De mijne was binnen een week geleverd en kwam bij Gizmoheaven vandaan, dit lijkt een andere verkoper. ¤22.50 inclusief verzending om precies te zijn heb ik betaald!quote:Op zondag 16 december 2012 00:22 schreef jopiede het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
http://www.amazon.de/SanD(...)id=1355613539&sr=1-2
Is er daadwerkelijk nou zoveel verschil, of maakt het eigenlijk niet heel veel uit?
En heb jij deze al besteld? Heb je enige idee wat de levertijd is, beetje kut om aan de slag te gaan met die 8gb en vervolgens weer over te moeten stappen naar de 32gb of is dat met een simpele transfer geregeld?
Persoonlijk vind ik het in telefoons vrij weinig uitmaken, in vergelijking met een spiegelreflex. Een spiegelreflex vraagt echt om die snelheid, in de praktijk is een class 4 snel genoeg in een telefoon om fotos en filmpjes te maken en evt films e.d. af te kunnen spelen. Zelfs als je een sd-ext partitie maakt, is class 4 nog meer dan voldoende. Op het moment dat telefoons full HD opnemen in echt goeie kwaliteit, met beeldstabilisatie en whatnot vind ik het pas relevant om er een klasse 10 in te duwen. Voor de rest heb ik overal klasse 4 of 6 in, behalve mn spiegelreflex, daar gaat een extrasnelle klasse 10 in, maar die schiet ook 10mb per foto.quote:Op zondag 16 december 2012 08:41 schreef marco_sire het volgende:
[..]
De mijne was binnen een week geleverd en kwam bij Gizmoheaven vandaan, dit lijkt een andere verkoper. ¤22.50 inclusief verzending om precies te zijn heb ik betaald!
Merk je er veel van? Nou als je een class 4 kaartje in een spiegelreflex stopt of class 10 dan merk je daar wel iets van inderdaad.
Ligt er maar net aan welke apps je op je sd kaart hebt, en welke bestanden deze apps nodig hebben..quote:Op zondag 16 december 2012 09:54 schreef eleganza het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het in telefoons vrij weinig uitmaken, in vergelijking met een spiegelreflex. Een spiegelreflex vraagt echt om die snelheid, in de praktijk is een class 4 snel genoeg in een telefoon om fotos en filmpjes te maken en evt films e.d. af te kunnen spelen. Zelfs als je een sd-ext partitie maakt, is class 4 nog meer dan voldoende. Op het moment dat telefoons full HD opnemen in echt goeie kwaliteit, met beeldstabilisatie en whatnot vind ik het pas relevant om er een klasse 10 in te duwen. Voor de rest heb ik overal klasse 4 of 6 in, behalve mn spiegelreflex, daar gaat een extrasnelle klasse 10 in, maar die schiet ook 10mb per foto.
Just my 2 cents
P.s. ik heb ook de neo via lightake gehaald, mocht het nog relevant zijn. Ze schreven een waarde van 50$ op het pakje, plus nog wat extra voor de accessoires, en na shipping met dhl (een week duurde het van bestelling tot ontvangst) betaalde ik nog 25¤ belasting en inklaring.
Zucht ik krijg hem daar niet verzonden naar mijn adres in NL. Iemand anders hier ook ook problemen mee?quote:Op zondag 16 december 2012 00:22 schreef jopiede het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
http://www.amazon.de/SanD(...)id=1355613539&sr=1-2
Is er daadwerkelijk nou zoveel verschil, of maakt het eigenlijk niet heel veel uit?
En heb jij deze al besteld? Heb je enige idee wat de levertijd is, beetje kut om aan de slag te gaan met die 8gb en vervolgens weer over te moeten stappen naar de 32gb of is dat met een simpele transfer geregeld?
Ik heb het even geprobeerd maar bij mij lukt het gewoonquote:Op zondag 16 december 2012 12:28 schreef marshall het volgende:
[..]
Zucht ik krijg hem daar niet verzonden naar mijn adres in NL. Iemand anders hier ook ook problemen mee?
Ga dan voor minimaal de MT6589, quadcorequote:Op zaterdag 15 december 2012 21:41 schreef SuperChips het volgende:
De eerste goede chinese phablet is on the way
MT6577, 1280x720, Jelly Bean, 3200 Mah batterij, toppie
Alleen is deze nu al te kopen voor 223 dollar:quote:Op zondag 16 december 2012 15:41 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Ga dan voor minimaal de MT6589, quadcore
nog geen telefoons uit toch met die processor ?quote:Op zondag 16 december 2012 15:41 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Ga dan voor minimaal de MT6589, quadcore
Er zijn nu al 5 toestellen aangekondigd volgens mij. Januari moeten er wel enkele op de markt zijn,quote:Op zondag 16 december 2012 17:07 schreef rubli het volgende:
[..]
Alleen is deze nu al te kopen voor 223 dollar:
http://www.antelife.com/changjiang-n7300-android-4-0-mtk6577-dual-core-5-7-inch-smart-phone-hd-ips-screen-1g-ram-3g-gps-black.html#.UM3xDG_aWLY
Of zijn er ook al quad-cores in deze prijsklasse?
Kan je uitzetten dat wifi gaat 'slapen' - >Settings>WiFi>Advancedquote:Op zondag 16 december 2012 14:21 schreef Downstar het volgende:
maar nu dus al een tijdje gewoon blauwe wifi signaal steepjes..
en ik zie dat android automatisch wifi killt ofzo na een tijdje niet te zijn gebruikt?
dan start hij bij scherm on weer de wifi op, issie even grijs.. maar word daarna weer blauw
en internet werkt dan gewoon
Deze heb ik een week geleden bij Pandawill besteld (heet daar Changjiang N7300). Ben benieuwd! NL playstore zal wel een probleem worden gok ik?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:41 schreef SuperChips het volgende:
De eerste goede chinese phablet is on the way
MT6577, 1280x720, Jelly Bean, 3200 Mah batterij, toppie
Duurt alleen nog wel een half jaar voordat je zo'n 250,- USD quad-core phone in je bezit hebt. En levert dat echt zo'n performance winst op bij normaal gebruik? of is het vooral de betere GPU (?) waar je profijt van hebt?quote:Op zondag 16 december 2012 17:31 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb niet veel vertrouwen in zo'n generic Android-branded phone.
Ik zou inderdaad lekker wachten op de quadjes nu.Komen mooie toestellen aan met aardig wat rekenkracht, verdere goede specs, mooie kwaliteit scherm, dunne bezel en slick design, min. Android 4.1 en van een 'gerenommeerde Chinese merken'. Wel iets duurder misschien, een aantal verwachte quadcore phones zit rond de 250 usd, maar zeker tof. Veel meer ga ik niet uitgeven aan een Chinese phone, 300 ~ 500 usd wordt me te gortig, dan koop ik liever meteen de beste specs, dure A-merk phone hier in de EU.
@glsf Hoewel ik tevreden ben over @xenorium T12 NL rom, waarvoor natuurlijk dank (!!), wil ik toch wel een keer de stock T16 proberen (Engels). Hoe zorg je er voor dat cwm en root niet worden overschreven ?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:41 schreef glsf het volgende:
Er is nu ook een multi language rom (NEOupdateT16.zip) voor Neo N02 beschikbaar volgens lightake forum
Ik heb hem weer verwijderd. Bevat geen NL. Alleen qua europa de talen engels, spaans en portugees.
Heb eventueel de rom wel beschikbaar waar root blijft behouden en recovery niet wordt overschreven.
(zelf aangepast en kort getest)
Root weet ik zo niet maar dat is toch niet moeilijk om terug te zetten maar voor CWM moet je even het zip bestand openen (OPEN NIET EXTRACT) en dan even het upgrade script zoeken en dat openen (DUS NIET EXTRACTEN) en dan even zoeken waar het recovery installed en die lines deleten en saven. Dan zal winrar je een berichtje geven van de file has been modified en klik je op ja en heb je een werkend flashable file.quote:Op maandag 17 december 2012 11:03 schreef pasajeros het volgende:
[..]
@glsf Hoewel ik tevreden ben over @xenorium T12 NL rom, waarvoor natuurlijk dank (!!), wil ik toch wel een keer de stock T16 proberen (Engels). Hoe zorg je er voor dat cwm en root niet worden overschreven ?
Root ben je normaal per definitie kwijt aangezien /system wordt gewist bij een update van Neo.quote:Op maandag 17 december 2012 11:03 schreef pasajeros het volgende:
[..]
@glsf Hoewel ik tevreden ben over @xenorium T12 NL rom, waarvoor natuurlijk dank (!!), wil ik toch wel een keer de stock T16 proberen (Engels). Hoe zorg je er voor dat cwm en root niet worden overschreven ?
Waar vind je al die dingen die je moet clearen, hier vertoont het internet ook kuren..quote:Op zondag 16 december 2012 14:21 schreef Downstar het volgende:
Hmmmm zo te zien ( nog niet te vroeg juichen, want het is pas een dag goed) is het wifi probleem nu opgelost..
stappen gedaan:
Clear data in Google services framework
Clear cache en data van google playstore
Deinstalleren van googleplaystore updates..
Router gereboot
telefoon meerdere malen gereboot..
en dus daarvoor de simkaart + batterij er voor een minuut uitgelaten..
Dat gaf dus geen fix..
maar nu dus al een tijdje gewoon blauwe wifi signaal steepjes..
en ik zie dat android automatisch wifi killt ofzo na een tijdje niet te zijn gebruikt?
dan start hij bij scherm on weer de wifi op, issie even grijs.. maar word daarna weer blauw
en internet werkt dan gewoon
hopelijk dus een fix voor altijd ipv morgen weer problemen
Denk dat dat niet veel zal uitmaken.quote:Op maandag 17 december 2012 17:46 schreef pasajeros het volgende:
thanks @creqaw en @glsf .
Ik heb waarschijnlijk iets fout gedaan. Update-script aangepast in archive; op sd gezet en daarna geprobeerd de aangepaste T16 te installeren; maar dat mislukte.
Status is nu dat ik niet meer in recovery kom. Fastboot lukt wel. Hij toont links onder "recovery mode" en vervolgens een zwart scherm; vervolgens "Home" kiezen, maar het scherm blijft zwart en hij blijkt uit te zijn. De batterij is vol geladen. "Home" eerder kiezen werkt ook niet.
Verder boot ie wel normaal (de T12 NL). En ik heb ook su rechten.
Nu probeer ik via MobileUncle recovery opnieuw te updaten, maar bovenstaand probleem blijft bestaan.
Zou ik moeten flashen met adb ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |