Beetje hard, JelleReppe.quote:Op zondag 9 december 2012 22:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je wilt geen advies. Log maar uit en spreid je schaamlipjes voor je vriend en laat ons rustig van de rest van de avond genieten.
Ik ben wat harder dan normaal, maar houd mij nog redelijk in tegen dit slettenbak.quote:Op zondag 9 december 2012 22:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Beetje hard, JelleReppe.
Niet dat ik er niet geiler van word.
quote:Op zondag 9 december 2012 22:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zwijg!
Je kan nooit van te voren zeggen of een relatie stand houdt of niet, en al helemaal niet als je verliefd bent op die gast.
Je bent gewoon bang, angst, punt!
Daar is niks mis mee maar dat moet je langzamerhand ook toegeven aan jezelf.Ik ben ook bang dat ik Tom meer dan leuk ga vinden maar als hij bij mij weg is dan voel ik mij zo leeg. En Tom geeft te kennen niet warm te lopen voor een vaste verhouding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed als jij voor die zekerheid van je vriendje op dit moment wilt kiezen, ga vooral je gang, wordt ongelukkig.
Het is niet mijn leven maar de jouwne en ach je houdt dan genoeg tijd over om hier op Fok rond te hangen.
quote:Op zondag 9 december 2012 22:41 schreef Sophie94 het volgende:
als hij bij mij weg is dan voel ik mij zo leeg.
Druppel je wel even goed uit op een handdoekje?quote:Op zondag 9 december 2012 22:41 schreef Sophie94 het volgende:
Ik ben ook bang dat ik Tom meer dan leuk ga vinden maar als hij bij mij weg is dan voel ik mij zo leeg.
Ik weet echt niet wat Tom voor jou voelt.quote:Op zondag 9 december 2012 22:41 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat ik Tom meer dan leuk ga vinden maar als hij bij mij weg is dan voel ik mij zo leeg. En Tom geeft te kennen niet warm te lopen voor een vaste verhouding.
Doen vrouwen dat dan altijd?quote:Op zondag 9 december 2012 22:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Druppel je wel even goed uit op een handdoekje?
Sorry. Het lukt me al tijden niet meer om serieus te reageren op overduidelijke neptopics.quote:
Wel als ze daarna Dick of Harry op bezoek krijgen.quote:
Ervaring mee?quote:Op zondag 9 december 2012 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wel als ze daarna Dick of Harry op bezoek krijgen.
Of even een natte lap door de schaamstreek.
I did not have sexual relations with either Dick or Harry.quote:
Ik wilde het ook posten maar ik vond het te flauw.quote:Op zondag 9 december 2012 22:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry. Het lukt me al tijden niet meer om serieus te reageren op overduidelijke neptopics.
Welcome to the world.quote:Op zondag 9 december 2012 22:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik wilde het ook posten maar ik vond het te flauw.
Deze lijkt wel erg nep ja, vooral ook het over the top vermelden van jongens van de vereniging inclusief de naam (en dan ook nog de grootste paupervereniging die je kunt bedenken). En net iets te zwaar aangezet allemaal. Dat soort meisjes bestaan niet echt, alleen in soapseries. Ik ken ze in elk geval niet.
Het was ook te flauw.quote:Op zondag 9 december 2012 22:48 schreef heiden6 het volgende:
Ik wilde het ook posten maar ik vond het te flauw.
Deze lijkt wel erg nep ja, vooral ook het over the top vermelden van jongens van de vereniging inclusief de naam (en dan ook nog de grootste paupervereniging die je kunt bedenken). En net iets te zwaar aangezet allemaal. Dat soort meisjes bestaan niet echt, alleen in soapseries. Ik ken ze in elk geval niet.
quote:Op zondag 9 december 2012 22:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Welcome to the world.
Tom is btw een fictieve naam zoals TS al aangaf.
Ik ga dat denk ik maar doen. Morgen praat ik wel met mijn vriend en vanavond met Tom. Wish me luck.quote:Op zondag 9 december 2012 22:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat Tom voor jou voelt.
Persoonlijk als ik iemand leuk vond, zou ik ook niet warm lopen voor een relatie.
Ga er gewoon voor want dat met je vriendje wordt niks en als het met Tom ook niks wordt, dan moet je hem echt bannen uit je leven om puur lijden te voorkomen.
Goed zo, meid. Nu nog tot actie overgaan. Ik krijg een beetje meer respect voor je... Wie weet ga ik nog mijn excuses aanbieden voor mijn gedrag in dit topic, hoewel dat in het niet valt met jouw escapades (betekenis = slippertjes).quote:Op zondag 9 december 2012 22:54 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Ik ga dat denk ik maar doen. Morgen praat ik wel met mijn vriend en vanavond met Tom. Wish me luck.
GLquote:Op zondag 9 december 2012 22:54 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Ik ga dat denk ik maar doen. Morgen praat ik wel met mijn vriend en vanavond met Tom. Wish me luck.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |