0,05 euro recupel?!? Wat is dat?quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:07 schreef jonasr het volgende:
Iemand een idee of deze hier ook al eens is gepasseerd?
Vermoed dat het wel een china-phone is.
http://aldi-bn.aldi.be/al(...)2_48_699_9094_5.html
Het is gelukt om mijn mac adres vast te zetten. Nu blijft deze hetzelfde na wifi uit/aan en reboot.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:27 schreef elinx het volgende:
[..]
Ik had over de tool al eerder gelezen ivm Imei problemen, heb hem nog niet nodig gehad.
Het gaat om SN write station tool v.2.1212.0
Op de Neo link stond een downloadlink vermeld bij Baidu
En een beschrijving hoe je het programma moet gebruiken. De vertaling heb ik hier geplaatst
Op XDA en andere sites staat ook eea, maar gaat meestal om Imei.
Je gebruikt beide sims begijp ik.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef stefke001 het volgende:
Heb de Neo nu enkele dagen, wat apps geïnstalleerd, hotmail-mail en werkmail, ook kalenders gesyncd. Gebruik de dual sim zee zeker, privé en voor 't werk. Deze phone bevalt me uitstekend. Nog een vraagje ivm screenprotector. Zit deze er nu standaar op ? Hoe kan ik dit zien ? En als dit zo is dan merk ik er niets van.
Ook een getest en ook hier twee dezelfde. Ook bij twee sim kaartenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef glsf het volgende:
[..]
Je gebruikt beide sims begijp ik.
Heb je 2 verschillende of 1 imei nummer voor beide sims ?
Je kunt het opvragen door *#06# in te toetsen in je telefoon.
Zie je nu 2 verschillende nummers ?
Tis zo'n beetje de helft goedkoper als je het vergelijkt met wat hier in de winkels licht voor zelfde specs.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:40 schreef Iwanius het volgende:
Misschien dat iemand mij kan uitleggen wat nu de fascinatie is met dat Chinees spul als bekend is dat er heel wat scheelt als het op kwaliteitsduur aankomt. Is het puur een hype gebeuren dat ontstaan is doordat 1 iemand plotseling het allemaal zo geweldig vond en de rest het gewoon na-aapt?
Of toch iets anders?
Mja, het is geen monocoque gegoten titanium constructie onder een geborsteld aluminium afwerking met diamandjes en goud ingelegd. En het verhaal rondom firmware-updates vergt wat hobbymatig prutsen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:40 schreef Iwanius het volgende:
Misschien dat iemand mij kan uitleggen wat nu de fascinatie is met dat Chinees spul als bekend is dat er heel wat scheelt als het op kwaliteitsduur aankomt. Is het puur een hype gebeuren dat ontstaan is doordat 1 iemand plotseling het allemaal zo geweldig vond en de rest het gewoon na-aapt?
Of toch iets anders?
Het is de oer-Nederlandse eigenschap om voor een dubbeltje op de eerste rang te willen zitten, en specs boven betrouwbaarheid en bouwkwaliteit te stellen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:40 schreef Iwanius het volgende:
Of toch iets anders?
Messcherpe analysequote:Op zaterdag 15 december 2012 11:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het is de oer-Nederlandse eigenschap om voor een dubbeltje op de eerste rang te willen zitten, en specs boven betrouwbaarheid en bouwkwaliteit te stellen.
Fixed.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het is de oer-Nederlandse eigenschap om voor een dubbeltje op de eerste rang te willen zitten, en specs boven betrouwbaarheid en bouwkwaliteit naamsbekendheid (marketing) en garantie te stellen.
Ja zit er wel op (bij de toestellen die ik heb gezien). Bijna onzichtbaar als je bij de speaker kijkt zie je wellicht wel een randje.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef stefke001 het volgende:
Heb de Neo nu enkele dagen, wat apps geïnstalleerd, hotmail-mail en werkmail, ook kalenders gesyncd. Gebruik de dual sim zee zeker, privé en voor 't werk. Deze phone bevalt me uitstekend. Nog een vraagje ivm screenprotector. Zit deze er nu standaar op ? Hoe kan ik dit zien ? En als dit zo is dan merk ik er niets van.
Fixed how? Want je levert wel degelijk in op bouwkwaliteit en degelijkheid. Niets mis mee natuurlijk, want je krijgt hele nette specs voor de prijs en leuke toestellen. Maar waarom zo defensief worden als iemand het beestje gewoon bij zijn naam noemt? Er is niet mis mee dat je de best mogelijk specificaties binnen je budget zoekt, hoor.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Fixed.
Valt me wel op dat we die dubbeltjes wel delen met de Russen (en aanverwante landen) en bij enkele modellen ook Amerikanen.
Als ik de kwaliteit van de telefoon die ik nu heb (Jiayu G3) vergelijk met de toestellen van Sony, HTC en LG in de zelfde prijsklasse dan lever je zeker niet in op kwaliteit.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Fixed how? Want je levert wel degelijk in op bouwkwaliteit en degelijkheid. Niets mis mee natuurlijk, want je krijgt hele nette specs voor de prijs en leuke toestellen. Maar waarom zo defensief worden als iemand het beestje gewoon bij zijn naam noemt? Er is niet mis mee dat je de best mogelijk specificaties binnen je budget zoekt, hoor.
Omdat het beestje een andere naam heeft. Deze telefoons bewijzen namelijk dat je voor een dubbeltje prima op de eerste rang kan zitten. De bouwkwaliteit is prima en zeker vergelijkbaar met telefoons van merken zoals HTC en Samsung. Sterker nog, deze telefoon is in zijn geheel genomen degelijker dan mijn oude Desire HD.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Fixed how? Want je levert wel degelijk in op bouwkwaliteit en degelijkheid. Niets mis mee natuurlijk, want je krijgt hele nette specs voor de prijs en leuke toestellen. Maar waarom zo defensief worden als iemand het beestje gewoon bij zijn naam noemt? Er is niet mis mee dat je de best mogelijk specificaties binnen je budget zoekt, hoor.
Dit.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:36 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Omdat het beestje een andere naam heeft. Deze telefoons bewijzen namelijk dat je voor een dubbeltje prima op de eerste rang kan zitten. De bouwkwaliteit is prima en zeker vergelijkbaar met telefoons van merken zoals HTC en Samsung. Sterker nog, deze telefoon is in zijn geheel genomen degelijker dan mijn oude Desire HD.
Waarom? Volledig plastic behuizing zonder rare klepjes en andere ongein. Dat is de meest makkelijke manier om een zeer degelijk toestel te krijgen.
Enige waar je op in levert is garantie, dat is een gok die je moet nemen. En je moet wat software tweaken, maar dat kan je door de verkoper laten doen.
En firmware updates zijn leuk, maar voor deze prijs koop ik elk jaar een nieuwe telefoon, dan hoef ik er echt geen twee jaar mee te doen
Je noemt dan ook wel meteen het toestel met de meest belabberde bouwkwaliteit van de laatste jarenquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:36 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Omdat het beestje een andere naam heeft. Deze telefoons bewijzen namelijk dat je voor een dubbeltje prima op de eerste rang kan zitten. De bouwkwaliteit is prima en zeker vergelijkbaar met telefoons van merken zoals HTC en Samsung. Sterker nog, deze telefoon is in zijn geheel genomen degelijker dan mijn oude Desire HD.
Waarom? Volledig plastic behuizing zonder rare klepjes en andere ongein. Dat is de meest makkelijke manier om een zeer degelijk toestel te krijgen.
Enige waar je op in levert is garantie, dat is een gok die je moet nemen. En je moet wat software tweaken, maar dat kan je door de verkoper laten doen.
En firmware updates zijn leuk, maar voor deze prijs koop ik elk jaar een nieuwe telefoon, dan hoef ik er echt geen twee jaar mee te doen
helaas nog zonder nederlands, maar voor de liefhebbers van een NL foon hebben we jou rom nogquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:47 schreef Xenorium het volgende:
Schijnt de multilanguage te zijn vanuit Neo company zelf.
http://tweakers.net/categorie/48/multimedia-geheugen/producten/quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:42 schreef jopiede het volgende:
Hopelijk volgende week m'n Neo binnen, was 04-12 binnengekomen op sorteer centrum in Singapore verstuurd met Deutchepost, verder geen update meer gezien.
Heeft iemand nog een goede site voor een 16 gb of een 32 gb kaartje, keuze hangt af van de prijs. Heb nu een 8gb en wil wel even upgraden!
Top, had ik zelf inderdaad ook wel even kunnen bedenkenquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:45 schreef Majinster het volgende:
[..]
http://tweakers.net/categorie/48/multimedia-geheugen/producten/
even filteren op wat je wilt
Ik heb dat niet echt nodig, zeker niet met de neo... Ik denk dat ik daarom maar voor de volgende ga:quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:49 schreef Majinster het volgende:
Als je snel foto's en video's wilt maken dan volgens mij het beste klasse 6 of 10, anders voldoet een klasse 4 ook prima
Voor 2 euro meer heb je een Sandisk class 10 inclusief verzending: zie amazon.dequote:Op zaterdag 15 december 2012 21:06 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik heb dat niet echt nodig, zeker niet met de neo... Ik denk dat ik daarom maar voor de volgende ga:
http://tweakers.net/price(...)ass-4-+-adapter.html inclusief versturen voor 20,80 vind ik een mooie prijs!
ik zal het is proberen, al denk ik niet dat het de oplossing is..quote:Power off phone, remove battery, remove SIM, wait 1 minute. Reinstall SIM, battery and power phone back on. If that does not correct the problem then force stop the play store app and clear cache and data. Reboot phone. Hope this helps!
Bedoel je deze?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:27 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Voor 2 euro meer heb je een Sandisk class 10 inclusief verzending: zie amazon.de
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |