quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:56 schreef stefke001 het volgende:
Ondertussen volledig gelukt. Werkende playstore. Thx
Mwha de processor gaat dan nog maar de ROM en RAM lopen inderdaad achter. De resolutie + grote van het scherm zijn nou ook niet echt positiefquote:Op woensdag 12 december 2012 12:31 schreef shiznuts het volgende:
De singlecore MTK6575 loopt de hedendaagse standaard achter. Zelfde voor de 800x480 resolutie, zeker op 5.0" en 512MB RAM & 512MB ROM. Sowieso hebben de 512MB RAM-telefoons vaak weinig support en al helemaal geen internationale community die je helpt met firmware upgrades. Het is dan ook nog eens een design-ripoff van Samsung in feite.
Dusse, ik zou 'em lekker links laten liggen, maar je moet 't vooral lekker zelf weten natuurlijk.
Er is niet voor niks een selectie gemaakt al in de OP.
Eerst en vooral een grote dank je wel aan de personen die het hebben mogelijk gemaakt om de telefoon te rooten en er een werkende playstore op te zetten. Is gewoon perfect.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:50 schreef Downstar het volgende:
[..]![]()
kijk dat zijn goede berichten. en hoe bevalt de neo
?
Kun je mij een link pasen van die N002 of de nieuwe variant die ook iets van 115 euro kost oid? Dat is eigenlijk wel een hele fijne prijs, laat me weten! Ik ben zelf namelijk helemaal nog niet zo bekend met Chineze telefoons.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:55 schreef shiznuts het volgende:
Mijn N002 was echt geen 150,- euro hoor (112). Zelfs mijn Jiayu G3 kostte dat uiteindelijk niet eens (148).
Tenzij je al rekening houdt met douanekosten...
http://chinaprices.us?q=n02-m Met de huidige koerst is dat [click] .quote:Op woensdag 12 december 2012 13:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kun je mij een link pasen van die N002 of de nieuwe variant die ook iets van 115 euro kost oid? Dat is eigenlijk wel een hele fijne prijs, laat me weten! Ik ben zelf namelijk helemaal nog niet zo bekend met Chineze telefoons.
Installeren van app Hotmail doet 't m natuurlijkquote:Op woensdag 12 december 2012 12:58 schreef stefke001 het volgende:
[..]
Eerst en vooral een grote dank je wel aan de personen die het hebben mogelijk gemaakt om de telefoon te rooten en er een werkende playstore op te zetten. Is gewoon perfect.
Heb lang op de phone moeten wachten, maar lukt al vrij aardig om ermee te werken al heb ik nog een aantal (domme) puntjes. Zou bvb. mijn calender (van hotmail, gelinkt aan deze van facebook) willen zien, maar is nog niet gelukt (zoeken verder).
Ik zou even verder kijken. Prijs is inderdaad in orde maar de telefoon moet met 1ghz en 500 ram een 5inch scherm en android 4.0 gaan trekken. Ik verwacht niet dat dat vlekkeloos gaat lopen.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:18 schreef Apekoek het volgende:
Is dit wat? En gaat het de laatste Android software en games draaien?
http://www.tinydeal.com/t(...)g-phone-p-63519.html
Of hebben jullie een betere deal? Voor 100 euro lijkt me dit niet gek.
Dat doet het prima hoor. de groote van het scherm heeft niks te maken met de snelheid. De resolutie het het hem.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:24 schreef Haque het volgende:
[..]
Ik zou even verder kijken. Prijs is inderdaad in orde maar de telefoon moet met 1ghz en 500 ram een 5inch scherm en android 4.0 gaan trekken. Ik verwacht niet dat dat vlekkeloos gaat lopen.
Iemand anders nog met een leuk alternatief die wat sneller is voor echt max 125 euro? (Ivm mogelijke import kosten)quote:Op woensdag 12 december 2012 13:24 schreef Haque het volgende:
[..]
Ik zou even verder kijken. Prijs is inderdaad in orde maar de telefoon moet met 1ghz en 500 ram een 5inch scherm en android 4.0 gaan trekken. Ik verwacht niet dat dat vlekkeloos gaat lopen.
misschien zoiets (wel bagger resolutie)quote:Op woensdag 12 december 2012 13:45 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Iemand anders nog met een leuk alternatief die wat sneller is voor echt max 125 euro? (Ivm mogelijke import kosten)
Als je gewoon de OP, OpeningsPost, had gelezen, wist je waar je op moet letten...quote:Op woensdag 12 december 2012 13:45 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Iemand anders nog met een leuk alternatief die wat sneller is voor echt max 125 euro? (Ivm mogelijke import kosten)
Dan zeg ik gewoon: 'nee, neem liever eentje die in de OP genoemd wordt'.quote:Is dit wat? En gaat het de laatste Android software en games draaien?
Thx, wist ik niet. 't Zit 'm soms in kleine dingen.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:38 schreef shiznuts het volgende:
Ja, op je homescreen heb je links van de middelste navbarknop om naar je apps te gaan een contacticoontje.
Klik daarop. Kies het contact naar wens uit.
Van je drie fysieke touchknoppen ('terug' 'home' 'opties'), gebruik de rechtse.
Nu krijg je opties, kies voor 'Delete'.
Toedels contact!
Everything you could wish for... behalve dualSIM (en prijs waarschijnlijk): consider the deal broken.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:36 schreef jonasr het volgende:
http://www.gizchina.com/2(...)otos-and-video-here/
KWIJL*
Ik wil NU een oppo-Find-5
True.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:38 schreef stefke001 het volgende:
[..]
Thx, wist ik niet. 't Zit 'm soms in kleine dingen.
Pf prijs prijs ;P.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Everything you could wish for... behalve dualSIM (en prijs waarschijnlijk): consider the deal broken.
[..]
True.You're welcome.
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:36 schreef jonasr het volgende:
http://www.gizchina.com/2(...)otos-and-video-here/
KWIJL*
Ik wil NU een oppo-Find-5
@edit, was die THH-productions jonge niet gebanned?![]()
Denk zelf dat ik niet met 512MB uit de voeten kanquote:Op woensdag 12 december 2012 15:03 schreef Mehari het volgende:
Kijk eens naar de Star/Ulefone V1277, die is maar 512 ram maar wel een 4.3 inch QHD amoled scherm
wat echt mooi is.
Behoorlijke batterij van 2200mAh, 4 G geheugen, verdeelt over 2x2 G aan app en intern geheugen, mtk 6577 dualcore 1Ghz.
Deze gebruik ik nu een paar weken en bevalt echt uitstekend.
Volledige google services, fatsoenlijke GPS, geen chinese nutteloze apps, gewoon nederlands in te stellen.
Moet voor dat geld te vinden zijn.
't Is niet de ultimate flawless phone helaas. En 499 usd, *slik*, dan liever wat meer voor een Samsung of wat dan ook. Het leuke aan de Chinese phones voor mij is voor weinig geld iets tofs proberen. Maar goed.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:38 schreef jonasr het volgende:
Geen uitbreiding van geheugen => is wel een dealbreker voormij.
Prijs is niet echt hoog als je hem vergelijkt met producten waarmee hij concurreert (Iphone etc).
LT Coupon RETAILMENOT
$0.00 $0.00
-.-'.
Werkt niet meer -..-"![]()
Waarom zou 512MB niet genoeg zijn?quote:Denk zelf dat ik niet met 512MB uit de voeten kanverder ziet het wel goed uit
Duurt 3 dagen.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:12 schreef Miniem het volgende:
Verdorie, 10-12 de Neo besteld (met DHL) en hij is nog steeds niet verzonden
Nog best snel dan, maar je zou verwachten als je 20 dollar extra betaald dat ze het sneller versturen.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:32 schreef glsf het volgende:
[..]
Duurt 3 dagen.
Eindelijk de Neo vandaag binnen per post. Geen extra kosten. Was verzonden per airmail.
Processing Status Notes
11/19/2012 6:22:27 AM Instant Order Received Order has been received. Order appears to be paid. Please check transaction records before shipment.
11/19/2012 8:56:34 AM Collecting Products Now Processing.
11/19/2012 5:43:12 PM Special Notes 此单给客人发一个欧规转接头25519*1
11/21/2012 5:14:30 PM Package Shipped Tracking # Added:[PROCESSING:0.372 kg]
11/23/2012 12:12:08 PM Waiting for shipping
11/23/2012 12:12:31 PM Package Shipped Tracking # Added: [RXxxxxxxxxxDE:0.362kg]
Tracking stond gisteren pas op gescanned in NL en vandaag binnen.
Valt me niet tegen qua snelheid.
Keurig een verloopstukje voor NL stekker toegevoegd waar ik om heb gevraagd.
dat geld natuurlijk vanaf dat hij daadwerkelijk verzonden is...quote:Op woensdag 12 december 2012 18:35 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nog best snel dan, maar je zou verwachten als je 20 dollar extra betaald dat ze het sneller versturen.
Er staat 3-5 dagen voor dat je het ontvangt.
T'och voor wat je krijgt wil ik wel 499 neerleggen...quote:Op woensdag 12 december 2012 16:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
't Is niet de ultimate flawless phone helaas. En 499 usd, *slik*, dan liever wat meer voor een Samsung of wat dan ook. Het leuke aan de Chinese phones voor mij is voor weinig geld iets tofs proberen. Maar goed.
De coupon werkt wel! Alleen net als panda4fok bij Pandawill werkt een coupon niet als iets een pre-order prijs heeft of al in de aanbieding (van/voor) is. Daarom gaat er niks vanaf. Werkt prima op items die niet al afgeprijsd zijn.
Dank aan GertNL (van Tweakers)quote:Update voor de gene die problemen hebben met hun GPS!!
Ik heb vorige week 2 toestellen gekocht en een daarvan heeft het bekende GPS probleem.
Hoe het kan vertel het maar, je zou zeggen dat 2 dezelfde toestellen allebei hetzelfde zouden moeten zijn.
Laten we het maar houden op de kleur de 1 is zwart en de ander grijs
Ik was een beetje aan het zoeken op het internet en kwam het volgende tegen.
Using Root explorer or other applications browse to /system/etc/gps.conf
Edit it and set any of the following servers based on your individual location.
For more details you may visit the link provided above as Source.
Heel simpel installeer even Superuser voor root acces en Es File Explorer.
Open Es File Explorer ga naar instellingen scroll helemaal naar beneden en open ROOT OPTIES!
Zorg dat hier alle VINKJES ingevuld staan!
Ga nu terug naar het begin scherm van Es File Explorer.
Nu gaan we naar de map SYTEM daarna ETC......... maak nu eerst een backup van de map GPS.CONFIG.
Hierna druk je wat langer op het bestand GPS.CONFIG dan opent er een scherm selecteer OPENEN ALS!! daarna TEKST daarna DB TEXT EDITOR.
Nu zie je staan bij de eerste regel, NTP_SERVER=cn.pool.ntp.org
Alles wat achter het = teken staat moet je veranderen.
Er zijn meerdere opties maar ik heb op het toestel die goed was het verandert in europe.pool.ntp.org .....dus ( NTP_SERVER=europe.pool.ntp.org ) deze is specifiek gericht op europa!!
En het andere toestel met het gps probleem verandert in nl.pool.ntp.org dus ( NTP_SERVER=nl.pool.ntp.org )
Beide toestellen hebben nu in 10 sec een fix!!
Heel veel succes allemaal.
Oja, vergeet niet GPS TEST te installeren!! https://play.google.com/s...id=com.chartcross.gpstest
Hieronder staan de verschillende GPS zones!
Global — pool.ntp.org
----------------------------------------------------------------------------
Europe — europe.pool.ntp.org
Asia — asia.pool.ntp.org
Oceania — oceania.pool.ntp.org
North America — north-america.pool.ntp.org
South America — south-america.pool.ntp.org
Africa — africa.pool.ntp.org
Europe — europe.pool.ntp.org
Austria — at.pool.ntp.org
Switzerland — ch.pool.ntp.org
Germany — de.pool.ntp.org
Denmark — dk.pool.ntp.org
Spain — es.pool.ntp.org
France — fr.pool.ntp.org
Italy — it.pool.ntp.org
Luxembourg — lu.pool.ntp.org
Netherlands — nl.pool.ntp.org
Norway — no.pool.ntp.org
Poland — pl.pool.ntp.org
Sweden — se.pool.ntp.org
Slovenia — si.pool.ntp.org
United Kingdom — uk.pool.ntp.org
Finland — fi.pool.ntp.org
Ireland — ie.pool.ntp.org
Russian Federation — ru.pool.ntp.org
Belgium — be.pool.ntp.org
Portugal — pt.pool.ntp.org
Greece — gr.pool.ntp.org
Hungary — hu.pool.ntp.org
Bulgaria — bg.pool.ntp.org
Romania — ro.pool.ntp.org
Czech Republic — cz.pool.ntp.org
Yugoslavia — yu.pool.ntp.org
Estonia — ee.pool.ntp.org
Belarus — by.pool.ntp.org
Slovakia — sk.pool.ntp.org
Ukraine — ua.pool.ntp.org
Lithuania — lt.pool.ntp.org
Macedonia — mk.pool.ntp.org
Moldova — md.pool.ntp.org
Latvia — lv.pool.ntp.org
Croatia — hr.pool.ntp.org
Republic of Serbia — rs.pool.ntp.org
Bosnia and Herzegovina — ba.pool.ntp.org
Asia — asia.pool.ntp.org
Philippines — ph.pool.ntp.org
Malaysia — my.pool.ntp.org
Turkey — tr.pool.ntp.org
Singapore — sg.pool.ntp.org
India — in.pool.ntp.org
Hong Kong — hk.pool.ntp.org
United Arab Emirates — ae.pool.ntp.org
Japan — jp.pool.ntp.org
Bangladesh — bd.pool.ntp.org
Israel — il.pool.ntp.org
Korea — kr.pool.ntp.org
Thailand — th.pool.ntp.org
Iran — ir.pool.ntp.org
Taiwan — tw.pool.ntp.org
China — cn.pool.ntp.org
Indonesia — id.pool.ntp.org
Vietnam — vn.pool.ntp.org
Pakistan — pk.pool.ntp.org
Oman — om.pool.ntp.org
Uzbekistan — uz.pool.ntp.org
Sri Lanka — lk.pool.ntp.org
Kyrgyzstan — kg.pool.ntp.org
Cambodia — kh.pool.ntp.org
Qatar — qa.pool.ntp.org
Saudi Arabia — sa.pool.ntp.org
Oceania — oceania.pool.ntp.org
Australia — au.pool.ntp.org
New Zealand — nz.pool.ntp.org
New Caledonia — nc.pool.ntp.org
North America — north-america.pool.ntp.org
Canada — ca.pool.ntp.org
United States — us.pool.ntp.org
Mexico — mx.pool.ntp.org
Guatemala — gt.pool.ntp.org
Panama — pa.pool.ntp.org
Bahamas — bs.pool.ntp.org
Costa Rica — cr.pool.ntp.org
El Salvador — sv.pool.ntp.org
South America — south-america.pool.ntp.org
Brazil — br.pool.ntp.org
Chile — cl.pool.ntp.org
Argentina — ar.pool.ntp.org
Venezuela — ve.pool.ntp.org
Africa — africa.pool.ntp.org
Tanzania — tz.pool.ntp.org
South Africa — za.pool.ntp.org
Angola — ao.pool.ntp.org
Madagascar — mg.pool.ntp.org
Kan inderdaad goed helpen maar is gemakklijker te doenquote:Op woensdag 12 december 2012 21:32 schreef RobertNL het volgende:
Voor mensen die de GPS niet super vinden.
[..]
Dank aan GertNL (van Tweakers)
Meh, verander het liever handmatig dan met verdachte programma's.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:53 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Kan inderdaad goed helpen maar is gemakklijker te doen
Met de app FasterFix Kan je die setting gewoon via dat programa wijzigenDoet dus hetzelfde maar op een gemakkelijkere manier
Nee. Wel dat z'n verkregen adres van ons interne netwerk telkens een getal opschuift. Inmiddels op 10.0.1.77 :-s Kan ook aan router liggen?quote:Op woensdag 12 december 2012 23:36 schreef glsf het volgende:
Hebben jullie met de NEO ook dat het wlan mac address elke keer wijzigt als je wifi uit en aan zet ?
Die beide tabjes heb ik ook, maar hadden we die eerder niet? (nooit opgevallen)quote:Op woensdag 12 december 2012 21:37 schreef shiznuts het volgende:
Wat me opeens opviel trouwens...
Bij Settings < About Phone is opeens (?) een tweede 'System updates te vinden'.
Dat is een eigen app-a-like updatesysteem die nu staat op 'Version: V11M_NEO_T12'.
De N002 is OTA?
Weet je zeker dat je mac address niet wijzigt ?quote:Op donderdag 13 december 2012 08:29 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Nee. Wel dat z'n verkregen adres van ons interne netwerk telkens een getal opschuift. Inmiddels op 10.0.1.77 :-s Kan ook aan router liggen?
Hebben we ook nog ergens een pandawill coupon?quote:Op donderdag 13 december 2012 10:52 schreef SittingDuck het volgende:
http://www.pandawill.com/(...)gps-wifi-p66077.html
$188,99 voor de G3! -> Is dat een foutje?
Frontpage zegt: $203,99
Sla je slag zou ik zeggen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |