Nope geen gegevensverlies, alleen een aanvulling van 2 apk's.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:35 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen gegevens verliest? Dus even installeren en verder waar je bent gebleven?
Thanks voor de snelle update, dit is natuurlijk geweldig
Heel mooi! Werkt inderdaad goed!quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:06 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Nope geen gegevensverlies, alleen een aanvulling van 2 apk's.
Om de 4 weken volgens reggie middleton.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:35 schreef Majinster het volgende:
Weet iemand of de chinese gsm's ook na een tijdje goedkoper worden? Bijvoorbeeld de jiayu g2 ofzo.
OPPO Finder 5 ?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:59 schreef Landgeld het volgende:
Ik zoek de beste Chineze smartphone op dit moment. Als ik de specificaties lees wordt dat: http://product.yesky.com/product/813/813881/param.shtml
Welke ideeën hebben jullie hierover?
Ik heb de NEO ook onderweg, via Deutsche Post. Wat wel listig is dat zei de datum niet als 04/12/2012 zien maar als 12/04/2012.. Dus ik kon tijd lang m'n pakketje niet traceren, maar nu kwam ik op de volgende status:quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:23 schreef glsf het volgende:
[..]
Weet ik niet zeker meer. Envelop is al weg. Stond wel iets van Swiss post oid op volgens mij.
Lightake maakt sinds 15-11 niet gebruik meer van China/HK post. Zie hier
Hoe wordt trouwens een pakketje van Deutsche Post in NL bezorgd ?
Via PostNL ?
er word nu idd via swiss post en deutsche post gedaan, lightake ff gesproken toenstraksquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:23 schreef glsf het volgende:
[..]
Weet ik niet zeker meer. Envelop is al weg. Stond wel iets van Swiss post oid op volgens mij.
Lightake maakt sinds 15-11 niet gebruik meer van China/HK post. Zie hier
Hoe wordt trouwens een pakketje van Deutsche Post in NL bezorgd ?
Via PostNL ?
hebben ze ook een ETA voor de pakketten die nu worden verzonden met hk post?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:49 schreef Downstar het volgende:
[..]
er word nu idd via swiss post en deutsche post gedaan, lightake ff gesproken toenstraks
volgens hun zouden die carriers moeten kunnen leveren binnen 2 weken
zou mooi zijn dus!
Ik zou uitgaan van de 15e januari dan kan het altijd meevallenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:53 schreef Majinster het volgende:
[..]
hebben ze ook een ETA voor de pakketten die nu worden verzonden met hk post?
2 maanden wachten op de neo <3quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik zou uitgaan van de 15e januari dan kan het altijd meevallen
Lees een stukje terug, weet niet of die van jou ook los zit (zal je hem moeten open draaien).quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:59 schreef mtchel112 het volgende:
Hmm die 3,5mm ingang van Mn neo is volgens mij kapot, als ik mn oortjes inplug komt er uit een oortje geluid en uit mn speakers, na wat flink draaien/duwen alleen uit t ene oortje, iemand een idee hoe ik dit kan fixen?
Ik had mijn ingang kapot gemaakt door er te veel kracht op te zetten. Dit heb ik kunnen oplossen door hem open te vijzen en de verbindingen van de audio jack met het moederbordje terug vast te laten solderen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:59 schreef mtchel112 het volgende:
Hmm die 3,5mm ingang van Mn neo is volgens mij kapot, als ik mn oortjes inplug komt er uit een oortje geluid en uit mn speakers, na wat flink draaien/duwen alleen uit t ene oortje, iemand een idee hoe ik dit kan fixen?
In het begin deednie het prima, in de sportschool wss een zware dumbell op mn been gezet en toen viel mn audio uit (gebeurt heel vssk bij mij) daarna geen normaal geluid gekregenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:02 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Ik had mijn ingang kapot gemaakt door er te veel kracht op te zetten. Dit heb ik kunnen oplossen door hem open te vijzen en de verbindingen van de audio jack met het moederbordje terug vast te laten solderen.
Weet niet of dat bij jouw ook gaat helpen, lijkt mijn bijna alsof de ingang vanbinnen geen deftig contact meer maakt :s
Je hebt toch wel al eens met andere oortjes geprobeerd hé?
Zal idd de beste oplossing zijn wss. Zien dat je een schroevendraaier hebt die perfect past in de vijsjes zodat je ze niet kapot maakt en dan moet het normaal lukken. Gewoon voorzichtig zijn en als wat losgemaakt moet worden voorzichtig losmaken ^^quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:12 schreef RobertNL het volgende:
Lijkt op het zelfde probleem blijkbaar, openmaken en kijken of de contactjes nog goed zitten en anders (laten) solderen.
Gewoon je nagel of een heel dunne schroevendraaier er tussen zetten en moet losklikken dan normaal, kan soms wel wat kracht kosten. Het moet openkomen tussen de metalen rand en het voorste deel van de gsm, dan weet je wat je moet opentrekkenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:19 schreef mtchel112 het volgende:
De geschikte maat schroevendraaier is PH00 ! Mensen die psp's uitelkaar hebben gehaald zullen deze maat herkennen
Heb die schroefjes aan de achterkant losgehaald alleen krijg ik verder niks los?:s
Hmm vreemd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:41 schreef stefke001 het volgende:
Denk dat er tijdens het rooten iets niet helemaal correct is verlopen. Als ik na reboot van telefoon naar system settings wil gaan krijg ik melding 'Unfortunaltely, settings has stopped'. Iemand idee ?
Ah, I see stukje ervsn sf kunnen krijgrn, zit trouwens super goed vast, morgen even uitgerust proberen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:21 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Gewoon je nagel of een heel dunne schroevendraaier er tussen zetten en moet losklikken dan normaal, kan soms wel wat kracht kosten. Het moet openkomen tussen de metalen rand en het voorste deel van de gsm, dan weet je wat je moet opentrekken
Nicequote:Op dinsdag 11 december 2012 23:56 schreef stefke001 het volgende:
Ondertussen volledig gelukt. Werkende playstore. Thx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |