SPOILER: SchermOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PowerhouseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AccuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DualSIM & FrequentiebandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ondersteuning van AndroidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire modellen (smartphones die pas over een tijdje worden verwacht zijn hierin niet opgenomen). Zo kun je makkelijker een indruk krijgen wat het beste geschikt zou zijn voor jou. De genoemde prijzen zijn richtprijzen en sterk onderhevig aan de vraag en aanbod van een bepaalde telefoon.SPOILER: OVERZICHT DUALCORE MODELLENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: OVERZICHT QUADCORE MODELLENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.
Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.SPOILER: WebshopsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AliExpress & DHGateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao & TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Aftersale: en nu?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:| www.gizchina.com | www.gizbeat.com | www.gizmochina.com |
Android customizing-termen uitgelegd voor n00bs: http://androidforums.com/(...)ashing-adb-root.html || www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |
› Jiayu G3-topicreeks op FOK!
OP Version 1.0 by shiznuts | İ 2012 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNL
[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 11-12-2012 16:32:28 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Goed nieuws.
http://translate.google.n(...)ujizixun%2F1995.html
De Quadcore MTK6589 zal ook dualSIM zijn, als ik het goed begrijp.quote:In addition to these mainstream quad-core with features, it is learned MTK6589 will support both WCDMA / TD-SCDMA 3G network, at the same time support the dual card dual standby and dual-card dual-pass function, is the industry's first HSPA + smart machine solutionsThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Gelukkig! In Europa doen ze er niet aan dus zou vervelend zijn als ze er daar ook mee stoppenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:01 schreef shiznuts het volgende:
Goed nieuws.
http://translate.google.n(...)ujizixun%2F1995.html
De Quadcore MTK6589 zal ook dualSIM zijn, als ik het goed begrijp.
[..]![]()
True. True. Alleen de N003 zal best wel tof zijn, maar 5.3" wordt me een beetje te gortig ben ik bang.
Binnenkort ff researchen wie nog meer met een tof MTK6589-model komt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
fapblet is dat.
Newman N2 geen dualsim? Met 4.7 Inch is die nog wel te doen. Maar het moet niet groter worden. Kan net zo goed anders mijn 7 Inch tablet in mn zak doen.![]()
Ja, ik heb nog nooit een phablet gehad en de Note II lijkt wel aardig op zich, maare kweenie.
Ligt aan de processor-compabiliteit ontwerpfilosofie. Ik denk niet dat de Samsung Exynos, Qualcomm Snapdragon en Huawei's K3V2-processor zijn bedacht om dualSIM te ondersteunen. Dat is waarom in het dualcore bereik je ook nagenoeg alleen de MTK6577 tegenkomt. MediaTek speelt een leuke hand zo met de MTK6589.Misschien haal ik 'em wel gewoon hoor, die N003, mocht er niks leukers voorbijkomen, zeker als de prijs zo scherp is als de N002.
Hmm, de Tegra quadcore ZTE U950 schijnt dan wel dualSIM te zijn weer, had ik niet verwacht. Zal toch niet? Misschien foutje van de Aliexpress-verkoper.
[ Bericht 1% gewijzigd door shiz op 11-12-2012 15:37:36 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Meer mensen die last hebben van veel "Telefoon inactief" gebruik in hun batterij grafiek?
Bij mij staat er maar liefst 42%, lijkt me nog aardig hoog. Kan me niet herinneren dat het met mijn Sensation ook zo erg was.![]()
staat bij mij op dit moment 49%.. zegt natuurlijk vrij weinigquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:57 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Meer mensen die last hebben van veel "Telefoon inactief" gebruik in hun batterij grafiek?
Bij mij staat er maar liefst 42%, lijkt me nog aardig hoog. Kan me niet herinneren dat het met mijn Sensation ook zo erg was.
als je geen andere apps gebruikt hebt en je batterij loopt leeg, dan is het logischerwijs dat de phone idle dus een groter percentage inneemt van het totaal verbruik..
ga je apps/andeere functionaliteiten gebruiken zal die natuurlijk gaan dalen!![]()
Ik gebruik de telefoon zelf niet, maar ik zag hem gisteren 100% op de lader en zag letterlijk het percentage van 100 naar 82% lopen in minder dan 1 minuut.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
staat bij mij op dit moment 49%.. zegt natuurlijk vrij weinig
als je geen andere apps gebruikt hebt en je batterij loopt leeg, dan is het logischerwijs dat de phone idle dus een groter percentage inneemt van het totaal verbruik..
ga je apps/andeere functionaliteiten gebruiken zal die natuurlijk gaan dalen!
Heb het gevoel dat er iets sowieso niet klopt![]()
![]()
Daar heb ik. Sinds de t10 Rom geen last meer van... Heb je je Rom wel geupdate?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:33 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
[..]
Ik gebruik de telefoon zelf niet, maar ik zag hem gisteren 100% op de lader en zag letterlijk het percentage van 100 naar 82% lopen in minder dan 1 minuut.
Heb het gevoel dat er iets sowieso niet klopt![]()
TCL (Alcatel-related geloof ik) komt ook met MTK6589-gebasseerde quadcore phones; lijken wel wat.
Preview: http://www.mtksj.com/html/MTKshoujizixun/1900.html
Announcement: http://mtksj.com/html/MTKshoujizixun/1943.html
Ergens lieten ze een prijs van 1599 CNY vallen.
Lenovo, ZTE en OPPO lijken er ook wat mee te gaan doen?
[ Bericht 4% gewijzigd door shiz op 11-12-2012 15:29:29 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Als ik me kan herinneren:quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:09 schreef Downstar het volgende:
[..]
Daar heb ik. Sinds de t10 Rom geen last meer van... Heb je je Rom wel geupdate?
1 root
2 t12 update
3 Xenorium rom
Zal eens kijken of ik daar iets fout heb gedaan![]()
Ik heb er geen last van met mijn ROM. Inderdaad als je 'm van de oplader haalt loopt hij even terug. Mijn telefoon is nu 70% en is gisterenavond 100% opgeladen. 18 uur en 38 minuten op accu.![]()
Heeft iemand een *bliep SIM-kaart in z'n Chinese smartphone?
Zo ja, zou ik alstjeblieft de volledige APN instellingen mogen?
Het lukt echt niet om internetverbinding te krijgen, wat ik ook doe.
Thanks![]()
Ik ben op vakantie dus gebruik geen 3G. Nu gebruik ik 'em dus weinig, ik zit met een laptop op Wi-Fi. Vannacht niet opgeladen, zit 'ie een 1d 5h 15m op batterij en zit 'ie op 80%.Not bad.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Newman N2 = Freelander I20 dus.
Weet ik niet zeker meer. Envelop is al weg. Stond wel iets van Swiss post oid op volgens mij.quote:Op maandag 10 december 2012 21:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
enorm snel, mijn cover + screenprotectors + accu voor de neo die ik had besteld op 10 november
en die verzonden was op 19 november, nog steeds niet binnen..
was hij verstuurd middels HK airmail?
Lightake maakt sinds 15-11 niet gebruik meer van China/HK post. Zie hier
Hoe wordt trouwens een pakketje van Deutsche Post in NL bezorgd ?
Via PostNL ?![]()
raar die van mij werd nog steeds met HK post verstuurdquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:23 schreef glsf het volgende:
[..]
Weet ik niet zeker meer. Envelop is al weg. Stond wel iets van Swiss post oid op volgens mij.
Lightake maakt sinds 15-11 niet gebruik meer van China/HK post. Zie hier
Hoe wordt trouwens een pakketje van Deutsche Post in NL bezorgd ?
Via PostNL ?![]()
Ik neem aan dat je geen gegevens verliest? Dus even installeren en verder waar je bent gebleven?quote:Op maandag 10 december 2012 15:55 schreef Xenorium het volgende:
Ok hier de fix voor de FMRadio en Flashlight. Gewoon op je sdkaart zetten als zip en via CWM recovery updaten.
Ik hoor de feedback wel. Jullie hebben geluk, heb 'm vertaald in het Nederlands.![]()
http://rapidshare.com/fil(...)shlight_Xenorium.zip
Thanks voor de snelle update, dit is natuurlijk geweldig![]()
![]()
Die chinezen lusten er wel pap van qua specificaties hè?
Ben benieuwd wat er allemaal uit gaat komen, al ben ik voorlopig nog content met mijn Galaxy S3.Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Wow gebruik je die dan wel? xD Zit nu op 24% na 14 uur gebruik. Heb hem wel intensief gebruik, ongeveer 2 uur muziek geluisterd, wifi heel de tijd aan en synchroniseren ook aan en wat spelletjes gespeeld.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:46 schreef Xenorium het volgende:
Ik heb er geen last van met mijn ROM. Inderdaad als je 'm van de oplader haalt loopt hij even terug. Mijn telefoon is nu 70% en is gisterenavond 100% opgeladen. 18 uur en 38 minuten op accu.
Ben echt tevreden van de batterij eigenlijk, is "maar 1850" maar komt er zonder er op te moeten letten de dag mee door dus meer moet dat niet zijn voor mij![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: