abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120216293
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 23:56 schreef stefke001 het volgende:
Ondertussen volledig gelukt. Werkende playstore. Thx
_O_
kijk dat zijn goede berichten :D. en hoe bevalt de neo :D?
pi_120224626
Is dit wat? En gaat het de laatste Android software en games draaien?

http://www.tinydeal.com/t(...)g-phone-p-63519.html

Of hebben jullie een betere deal? Voor 100 euro lijkt me dit niet gek. :)
pi_120225020
De singlecore MTK6575 loopt de hedendaagse standaard achter. Zelfde voor de 800x480 resolutie, zeker op 5.0" en 512MB RAM & 512MB ROM. Sowieso hebben de 512MB RAM-telefoons vaak weinig support en al helemaal geen internationale community die je helpt met firmware upgrades. Het is dan ook nog eens een design-ripoff van Samsung in feite.

Dusse, ik zou 'em lekker links laten liggen, maar je moet 't vooral lekker zelf weten natuurlijk. :P
Er is niet voor niks een selectie gemaakt al in de OP. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 12 december 2012 @ 12:40:19 #54
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120225288
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:31 schreef shiznuts het volgende:
De singlecore MTK6575 loopt de hedendaagse standaard achter. Zelfde voor de 800x480 resolutie, zeker op 5.0" en 512MB RAM & 512MB ROM. Sowieso hebben de 512MB RAM-telefoons vaak weinig support en al helemaal geen internationale community die je helpt met firmware upgrades. Het is dan ook nog eens een design-ripoff van Samsung in feite.

Dusse, ik zou 'em lekker links laten liggen, maar je moet 't vooral lekker zelf weten natuurlijk. :P
Er is niet voor niks een selectie gemaakt al in de OP. ;)
Mwha de processor gaat dan nog maar de ROM en RAM lopen inderdaad achter. De resolutie + grote van het scherm zijn nou ook niet echt positief :P (QHD minimaal is wel aan te raden).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120225695
De telefoons in de OP zijn boven het budget waarvoor ik een telefoon zoek, het gaat vooral als backup smartphone dienen.

Hebben jullie anders tips voor smartphones tot max 150 euro? Liefst 1 die het beste mee gaat voor een dergelijke bedrag (waar Rom en Ram wat beter van is)?
pi_120225798
Mijn N002 was echt geen 150,- euro hoor (112). Zelfs mijn Jiayu G3 kostte dat uiteindelijk niet eens (148).
Tenzij je al rekening houdt met douanekosten...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_120225912
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 00:50 schreef Downstar het volgende:

[..]

_O_
kijk dat zijn goede berichten :D. en hoe bevalt de neo :D?
Eerst en vooral een grote dank je wel aan de personen die het hebben mogelijk gemaakt om de telefoon te rooten en er een werkende playstore op te zetten. Is gewoon perfect.
Heb lang op de phone moeten wachten, maar lukt al vrij aardig om ermee te werken al heb ik nog een aantal (domme) puntjes. Zou bvb. mijn calender (van hotmail, gelinkt aan deze van facebook) willen zien, maar is nog niet gelukt (zoeken verder).
pi_120226135
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:55 schreef shiznuts het volgende:
Mijn N002 was echt geen 150,- euro hoor (112). Zelfs mijn Jiayu G3 kostte dat uiteindelijk niet eens (148).
Tenzij je al rekening houdt met douanekosten...
Kun je mij een link pasen van die N002 of de nieuwe variant die ook iets van 115 euro kost oid? Dat is eigenlijk wel een hele fijne prijs, laat me weten! Ik ben zelf namelijk helemaal nog niet zo bekend met Chineze telefoons.
pi_120226219
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:04 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Kun je mij een link pasen van die N002 of de nieuwe variant die ook iets van 115 euro kost oid? Dat is eigenlijk wel een hele fijne prijs, laat me weten! Ik ben zelf namelijk helemaal nog niet zo bekend met Chineze telefoons.
http://chinaprices.us?q=n02-m Met de huidige koerst is dat [click] .
Gooi er nog eens 25,- euro mogelijke importkosten bij en je zit nog niet aan 150,- euro.
Zelf heb ik 'em via Taobao d.m.v. een agent (MisterTao), lees de OP voor meer aanschafmogelijkheden.
pi_120226617
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:58 schreef stefke001 het volgende:

[..]

Eerst en vooral een grote dank je wel aan de personen die het hebben mogelijk gemaakt om de telefoon te rooten en er een werkende playstore op te zetten. Is gewoon perfect.
Heb lang op de phone moeten wachten, maar lukt al vrij aardig om ermee te werken al heb ik nog een aantal (domme) puntjes. Zou bvb. mijn calender (van hotmail, gelinkt aan deze van facebook) willen zien, maar is nog niet gelukt (zoeken verder).
Installeren van app Hotmail doet 't m natuurlijk :@
pi_120226779
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:18 schreef Apekoek het volgende:

http://www.tinydeal.com/t(...)g-phone-p-63519.html

Of hebben jullie een betere deal? Voor 100 euro lijkt me dit niet gek. :)
Ik zou even verder kijken. Prijs is inderdaad in orde maar de telefoon moet met 1ghz en 500 ram een 5inch scherm en android 4.0 gaan trekken. Ik verwacht niet dat dat vlekkeloos gaat lopen.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
  woensdag 12 december 2012 @ 13:26:58 #62
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120226877
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:24 schreef Haque het volgende:

[..]

Ik zou even verder kijken. Prijs is inderdaad in orde maar de telefoon moet met 1ghz en 500 ram een 5inch scherm en android 4.0 gaan trekken. Ik verwacht niet dat dat vlekkeloos gaat lopen.
Dat doet het prima hoor. de groote van het scherm heeft niks te maken met de snelheid. De resolutie het het hem.
720P gaat nog prima op de 531 GPU dus hij zal zeker geen problemen hebben met 480P van dit toestel.

Toestel gaat vast tegenvallen door de hoeveelheid RAM (voor mensen die weinig/net gebruiken geen probleem maar bij iets meer gebruik wel.).
ROM is ook wat weinig, 512MB - android = weinig over.
pi_120226950
Iemand een idee hoe je contacten kan wissen op de Neo ?
pi_120227342
Ja, op je homescreen heb je links van de middelste navbarknop om naar je apps te gaan een contacticoontje.
Klik daarop. Kies het contact naar wens uit.
Van je drie fysieke touchknoppen ('terug' 'home' 'opties'), gebruik de rechtse.
Nu krijg je opties, kies voor 'Delete'.
Toedels contact! :W
pi_120227584
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:24 schreef Haque het volgende:

[..]

Iemand anders nog met een leuk alternatief die wat sneller is voor echt max 125 euro? (Ivm mogelijke import kosten)
pi_120227822
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:45 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Iemand anders nog met een leuk alternatief die wat sneller is voor echt max 125 euro? (Ivm mogelijke import kosten)
misschien zoiets (wel bagger resolutie)
http://www.buyincoins.com(...)e-product-21164.html

maar een dualcore krijg je niet en je krijgt een kutresolutie. Wel goede accu though. als je een betere wil moet je net als iedereen hier voor de NEO gaan.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_120227851
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:45 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Als je gewoon de OP, OpeningsPost, had gelezen, wist je waar je op moet letten...
En als je daar kijkt, daar worden al de meest populaire en bekwame voorstellen gedaan/deals gegeven.
Waarom denk je dat hier vaak over de N002 a.k.a. N02-M wordt gesproken?
Het is zo'n beetje de goedkoopste prijs voor een dualcore, 1GB RAM, dualSIM, 540p 4.5" scherm Android smartphone in een aardig aantrekkelijk jasje ook nog.

Ik zou lekker 800x480p 512MB smartphones vergeten...
pi_120227976
Voor iedere koper is er natuurlijk een passende GSM.

Ligt er maar net aan wat je er mee doet.
Als je niet wilt gamen bijv. dan ben je al snel tevreden met een SingleCore 512MB GSM!
pi_120228161
Ja, uhm. Sommige mensen kunnen ook prima uit de voeten met een 20 euro telefoon zonder touchscreen. :|W
quote:
Dan zeg ik gewoon: 'nee, neem liever eentje die in de OP genoemd wordt'.
pi_120229165
http://www.gizchina.com/2(...)otos-and-video-here/

KWIJL*

Ik wil NU een oppo-Find-5

@edit, was die THH-productions jonge niet gebanned? _O-
pi_120229244
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:38 schreef shiznuts het volgende:
Ja, op je homescreen heb je links van de middelste navbarknop om naar je apps te gaan een contacticoontje.
Klik daarop. Kies het contact naar wens uit.
Van je drie fysieke touchknoppen ('terug' 'home' 'opties'), gebruik de rechtse.
Nu krijg je opties, kies voor 'Delete'.
Toedels contact! :W
Thx, wist ik niet. 't Zit 'm soms in kleine dingen.
pi_120229353
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:36 schreef jonasr het volgende:

KWIJL*

Everything you could wish for... behalve dualSIM (en prijs waarschijnlijk): consider the deal broken. :P
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:38 schreef stefke001 het volgende:

[..]

Thx, wist ik niet. 't Zit 'm soms in kleine dingen.
True. ;) You're welcome.
pi_120229691
De Neo is weer in de aanbieding op LT: Promotion Price: $158.99
pi_120230102
Kijk eens naar de Star/Ulefone V1277, die is maar 512 ram maar wel een 4.3 inch QHD amoled scherm
wat echt mooi is.
Behoorlijke batterij van 2200mAh, 4 G geheugen, verdeelt over 2x2 G aan app en intern geheugen, mtk 6577 dualcore 1Ghz.
Deze gebruik ik nu een paar weken en bevalt echt uitstekend.
Volledige google services, fatsoenlijke GPS, geen chinese nutteloze apps, gewoon nederlands in te stellen.
Moet voor dat geld te vinden zijn.
pi_120231230
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:41 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Everything you could wish for... behalve dualSIM (en prijs waarschijnlijk): consider the deal broken. :P

[..]

True. ;) You're welcome.
Pf prijs prijs ;P.
Geen dualsim is wel minder.

Prijs, pfff kijk naar dat ding _O- .
Dat specs :Y
  woensdag 12 december 2012 @ 15:37:38 #76
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120231341
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:36 schreef jonasr het volgende:

KWIJL*

@edit, was die THH-productions jonge niet gebanned? _O-

http://www.engadget.com/2012/12/12/oppo-find-5-hands-on/ :9

Nadelen:
- Geen dualsim (voor mij niet zo'n probleem)
- Geen uitbreiding van geheugen
- ''duur''
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:03 schreef Mehari het volgende:
Kijk eens naar de Star/Ulefone V1277, die is maar 512 ram maar wel een 4.3 inch QHD amoled scherm
wat echt mooi is.
Behoorlijke batterij van 2200mAh, 4 G geheugen, verdeelt over 2x2 G aan app en intern geheugen, mtk 6577 dualcore 1Ghz.
Deze gebruik ik nu een paar weken en bevalt echt uitstekend.
Volledige google services, fatsoenlijke GPS, geen chinese nutteloze apps, gewoon nederlands in te stellen.
Moet voor dat geld te vinden zijn.
Denk zelf dat ik niet met 512MB uit de voeten kan :P verder ziet het wel goed uit ;)
pi_120231388
Geen uitbreiding van geheugen => is wel een dealbreker voormij.

Prijs is niet echt hoog als je hem vergelijkt met producten waarmee hij concurreert (Iphone etc).

LT Coupon RETAILMENOT
$0.00 $0.00

-.-'.
Werkt niet meer -..-" :Z
pi_120231538
5 inch ook. Mij iets te groot. Newman N2 prefeer ik nog steeds. Ben alleen benieuwd naar het scherm, hoe de inkijkhoeken zijn.
pi_120232903
Verdorie, 10-12 de Neo besteld (met DHL) en hij is nog steeds niet verzonden :')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120233440
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:38 schreef jonasr het volgende:
Geen uitbreiding van geheugen => is wel een dealbreker voormij.

Prijs is niet echt hoog als je hem vergelijkt met producten waarmee hij concurreert (Iphone etc).

LT Coupon RETAILMENOT
$0.00 $0.00

-.-'.
Werkt niet meer -..-" :Z
't Is niet de ultimate flawless phone helaas. En 499 usd, *slik*, dan liever wat meer voor een Samsung of wat dan ook. Het leuke aan de Chinese phones voor mij is voor weinig geld iets tofs proberen. Maar goed. :D

De coupon werkt wel! Alleen net als panda4fok bij Pandawill werkt een coupon niet als iets een pre-order prijs heeft of al in de aanbieding (van/voor) is. Daarom gaat er niks vanaf. Werkt prima op items die niet al afgeprijsd zijn.
pi_120235557
quote:
Denk zelf dat ik niet met 512MB uit de voeten kan :P verder ziet het wel goed uit ;)
Waarom zou 512MB niet genoeg zijn?
Natuurlijk is meer altijd beter maar in deze 2 weken nooit iets gemerkt van vollopen van het RAM geheugen.
Plaats voor apps is er genoeg met 4 GB totaal.
Wat mij in deze aanspreekt is dat het de eerste chinese smartphone die ik heb waarbij alles werkt zo out of the box.
Ik heb er al 3 gehad en ze hadden allemaal wel iets wat niet goed werkte.
pi_120237805
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:12 schreef Miniem het volgende:
Verdorie, 10-12 de Neo besteld (met DHL) en hij is nog steeds niet verzonden :')
Duurt 3 dagen.

Eindelijk de Neo vandaag binnen per post. Geen extra kosten. Was verzonden per airmail.

Processing Status Notes
11/19/2012 6:22:27 AM Instant Order Received Order has been received. Order appears to be paid. Please check transaction records before shipment.
11/19/2012 8:56:34 AM Collecting Products Now Processing.
11/19/2012 5:43:12 PM Special Notes 此单给客人发一个欧规转接头25519*1
11/21/2012 5:14:30 PM Package Shipped Tracking # Added:[PROCESSING:0.372 kg]
11/23/2012 12:12:08 PM Waiting for shipping
11/23/2012 12:12:31 PM Package Shipped Tracking # Added: [RXxxxxxxxxxDE:0.362kg]

Tracking stond gisteren pas op gescanned in NL en vandaag binnen.
Valt me niet tegen qua snelheid.
Keurig een verloopstukje voor NL stekker toegevoegd waar ik om heb gevraagd.
pi_120237911
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 18:32 schreef glsf het volgende:

[..]

Duurt 3 dagen.

Eindelijk de Neo vandaag binnen per post. Geen extra kosten. Was verzonden per airmail.

Processing Status Notes
11/19/2012 6:22:27 AM Instant Order Received Order has been received. Order appears to be paid. Please check transaction records before shipment.
11/19/2012 8:56:34 AM Collecting Products Now Processing.
11/19/2012 5:43:12 PM Special Notes 此单给客人发一个欧规转接头25519*1
11/21/2012 5:14:30 PM Package Shipped Tracking # Added:[PROCESSING:0.372 kg]
11/23/2012 12:12:08 PM Waiting for shipping
11/23/2012 12:12:31 PM Package Shipped Tracking # Added: [RXxxxxxxxxxDE:0.362kg]

Tracking stond gisteren pas op gescanned in NL en vandaag binnen.
Valt me niet tegen qua snelheid.
Keurig een verloopstukje voor NL stekker toegevoegd waar ik om heb gevraagd.
Nog best snel dan, maar je zou verwachten als je 20 dollar extra betaald dat ze het sneller versturen.
Er staat 3-5 dagen voor dat je het ontvangt.
pi_120238367
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 18:35 schreef Miniem het volgende:

[..]

Nog best snel dan, maar je zou verwachten als je 20 dollar extra betaald dat ze het sneller versturen.
Er staat 3-5 dagen voor dat je het ontvangt.
dat geld natuurlijk vanaf dat hij daadwerkelijk verzonden is...
lijkt me algemeen bekend toch :P?
pi_120242247
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:24 schreef shiznuts het volgende:

[..]

't Is niet de ultimate flawless phone helaas. En 499 usd, *slik*, dan liever wat meer voor een Samsung of wat dan ook. Het leuke aan de Chinese phones voor mij is voor weinig geld iets tofs proberen. Maar goed. :D

De coupon werkt wel! Alleen net als panda4fok bij Pandawill werkt een coupon niet als iets een pre-order prijs heeft of al in de aanbieding (van/voor) is. Daarom gaat er niks vanaf. Werkt prima op items die niet al afgeprijsd zijn.
T'och voor wat je krijgt wil ik wel 499 neerleggen...
Enkel niet uitbreidbaar geheugen.. Als dit echt zo is, is dat een afknapper voormij.
Op zijn minst microSD slot voor 32gb nodig zowiezo.
pi_120243220
Ach nouja, dan zou morgen geshipped moeten worden en dan wss volgende week binnen.
  woensdag 12 december 2012 @ 21:32:20 #87
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120245874
Voor mensen die de GPS niet super vinden.

quote:
Update voor de gene die problemen hebben met hun GPS!!

Ik heb vorige week 2 toestellen gekocht en een daarvan heeft het bekende GPS probleem.
Hoe het kan vertel het maar, je zou zeggen dat 2 dezelfde toestellen allebei hetzelfde zouden moeten zijn.
Laten we het maar houden op de kleur de 1 is zwart en de ander grijs

Ik was een beetje aan het zoeken op het internet en kwam het volgende tegen.

Using Root explorer or other applications browse to /system/etc/gps.conf
Edit it and set any of the following servers based on your individual location.
For more details you may visit the link provided above as Source.

Heel simpel installeer even Superuser voor root acces en Es File Explorer.
Open Es File Explorer ga naar instellingen scroll helemaal naar beneden en open ROOT OPTIES!
Zorg dat hier alle VINKJES ingevuld staan!

Ga nu terug naar het begin scherm van Es File Explorer.
Nu gaan we naar de map SYTEM daarna ETC......... maak nu eerst een backup van de map GPS.CONFIG.
Hierna druk je wat langer op het bestand GPS.CONFIG dan opent er een scherm selecteer OPENEN ALS!! daarna TEKST daarna DB TEXT EDITOR.

Nu zie je staan bij de eerste regel, NTP_SERVER=cn.pool.ntp.org

Alles wat achter het = teken staat moet je veranderen.
Er zijn meerdere opties maar ik heb op het toestel die goed was het verandert in europe.pool.ntp.org .....dus ( NTP_SERVER=europe.pool.ntp.org ) deze is specifiek gericht op europa!!

En het andere toestel met het gps probleem verandert in nl.pool.ntp.org dus ( NTP_SERVER=nl.pool.ntp.org )

Beide toestellen hebben nu in 10 sec een fix!!

Heel veel succes allemaal.

Oja, vergeet niet GPS TEST te installeren!! https://play.google.com/s...id=com.chartcross.gpstest

Hieronder staan de verschillende GPS zones!

Global — pool.ntp.org
----------------------------------------------------------------------------
Europe — europe.pool.ntp.org
Asia — asia.pool.ntp.org
Oceania — oceania.pool.ntp.org
North America — north-america.pool.ntp.org
South America — south-america.pool.ntp.org
Africa — africa.pool.ntp.org
Europe — europe.pool.ntp.org

Austria — at.pool.ntp.org
Switzerland — ch.pool.ntp.org
Germany — de.pool.ntp.org
Denmark — dk.pool.ntp.org
Spain — es.pool.ntp.org
France — fr.pool.ntp.org
Italy — it.pool.ntp.org
Luxembourg — lu.pool.ntp.org
Netherlands — nl.pool.ntp.org
Norway — no.pool.ntp.org
Poland — pl.pool.ntp.org
Sweden — se.pool.ntp.org
Slovenia — si.pool.ntp.org
United Kingdom — uk.pool.ntp.org
Finland — fi.pool.ntp.org
Ireland — ie.pool.ntp.org
Russian Federation — ru.pool.ntp.org
Belgium — be.pool.ntp.org
Portugal — pt.pool.ntp.org
Greece — gr.pool.ntp.org
Hungary — hu.pool.ntp.org
Bulgaria — bg.pool.ntp.org
Romania — ro.pool.ntp.org
Czech Republic — cz.pool.ntp.org
Yugoslavia — yu.pool.ntp.org
Estonia — ee.pool.ntp.org
Belarus — by.pool.ntp.org
Slovakia — sk.pool.ntp.org
Ukraine — ua.pool.ntp.org
Lithuania — lt.pool.ntp.org
Macedonia — mk.pool.ntp.org
Moldova — md.pool.ntp.org
Latvia — lv.pool.ntp.org
Croatia — hr.pool.ntp.org
Republic of Serbia — rs.pool.ntp.org
Bosnia and Herzegovina — ba.pool.ntp.org
Asia — asia.pool.ntp.org

Philippines — ph.pool.ntp.org
Malaysia — my.pool.ntp.org
Turkey — tr.pool.ntp.org
Singapore — sg.pool.ntp.org
India — in.pool.ntp.org
Hong Kong — hk.pool.ntp.org
United Arab Emirates — ae.pool.ntp.org
Japan — jp.pool.ntp.org
Bangladesh — bd.pool.ntp.org
Israel — il.pool.ntp.org
Korea — kr.pool.ntp.org
Thailand — th.pool.ntp.org
Iran — ir.pool.ntp.org
Taiwan — tw.pool.ntp.org
China — cn.pool.ntp.org
Indonesia — id.pool.ntp.org
Vietnam — vn.pool.ntp.org
Pakistan — pk.pool.ntp.org
Oman — om.pool.ntp.org
Uzbekistan — uz.pool.ntp.org
Sri Lanka — lk.pool.ntp.org
Kyrgyzstan — kg.pool.ntp.org
Cambodia — kh.pool.ntp.org
Qatar — qa.pool.ntp.org
Saudi Arabia — sa.pool.ntp.org
Oceania — oceania.pool.ntp.org

Australia — au.pool.ntp.org
New Zealand — nz.pool.ntp.org
New Caledonia — nc.pool.ntp.org
North America — north-america.pool.ntp.org

Canada — ca.pool.ntp.org
United States — us.pool.ntp.org
Mexico — mx.pool.ntp.org
Guatemala — gt.pool.ntp.org
Panama — pa.pool.ntp.org
Bahamas — bs.pool.ntp.org
Costa Rica — cr.pool.ntp.org
El Salvador — sv.pool.ntp.org
South America — south-america.pool.ntp.org

Brazil — br.pool.ntp.org
Chile — cl.pool.ntp.org
Argentina — ar.pool.ntp.org
Venezuela — ve.pool.ntp.org
Africa — africa.pool.ntp.org

Tanzania — tz.pool.ntp.org
South Africa — za.pool.ntp.org
Angola — ao.pool.ntp.org
Madagascar — mg.pool.ntp.org
Dank aan GertNL (van Tweakers)
pi_120246196
Wat me opeens opviel trouwens...
Bij Settings < About Phone is opeens (?) een tweede 'System updates te vinden'.
Dat is een eigen app-a-like updatesysteem die nu staat op 'Version: V11M_NEO_T12'.
De N002 is OTA?
pi_120247165
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 21:32 schreef RobertNL het volgende:
Voor mensen die de GPS niet super vinden.

[..]

Dank aan GertNL (van Tweakers)
Kan inderdaad goed helpen maar is gemakklijker te doen :)
Met de app FasterFix Kan je die setting gewoon via dat programa wijzigen :) Doet dus hetzelfde maar op een gemakkelijkere manier
pi_120247876
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 21:53 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Kan inderdaad goed helpen maar is gemakklijker te doen :)
Met de app FasterFix Kan je die setting gewoon via dat programa wijzigen :) Doet dus hetzelfde maar op een gemakkelijkere manier
Meh, verander het liever handmatig dan met verdachte programma's.
pi_120248611
Fasterfix doet't goed hoor, moet wel root hebben.
  woensdag 12 december 2012 @ 22:22:06 #92
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120248894
Waarom een app voor zoiets simpels :P
pi_120249591
Voor mensen met minder technische kennis, of die het zo genaamd spannend vinden om iets (handmatig) te veranderen met een root Explorer is zo'n app natuurlijk handig..
Na Fix app gewoon even deinstalleren natuurlijk

Ik zal hem ook eens op Europa zetten, al heb ik met a-gps goede Fix tijden dus..
pi_120252514
Hebben jullie met de NEO (T12 update) ook dat het wlan mac address elke keer wijzigt als je wifi uit en aan zet ?

Mac adres kun je vinden onder "about phone" en dan "status".

[ Bericht 15% gewijzigd door glsf op 13-12-2012 08:46:11 ]
  donderdag 13 december 2012 @ 08:29:00 #95
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_120257349
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:36 schreef glsf het volgende:
Hebben jullie met de NEO ook dat het wlan mac address elke keer wijzigt als je wifi uit en aan zet ?
Nee. Wel dat z'n verkregen adres van ons interne netwerk telkens een getal opschuift. Inmiddels op 10.0.1.77 :-s Kan ook aan router liggen?
  donderdag 13 december 2012 @ 08:31:23 #96
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_120257368
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 21:37 schreef shiznuts het volgende:
Wat me opeens opviel trouwens...
Bij Settings < About Phone is opeens (?) een tweede 'System updates te vinden'.
Dat is een eigen app-a-like updatesysteem die nu staat op 'Version: V11M_NEO_T12'.
De N002 is OTA?
Die beide tabjes heb ik ook, maar hadden we die eerder niet? (nooit opgevallen)
pi_120257390
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 08:29 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Nee. Wel dat z'n verkregen adres van ons interne netwerk telkens een getal opschuift. Inmiddels op 10.0.1.77 :-s Kan ook aan router liggen?
Weet je zeker dat je mac address niet wijzigt ?
Dat zou namelijk opschuiven ipadres kunnen verklaren. Normaal krijg je hetzelfde ip-adres weer terug mits je binnen de lease time zit.
pi_120260488
http://www.pandawill.com/(...)gps-wifi-p66077.html

$188,99 voor de G3! -> Is dat een foutje?
Frontpage zegt: $203,99

Sla je slag zou ik zeggen! :)
pi_120260896
Ik kan niet add to cart doen!
.
pi_120260962
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 10:52 schreef SittingDuck het volgende:
http://www.pandawill.com/(...)gps-wifi-p66077.html

$188,99 voor de G3! -> Is dat een foutje?
Frontpage zegt: $203,99

Sla je slag zou ik zeggen! :)
Hebben we ook nog ergens een pandawill coupon? _O-

Not je kan niet Add To Cart doen omdat ze geen stock hebben;

Details

Not sure the exact time when have stock, we will propose a suitable solution as soon as possible. 09-15-2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')