Tuurlijk kan dat, die levert ook 5V 1A als het goed is...quote:Op maandag 17 december 2012 19:23 schreef Miniem het volgende:
Vanaf mijn Neo. Helaas douane moeten betalen a 27 euro. Waarde stond op 50 dollar. Shipping was 20 dollar met DHL. Klopt die 27 euro dan?
Verder is dhl top, maandag besteld, maandag binnen.
Echter ben ik vergeten een eu plug te bestellen, zou ii die usb kabel wel aan mijn ipod lader kunnen hangen om op te laden?
Verder is het toestel erg mooi! Van het weekend met een vriend het toestel rooten.
Dattie niet ontploft ofzoquote:Op maandag 17 december 2012 19:33 schreef penningmaniac het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, die levert ook 5V 1A als het goed is...
En werkt het ookquote:Op maandag 17 december 2012 17:25 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Waar vind je al die dingen die je moet clearen, hier vertoont het internet ook kuren..
Gevonden.
zal eens ff kijken, thanks!quote:Op maandag 17 december 2012 08:14 schreef ptrmas het volgende:
[..]
Kan je uitzetten dat wifi gaat 'slapen' - >Settings>WiFi>Advanced
Ja, dit heb ik ook als ik de meegeleverde oplader gebruik...quote:Op maandag 17 december 2012 21:20 schreef Miniem het volgende:
Mijn Neo flipt met typen als hij aan de lader hangt. Hebben jullie dit ook (gehad)?
Welke gebruik je nu dan?quote:Op maandag 17 december 2012 21:21 schreef ptrmas het volgende:
[..]
Ja, dit heb ik ook als ik de meegeleverde oplader gebruik...
Tip, gooi de lader in de prullebak ^^
Gebruik van mn oude telefoon met bijgeleverde kabel van Neo...quote:Op maandag 17 december 2012 21:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Welke gebruik je nu dan?
Ik gebruik juist m'n iPod lader, wel met de USB kabel van de Neo.
En wat voor lader is dat?quote:Op maandag 17 december 2012 21:30 schreef ptrmas het volgende:
[..]
Gebruik van mn oude telefoon met bijgeleverde kabel van Neo...
Net als Downstar ook een HTC laderquote:Op maandag 17 december 2012 21:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
En wat voor lader is dat?
Trouwens nog meer mensen met het probleem? Of gaat typen gewoon goed als hij aan de originele lader van de Neo hangt?
Ik gebruik een Samsung lader en mijn broer een Sony-Ericsson lader, werken ook alletwee perfectquote:Op maandag 17 december 2012 22:36 schreef ptrmas het volgende:
[..]
Net als Downstar ook een HTC lader
Dank je; TWRP lukt wel, maar de andere recovery images geven telkens hetzelfde resultaat: NEO gaat uit nadat het beginscherm "recovery mode" aangeeft ...quote:Op maandag 17 december 2012 18:14 schreef glsf het volgende:
[..]
Denk dat dat niet veel zal uitmaken.
Ik zou eerst eens de originele recovery flashen, kijken als deze werkt en dan weer CWM. Beide vanuit MobileUncle. Heel erg vreemd want de truuk is nu juist dat je CWM niet raakt als je deze uit de update hebt gesloopt. Boot ook eens naar recovery vanuit MobileUncle.
Wel zorgen dat je niets meer update (Rom) totdat recovery weer werkt (paar keer testen).
Mocht de originele niet hebben dan kan ik die wel even online zetten. En anders kun je ook nog even TWRP proberen die ik laatst heb gepost. Het gaat erom dat je even iets anders in de recovery flashed. Of de backup met de flashtool als je de tenminste hebt gemaakt.
Heb het wel geprobeerd maar die deed het dus niet goedquote:Op maandag 17 december 2012 22:47 schreef Miniem het volgende:
Wel geinig dat niemand de originele gebruikt
Hoho, mijn vrouw gebruikt de originele lader en heeft nergens last van. Het zal de female touch zijnquote:Op maandag 17 december 2012 22:47 schreef Miniem het volgende:
Wel geinig dat niemand de originele gebruikt
Dat zijn gewoon die dingen van eBay.quote:Op dinsdag 18 december 2012 07:13 schreef bartvdg het volgende:
Ik heb op samenkopen enkele ladertjes besteld voor een goede prijs :-)http://www.samenkopen.net/action_product/608041/959039
Heb ze nog niet binnen maar momenteel gebruik ik de lader van een Samsung Gio :-)
Bij niet elk apparaat werkt dat via zo'n adapter naar een kabeltje. ben benieuwd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 07:13 schreef bartvdg het volgende:
Ik heb op samenkopen enkele ladertjes besteld voor een goede prijs :-)http://www.samenkopen.net/action_product/608041/959039
Heb ze nog niet binnen maar momenteel gebruik ik de lader van een Samsung Gio :-)
Hoe kom jij aan ¤ 115. $ 158.99 is eerder ¤ 125 en coupin kan je er normaal gezien niet op toepassen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 07:46 schreef davedavy het volgende:
Heb net de Neo gekocht voor 115 euro. Was op de aanbieding bij LightTake.
HTC tochquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon die dingen van eBay.
Ik gebruik OEM-Chargers gedoeld op Samsung.
Als dat die dingen zijn voor 1 dollar uit China dan zou ik er voor de grap eens 1 open maken en vervolgens bedenken of je die wel in je stopcontact wil doen...quote:Op dinsdag 18 december 2012 07:13 schreef bartvdg het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |