quote:Op zondag 9 december 2012 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
ik vind dat je niet zomaar achter iemands rug om met een anders kunt gaan neuqen
ik vraag me altijd af waarom mensen zo een topic openen aangezien je wel kunt raden wat men van zoiets vindt.quote:Op zondag 9 december 2012 20:02 schreef Waaghals het volgende:
ik vraag me altijd af waar dat seksueel gebied ligty
Die post-history van je.quote:Op zondag 9 december 2012 19:55 schreef Sophie94 het volgende:
Sinds een jaar woon en studeer ik in Leiden, ik ga veel om met verenigingsstudenten en ik moet zeggen dat ik deze mannen erg aantrekkelijk vind.
Nu zit ik met het volgende:
Ik heb vanaf september al erg veel contact met een Minervaan. Wij gaan veel met elkaar om, ook op sexueel gebied maar we voelen beide niets voor een relatie. We zien elkaar ong. 2 a 3 keer per week en het klikt gelijk.
Nu heb ik sinds twee weken een vriend, hij zit ook bij Minerva maar is een heel ander type dan Tom (fictieve naam omdat ik niet herkend wil worden). Ik vind mijn vriend echt ontzettend leuk maar qua sexueel gebied mis ik gewoon iets. Ik ben ondanks mijn relatie gewoon doorgegaan met Tom te zien. Tom weet dat ik een vriend heb en kent hem ook persoonlijk.
We houden dit nu al 2 weken vol, in het begin had ik telkens spijt als ik mijn vriend zag. Nu ebt de spijt langzaam weg en maakt plaats voor lust en opwinding die ik van Tom krijg.
Ik voel mij niet meer schuldig en zie Tom vaker dan ooit. Ik wil mijn vriend ook niet kwijt maar ik weet dat een relatie met Tom niet gaat werken.
Het klinkt wellicht als een viva[tijdschrift bericht maar ik vraag jullie wat jullie zouden doen in mijn positie?
Ik vraag me ook altijd af hoe goedgelovig mensen zijn die dan ook nog serieus gaan antwoorden.quote:Op zondag 9 december 2012 20:03 schreef dawg het volgende:
ik vraag me altijd af waarom mensen zo een topic openen aangezien je wel kunt raden wat men van zoiets vindt.
en dat studeert dan.
ja dat ook.quote:Op zondag 9 december 2012 20:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vraag me ook altijd af hoe goedgelovig mensen zijn die dan ook nog serieus gaan antwoorden.
Ik denk dat sophie94 gewoon Henk73 is, een kalende man met obesitas en borstvorming, die na een niet van de grond afgekomen carrière in de sales-business na een dag op de helpdesk van Ziggo even komt baggeren op fok.quote:Op zondag 9 december 2012 20:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vraag me ook altijd af hoe goedgelovig mensen zijn die dan ook nog serieus gaan antwoorden.
Zoiets inderdaad. Of een klb-knul van het non-kaliber Haan03.quote:Op zondag 9 december 2012 20:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik denk dat sophie94 gewoon Henk73 is, een kalende man met obesitas en borstvorming, die na een niet van de grond afgekomen carrière in de sales-business na een dag op de helpdesk van Ziggo even komt baggeren op fok.
Doet geen belletjes rinkelen ondanks de kerst.quote:Op zondag 9 december 2012 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. Of een klb-knul van het non-kaliber Haan03.
En als het werkt zoals het werkt en Tom en ik voelen ons er ok bij?quote:Op zondag 9 december 2012 20:01 schreef formerjellybean het volgende:
Waarschijnlijk met die vriend uitmaken want dat je met ander blijft gaan , blijft toch dat je waarschijnlijk niet echt aan een relatie toebent.
Dit dus. Bovendien zeg je dat je pas twee weken hebt met je nieuwe vriend. Je begint net en je kent hem pas net op sexueel gebied! Wie weet is hij nog beter dan die studentenscharrel waarmee je nu neuqt. Kappen met die scharrel en ga voor je vriendje.quote:Op zondag 9 december 2012 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
Eerlijk zijn tegen je vriend, ik vind dat je niet zomaar achter iemands rug om met een anders kunt gaan neuqen
nou helemaal lekker liefde zit nogal diep want je bekommerd je blijkbaar niet om wat je vriend er van zou vinden.quote:Op zondag 9 december 2012 20:12 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
En als het werkt zoals het werkt en Tom en ik voelen ons er ok bij?
Uiteraard vind ik het vervelend voor mijn vriend maar niet in die mate dat ik mijn 'relatie' met Tom op het spel wil zetten, vandaar dit topic.quote:Op zondag 9 december 2012 20:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
nou helemaal lekker liefde zit nogal diep want je bekommerd je blijkbaar niet om wat je vriend er van zou vinden.
Nee, je moet het anders zien. Bij Tom krijg ik wat ik niet krijg van mijn vriend, althans niet genoeg.quote:Op zondag 9 december 2012 20:16 schreef Jellereppe het volgende:
Mooie vriendin ben jij. Je spreidt zeker je benen voor elke willekeurige man die je er beetje leuk uit vindt zien. Maak het uit met je vriend en neuk er dan op los. Problem solved.
En dan blijkt het kind toch van Ahmed te zijn, de vijf minuten pret op het toilet van de lokale friterie.quote:Op zondag 9 december 2012 20:18 schreef Copycat het volgende:
En ik zou zwanger worden.
Van Tom, Dick & Harry.
Doe jezelf een gunst en maak het uit. Kun je neuken dat het een lieve lust is. Klaar.quote:Op zondag 9 december 2012 20:18 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Nee, je moet het anders zien. Bij Tom krijg ik wat ik niet krijg van mijn vriend, althans niet genoeg.
Weet vriendlief van twee hele weken veel!quote:Op zondag 9 december 2012 20:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
En dan blijkt het kind toch van Ahmed te zijn, de vijf minuten pret op het toilet van de lokale friterie.
Het ging toch om Tom?quote:Op zondag 9 december 2012 20:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet vriendlief van twee hele weken veel!
Nee, die wil alleen dispuutneuken, net als Dick en Harry.quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 20:18 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Nee, je moet het anders zien. Bij Tom krijg ik wat ik niet krijg van mijn vriend, althans niet genoeg.
Lastig, lastig.....quote:Op zondag 9 december 2012 20:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, die wil alleen dispuutneuken, net als Dick en Harry.
Vriend Roderick wil na twee weken al trouwen. En een baby.
Misschien eens je vriend introduceren in de wereld van cuckold?quote:Op zondag 9 december 2012 20:18 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Ja, TS opent ook niet zomaar een topic natuurlijk. Dan is het probleem wel prangend. En echt.quote:
Nog even en ik bel Stichting Korrelatie. Ik ga dit niet trekkenquote:Op zondag 9 december 2012 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, TS opent ook niet zomaar een topic natuurlijk. Dan is het probleem wel prangend. En echt.
Misschien wil Sofietje je een handje helpen!quote:Op zondag 9 december 2012 20:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nog even en ik bel Stichting Korrelatie. Ik ga dit niet trekken
is kardinaal een corpsbal dan?quote:Op zondag 9 december 2012 20:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien wil Sofietje je een handje helpen!
Ik weet wel waar die handjes allemaal geweest zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 20:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien wil Sofietje je een handje helpen!
Goddomme daar heb je je antwoordt toch al! Echt mensen zoals jijquote:Op zondag 9 december 2012 20:17 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Uiteraard vind ik het vervelend voor mijn vriend maar niet in die mate dat ik mijn 'relatie' met Tom op het spel wil zetten, vandaar dit topic.
Ik heb hier al over nagedacht maar ik heb dit nog nooit gehad. Ik kon het goed ´vinden´ met zowel mijn exen, tom e.a. Hypocriet lijkt mij te kort door de bocht.quote:Op zondag 9 december 2012 20:32 schreef MonteCristo het volgende:
Misschien eerst eens nagaan of de fout niet bij jezelf zit in plaats van jezelf wanhopig in een slachtofferrol plaatsen onder het mom van "Ik heb recht op een "gebalanceerde relatie" maar ik heb ook het recht om me toe te werpen tot lust wanneer het mij uitkomt want tja, ik ben nog jong, dan mag dat!
blablabla. Houd je onzin voor je en doe niet zo hypocriet. Uiteindelijk draait het daar om: dat je gewoonweg hypocriet bent. Niks meer. Niks minder. Tom mag lekker de impotentie krijgen en die vriend van jou verdiend veel beter dan zo'n egoïst zoals jij.
Boehoeeoeoeoe, ik moet kiezen tussen neukbuddy Tom, david of dispuutjongens. Help, boeoeoehoeoe.quote:Op zondag 9 december 2012 20:45 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Ik heb hier al over nagedacht maar ik heb dit nog nooit gehad. Ik kon het goed ´vinden´ met zowel mijn exen, tom e.a. Hypocriet lijkt mij te kort door de bocht.
Dat liever niet, dan ben ik en mijn vriend kwijt en waarschijnlijk de intieme spanning tussen Tom en mij.quote:Op zondag 9 december 2012 20:43 schreef Jellereppe het volgende:
Voor de derde keer ts. Vertel het aan je vriend en zet er een streep door. Hoe langer jij doorgaat met vreemdgaan, hoe erger het is. Nadat je er een streep doorheen hebt gezet, kun je je beentjes de komende jaren naar vrije wil spreiden. Klaar. Je kunt niet van twee walletjes eten. Het is het een of het andere.
Oke.quote:Op zondag 9 december 2012 20:47 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Dat liever niet, dan ben ik en mijn vriend kwijt en waarschijnlijk de intieme spanning tussen Tom en mij.
het begint met een ...quote:Op zondag 9 december 2012 20:45 schreef Copycat het volgende:
Het wachten is op een zekere user die minimaal twee alinea's aan deze troll gaat besteden.
Met de kernvraag 'wat zegt dit nu eigenlijk over jou en zou je daar niet eens mee aan de slag gaan?'.
Ik geloof een C, maar ik zou er niet om durven wedden.quote:
Ik snap werkelijk waar niet wat je bedoelt.quote:Op zondag 9 december 2012 20:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof een C, maar ik zou er niet om durven wedden.
Heeft ook niets met jou te maken.quote:Op zondag 9 december 2012 20:54 schreef Sophie94 het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet wat je bedoelt.
say no more, waar woon jequote:Op zondag 9 december 2012 19:55 schreef Sophie94 het volgende:
Sinds een jaar woon en studeer ik in Leiden en ga vreemd
Copycat?quote:Op zondag 9 december 2012 20:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof een C, maar ik zou er niet om durven wedden.
Nee, die is niet zo goedgelovig, draagt geen zijden sokjes en heeft net wat meer riedeltjes. Vindt ze zelf.quote:
Erger nog: het zijn beide Minervanenquote:Op zondag 9 december 2012 20:07 schreef mymoodfentje het volgende:
Met een minervaanhoe diep kun je zinken trut?
Tom en jij voelen zich prima?? En je vriendje??quote:Op zondag 9 december 2012 20:12 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Je mag ons niet filmen, hoorrrr!quote:
Welke "relatie"? 3x per week neuken? Maak het gewoon uit dan..quote:Op zondag 9 december 2012 20:17 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Uiteraard vind ik het vervelend voor mijn vriend maar niet in die mate dat ik mijn 'relatie' met Tom op het spel wil zetten, vandaar dit topic.
Is al een aantal keren ter berde geweest in dit topic. Mevrouw wil er niet aan geloven. Je houdt je vriend wel heel erg voor de gek. Niet zo gek dat wraakacties in Nederland telkens vaker voorkomen. Bah. Geen enkel mens denkt rationeel als hij een paar maanden aan het lijntje is gehouden...quote:Op zondag 9 december 2012 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welke "relatie"? 3x per week neuken? Maak het gewoon uit dan..
Dat snap ik niet idd.. De "relatie"is 2 weken oud, maar ondertussen neukt ze 3x per week met "Tom"... Waarom dan die "relatie" met "meneer voldoet niet"??quote:Op zondag 9 december 2012 21:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Is al een aantal keren ter berde geweest in dit topic. Mevrouw wil er niet aan geloven.
Ik neem aan dat jij je beseft dat een relatie er niet gelijk is. Uiteraard ken ik mijn vriend al voor deze twee weken..quote:Op zondag 9 december 2012 21:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat snap ik niet idd.. De "relatie"is 2 weken oud, maar ondertussen neukt ze 3x per week met "Tom"... Waarom dan die "relatie" met "meneer voldoet niet"??
Het antwoord van onze botergeile meid...quote:Op zondag 9 december 2012 21:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat snap ik niet idd.. De "relatie"is 2 weken oud, maar ondertussen neukt ze 3x per week met "Tom"... Waarom dan die "relatie" met "meneer voldoet niet"??
quote:Op zondag 9 december 2012 20:47 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Dat liever niet, dan ben ik en mijn vriend kwijt en waarschijnlijk de intieme spanning tussen Tom en mij.
Wat verandert dat aan de situatie dan?? Je bedriegt hem 3x per week: maak het uit!!quote:Op zondag 9 december 2012 21:07 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij je beseft dat een relatie er niet gelijk is. Uiteraard ken ik mijn vriend al voor deze twee weken..
Alsjeblieft zegquote:Op zondag 9 december 2012 21:08 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het antwoord van onze botergeile meid...
[..]
Je doet er weinig aan. Ik geef het op.quote:Op zondag 9 december 2012 21:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg![]()
Ze heeft een vriend om de spanning van het vreemdneuken te ervaren??? Arme "vriend"![]()
Nee het ligt gecompliceerder. Zoal ik al eerder zei hebben Tom en ik iets wat ik niet heb-krijg met mijn vriend, en andersom.quote:Op zondag 9 december 2012 21:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg![]()
Ze heeft een vriend om de spanning van het vreemdneuken te ervaren??? Arme "vriend"![]()
Ik ook, maar met grote verbazing dat dit sowieso "rechtgepraat" wordtquote:Op zondag 9 december 2012 21:10 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je doet er weinig aan. Ik geef het op.
dat je niet de slimste bent had iedereen wel door ja.quote:Op zondag 9 december 2012 20:54 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar niet wat je bedoelt.
Klopt. Ik niet snap jij.quote:Op zondag 9 december 2012 21:11 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Nee het ligt gecompliceerder. Zoal ik al eerder zei hebben Tom en ik iets wat ik niet heb-krijg met mijn vriend, en andersom.
Ik ook niet snapquote:
Verdorven kind. Neuken met Tommetje, terwijl ze een andere gozer aan de lijn houdt. Slettenbak.quote:Op zondag 9 december 2012 21:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook, maar met grote verbazing dat dit sowieso "rechtgepraat" wordt
misschien komt het wel uit en wordt ze gezien als het hoertje van minerva. kan ze meteen beoordelen hoe de rest van die corpsballen in bed is.quote:Op zondag 9 december 2012 21:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Verdorven kind. Neuken met Tommetje, terwijl ze een andere gozer aan de lijn houdt. Slettenbak.
Ze vind bij "tom"alles wat ze geilen spannend vind, en dat is kennelijk niet te weerstaan.. Kan.. Maar laat "niet voldoend vriendje" dan gaan id, al is "tom" kennelijk geen realtiemateriaalquote:Op zondag 9 december 2012 21:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Verdorven kind. Neuken met Tommetje, terwijl ze een andere gozer aan de lijn houdt. Slettenbak.
Kies voor een van de twee. Daarnaast heeft haar ''''vriend'''' recht op de waarheid.
Tja. Ik kan beter stoppen met posten in dit topic. Ik heb mijzelf niet in de hand...quote:Op zondag 9 december 2012 21:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze vind bij "tom"alles wat ze geilen spannend vind, en dat is kennelijk niet te weerstaan.. Kan.. Maar laat "niet voldoend vriendje" dan gaan id, al is "tom" kennelijk geen realtiemateriaal
ik dacht dat een Minervaan een of ander vaag diersoort is....quote:Op zondag 9 december 2012 19:55 schreef Sophie94 het volgende:
Sinds een jaar woon en studeer ik in Leiden, ik ga veel om met verenigingsstudenten en ik moet zeggen dat ik deze mannen erg aantrekkelijk vind.
Nu zit ik met het volgende:
Ik heb vanaf september al erg veel contact met een Minervaan. Wij gaan veel met elkaar om, ook op sexueel gebied maar we voelen beide niets voor een relatie. We zien elkaar ong. 2 a 3 keer per week en het klikt gelijk.
Nu heb ik sinds twee weken een vriend, hij zit ook bij Minerva maar is een heel ander type dan Tom (fictieve naam omdat ik niet herkend wil worden). Ik vind mijn vriend echt ontzettend leuk maar qua sexueel gebied mis ik gewoon iets. Ik ben ondanks mijn relatie gewoon doorgegaan met Tom te zien. Tom weet dat ik een vriend heb en kent hem ook persoonlijk.
We houden dit nu al 2 weken vol, in het begin had ik telkens spijt als ik mijn vriend zag. Nu ebt de spijt langzaam weg en maakt plaats voor lust en opwinding die ik van Tom krijg.
Ik voel mij niet meer schuldig en zie Tom vaker dan ooit. Ik wil mijn vriend ook niet kwijt maar ik weet dat een relatie met Tom niet gaat werken.
Het klinkt wellicht als een viva[tijdschrift bericht maar ik vraag jullie wat jullie zouden doen in mijn positie?
Ze snapt het écht niet...quote:Op zondag 9 december 2012 21:19 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tja. Ik kan beter stoppen met posten in dit topic. Ik heb mijzelf niet in de hand...
TS wil Tom, maar vriendje is beter dan niksquote:Op zondag 9 december 2012 21:20 schreef Joene het volgende:
Smiddags Tom neuken kan savonds je vriend , toms zaad nog ff uit je doosch likken!
Dan raak ik ze waarschijnlijk beide kwijt.quote:Op zondag 9 december 2012 21:28 schreef rozecroc het volgende:
Je bent nog te jong om jezelf echt vast te leggen, maak dat beide partijen duidelijk, dan hoef je ook niemand verantwoording af te leggen en is er ook geen ruimte voor dergelijke dilemma's.
And that's where Dick & Harry come in.quote:Op zondag 9 december 2012 21:30 schreef Sophie94 het volgende:
Dan raak ik ze waarschijnlijk beide kwijt.
Zolang je nog niet echt emotioneel aan een van beiden bent verbonden, wat ik indirect kan opmaken uit je tekst, is het even slikken en op dezelfde voet verder leven totdat je wel met een van die jongen een klik op beide gebieden hebt. Dat gevoel herken je vanzelf en zijn beide problemen gelijk de wereld uit.quote:Op zondag 9 december 2012 21:30 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Dan raak ik ze waarschijnlijk beide kwijt.
Maar als dat moment niet komt? Ik ben momenteel erg blij met Tom en hij met mij...quote:Op zondag 9 december 2012 21:35 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Zolang je nog niet echt emotioneel aan een van beiden bent verbonden, wat ik indirect kan opmaken uit je tekst, is het even slikken en op dezelfde voet verder leven totdat je wel met een van die jongen een klik op beide gebieden hebt. Dat gevoel herken je vanzelf en zijn beide problemen gelijk de wereld uit.
je moeder neukt je vader maar vindt het eigenlijk qua seks niet zo dus neukt ze de buurman ook, want man wat geil is hij.quote:Op zondag 9 december 2012 21:37 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Maar als dat moment niet komt? Ik ben momenteel erg blij met Tom en hij met mij...
Hey! Papa neukte Sophietje ook al!quote:Op zondag 9 december 2012 21:41 schreef dawg het volgende:
je moeder neukt je vader maar vindt het eigenlijk qua seks niet zo dus neukt ze de buurman ook, want man wat geil is hij.
Het ligt echt wel genuanceerder dan deze scheve vergelijking.quote:Op zondag 9 december 2012 21:41 schreef dawg het volgende:
[..]
je moeder neukt je vader maar vindt het eigenlijk qua seks niet zo dus neukt ze de buurman ook, want man wat geil is hij.
Ja, want het boeit wat jij en tom vinden?? Je hebt zgn een vriendje.. Waar je kennelijk niets om geeft en die een eerlijke; liefdevolle en loyale vriendin verdient..quote:Op zondag 9 december 2012 21:39 schreef jogy het volgende:
Je bent dus gewoon een beginnend maar snel lerend studentenvereningsletje. Je hebt nu al geleerd om geen schuldgevoel te hebben tijdens het neuken van meerdere mannen. Je vervult een waardevolle rol binnen de vereniging. Goed bezig.
Leg eens uit.quote:Op zondag 9 december 2012 21:44 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Het ligt echt wel genuanceerder dan deze scheve vergelijking.
nee hoor, helemaal niet.quote:Op zondag 9 december 2012 21:44 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Het ligt echt wel genuanceerder dan deze scheve vergelijking.
De gedachte beangstigt mij dat als ik het uitmaak met mijn vriend, ik tom wellicht langzamerhand ook kwijtraak.quote:
Dus houd je je vriend aan de lijn en ondertussen neuk je erop los met Tommetje? Wat wil je er nu aan gaan doen? Dit is geen houdbare situatie. Hoe langer jij je ''vriend'' voor de gek houdt, hoe erger het is.quote:Op zondag 9 december 2012 21:48 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
De gedachte beangstigt mij dat als ik het uitmaak met mijn vriend, ik tom wellicht langzamerhand ook kwijtraak.
Ik besef mij dat het hier eigenlijk op uit draait. Maar die spanning tussen Tom en mij is zo sterk. Dat is met geen pen te beschrijven.quote:Op zondag 9 december 2012 21:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dus houd je je vriend aan de lijn en ondertussen neuk je erop los met Tommetje?
Hou zou jij het eigenlijk vinden als jouw vriend vreemdgaat op precies dezelfde manier als jij?quote:Op zondag 9 december 2012 21:49 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Ik besef mij dat het hier eigenlijk op uit draait. Maar die spanning tussen Tom en mij is zo sterk. Dat is met geen pen te beschrijven.
Vanuit biologisch perspectief hebben vrouwen ook te kampen met tegenstrijdige belangen die jouw situatie misschien wat verheldert: Aan de ene kant wil ze de zorgzame begripvolle man die veiligheid biedt, en aan de andere kant de stoere alfaman met de beste genen. Deze combi is niet vaak in 1 man terug te vinden.quote:Op zondag 9 december 2012 21:37 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Maar als dat moment niet komt? Ik ben momenteel erg blij met Tom en hij met mij...
Probeer het eens met potlood.quote:Op zondag 9 december 2012 21:49 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Ik besef mij dat het hier eigenlijk op uit draait. Maar die spanning tussen Tom en mij is zo sterk. Dat is met geen pen te beschrijven.
die tom gebruikt je. anders hadden jullie wel een relatie.quote:Op zondag 9 december 2012 21:49 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
oh ja, en je moeder wil die spanning met de buurman ook niet kwijt. die klik, daar komt je vader niet eens bij in de buurt!quote:Op zondag 9 december 2012 21:49 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Maar waarom voelt dit dan helemaal niet verkeerd. Deze situatie?quote:Op zondag 9 december 2012 21:50 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Vanuit biologisch perspectief hebben vrouwen ook te kampen met tegenstrijdige belangen die jouw situatie misschien wat verheldert: Aan de ene kant wil ze de zorgzame begripvolle man die veiligheid biedt, en aan de andere kant de stoere alfaman met de beste genen. Deze combi is niet vaak in 1 man terug te vinden.
Klopt dat is alleen met een paar welgemikte facials op je gezicht te beschrijven.quote:Op zondag 9 december 2012 21:49 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Tom wil zich niet binden. Iig nu nog niet.quote:Op zondag 9 december 2012 21:53 schreef BabyLovable het volgende:
Waarom begin je aan een relatie terwijl je al met tom neukt?
En waarom kan je geen relatie aangaan met die tom?
Allemaal vragen, vragen...
Omdat Tom slechts wil neukenquote:Op zondag 9 december 2012 21:53 schreef BabyLovable het volgende:
Waarom begin je aan een relatie terwijl je al met tom neukt?
En waarom kan je geen relatie aangaan met die tom?
Allemaal vragen, vragen...
omdat je moeder geen fuck om je vader geeft blijft ze de buurman zonder schuldgevoel neuken. en je vader zich maar afvragen waar hij je moeder aan verdiend heeft. zo'n leuke vrouw.quote:Op zondag 9 december 2012 21:54 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Maar waarom voelt dit dan helemaal niet verkeerd. Deze situatie?
Klopt. Lekker neuksletje is altijd goed. Gratis pussy en je zit nergens aan vast. Win-win voor een gezonde man.quote:Op zondag 9 december 2012 21:55 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Tom wil zich niet binden. Iig nu nog niet.
Tom kan beter naar het SOA inloop-spreekuur gaan, want er bruist vast meer dan alleen liefde in zijn lendenen.quote:Op zondag 9 december 2012 21:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Klopt. Lekker neuksletje is altijd goed. Gratis pussy en je zit nergens aan vast. Win-win voor een gezonde man.
Dit dus!quote:Op zondag 9 december 2012 21:52 schreef dawg het volgende:
[..]
die tom gebruikt je. anders hadden jullie wel een relatie.
Omdat je creatief genoeg bent geweest om het voor jezelf goed te praten. Cognitieve dissonantie heet dat in de psychologie.Het is een googlebaar begripquote:Op zondag 9 december 2012 21:54 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Maar waarom voelt dit dan helemaal niet verkeerd. Deze situatie?
Yups, en ze hangt meer aan hem dan aan vriendje.. Ergo??quote:Op zondag 9 december 2012 21:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Klopt. Lekker neuksletje is altijd goed. Gratis pussy en je zit nergens aan vast. Win-win voor een gezonde man.
Waarschijnlijk. Hopen dat die ''vriend'' er lucht van krijgt.quote:Op zondag 9 december 2012 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tom kan beter naar het SOA inloop-spreekuur gaan, want er bruist vast meer dan alleen liefde in zijn lendenen.
Het is echt zoooo sneu voor die jongenquote:Op zondag 9 december 2012 21:58 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Hopen dat die ''vriend'' er lucht van krijgt.
Ik heb een vriend gekend die een paar maanden door zijn vriendin is bedrogen. Kwam er achter en heeft sindsdien nooit meer een relatie gehad. Hij kan het simpelweg niet meer opbrengen.quote:Op zondag 9 december 2012 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is echt zoooo sneu voor die jongen![]()
Het is gewoon zo intens gemeen en vernederend dat je dat iemand niet aan moet willen doen.. Vind ik..quote:Op zondag 9 december 2012 22:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik heb een vriend gekend die een paar maanden door zijn vriendin is bedrogen. Kwam er achter en heeft sindsdien nooit meer een relatie gehad. Hij kan het simpelweg niet meer opbrengen.
Is het ook. Het brengt ook het slechtste in een mens naar boven kan ik je vertellen. Die vriend was ook rancuneus en verbolgen. Wat er de eerste paar dagen uit zijn mond kwam....quote:Op zondag 9 december 2012 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is gewoon zo intens gemeen en vernederend dat je dat iemand niet aan moet willen doen.. Vind ik..
Precies, als TS het ooit uitmaakt met vriendje 1, kan ze hem beter nooit vertellen wat de werkelijke reden is. Zoiets kan iemand erg lang blijven achtervolgen.quote:Op zondag 9 december 2012 22:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik heb een vriend gekend die een paar maanden door zijn vriendin is bedrogen. Kwam er achter en heeft sindsdien nooit meer een relatie gehad. Hij kan het simpelweg niet meer opbrengen.
Daar heeft hij wel recht op, maar ik denk dat het wel zeer verstandig is dat ze dat voor haar houdt. Gewoon voor zijn gevoel van eigenwaarde.quote:Op zondag 9 december 2012 22:04 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Precies, als TS het ooit uitmaakt met vriendje 1, kan ze hem beter nooit vertellen wat de werkelijke reden is. Zoiets kan iemand erg lang blijven achtervolgen.
Ik zou mij persoonlijk erg in mijn ego aangetast voelen omdat je voor je gevoel hebt gefaald om in elk opzicht interessant te zijn voor je vriendin.quote:Op zondag 9 december 2012 22:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Daar heeft hij wel recht op, maar ik denk dat het wel zeer verstandig is dat ze dat voor haar houdt. Gewoon voor zijn gevoel van eigenwaarde.
Al kennen ze elkaar niet.. 3x per week neuken met een dispuutgenoot van je vriendje is not done.. Diss dat vriendje dan..quote:Op zondag 9 december 2012 22:08 schreef El_Liberaliste het volgende:
Dat jij dat doet is jouw keuze en dat snap ik wel, want hey, het is toch je studententijd en die dingen gebeuren.
Wat ik veel kwalijker vind is dat die kerel jou neukt terwijl jouw vriend ook een vriend van hem is. Dan ben je echt een matennaaier, dat is onvergeeflijk. Ik zou nooit iets met de vriendin of ook maar de scharrel van een vriend beginnen, tenzij het allemaal uit is en 'done' is. Bro's before ho's.
quote:Op zondag 9 december 2012 21:55 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Tom wil zich niet binden. Iig nu nog niet.
Dat was een vluggertje van Tom.quote:Op zondag 9 december 2012 22:17 schreef Sophie94 het volgende:
Tom was hier zojuist. Ik durfde hem niets te zeggen. De spanning was wederom zo intens. Ik ben bang dat ik hem ga missen.
Gelukkig kan je niet praten, maar wel typen met een mond vol.quote:
Ok, ik kan me ff niet inhouden:quote:Op zondag 9 december 2012 22:17 schreef Sophie94 het volgende:
Tom was hier zojuist. Ik durfde hem niets te zeggen. De spanning was wederom zo intens. Ik ben bang dat ik hem ga missen.
Hij moest alleen wat ophalen.quote:Op zondag 9 december 2012 22:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Dat was een vluggertje van Tom.
Ja.quote:Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef Louboutin het volgende:
Je hebt nog maar 2 weken en relatie en nu mis je al iets op sexueel gebied?
Ik heb toch al eerder vermeld dat ik niet weet of mijn "relatie" met Tom stand houdt als ik het uit maak met mijn vriend.quote:Op zondag 9 december 2012 22:27 schreef wickedmen het volgende:
Zo ik heb effe met TS lopen dm'en en alle verhalen van haar lopen verzamelen.
TS is blijkbaar verliefd op Tom maar kan geen relatie met hem aangaan omdat ze geen toekomst erin ziet.
Haar vriendje biedt blijkbaar wel een toekomst maar goed, ik durf er 100 Euro op te zeggen dat ze echt niet gelukkig gaat worden met die gast!
Eindconclusie:
TS (Sophie94) moet haar vriendje dumpen, van Tom genieten en zien waar het schip strandt.
End of fucking story!
Slotje graag, dan kan ik nu namelijk weer porno kijken.
Zwijg!quote:Op zondag 9 december 2012 22:30 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Ik heb toch al eerder vermeld dat ik niet weet of mijn "relatie" met Tom stand houdt als ik het uit maak met mijn vriend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed als jij voor die zekerheid van je vriendje op dit moment wilt kiezen, ga vooral je gang, wordt ongelukkig.
Het is niet mijn leven maar de jouwne en ach je houdt dan genoeg tijd over om hier op Fok rond te hangen.
Je wilt geen advies. Log maar uit en spreid je schaamlipjes voor je fuckbuddy en laat ons rustig van de rest van de avond genieten.quote:Op zondag 9 december 2012 22:30 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Ik heb toch al eerder vermeld dat ik niet weet of mijn "relatie" met Tom stand houdt als ik het uit maak met mijn vriend.
Beetje hard, JelleReppe.quote:Op zondag 9 december 2012 22:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je wilt geen advies. Log maar uit en spreid je schaamlipjes voor je vriend en laat ons rustig van de rest van de avond genieten.
Ik ben wat harder dan normaal, maar houd mij nog redelijk in tegen dit slettenbak.quote:Op zondag 9 december 2012 22:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Beetje hard, JelleReppe.
Niet dat ik er niet geiler van word.
quote:Op zondag 9 december 2012 22:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zwijg!
Je kan nooit van te voren zeggen of een relatie stand houdt of niet, en al helemaal niet als je verliefd bent op die gast.
Je bent gewoon bang, angst, punt!
Daar is niks mis mee maar dat moet je langzamerhand ook toegeven aan jezelf.Ik ben ook bang dat ik Tom meer dan leuk ga vinden maar als hij bij mij weg is dan voel ik mij zo leeg. En Tom geeft te kennen niet warm te lopen voor een vaste verhouding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed als jij voor die zekerheid van je vriendje op dit moment wilt kiezen, ga vooral je gang, wordt ongelukkig.
Het is niet mijn leven maar de jouwne en ach je houdt dan genoeg tijd over om hier op Fok rond te hangen.
quote:Op zondag 9 december 2012 22:41 schreef Sophie94 het volgende:
als hij bij mij weg is dan voel ik mij zo leeg.
Druppel je wel even goed uit op een handdoekje?quote:Op zondag 9 december 2012 22:41 schreef Sophie94 het volgende:
Ik ben ook bang dat ik Tom meer dan leuk ga vinden maar als hij bij mij weg is dan voel ik mij zo leeg.
Ik weet echt niet wat Tom voor jou voelt.quote:Op zondag 9 december 2012 22:41 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat ik Tom meer dan leuk ga vinden maar als hij bij mij weg is dan voel ik mij zo leeg. En Tom geeft te kennen niet warm te lopen voor een vaste verhouding.
Doen vrouwen dat dan altijd?quote:Op zondag 9 december 2012 22:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Druppel je wel even goed uit op een handdoekje?
Sorry. Het lukt me al tijden niet meer om serieus te reageren op overduidelijke neptopics.quote:
Wel als ze daarna Dick of Harry op bezoek krijgen.quote:
Ervaring mee?quote:Op zondag 9 december 2012 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wel als ze daarna Dick of Harry op bezoek krijgen.
Of even een natte lap door de schaamstreek.
I did not have sexual relations with either Dick or Harry.quote:
Ik wilde het ook posten maar ik vond het te flauw.quote:Op zondag 9 december 2012 22:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry. Het lukt me al tijden niet meer om serieus te reageren op overduidelijke neptopics.
Welcome to the world.quote:Op zondag 9 december 2012 22:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik wilde het ook posten maar ik vond het te flauw.
Deze lijkt wel erg nep ja, vooral ook het over the top vermelden van jongens van de vereniging inclusief de naam (en dan ook nog de grootste paupervereniging die je kunt bedenken). En net iets te zwaar aangezet allemaal. Dat soort meisjes bestaan niet echt, alleen in soapseries. Ik ken ze in elk geval niet.
Het was ook te flauw.quote:Op zondag 9 december 2012 22:48 schreef heiden6 het volgende:
Ik wilde het ook posten maar ik vond het te flauw.
Deze lijkt wel erg nep ja, vooral ook het over the top vermelden van jongens van de vereniging inclusief de naam (en dan ook nog de grootste paupervereniging die je kunt bedenken). En net iets te zwaar aangezet allemaal. Dat soort meisjes bestaan niet echt, alleen in soapseries. Ik ken ze in elk geval niet.
quote:Op zondag 9 december 2012 22:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Welcome to the world.
Tom is btw een fictieve naam zoals TS al aangaf.
Ik ga dat denk ik maar doen. Morgen praat ik wel met mijn vriend en vanavond met Tom. Wish me luck.quote:Op zondag 9 december 2012 22:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat Tom voor jou voelt.
Persoonlijk als ik iemand leuk vond, zou ik ook niet warm lopen voor een relatie.
Ga er gewoon voor want dat met je vriendje wordt niks en als het met Tom ook niks wordt, dan moet je hem echt bannen uit je leven om puur lijden te voorkomen.
Goed zo, meid. Nu nog tot actie overgaan. Ik krijg een beetje meer respect voor je... Wie weet ga ik nog mijn excuses aanbieden voor mijn gedrag in dit topic, hoewel dat in het niet valt met jouw escapades (betekenis = slippertjes).quote:Op zondag 9 december 2012 22:54 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Ik ga dat denk ik maar doen. Morgen praat ik wel met mijn vriend en vanavond met Tom. Wish me luck.
GLquote:Op zondag 9 december 2012 22:54 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Ik ga dat denk ik maar doen. Morgen praat ik wel met mijn vriend en vanavond met Tom. Wish me luck.
Ja, dat zegt TS wel, maar nou ken ik toevallig een Tom in Leiden....quote:Op zondag 9 december 2012 22:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Welcome to the world.
Tom is btw een fictieve naam zoals TS al aangaf.
Tom is wdb verstandig.quote:Op maandag 10 december 2012 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, Tom wil zich niet aan jou binden.
hahaha wat. de. neuk.quote:Op zondag 9 december 2012 22:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je wilt geen advies. Log maar uit en spreid je schaamlipjes voor je fuckbuddy en laat ons rustig van de rest van de avond genieten.
ik weet 't, ik weet 't, ik weet 'tquote:Op zondag 9 december 2012 20:45 schreef Copycat het volgende:
Het wachten is op een zekere user die minimaal twee alinea's aan deze troll gaat besteden.
Met de kernvraag 'wat zegt dit nu eigenlijk over jou en zou je daar niet eens mee aan de slag gaan?'.
Je hevt t over de tel gedaan ?quote:Op maandag 10 december 2012 11:39 schreef Sophie94 het volgende:
Sinds vanochtend is het uit. Gisteren was Tom bij mij en het voelde wederom zo goed. Ik zie hem vanavond weer maar ik durf hem niets te zeggen...
Die kan een avondje gratis zuipen op de kosten van degene met het minste kruisjes ja.quote:Op maandag 10 december 2012 11:56 schreef Re het volgende:
ik weet dat minvervanen van die turflijstjes bijhouden... wie het eerst bij 25 kruisjes is of 5 sterretjes
Echt, hoe kun je omgaan op zo'n manier met andere mensen? En dan niet zomaar iemand, maar iemand waarmee je intiem bent (geweest) en die persoon jouw vriend is.quote:Op maandag 10 december 2012 11:55 schreef Ziba het volgende:
Als het schuldgevoel toch wegebt, is d'r helemaal geen probleem, lijkt mij.
Zeg hem dat je niet meer zonder hem kan en elk moment van de dag bij hem wilt zijn, de rest van je leven. Succes gegarandeerd.quote:Op maandag 10 december 2012 11:39 schreef Sophie94 het volgende:
Sinds vanochtend is het uit. Gisteren was Tom bij mij en het voelde wederom zo goed. Ik zie hem vanavond weer maar ik durf hem niets te zeggen...
Gewoon, hij is misschien ietwat saai (seksueel dus al helemaal) maar ze wil(de) hem ook niet kwijt. Ik begrijp wel dat je iemand dan enigszins voorliegt. Je wil iemand immers niet kwetsen maar misschien kan je ook niet stoppen met die andere leuke jongen. Zoiets.quote:Op maandag 10 december 2012 11:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Echt, hoe kun je omgaan op zo'n manier met andere mensen? En dan niet zomaar iemand, maar iemand waarmee je intiem bent (geweest) en die persoon jouw vriend is.
Inderdaad, plat gezien en oppervlakkig bekeken is er helemaal geen probleem. Blurgh.
Zo gaan die dingen. #slutlifequote:Op maandag 10 december 2012 12:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Gewoon, hij is misschien ietwat saai (seksueel dus al helemaal) maar ze wil(de) hem ook niet kwijt. Ik begrijp wel dat je iemand dan enigszins voorliegt. Je wil iemand immers niet kwetsen maar misschien kan je ook niet stoppen met die andere leuke jongen. Zoiets.
Niet per definitie slutlife, genoeg oude mensen die vaak vreemdgaan met iemand en het de partner niet kunnen vertellen want je wil iemand waarvan je houdt gewoon niet verdrietig maken. Wetende dat je het al doet, maar toch, voor jezelf houden is zoveel makkelijker enzo.quote:
We hebben het wel over een relatie van 2 weken. En nergens lees ik iets over de vriend verdrietig maken, alleen wil ze der fuckbuddy niet kwijt.quote:Op maandag 10 december 2012 12:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niet per definitie slutlife, genoeg oude mensen die vaak vreemdgaan met iemand en het de partner niet kunnen vertellen want je wil iemand waarvan je houdt gewoon niet verdrietig maken. Wetende dat je het al doet, maar toch, voor jezelf houden is zoveel makkelijker enzo.
Ik weet toch hoe dat gaat. Ik snap dat. #hussylifequote:Op maandag 10 december 2012 12:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niet per definitie slutlife, genoeg oude mensen die vaak vreemdgaan met iemand en het de partner niet kunnen vertellen want je wil iemand waarvan je houdt gewoon niet verdrietig maken. Wetende dat je het al doet, maar toch, voor jezelf houden is zoveel makkelijker enzo.
Je weet dat je door vreemd te gaan juist wel kwetst en er geen sprake is van "niet willen kwetsen"? (En kwetsen is niet het enige, het brengt veel meer schade met zich mee, o.a. het niet meer vertrouwen van mensen.)quote:Op maandag 10 december 2012 12:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Gewoon, hij is misschien ietwat saai (seksueel dus al helemaal) maar ze wil(de) hem ook niet kwijt. Ik begrijp wel dat je iemand dan enigszins voorliegt. Je wil iemand immers niet kwetsen maar misschien kan je ook niet stoppen met die andere leuke jongen. Zoiets.
Oude vrouwen kunnen geen sletten zijn ?quote:Op maandag 10 december 2012 12:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
och, je bent student en zuipt en neukt er op los... het is gewoon een levensstijl die bij die periode hoort... en in een relatie van 2 weken is er geen spraken van vreemdgaan, er is gewoon sprake van rondslettenquote:Op maandag 10 december 2012 12:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik ook dat ze haar vriend niet kwijt wilde maar ik kan me vergissen. Maar fuckbuddy raakt ze sowieso niet kwijt? Is toch enkel seks. In principe had ze het zo kunnen houden. Relatie en stiekem seksbuddy, zodra seksbuddy z'n mond houdt en zij geen schuldgevoel heeft is d'r niks aan de hand en komt het ook niet uit.quote:Op maandag 10 december 2012 12:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hebben het wel over een relatie van 2 weken. En nergens lees ik iets over de vriend verdrietig maken, alleen wil ze der fuckbuddy niet kwijt.
Als je verliefd bent op een fuckbuddy doe je sowieso iets fout. Als je een seksuele relatie niet kan beëindigen voor een echte relatie, dan snap je het ook niet helemaal. Dan moet je gewoon geen relatie beginnen.
Uiteraard, dat is het probleem. Alleen soms heb je zoveel 'chemie' met een persoon of word je zelfs verliefd dat je gewoon vreemdgaat. Terwijl je het misschien niet wil. En misschien had TS dat ook, chemie tijdens de seks ofzo.quote:Op maandag 10 december 2012 12:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je weet dat je door vreemd te gaan juist wel kwetst en er geen sprake is van "niet willen kwetsen"?
Of geldt hier 'wat niet weet, wat niet deert'?
Bind je dan gewoon niet aan een/één persoon.
Ja, denk ik wel. Zal wel niet altijd zo zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 12:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Oude vrouwen kunnen geen sletten zijn ?
Vanaf hoeveel dagen is een relatie een relatie?quote:Op maandag 10 december 2012 12:10 schreef Re het volgende:
[..]
och, je bent student en zuipt en neukt er op los... het is gewoon een levensstijl die bij die periode hoort... en in een relatie van 2 weken is er geen spraken van vreemdgaan, er is gewoon sprake van rondsletten
Je misbruikt het woord 'gewoon'. "Gewoon vreemdgaan" bestaat. Het is een actie die je bewust onderneemt. Met het woord 'gewoon' zwak je overigens het woord erachter - vreemdgaan - af.quote:Op maandag 10 december 2012 12:11 schreef Ziba het volgende:
[..]
Uiteraard, dat is het probleem. Alleen soms heb je zoveel 'chemie' met een persoon of word je zelfs verliefd dat je gewoon vreemdgaat. Terwijl je het misschien niet wil. En misschien had TS dat ook, chemie tijdens de seks ofzo.En sowieso: wat niet weet, wat niet deert. Zo denk ik wel eens, vooral als het eenmalig is. En ja, beste is gewoon niet binden aan één persoon maar gewoon rondsletten.
Maar soms gebeurt het ook 'gewoon'. Kan iedereen gebeuren, denk ik. Dus ja, ik kan sommige mensen wel begrijpen dat ze vreemdgaan en het de partner niet vertellen vanwege kwetsen, e.d. Maar in het geval van TS is het dus gewoon een beetje willen rondsletten. Ook leerzaam.quote:Op maandag 10 december 2012 12:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je misbruikt het woord 'gewoon'. "Gewoon vreemdgaan" bestaat. Het is een actie die je bewust onderneemt. Met het woord 'gewoon' zwak je overigens het woord erachter - vreemdgaan - af.
Ik ben meer van het voorkomen (gewoon niet doen) is beter dan genezen (wel doen en damage control).
Vreemdgaan is dan ook een egocentrische actie puur uit eigenbelang.quote:Op maandag 10 december 2012 12:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je weet dat je door vreemd te gaan juist wel kwetst en er geen sprake is van "niet willen kwetsen"? (En kwetsen is niet het enige, het brengt veel meer schade met zich mee, o.a. het niet meer vertrouwen van mensen.)
Of geldt hier 'wat niet weet, wat niet deert'?
Bind je dan gewoon niet aan een/één persoon.
in je studententijd... ik denk vanaf het moment dat je exclusief neukt...?quote:Op maandag 10 december 2012 12:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel dagen is een relatie een relatie?
Wanneer beide het zien als een relatie?quote:Op maandag 10 december 2012 12:20 schreef Re het volgende:
[..]
in je studententijd... ik denk vanaf het moment dat je exclusief neukt...?
Is het niet zodra de naam: relatie er aan geplakt is?quote:Op maandag 10 december 2012 12:20 schreef Re het volgende:
[..]
in je studententijd... ik denk vanaf het moment dat je exclusief neukt...?
Je kan beter wel iets zeggen, want jij kampt met die gevoelens en naar mate de tijd vertrijkt met Tom hoe meer die gevoelens versterkt worden en het jou opvreet.quote:Op maandag 10 december 2012 12:55 schreef Sophie94 het volgende:
Uiteraard heb ik het niet via de tel uitgemaakt. Hij is hier vanochtend geweest en we hebben even gepraat. Ik durfde gem niets over Tom te zeggen omdat Tom daardoor ook in de problemen kan komen. Vanavond zie ik Tom weer, ik wil eerlijk tegen hem zijn wat betreft de verbroken relatie als mijn gevoelens maar ik ben dat Tom dat niet met open armen zal ontvangen. Ik kan dus beter niets zeggen toch?!
Nog altijd duurder dan de vrouwen daar.quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 14:16 schreef msacras het volgende:
Vreemdgaan met een Minervaan...Ben je gek ofzo
Trouwplannen enzo. Na 2 weken is het wel echt vast.quote:Op zondag 9 december 2012 20:02 schreef Copycat het volgende:
Nu heb ik sinds twee weken een vriend.
Volgende keer iets beter je best doen.
Dat is het volgende topic van TS?quote:Op maandag 10 december 2012 14:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Trouwplannen enzo. Na 2 weken is het wel echt vast..
quote:Op maandag 10 december 2012 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog altijd duurder dan de vrouwen daar.
"De seks is prima, maar ik mis een connectie."quote:Op maandag 10 december 2012 14:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is het volgende topic van TS?"Ik wil kinderen van hem maar zijn piemel is te klein", zoiets?
minervanen klinkt als een of andere diersoort trouwens.quote:Op maandag 10 december 2012 11:56 schreef Re het volgende:
ik weet dat minvervanen van die turflijstjes bijhouden... wie het eerst bij 25 kruisjes is of 5 sterretjes
Een vertakking van bavianen.quote:Op maandag 10 december 2012 15:56 schreef dawg het volgende:
[..]
minervanen klinkt als een of andere diersoort trouwens.
Godverdomme, de romantiekquote:Op maandag 10 december 2012 15:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
"De seks is prima, maar ik mis een connectie."
"Ik mis Peter."
"Nu mis ik Tom weer."
"Ik zit weer in een relatie. Ik heb hem vanmorgen ontmoet. Hij lijkt niet op Tom."
"Tom is verliefd op Peter."
Tja, ik liet mij wat gaan in dit topic.quote:Op maandag 10 december 2012 01:15 schreef tarantism het volgende:
[..]
hahaha wat. de. neuk.
die brave Jellereppe gaat helemaal los. hahaha wat een held
En ondertussen maar die TomTom op trolfunctie. Ik bedoel trilfunctie.quote:Op maandag 10 december 2012 15:38 schreef Kreator het volgende:
"De seks is prima, maar ik mis een connectie."
"Ik mis Peter."
"Nu mis ik Tom weer."
"Ik zit weer in een relatie. Ik heb hem vanmorgen ontmoet. Hij lijkt niet op Tom."
"Tom is verliefd op Peter."
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:59 schreef Silenus het volgende:
Wat een taalgebruik, doe effe normaal man.
Veeg me opquote:Op maandag 10 december 2012 21:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ondertussen maar die TomTom op trolfunctie. Ik bedoel trilfunctie.
quote:
kijk een ervaringsdeskundigequote:Op maandag 10 december 2012 14:16 schreef msacras het volgende:
Vreemdgaan met een Minervaan...Ben je gek ofzo
Met beiden... Ging redelijk. Ik weet nu iig dat ik ze beiden wel leuk vind maar dat ik Tom toch prefereer als we op relationeel gebied kijken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:33 schreef Noppie2000 het volgende:
Vraag me toch af hoe het is afgelopen met haar gesprek met Tom. Zou maandag al met hem hebben gesproken!
Laat eens van je horen TS
Waarom denk je dat?quote:
Dat weet je nu al? Dat hij je over 3 maanden nog steeds wilt volduwen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:30 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
In ieder geval is gebleken dat een relatie niet erg belangrijk meer is. Ik was bang dat, nadat het uitgemaakt was, de verstandhouding tussen Tom en mij geen lang leven meer was beschoren.
Gelukkig is dat niet zo.
Zweverige hippies heet datquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Na 17 jaar in Leiden wonen weten ik wel het nodige over Minerva-leden en hun gedrag
Minervaren zijn zweverige hippies??quote:
Minervaan en hippie? Integendeel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Minervaren zijn zweverige hippies??
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:49 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Minervaan en hippie? Integendeel.
Sorry, maar kom dan met een beter vergelijk dan "hippie"... Minervanen vergelijken met hippies laat kant noch wal..quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ow ja ze zijn rationeel doordacht en baseren zich op feiten in plaats van gevoel. Had het even mis.
Minerva is niet alleen in Leiden sorry. En ik heb ze wel zien lopen hier genoeg ja. Als hen geen hippies zijn weet ik het niet met hun petjes en kleding maar oke.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry, maar kom dan met een beter vergelijk dan "hippie"... Minervanen vergelijken met hippies laat kant noch wal..
Ken je eigenlijk wel Minervanen? Heb je wel in Leiden gestudeerd? Etc?
Misschien moet ik dan eerst vragen wat jij onder een hippie verstaat? Want ik hanteer de definitie die gebruikt werd toen er daadwerkelijk hippies waren (jaren '60 en '70 van de vorige eeuw)quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Minerva is niet alleen in Leiden sorry. En ik heb ze wel zien lopen hier genoeg ja. Als hen geen hippies zijn weet ik het niet met hun petjes en kleding maar oke.
Oke ja ik meer de hippies van southpark. Ook zulke hippies maar dan ook toepasbaar op Minervanenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan eerst vragen wat jij onder een hippie verstaat? Want ik hanteer de definitie die gebruikt werd toen er daadwerkelijk hippies waren (jaren '60 en '70 van de vorige eeuw)
Volgens mij heb jij niet helemaal in de gaten wat minervanen zijn en wat Minerva überhaupt is!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke ja ik meer de hippies van southpark. Ook zulke hippies maar dan ook toepasbaar op Minervanen
Kunstacademie toch? En Minervanen zijn de mensen die daar hun studie volgen..quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:08 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niet helemaal in de gaten wat minervanen zijn en wat Minerva überhaupt is!
Dat is Groningen volgens mij. Ik heb het over het Corps Minerva te Leiden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Kunstacademie toch? En Minervanen zijn de mensen die daar hun studie volgen..
Je kunt er niet verder naast zittenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Kunstacademie toch? En Minervanen zijn de mensen die daar hun studie volgen..
verblijd ons met de roddels & achterklap.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Na 17 jaar in Leiden wonen weten ik wel het nodige over Minerva-leden en hun gedrag
Dan rest mij maar één ding om te zeggen; wil je het ervaren? Dan moet je maar Lid worden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:17 schreef dawg het volgende:
[..]
verblijd ons met de roddels & achterklap.
haha.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:20 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Dan rest mij maar één ding om te zeggen; wil je het ervaren? Dan moet je maar Lid worden.
Hier in Groningen klopt het anders precies... Maar corps Minerva Leiden is blijkbaar wat anders dan... maar ja dat hadden we beide niet verwacht lijkt mequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kunt er niet verder naast zitten
So truequote:Op maandag 10 december 2012 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog altijd duurder dan de vrouwen daar.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:01 schreef o.us2.0 het volgende:
TS die mij vurige PM's stuurt omdat ik haar terecht een slet noemde
quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:01 schreef o.us2.0 het volgende:
TS die mij vurige PM's stuurt omdat ik haar terecht een slet noemde
Ja sletjes en kwallen. Soort van Floris-jan en Anne-fleur hobbyclubje.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:08 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niet helemaal in de gaten wat minervanen zijn en wat Minerva überhaupt is!
Minerva Leiden is Vindicat maar dan nog veel vindicatter.quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hier in Groningen klopt het anders precies... Maar corps Minerva Leiden is blijkbaar wat anders dan... maar ja dat hadden we beide niet verwacht lijkt me
Ow dat is wel vrij pittig kut dan voor TSquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:02 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Minerva Leiden is Vindicat maar dan nog veel vindicatter.
Waarom? Ze kan neuken zoveel ze wil en krijgt er nog status door ook. Goed begin van een netwerk als je het mij vraagt. TS zien we over 30 jaar weer terug als PM.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow dat is wel vrij pittig kut dan voor TS
Dat is dan ook wel weer waar jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom? Ze kan neuken zoveel ze wil en krijgt er nog status door ook. Goed begin van een netwerk als je het mij vraagt. TS zien we over 30 jaar weer terug als PM.
En tijdens de verkiezingen wordt het tijd voor een topickick.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:06 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer waar ja
Inclusief een verwijzing op de facebook pagina van het corps uiteraardquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En tijdens de verkiezingen wordt het tijd voor een topickick.
Natuurlijk had ik dat wél verwacht, ik ken Minerva Leiden immers (en het ging al va het begin over Minerva Leiden)quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hier in Groningen klopt het anders precies... Maar corps Minerva Leiden is blijkbaar wat anders dan... maar ja dat hadden we beide niet verwacht lijkt me
Nogal. Minvervanen zijn de Vindi's van Leiden, zeg maar.quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Niet kan niet, het is niet oke.quote:Op zondag 9 december 2012 20:12 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Een hoer is ze niet, ze doet t gratisquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:13 schreef BeamofLight het volgende:
Ik ga niet het hele topic lezen, maar ik zal vast niet de enige zijn die dit vindt:
- hoer
- hoe kun je nu 2 weken een relatie hebben en dan al weten dat je sexueel iets mist (ok, als hij geen pik heeft, dan snap ik het)
- slet
quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:34 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Een hoer is ze niet, ze doet t gratis
quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:56 schreef Tangledup het volgende:
Wat een gezeik over Minerva.. zitten op dit forum alleen maar eenzame alto's die gepest werden op school?
En TS, goed dat je het nu uitgemaakt hebt. Denk de volgende keer wat langer na of je ueberhaupt een relatie met iemand wil als het niet helemaal goed zit ipv er dan maar iemand bij te nemen.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]![]()
Laat mensen gewoon ook kleine discussies voeren autist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |