt? Krijg steeds van Lightake te horen nog 1 extra week te wachten...pppfff..
Hoe heb jij je pakket gevolgd en via welke postbedrijf in NL geleverd, kreeg je nog extra kosten (inklaring en btw/invoer douane)hierboven op///zoja hoe hoog.![]()
Zal het hier ook nog ff gooien.
BG: http://www.banggood.com/W(...)rtphone-p-56647.html (All colours)Ik ben bekend met BG, goeie store.quote:Apply coupon complete (CODE:bgxmas, Discount:7%)
Order Subtotal: US$202.00
Shipping Fee: US$0.00
Coupon Discount: US$14.14
Grand Total: US$187.86
En zo te zien een mooie deal zo voor de Jiayu G3.
Mensen rapporteren dat ze vlot op de post gaan.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Zou dat ook voor de zwarte versie gelden? (dat snelle verzenden) Sinds vandaag weer opzoek naar een goede prijs voor de G3 en meteen kom jij met deze postquote:Op donderdag 20 december 2012 10:51 schreef shiznuts het volgende:
Zal het hier ook nog ff gooien.
BG: http://www.banggood.com/W(...)rtphone-p-56647.html (All colours)
[..]
Ik ben bekend met BG, goeie store.
En zo te zien een mooie deal zo voor de Jiayu G3.
Mensen rapporteren dat ze vlot op de post gaan.![]()
![]()
Moet je ff customer service lastigvallen. Die kunnen daar vast een zinnig antwoord op geven.
De zwarte was toen geloof ik 'In stock', dus toen gingen ze wel vlot de deur uit, nu is alleen de silver in stock, de grey waarschijnlijk aangekomen, maar nog niet in het magazijn of iets want staat op 1-3 dagen, black staat op 3-6 dagen, mogelijk dat ze een levering verwachten. Mogelijk ook dat het systeem dat altijd zegt als iets niet op voorraad maar wel in bestelling is. En we weten dat Jiayu zelf niet al te makkelijk is met leveren.Dus dat is de vraag maar net.
hi,
im sorry for writing in english, but this is the best place i found for information about the neo.
thank you all.
im having trouble with my neo, wifi is draining the battery very fast. when wifi is off, all is good. im running stock t15. anyone has this problem? a fix?
you can answer in dutch if you like, google translate makes it almost readable in english
dank u wel![]()
hi and welcome,quote:Op donderdag 20 december 2012 11:21 schreef nirhazir het volgende:
hi,
im sorry for writing in english, but this is the best place i found for information about the neo.
thank you all.
im having trouble with my neo, wifi is draining the battery very fast. when wifi is off, all is good. im running stock t15. anyone has this problem? a fix?
you can answer in dutch if you like, google translate makes it almost readable in english
dank u wel
There seem to be more phones /firmwares with the same problem of a draining battery. Until now I did not find anything to resolve that issue. There are some problems with wifi (for example the mac-address changing). Maybe there is a link between wrong files/configuration and the battery drain.
Though there is a t16 rom out there mabe you could flash that one and see if there is any change.
Hope that I find some time this weekend to try to find out what is wrong with the battery of my neo, maybe we have the same problems.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
connecties héquote:Op donderdag 20 december 2012 07:44 schreef vuurpaard66 het volgende:
[..]
heb op 16/12 besteld en trackinnr(RE1234566...SE) voor global airmail via posten sweden gekregen.
Hoe heb jij je pakket gevolgd en via welke postbedrijf in NL geleverd, kreeg je nog extra kosten (inklaring en btw/invoer douane)hierboven op///zoja hoe hoog.
edit..bedoel natuurijk 16/11...hoop echt dat voor kerst binnen maar zojuist helaas wederom het vriendelijke verzoek van Lightake nogmaals 1 week te wachten en PLEASE geen disputevia paypal aan te maken. Dit keer is sneeuw het excuus voor delay shipping...pppff heel vermoeiend allemaal. Je weet op gegeven moment niet meer wat je moet geloven.![]()
nee, dat zal gewoon 'geluk' zijn.
'k heb ook eens een 1-cent deal bij Fastech besteld en m'n gebuur ook (na mij); m'n gebuur had z'n zaklamp ook vóór mij...
ter info: bij m'n gsm zat ook een extra screen-protector![]()
![]()
Kun je zien op de site.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:00 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Zou dat ook voor de zwarte versie gelden? (dat snelle verzenden) Sinds vandaag weer opzoek naar een goede prijs voor de G3 en meteen kom jij met deze post
Zwart: Usually shipping in 3-6 Days
Grey: Usually shiping in 1-3 days
Zilver: In Stock, Usually ship in 1 business day
Lijkt er dus op dat zilver nu enkel nog lokaal op voorraad is.![]()
hahah gewoon pure mazzel aan je kont dus:)quote:Op donderdag 20 december 2012 12:30 schreef bartvangils het volgende:
connecties hé nee, dat zal gewoon 'geluk' zijn.'k heb ook eens een 1-cent deal bij Fastech besteld en m'n gebuur ook (na mij); m'n gebuur had z'n zaklamp ook vóór mij...ter info: bij m'n gsm zat ook een extra screen-protector
Heb jij nog extra invoerkosten betaald Bart of heb je alleen de kosten aan lightake moeten voldoen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: