Minervaren zijn zweverige hippies??quote:
Minervaan en hippie? Integendeel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Minervaren zijn zweverige hippies??
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:49 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Minervaan en hippie? Integendeel.
Sorry, maar kom dan met een beter vergelijk dan "hippie"... Minervanen vergelijken met hippies laat kant noch wal..quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ow ja ze zijn rationeel doordacht en baseren zich op feiten in plaats van gevoel. Had het even mis.
Minerva is niet alleen in Leiden sorry. En ik heb ze wel zien lopen hier genoeg ja. Als hen geen hippies zijn weet ik het niet met hun petjes en kleding maar oke.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry, maar kom dan met een beter vergelijk dan "hippie"... Minervanen vergelijken met hippies laat kant noch wal..
Ken je eigenlijk wel Minervanen? Heb je wel in Leiden gestudeerd? Etc?
Misschien moet ik dan eerst vragen wat jij onder een hippie verstaat? Want ik hanteer de definitie die gebruikt werd toen er daadwerkelijk hippies waren (jaren '60 en '70 van de vorige eeuw)quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Minerva is niet alleen in Leiden sorry. En ik heb ze wel zien lopen hier genoeg ja. Als hen geen hippies zijn weet ik het niet met hun petjes en kleding maar oke.
Oke ja ik meer de hippies van southpark. Ook zulke hippies maar dan ook toepasbaar op Minervanenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan eerst vragen wat jij onder een hippie verstaat? Want ik hanteer de definitie die gebruikt werd toen er daadwerkelijk hippies waren (jaren '60 en '70 van de vorige eeuw)
Volgens mij heb jij niet helemaal in de gaten wat minervanen zijn en wat Minerva überhaupt is!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke ja ik meer de hippies van southpark. Ook zulke hippies maar dan ook toepasbaar op Minervanen
Kunstacademie toch? En Minervanen zijn de mensen die daar hun studie volgen..quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:08 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niet helemaal in de gaten wat minervanen zijn en wat Minerva überhaupt is!
Dat is Groningen volgens mij. Ik heb het over het Corps Minerva te Leiden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Kunstacademie toch? En Minervanen zijn de mensen die daar hun studie volgen..
Je kunt er niet verder naast zittenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Kunstacademie toch? En Minervanen zijn de mensen die daar hun studie volgen..
verblijd ons met de roddels & achterklap.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Na 17 jaar in Leiden wonen weten ik wel het nodige over Minerva-leden en hun gedrag
Dan rest mij maar één ding om te zeggen; wil je het ervaren? Dan moet je maar Lid worden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:17 schreef dawg het volgende:
[..]
verblijd ons met de roddels & achterklap.
haha.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:20 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Dan rest mij maar één ding om te zeggen; wil je het ervaren? Dan moet je maar Lid worden.
Hier in Groningen klopt het anders precies... Maar corps Minerva Leiden is blijkbaar wat anders dan... maar ja dat hadden we beide niet verwacht lijkt mequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kunt er niet verder naast zitten
So truequote:Op maandag 10 december 2012 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog altijd duurder dan de vrouwen daar.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:01 schreef o.us2.0 het volgende:
TS die mij vurige PM's stuurt omdat ik haar terecht een slet noemde
quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:01 schreef o.us2.0 het volgende:
TS die mij vurige PM's stuurt omdat ik haar terecht een slet noemde
Ja sletjes en kwallen. Soort van Floris-jan en Anne-fleur hobbyclubje.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:08 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niet helemaal in de gaten wat minervanen zijn en wat Minerva überhaupt is!
Minerva Leiden is Vindicat maar dan nog veel vindicatter.quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hier in Groningen klopt het anders precies... Maar corps Minerva Leiden is blijkbaar wat anders dan... maar ja dat hadden we beide niet verwacht lijkt me
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |