Ik heb hier al over nagedacht maar ik heb dit nog nooit gehad. Ik kon het goed ´vinden´ met zowel mijn exen, tom e.a. Hypocriet lijkt mij te kort door de bocht.quote:Op zondag 9 december 2012 20:32 schreef MonteCristo het volgende:
Misschien eerst eens nagaan of de fout niet bij jezelf zit in plaats van jezelf wanhopig in een slachtofferrol plaatsen onder het mom van "Ik heb recht op een "gebalanceerde relatie" maar ik heb ook het recht om me toe te werpen tot lust wanneer het mij uitkomt want tja, ik ben nog jong, dan mag dat!
blablabla. Houd je onzin voor je en doe niet zo hypocriet. Uiteindelijk draait het daar om: dat je gewoonweg hypocriet bent. Niks meer. Niks minder. Tom mag lekker de impotentie krijgen en die vriend van jou verdiend veel beter dan zo'n egoïst zoals jij.
Boehoeeoeoeoe, ik moet kiezen tussen neukbuddy Tom, david of dispuutjongens. Help, boeoeoehoeoe.quote:Op zondag 9 december 2012 20:45 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Ik heb hier al over nagedacht maar ik heb dit nog nooit gehad. Ik kon het goed ´vinden´ met zowel mijn exen, tom e.a. Hypocriet lijkt mij te kort door de bocht.
Dat liever niet, dan ben ik en mijn vriend kwijt en waarschijnlijk de intieme spanning tussen Tom en mij.quote:Op zondag 9 december 2012 20:43 schreef Jellereppe het volgende:
Voor de derde keer ts. Vertel het aan je vriend en zet er een streep door. Hoe langer jij doorgaat met vreemdgaan, hoe erger het is. Nadat je er een streep doorheen hebt gezet, kun je je beentjes de komende jaren naar vrije wil spreiden. Klaar. Je kunt niet van twee walletjes eten. Het is het een of het andere.
Oke.quote:Op zondag 9 december 2012 20:47 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Dat liever niet, dan ben ik en mijn vriend kwijt en waarschijnlijk de intieme spanning tussen Tom en mij.
het begint met een ...quote:Op zondag 9 december 2012 20:45 schreef Copycat het volgende:
Het wachten is op een zekere user die minimaal twee alinea's aan deze troll gaat besteden.
Met de kernvraag 'wat zegt dit nu eigenlijk over jou en zou je daar niet eens mee aan de slag gaan?'.
Ik geloof een C, maar ik zou er niet om durven wedden.quote:
Ik snap werkelijk waar niet wat je bedoelt.quote:Op zondag 9 december 2012 20:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof een C, maar ik zou er niet om durven wedden.
Heeft ook niets met jou te maken.quote:Op zondag 9 december 2012 20:54 schreef Sophie94 het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet wat je bedoelt.
say no more, waar woon jequote:Op zondag 9 december 2012 19:55 schreef Sophie94 het volgende:
Sinds een jaar woon en studeer ik in Leiden en ga vreemd
Copycat?quote:Op zondag 9 december 2012 20:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof een C, maar ik zou er niet om durven wedden.
Nee, die is niet zo goedgelovig, draagt geen zijden sokjes en heeft net wat meer riedeltjes. Vindt ze zelf.quote:
Erger nog: het zijn beide Minervanenquote:Op zondag 9 december 2012 20:07 schreef mymoodfentje het volgende:
Met een minervaanhoe diep kun je zinken trut?
Tom en jij voelen zich prima?? En je vriendje??quote:Op zondag 9 december 2012 20:12 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
En als het werkt zoals het werkt en Tom en ik voelen ons er ok bij?
Je mag ons niet filmen, hoorrrr!quote:
Welke "relatie"? 3x per week neuken? Maak het gewoon uit dan..quote:Op zondag 9 december 2012 20:17 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Uiteraard vind ik het vervelend voor mijn vriend maar niet in die mate dat ik mijn 'relatie' met Tom op het spel wil zetten, vandaar dit topic.
Is al een aantal keren ter berde geweest in dit topic. Mevrouw wil er niet aan geloven. Je houdt je vriend wel heel erg voor de gek. Niet zo gek dat wraakacties in Nederland telkens vaker voorkomen. Bah. Geen enkel mens denkt rationeel als hij een paar maanden aan het lijntje is gehouden...quote:Op zondag 9 december 2012 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welke "relatie"? 3x per week neuken? Maak het gewoon uit dan..
Dat snap ik niet idd.. De "relatie"is 2 weken oud, maar ondertussen neukt ze 3x per week met "Tom"... Waarom dan die "relatie" met "meneer voldoet niet"??quote:Op zondag 9 december 2012 21:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Is al een aantal keren ter berde geweest in dit topic. Mevrouw wil er niet aan geloven.
Ik neem aan dat jij je beseft dat een relatie er niet gelijk is. Uiteraard ken ik mijn vriend al voor deze twee weken..quote:Op zondag 9 december 2012 21:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat snap ik niet idd.. De "relatie"is 2 weken oud, maar ondertussen neukt ze 3x per week met "Tom"... Waarom dan die "relatie" met "meneer voldoet niet"??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |