Die werkt niet inderdaad, je hebt 088-2255995 nodig.quote:Op maandag 17 december 2012 12:57 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ik had 058 2333333 eerst geprobeerd, daarna 0900 0990 (10 ct/pm) en uiteindelijk 0900-0570 (45 ct/pm). Bij de laatste kreeg ik iemand te pakken die mij informatie kon geven. Kan je het gratis nummer posten waar jij het over hebt?
Kutzooi...quote:For the 200pcs JiayuG3 come on 19th Dec. ,white and silver color is supplied, while black is not.
Published on December 17, 2012 by admin in Uncategorized
Dear Customer,
We have just got the news that for the 200pcs jiayuG3 come on 19th of this month, just the white and the silver color is supplied, and the this two color seemed similar, while for the black color , we can’t supplied at the moment, please take care. I present our jiayu company say sorry for the inconvenience we bring to you, so wish you can choose the white color instead, and we will arrange the shipment in two days after receive your payment.
Wish all of you have a nice time for the coming Christmas day!
Dat is de latest official Jiayu ROM en waarom lukt root niet precies?quote:Op maandag 17 december 2012 20:35 schreef BartMcCormick het volgende:
Hmm ik zal wel een retard zijn maar dat rooten lukt bij mij niet..
Ik las ook dat je een of andere update moest doen zodat de batterij langer meeging oid, klopt dat? En zoja wat dan?
Zoals ik net zei gebeurd er niks bij mij wanneer ik 't probeer met bin4ry. Heb 't ook nog op een andere manier geprobeerd waarbij stond dat je 'm moest restoren tijdens dat proces en toen was ineens alles weer op Chineesquote:Op maandag 17 december 2012 20:47 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Dat is de latest official Jiayu ROM en waarom lukt root niet precies?
Ik krijg geen klachten. Bel met beide sims en heb het de eerste paar keer expliciet nagevraagd.quote:Op maandag 17 december 2012 21:11 schreef secondant het volgende:
Zijn er meer mensen die last hebben van mensen die ze slecht te verstaan vinden als je belt met de Jiayu? Ik heb dat bij gebruik van de tweede simkaart.
Dacht nu dat 't wel lukte na opnieuw installeren, maar nu moet ik opeens een wachtwoord voor apparaatcodering invoeren... Geen idee wat daar dan weer de bedoeling van isquote:Op maandag 17 december 2012 20:47 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Dat is de latest official Jiayu ROM en waarom lukt root niet precies?
Lightake nietquote:Op maandag 17 december 2012 22:48 schreef Xu het volgende:
Ik had mijn G3 bij lighttake 2-3 weken terug moeten annuleren. Ben benieuwd of iemand hem al binnen heeft gekregen?
Heb inderdaad ook PdaNet gedownload en al, toen ging hij ook inderdaad verder met rooten alleen toen moest ik dus ineens een wachtwoord voor apparaatcodering invoeren voor ik op restore kon klikken, maar dat wachtwoord heb ik dus helemaal nietquote:Op maandag 17 december 2012 23:12 schreef Twiveo het volgende:
Rooten lukte bij mij eerst ook niet!
Vervolgens heb ik PdaNet gedownload en die eerst geinstalleerd voor de drivers. Daarna wilde rooten wel!
Kan je geen link geven want zit nu via mijn Jiayu! Maar google werkt
Kan je niet gewoon op restore drukken zonder password in te voeren?quote:Op maandag 17 december 2012 23:27 schreef BartMcCormick het volgende:
[..]
Heb inderdaad ook PdaNet gedownload en al, toen ging hij ook inderdaad verder met rooten alleen toen moest ik dus ineens een wachtwoord voor apparaatcodering invoeren voor ik op restore kon klikken, maar dat wachtwoord heb ik dus helemaal niet
Nee, heel apart..quote:Op maandag 17 december 2012 23:29 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon op restore drukken zonder password in te voeren?
Zeker apart, want ik heb gisteren dus ook geroot (volgens de handleiding op Tweakers). Ik kreeg ook de vraag voor het wachtwoord, maar kon gewoon doorklikken. Ik heb trouwens niet dat bin4ry gebruikt, maar de bestanden die genoemd worden bij Tweakers.quote:
Weet je dat heel zeker? Je moet vervolgens bij dat schermpje voor wachtwoord invoeren rechtsonderin je scherm drukken. Nadat ik dat had gedaan starte de telefoon opnieuw op en was hij geroot.... (Wellicht nog een keer proberen?)quote:
Top! Werkt.quote:Op maandag 17 december 2012 18:14 schreef Tonkey het volgende:
Die werkt niet inderdaad, je hebt 088-2255995 nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |