Foto's zijn redelijk gewoon niet te veel zoomenquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:36 schreef Creqaw het volgende:
Nouja, als je foto's alleen maar bekijkt op je telefoon kan het leuk zijn.
Zal ongetwijfeld weer iets verkeerd gedaan hebben, heb het nog een keer geprobeerd en kon nu wel op ´herstellen´ klikken zonder wachtwoord in te voeren! Thanks.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:59 schreef Twiveo het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker? Je moet vervolgens bij dat schermpje voor wachtwoord invoeren rechtsonderin je scherm drukken. Nadat ik dat had gedaan starte de telefoon opnieuw op en was hij geroot.... (Wellicht nog een keer proberen?)
Je moet even de APN instellingen handmatig doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:08 schreef BartMcCormick het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld weer iets verkeerd gedaan hebben, heb het nog een keer geprobeerd en kon nu wel op ´herstellen´ klikken zonder wachtwoord in te voeren! Thanks.![]()
Oh, nu ga ik vast de domste vraag in t topic stellen. Mn internet werkt niet, zijn er nog bepaalde instellingen die je moet veranderen oid? Heb als een malle zitten zoeken tussen de internet instellingen, Heb bij mobiel netwerk gewoon op 3G staan. Het werkt wel met Wi-Fi maar zodra ik 'm daar afhaal kapt ie ermee.. Heb Vodafone overigens.
Bij APN instellingen (bij mobiele netwerken) moet het verificatietype op PAP staan voor vodafonequote:Op dinsdag 18 december 2012 17:08 schreef BartMcCormick het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld weer iets verkeerd gedaan hebben, heb het nog een keer geprobeerd en kon nu wel op ´herstellen´ klikken zonder wachtwoord in te voeren! Thanks.![]()
Oh, nu ga ik vast de domste vraag in t topic stellen. Mn internet werkt niet, zijn er nog bepaalde instellingen die je mojet veranderen oid? Heb als een malle zitten zoeken tussen de internet instellingen, Heb bij mobiel netwerk gewoon op 3G staan. Het werkt wel met Wi-Fi maar zodra ik 'm daar afhaal kapt ie ermee.. Heb Vodafone overigens.
Het is hier geen tweakers.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:14 schreef Thomas_nl het volgende:
Gisteren ook mijn Jiayu binnen gekregen, Ik kon alleen geen fatsoenlijk hoesje vinden, dus heb ik zelf maar flipcase gemaakt van een Galaxy 3 hoes, Ik heb de hardcase verwijderd van de S3 en de bijgeleverde hardcase van de Jiayu g3 er in geplakt.
Voor een foto van de hoes kijk in deze link.
http://imageshack.us/g/1/9924944/ (copy/paste deze link)
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:24 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Je moet even de APN instellingen handmatig doen.
Gelukt, thanks both!quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:25 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Bij APN instellingen (bij mobiele netwerken) moet het verificatietype op PAP staan voor vodafone
Tuurlijk, de achterkant is toch gewoon onbeschermd, daarbij vangt hij ook de grootste schok op bij een val. En ook al is het Gorilla glass, ik weet dat als je hem recht op het glas laat vallen, op de stoep of plavuizen hij als nog breekt (Ervaring van een bekendequote:Op dinsdag 18 december 2012 17:29 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Het is hier geen tweakers.Maar is een flipcase wel nodig met gorilla glass?
HIER:quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:55 schreef AnimeFan het volgende:
Wat was ook alweer de link naar dat topic over G3 roms op chinamobiles.org?
Ik kan het niet meer vinden
Bij die van mij werd het ook binnen 12 uur verzonden...quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:19 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Zozo, banggood is nu al verzonden.
Jiayumobileshop is het niet duidelijk of ik mijn order kan cancelen...
Ik heb Jiayumobileshop gevraagd de order te cancelen maar ze komen met "binnen 2 dagen is zwart binnen". A little to late zou ik zeggen. Andere shop heeft hem al verstuurd...quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:19 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Zozo, banggood is nu al verzonden.
Jiayumobileshop is het niet duidelijk of ik mijn order kan cancelen...
Ga je doorverkopen ofzo?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:45 schreef shiznuts het volgende:
Vandaag drie binnengekregen.MisterTao.
Nope, was niet de bedoeling, but it was the best way to get some.quote:
4.60 is wel erg laag =Xquote:Op woensdag 19 december 2012 19:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nope, was niet de bedoeling, but it was the best way to get some.
3 Stuks, totaal: $4.60.
Is wat lastig omdat ik in het buitenland zit, maar als iemand er eentje dringend nodig heeft, stuur ik wel een envelopje.
Haha, dat is lekkerquote:Op woensdag 19 december 2012 19:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nope, was niet de bedoeling, but it was the best way to get some.
3 Stuks, totaal: $4.60.
Is wat lastig omdat ik in het buitenland zit, maar als iemand er eentje dringend nodig heeft, stuur ik wel een envelopje.
Bij die shop zijn ze trouwens goedkoper geworden en ze hebben ook een anti-fingerprint dure screenprotector in het assortiment opgenomen: http://www.mistertao.com/(...)tem-17544948098.htmlquote:Product Price: $0.72
Domestic Shipping: $1.6
International Shipping #regairmailnew: $1.94
Commission: $0.34
Total: $4.6000
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:14 schreef shiznuts het volgende:
SCREENPROTECTORS hè mensen, ik ben geen RobertNL die telefoons voor weinig luckt.
Haha, ik dacht al: via envelop verzenden?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Bij die shop zijn ze trouwens goedkoper geworden en ze hebben ook een anti-fingerprint dure screenprotector in het assortiment opgenomen: http://www.mistertao.com/(...)tem-17544948098.html
SCREENPROTECTORS hè mensen, ik ben geen RobertNL die telefoons voor weinig luckt.
Wat heb je geprobeerd?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:09 schreef Mehari het volgende:
Een beetje gespeeld met m'n nieuwe speeltje.
Rooten nog niet gelukt, laptop eerst maar opnieuw opstarten voor nieuwe poging.
Drie verschillende methoden geprobeerd, is ook nog niet echt nodig.
Bin4ry werkte bij mij prima, moest alleen nog eerst drivers fixen. Wat lukte er niet? Ik denk als aangeeft wat de problemen zijn dat je binnen no-time een antwoord hebt van iemand.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:54 schreef Mehari het volgende:
Eerst Bin4ry, dat werkte voor de Star maar niet voor de Jiayu, dan TPsparky daarna Superoneclick.
Ik probeer het later nog wel een keer, nog geen noodzaak.
Ik geef 'em je ff terug hoor:quote:Op woensdag 19 december 2012 21:55 schreef FastFox91 het volgende:
Simcard verkeerd erin gedaan, vandaar dat die niet werkte.
De enige beschikbare is een geporte versie van die van de Umi X1.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:04 schreef xfxxl het volgende:
android versie is nu 4.04
Hoe doe je die naar 4.1 ? Jelly bean
ahzo :/quote:Op woensdag 19 december 2012 22:19 schreef Creqaw het volgende:
[..]
De enige beschikbare is een geporte versie van die van de Umi X1.
geduld, geduld:)quote:Op woensdag 19 december 2012 22:24 schreef xfxxl het volgende:
[..]
ahzo :/
komt de officiele 4.1 nog wel uit voor de G3?
Bedoel je de G2 fix die heb ik eventueel nog mocht je hem willen hebben?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:16 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Wat heb je geprobeerd?
Het is mij namelijk gelukt om 'm te updaten en te rooten. Camera fix is nog niet gelukt, maar dat komt omdat de file van dropbox is verwijderd.
3,5 maand na onze orders.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:43 schreef Downstar het volgende:
en ja hoor...
Lightake... heeft wel 20 G3's in stock momenteel..
Ze zijn er dus eindelijk gekomen..
prijs word wel verhoogd heb ik vernomen...
Misschien wel. Wat is de kostprijs?quote:Op donderdag 20 december 2012 08:48 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Gloeiende gloeiende! Jiayumobileshop heeft het ook verstuurd, zelfs na 3 mailtjes dat ik de order wil cancelen! Mocht ik 2 binnenkrijgen, iemand geintresseerd in een Jiayu tegen kostprijs?
Jiayumobileshop had alle orders bij mij binnen 24 uur al verzonden, dan kan je heel snel mailen maar dat is bijna altijd te traagquote:Op donderdag 20 december 2012 08:48 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Gloeiende gloeiende! Jiayumobileshop heeft het ook verstuurd, zelfs na 3 mailtjes dat ik de order wil cancelen! Mocht ik 2 binnenkrijgen, iemand geintresseerd in een Jiayu tegen kostprijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |