quote:Op zondag 9 december 2012 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
ik vind dat je niet zomaar achter iemands rug om met een anders kunt gaan neuqen
ik vraag me altijd af waarom mensen zo een topic openen aangezien je wel kunt raden wat men van zoiets vindt.quote:Op zondag 9 december 2012 20:02 schreef Waaghals het volgende:
ik vraag me altijd af waar dat seksueel gebied ligty
Die post-history van je.quote:Op zondag 9 december 2012 19:55 schreef Sophie94 het volgende:
Sinds een jaar woon en studeer ik in Leiden, ik ga veel om met verenigingsstudenten en ik moet zeggen dat ik deze mannen erg aantrekkelijk vind.
Nu zit ik met het volgende:
Ik heb vanaf september al erg veel contact met een Minervaan. Wij gaan veel met elkaar om, ook op sexueel gebied maar we voelen beide niets voor een relatie. We zien elkaar ong. 2 a 3 keer per week en het klikt gelijk.
Nu heb ik sinds twee weken een vriend, hij zit ook bij Minerva maar is een heel ander type dan Tom (fictieve naam omdat ik niet herkend wil worden). Ik vind mijn vriend echt ontzettend leuk maar qua sexueel gebied mis ik gewoon iets. Ik ben ondanks mijn relatie gewoon doorgegaan met Tom te zien. Tom weet dat ik een vriend heb en kent hem ook persoonlijk.
We houden dit nu al 2 weken vol, in het begin had ik telkens spijt als ik mijn vriend zag. Nu ebt de spijt langzaam weg en maakt plaats voor lust en opwinding die ik van Tom krijg.
Ik voel mij niet meer schuldig en zie Tom vaker dan ooit. Ik wil mijn vriend ook niet kwijt maar ik weet dat een relatie met Tom niet gaat werken.
Het klinkt wellicht als een viva[tijdschrift bericht maar ik vraag jullie wat jullie zouden doen in mijn positie?
Ik vraag me ook altijd af hoe goedgelovig mensen zijn die dan ook nog serieus gaan antwoorden.quote:Op zondag 9 december 2012 20:03 schreef dawg het volgende:
ik vraag me altijd af waarom mensen zo een topic openen aangezien je wel kunt raden wat men van zoiets vindt.
en dat studeert dan.
ja dat ook.quote:Op zondag 9 december 2012 20:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vraag me ook altijd af hoe goedgelovig mensen zijn die dan ook nog serieus gaan antwoorden.
Ik denk dat sophie94 gewoon Henk73 is, een kalende man met obesitas en borstvorming, die na een niet van de grond afgekomen carrière in de sales-business na een dag op de helpdesk van Ziggo even komt baggeren op fok.quote:Op zondag 9 december 2012 20:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vraag me ook altijd af hoe goedgelovig mensen zijn die dan ook nog serieus gaan antwoorden.
Zoiets inderdaad. Of een klb-knul van het non-kaliber Haan03.quote:Op zondag 9 december 2012 20:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik denk dat sophie94 gewoon Henk73 is, een kalende man met obesitas en borstvorming, die na een niet van de grond afgekomen carrière in de sales-business na een dag op de helpdesk van Ziggo even komt baggeren op fok.
Doet geen belletjes rinkelen ondanks de kerst.quote:Op zondag 9 december 2012 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. Of een klb-knul van het non-kaliber Haan03.
En als het werkt zoals het werkt en Tom en ik voelen ons er ok bij?quote:Op zondag 9 december 2012 20:01 schreef formerjellybean het volgende:
Waarschijnlijk met die vriend uitmaken want dat je met ander blijft gaan , blijft toch dat je waarschijnlijk niet echt aan een relatie toebent.
Dit dus. Bovendien zeg je dat je pas twee weken hebt met je nieuwe vriend. Je begint net en je kent hem pas net op sexueel gebied! Wie weet is hij nog beter dan die studentenscharrel waarmee je nu neuqt. Kappen met die scharrel en ga voor je vriendje.quote:Op zondag 9 december 2012 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
Eerlijk zijn tegen je vriend, ik vind dat je niet zomaar achter iemands rug om met een anders kunt gaan neuqen
nou helemaal lekker liefde zit nogal diep want je bekommerd je blijkbaar niet om wat je vriend er van zou vinden.quote:Op zondag 9 december 2012 20:12 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
En als het werkt zoals het werkt en Tom en ik voelen ons er ok bij?
Uiteraard vind ik het vervelend voor mijn vriend maar niet in die mate dat ik mijn 'relatie' met Tom op het spel wil zetten, vandaar dit topic.quote:Op zondag 9 december 2012 20:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
nou helemaal lekker liefde zit nogal diep want je bekommerd je blijkbaar niet om wat je vriend er van zou vinden.
Nee, je moet het anders zien. Bij Tom krijg ik wat ik niet krijg van mijn vriend, althans niet genoeg.quote:Op zondag 9 december 2012 20:16 schreef Jellereppe het volgende:
Mooie vriendin ben jij. Je spreidt zeker je benen voor elke willekeurige man die je er beetje leuk uit vindt zien. Maak het uit met je vriend en neuk er dan op los. Problem solved.
En dan blijkt het kind toch van Ahmed te zijn, de vijf minuten pret op het toilet van de lokale friterie.quote:Op zondag 9 december 2012 20:18 schreef Copycat het volgende:
En ik zou zwanger worden.
Van Tom, Dick & Harry.
Doe jezelf een gunst en maak het uit. Kun je neuken dat het een lieve lust is. Klaar.quote:Op zondag 9 december 2012 20:18 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Nee, je moet het anders zien. Bij Tom krijg ik wat ik niet krijg van mijn vriend, althans niet genoeg.
Weet vriendlief van twee hele weken veel!quote:Op zondag 9 december 2012 20:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
En dan blijkt het kind toch van Ahmed te zijn, de vijf minuten pret op het toilet van de lokale friterie.
Het ging toch om Tom?quote:Op zondag 9 december 2012 20:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet vriendlief van twee hele weken veel!
Nee, die wil alleen dispuutneuken, net als Dick en Harry.quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 20:18 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Nee, je moet het anders zien. Bij Tom krijg ik wat ik niet krijg van mijn vriend, althans niet genoeg.
Lastig, lastig.....quote:Op zondag 9 december 2012 20:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, die wil alleen dispuutneuken, net als Dick en Harry.
Vriend Roderick wil na twee weken al trouwen. En een baby.
Misschien eens je vriend introduceren in de wereld van cuckold?quote:Op zondag 9 december 2012 20:18 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Ja, TS opent ook niet zomaar een topic natuurlijk. Dan is het probleem wel prangend. En echt.quote:
Nog even en ik bel Stichting Korrelatie. Ik ga dit niet trekkenquote:Op zondag 9 december 2012 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, TS opent ook niet zomaar een topic natuurlijk. Dan is het probleem wel prangend. En echt.
Misschien wil Sofietje je een handje helpen!quote:Op zondag 9 december 2012 20:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nog even en ik bel Stichting Korrelatie. Ik ga dit niet trekken
is kardinaal een corpsbal dan?quote:Op zondag 9 december 2012 20:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien wil Sofietje je een handje helpen!
Ik weet wel waar die handjes allemaal geweest zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 20:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien wil Sofietje je een handje helpen!
Goddomme daar heb je je antwoordt toch al! Echt mensen zoals jijquote:Op zondag 9 december 2012 20:17 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Uiteraard vind ik het vervelend voor mijn vriend maar niet in die mate dat ik mijn 'relatie' met Tom op het spel wil zetten, vandaar dit topic.
Ik heb hier al over nagedacht maar ik heb dit nog nooit gehad. Ik kon het goed ´vinden´ met zowel mijn exen, tom e.a. Hypocriet lijkt mij te kort door de bocht.quote:Op zondag 9 december 2012 20:32 schreef MonteCristo het volgende:
Misschien eerst eens nagaan of de fout niet bij jezelf zit in plaats van jezelf wanhopig in een slachtofferrol plaatsen onder het mom van "Ik heb recht op een "gebalanceerde relatie" maar ik heb ook het recht om me toe te werpen tot lust wanneer het mij uitkomt want tja, ik ben nog jong, dan mag dat!
blablabla. Houd je onzin voor je en doe niet zo hypocriet. Uiteindelijk draait het daar om: dat je gewoonweg hypocriet bent. Niks meer. Niks minder. Tom mag lekker de impotentie krijgen en die vriend van jou verdiend veel beter dan zo'n egoïst zoals jij.
Boehoeeoeoeoe, ik moet kiezen tussen neukbuddy Tom, david of dispuutjongens. Help, boeoeoehoeoe.quote:Op zondag 9 december 2012 20:45 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Ik heb hier al over nagedacht maar ik heb dit nog nooit gehad. Ik kon het goed ´vinden´ met zowel mijn exen, tom e.a. Hypocriet lijkt mij te kort door de bocht.
Dat liever niet, dan ben ik en mijn vriend kwijt en waarschijnlijk de intieme spanning tussen Tom en mij.quote:Op zondag 9 december 2012 20:43 schreef Jellereppe het volgende:
Voor de derde keer ts. Vertel het aan je vriend en zet er een streep door. Hoe langer jij doorgaat met vreemdgaan, hoe erger het is. Nadat je er een streep doorheen hebt gezet, kun je je beentjes de komende jaren naar vrije wil spreiden. Klaar. Je kunt niet van twee walletjes eten. Het is het een of het andere.
Oke.quote:Op zondag 9 december 2012 20:47 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Dat liever niet, dan ben ik en mijn vriend kwijt en waarschijnlijk de intieme spanning tussen Tom en mij.
het begint met een ...quote:Op zondag 9 december 2012 20:45 schreef Copycat het volgende:
Het wachten is op een zekere user die minimaal twee alinea's aan deze troll gaat besteden.
Met de kernvraag 'wat zegt dit nu eigenlijk over jou en zou je daar niet eens mee aan de slag gaan?'.
Ik geloof een C, maar ik zou er niet om durven wedden.quote:
Ik snap werkelijk waar niet wat je bedoelt.quote:Op zondag 9 december 2012 20:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof een C, maar ik zou er niet om durven wedden.
Heeft ook niets met jou te maken.quote:Op zondag 9 december 2012 20:54 schreef Sophie94 het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet wat je bedoelt.
say no more, waar woon jequote:Op zondag 9 december 2012 19:55 schreef Sophie94 het volgende:
Sinds een jaar woon en studeer ik in Leiden en ga vreemd
Copycat?quote:Op zondag 9 december 2012 20:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof een C, maar ik zou er niet om durven wedden.
Nee, die is niet zo goedgelovig, draagt geen zijden sokjes en heeft net wat meer riedeltjes. Vindt ze zelf.quote:
Erger nog: het zijn beide Minervanenquote:Op zondag 9 december 2012 20:07 schreef mymoodfentje het volgende:
Met een minervaanhoe diep kun je zinken trut?
Tom en jij voelen zich prima?? En je vriendje??quote:Op zondag 9 december 2012 20:12 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
En als het werkt zoals het werkt en Tom en ik voelen ons er ok bij?
Je mag ons niet filmen, hoorrrr!quote:
Welke "relatie"? 3x per week neuken? Maak het gewoon uit dan..quote:Op zondag 9 december 2012 20:17 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Uiteraard vind ik het vervelend voor mijn vriend maar niet in die mate dat ik mijn 'relatie' met Tom op het spel wil zetten, vandaar dit topic.
Is al een aantal keren ter berde geweest in dit topic. Mevrouw wil er niet aan geloven. Je houdt je vriend wel heel erg voor de gek. Niet zo gek dat wraakacties in Nederland telkens vaker voorkomen. Bah. Geen enkel mens denkt rationeel als hij een paar maanden aan het lijntje is gehouden...quote:Op zondag 9 december 2012 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welke "relatie"? 3x per week neuken? Maak het gewoon uit dan..
Dat snap ik niet idd.. De "relatie"is 2 weken oud, maar ondertussen neukt ze 3x per week met "Tom"... Waarom dan die "relatie" met "meneer voldoet niet"??quote:Op zondag 9 december 2012 21:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Is al een aantal keren ter berde geweest in dit topic. Mevrouw wil er niet aan geloven.
Ik neem aan dat jij je beseft dat een relatie er niet gelijk is. Uiteraard ken ik mijn vriend al voor deze twee weken..quote:Op zondag 9 december 2012 21:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat snap ik niet idd.. De "relatie"is 2 weken oud, maar ondertussen neukt ze 3x per week met "Tom"... Waarom dan die "relatie" met "meneer voldoet niet"??
Het antwoord van onze botergeile meid...quote:Op zondag 9 december 2012 21:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat snap ik niet idd.. De "relatie"is 2 weken oud, maar ondertussen neukt ze 3x per week met "Tom"... Waarom dan die "relatie" met "meneer voldoet niet"??
quote:Op zondag 9 december 2012 20:47 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Dat liever niet, dan ben ik en mijn vriend kwijt en waarschijnlijk de intieme spanning tussen Tom en mij.
Wat verandert dat aan de situatie dan?? Je bedriegt hem 3x per week: maak het uit!!quote:Op zondag 9 december 2012 21:07 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij je beseft dat een relatie er niet gelijk is. Uiteraard ken ik mijn vriend al voor deze twee weken..
Alsjeblieft zegquote:Op zondag 9 december 2012 21:08 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het antwoord van onze botergeile meid...
[..]
Je doet er weinig aan. Ik geef het op.quote:Op zondag 9 december 2012 21:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg![]()
Ze heeft een vriend om de spanning van het vreemdneuken te ervaren??? Arme "vriend"![]()
Nee het ligt gecompliceerder. Zoal ik al eerder zei hebben Tom en ik iets wat ik niet heb-krijg met mijn vriend, en andersom.quote:Op zondag 9 december 2012 21:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg![]()
Ze heeft een vriend om de spanning van het vreemdneuken te ervaren??? Arme "vriend"![]()
Ik ook, maar met grote verbazing dat dit sowieso "rechtgepraat" wordtquote:Op zondag 9 december 2012 21:10 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je doet er weinig aan. Ik geef het op.
dat je niet de slimste bent had iedereen wel door ja.quote:Op zondag 9 december 2012 20:54 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar niet wat je bedoelt.
Klopt. Ik niet snap jij.quote:Op zondag 9 december 2012 21:11 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Nee het ligt gecompliceerder. Zoal ik al eerder zei hebben Tom en ik iets wat ik niet heb-krijg met mijn vriend, en andersom.
Ik ook niet snapquote:
Verdorven kind. Neuken met Tommetje, terwijl ze een andere gozer aan de lijn houdt. Slettenbak.quote:Op zondag 9 december 2012 21:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook, maar met grote verbazing dat dit sowieso "rechtgepraat" wordt
misschien komt het wel uit en wordt ze gezien als het hoertje van minerva. kan ze meteen beoordelen hoe de rest van die corpsballen in bed is.quote:Op zondag 9 december 2012 21:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Verdorven kind. Neuken met Tommetje, terwijl ze een andere gozer aan de lijn houdt. Slettenbak.
Ze vind bij "tom"alles wat ze geilen spannend vind, en dat is kennelijk niet te weerstaan.. Kan.. Maar laat "niet voldoend vriendje" dan gaan id, al is "tom" kennelijk geen realtiemateriaalquote:Op zondag 9 december 2012 21:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Verdorven kind. Neuken met Tommetje, terwijl ze een andere gozer aan de lijn houdt. Slettenbak.
Kies voor een van de twee. Daarnaast heeft haar ''''vriend'''' recht op de waarheid.
Tja. Ik kan beter stoppen met posten in dit topic. Ik heb mijzelf niet in de hand...quote:Op zondag 9 december 2012 21:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze vind bij "tom"alles wat ze geilen spannend vind, en dat is kennelijk niet te weerstaan.. Kan.. Maar laat "niet voldoend vriendje" dan gaan id, al is "tom" kennelijk geen realtiemateriaal
ik dacht dat een Minervaan een of ander vaag diersoort is....quote:Op zondag 9 december 2012 19:55 schreef Sophie94 het volgende:
Sinds een jaar woon en studeer ik in Leiden, ik ga veel om met verenigingsstudenten en ik moet zeggen dat ik deze mannen erg aantrekkelijk vind.
Nu zit ik met het volgende:
Ik heb vanaf september al erg veel contact met een Minervaan. Wij gaan veel met elkaar om, ook op sexueel gebied maar we voelen beide niets voor een relatie. We zien elkaar ong. 2 a 3 keer per week en het klikt gelijk.
Nu heb ik sinds twee weken een vriend, hij zit ook bij Minerva maar is een heel ander type dan Tom (fictieve naam omdat ik niet herkend wil worden). Ik vind mijn vriend echt ontzettend leuk maar qua sexueel gebied mis ik gewoon iets. Ik ben ondanks mijn relatie gewoon doorgegaan met Tom te zien. Tom weet dat ik een vriend heb en kent hem ook persoonlijk.
We houden dit nu al 2 weken vol, in het begin had ik telkens spijt als ik mijn vriend zag. Nu ebt de spijt langzaam weg en maakt plaats voor lust en opwinding die ik van Tom krijg.
Ik voel mij niet meer schuldig en zie Tom vaker dan ooit. Ik wil mijn vriend ook niet kwijt maar ik weet dat een relatie met Tom niet gaat werken.
Het klinkt wellicht als een viva[tijdschrift bericht maar ik vraag jullie wat jullie zouden doen in mijn positie?
Ze snapt het écht niet...quote:Op zondag 9 december 2012 21:19 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tja. Ik kan beter stoppen met posten in dit topic. Ik heb mijzelf niet in de hand...
TS wil Tom, maar vriendje is beter dan niksquote:Op zondag 9 december 2012 21:20 schreef Joene het volgende:
Smiddags Tom neuken kan savonds je vriend , toms zaad nog ff uit je doosch likken!
Dan raak ik ze waarschijnlijk beide kwijt.quote:Op zondag 9 december 2012 21:28 schreef rozecroc het volgende:
Je bent nog te jong om jezelf echt vast te leggen, maak dat beide partijen duidelijk, dan hoef je ook niemand verantwoording af te leggen en is er ook geen ruimte voor dergelijke dilemma's.
And that's where Dick & Harry come in.quote:Op zondag 9 december 2012 21:30 schreef Sophie94 het volgende:
Dan raak ik ze waarschijnlijk beide kwijt.
Zolang je nog niet echt emotioneel aan een van beiden bent verbonden, wat ik indirect kan opmaken uit je tekst, is het even slikken en op dezelfde voet verder leven totdat je wel met een van die jongen een klik op beide gebieden hebt. Dat gevoel herken je vanzelf en zijn beide problemen gelijk de wereld uit.quote:Op zondag 9 december 2012 21:30 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Dan raak ik ze waarschijnlijk beide kwijt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |