De enige beschikbare is een geporte versie van die van de Umi X1.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:04 schreef xfxxl het volgende:
android versie is nu 4.04
Hoe doe je die naar 4.1 ? Jelly bean
ahzo :/quote:Op woensdag 19 december 2012 22:19 schreef Creqaw het volgende:
[..]
De enige beschikbare is een geporte versie van die van de Umi X1.
geduld, geduld:)quote:Op woensdag 19 december 2012 22:24 schreef xfxxl het volgende:
[..]
ahzo :/
komt de officiele 4.1 nog wel uit voor de G3?
Bedoel je de G2 fix die heb ik eventueel nog mocht je hem willen hebben?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:16 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Wat heb je geprobeerd?
Het is mij namelijk gelukt om 'm te updaten en te rooten. Camera fix is nog niet gelukt, maar dat komt omdat de file van dropbox is verwijderd.
3,5 maand na onze orders.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:43 schreef Downstar het volgende:
en ja hoor...
Lightake... heeft wel 20 G3's in stock momenteel..
Ze zijn er dus eindelijk gekomen..
prijs word wel verhoogd heb ik vernomen...
Misschien wel. Wat is de kostprijs?quote:Op donderdag 20 december 2012 08:48 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Gloeiende gloeiende! Jiayumobileshop heeft het ook verstuurd, zelfs na 3 mailtjes dat ik de order wil cancelen! Mocht ik 2 binnenkrijgen, iemand geintresseerd in een Jiayu tegen kostprijs?
Jiayumobileshop had alle orders bij mij binnen 24 uur al verzonden, dan kan je heel snel mailen maar dat is bijna altijd te traagquote:Op donderdag 20 december 2012 08:48 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Gloeiende gloeiende! Jiayumobileshop heeft het ook verstuurd, zelfs na 3 mailtjes dat ik de order wil cancelen! Mocht ik 2 binnenkrijgen, iemand geintresseerd in een Jiayu tegen kostprijs?
Nu hadden ze 3 dagen de tijd voor. 3 keer gemailt dat ze dat ding moeten cancelen maar nee hoor, laten we niet luisteren en toch versturen...quote:Op donderdag 20 december 2012 10:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jiayumobileshop had alle orders bij mij binnen 24 uur al verzonden, dan kan je heel snel mailen maar dat is bijna altijd te traag.
Ligt aan duane... Sowieso duurt het even voordat die binnen is. Ik zal je op de hoogte houden.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Misschien wel. Wat is de kostprijs?
17track.netquote:Op donderdag 20 december 2012 11:17 schreef penningmaniac het volgende:
Hmm blijkbaar ligt de DHL site eruit, nu weet ik nog niet wanneer mijne binnenkomt:P
helemaal niemand, alle orders zijn destijd gecancelt..quote:Op donderdag 20 december 2012 07:34 schreef Mandéra het volgende:
[..]
3,5 maand na onze orders.Wie had hem nog staan daar?
Hij staat erop in promotie (dus je kan geen coupon gebruiken) http://lightake.com/detai(...)720__Screen_3G-58229. Duurder dus dan banggood.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:38 schreef Downstar het volgende:
[..]
helemaal niemand, alle orders zijn destijd gecancelt..
hij word zeer wss vanavond/morgen gelist..
ben wel benieuwd naar de prijs nu
scheelt idd wat met onze prijs 164,99$quote:Op donderdag 20 december 2012 14:06 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Hij staat erop in promotie (dus je kan geen coupon gebruiken) http://lightake.com/detai(...)720__Screen_3G-58229. Duurder dus dan banggood.
Werkt die ook voor de G3, of is die alleen voor de G2? Ik heb mij er nog niet echt in verdiept.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:07 schreef Thomas_nl het volgende:
[..]
Bedoel je de G2 fix die heb ik eventueel nog mocht je hem willen hebben?
Ik heb hem ook nog niet getest, heb hem gedownload van dropbox al voordat ik de telefoon hadquote:Op donderdag 20 december 2012 15:56 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Werkt die ook voor de G3, of is die alleen voor de G2? Ik heb mij er nog niet echt in verdiept.
Vorige week nog het Jiayu Google Docs documentje weer netjes gemaakt, is het nou weer een rotzooi.![]()
Wacht... Je bestelde een promotiepakket en er zit een UMI X1 in? Is dat niet een extra telefoon?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:51 schreef Anatas het volgende:
IK RAAD IEDEREEN AF OM HET PROMOTIEPAKKET VAN www.jiayumobileshop.com TE BESTELLEN.
Mijn jiayu komt morgen aan (ergens anders bestelt), maar had meteen zo'n hoesjespakket bestelt bij die website. De levering was snel, haalde daarbij zelfs mijn jiayu in die een paar dagen eerder was bestelt.
Nu maakte ik het pakje open en wat zit er in de doos?
MOOI GEEN PAKKET MET JIAYU SPULLEN
Het enige wat er in zat was:
- een UMI X1
- met extra batterij + dock voor onderweg opladen
- Hardcover hoesje
- scherm-cover
- nog wat rommel als sd-kaartje etc
Godverdomme, moet ik het morgen mooi zonder hoesje doen...
Haha, daarom raadde hij jiayumobileshop aanquote:Op donderdag 20 december 2012 22:02 schreef shiznuts het volgende:
Ah, nu weet ik wat een promotiepakket inhoud. Dat betekent dat degene die het pakketje maakt promotie gaat maken. Of in dit geval commotie en er meer mensen bij die shop bestellen.
RobertNL had ook twee pakketten voor nog geen 50 usd ofzo geloof ik en zaten 2x Jiayu G3 in + accessoires.
Iets klopt daar niet helemaal bij die lui.>_<
Denk het niet. Het pakketjesnummer klopte wel, alleen de inhoud niet. Zou natuurlijk een mix-up kunnen zijn lol.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:03 schreef Creqaw het volgende:
Betekend dat niet dat nu iemand anders ipv een Umi + accessoires random box met Jiayu crap ontvangt?
Ja, want zou echt superkut zijn als jij ook een extra telefoon kreeg :pquote:Op donderdag 20 december 2012 21:57 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Wacht... Je bestelde een promotiepakket en er zit een UMI X1 in? Is dat niet een extra telefoon?
Ik heb ook een promopack gekocht. Hopen dat dat wel goed gaat.
Ja man, nog kutter is als ze er random geld bij flikkeren. Hatelijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:12 schreef Anatas het volgende:
[..]
Ja, want zou echt superkut zijn als jij ook een extra telefoon kreeg :p
2 Jiayu's en een Umi X1, maar geen Jiayu hoesje want dat vergeten ze erbij te doen.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:29 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Vraag erom en ze denken aan politie en sturen je meteen nog een telefoon.
je had toch ooit een bestelling geplaatst bij antelife voor de umi x1? wellicht dat hun systeem focked up is met die van jiayumobilequote:
Zou kunnen, heb daar m'n jiayu bestelt. Ik ga wel mega-ragen als er een promopakketje in die doos zit :pquote:Op donderdag 20 december 2012 23:00 schreef Majinster het volgende:
[..]
je had toch ooit een bestelling geplaatst bij antelife voor de umi x1? wellicht dat hun systeem focked up is met die van jiayumobile
Maar dan zonder hoesje heh?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:06 schreef Anatas het volgende:
[..]
Zou kunnen, heb daar m'n jiayu bestelt. Ik ga wel mega-ragen als er een promopakketje in die doos zit :p
Dat moet ik ook maar doen. Ik wil een gratis lichtgrijze telefoon geen zwartequote:Op donderdag 20 december 2012 22:29 schreef shiznuts het volgende:
Ik zou een Paypal claim aanmaken en je geld terugeisen! Dit was de afspraak niet.Pff.
Wat een klootzakken, wat moet jij nu met dat geldquote:Op donderdag 20 december 2012 21:51 schreef Anatas het volgende:
IK RAAD IEDEREEN AF OM HET PROMOTIEPAKKET VAN www.jiayumobileshop.com TE BESTELLEN.
Mijn jiayu komt morgen aan (ergens anders bestelt), maar had meteen zo'n hoesjespakket bestelt bij die website. De levering was snel, haalde daarbij zelfs mijn jiayu in die een paar dagen eerder was bestelt.
Nu maakte ik het pakje open en wat zit er in de doos?
MOOI GEEN PAKKET MET JIAYU SPULLEN
Het enige wat er in zat was:
- een UMI X1
- met extra batterij + dock voor onderweg opladen
- Hardcover hoesje
- scherm-cover
- nog wat rommel als sd-kaartje etc
Godverdomme, moet ik het morgen mooi zonder hoesje doen...
Ja er zit iets niet helemaal goed daarquote:Op donderdag 20 december 2012 23:00 schreef Majinster het volgende:
[..]
je had toch ooit een bestelling geplaatst bij antelife voor de umi x1? wellicht dat hun systeem focked up is met die van jiayumobile
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |