Uiteraard vind ik het vervelend voor mijn vriend maar niet in die mate dat ik mijn 'relatie' met Tom op het spel wil zetten, vandaar dit topic.quote:Op zondag 9 december 2012 20:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
nou helemaal lekker liefde zit nogal diep want je bekommerd je blijkbaar niet om wat je vriend er van zou vinden.
Nee, je moet het anders zien. Bij Tom krijg ik wat ik niet krijg van mijn vriend, althans niet genoeg.quote:Op zondag 9 december 2012 20:16 schreef Jellereppe het volgende:
Mooie vriendin ben jij. Je spreidt zeker je benen voor elke willekeurige man die je er beetje leuk uit vindt zien. Maak het uit met je vriend en neuk er dan op los. Problem solved.
En dan blijkt het kind toch van Ahmed te zijn, de vijf minuten pret op het toilet van de lokale friterie.quote:Op zondag 9 december 2012 20:18 schreef Copycat het volgende:
En ik zou zwanger worden.
Van Tom, Dick & Harry.
Doe jezelf een gunst en maak het uit. Kun je neuken dat het een lieve lust is. Klaar.quote:Op zondag 9 december 2012 20:18 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Nee, je moet het anders zien. Bij Tom krijg ik wat ik niet krijg van mijn vriend, althans niet genoeg.
Weet vriendlief van twee hele weken veel!quote:Op zondag 9 december 2012 20:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
En dan blijkt het kind toch van Ahmed te zijn, de vijf minuten pret op het toilet van de lokale friterie.
Het ging toch om Tom?quote:Op zondag 9 december 2012 20:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet vriendlief van twee hele weken veel!
Nee, die wil alleen dispuutneuken, net als Dick en Harry.quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 20:18 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Nee, je moet het anders zien. Bij Tom krijg ik wat ik niet krijg van mijn vriend, althans niet genoeg.
Lastig, lastig.....quote:Op zondag 9 december 2012 20:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, die wil alleen dispuutneuken, net als Dick en Harry.
Vriend Roderick wil na twee weken al trouwen. En een baby.
Misschien eens je vriend introduceren in de wereld van cuckold?quote:Op zondag 9 december 2012 20:18 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Ja, TS opent ook niet zomaar een topic natuurlijk. Dan is het probleem wel prangend. En echt.quote:
Nog even en ik bel Stichting Korrelatie. Ik ga dit niet trekkenquote:Op zondag 9 december 2012 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, TS opent ook niet zomaar een topic natuurlijk. Dan is het probleem wel prangend. En echt.
Misschien wil Sofietje je een handje helpen!quote:Op zondag 9 december 2012 20:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nog even en ik bel Stichting Korrelatie. Ik ga dit niet trekken
is kardinaal een corpsbal dan?quote:Op zondag 9 december 2012 20:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien wil Sofietje je een handje helpen!
Ik weet wel waar die handjes allemaal geweest zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 20:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien wil Sofietje je een handje helpen!
Goddomme daar heb je je antwoordt toch al! Echt mensen zoals jijquote:Op zondag 9 december 2012 20:17 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Uiteraard vind ik het vervelend voor mijn vriend maar niet in die mate dat ik mijn 'relatie' met Tom op het spel wil zetten, vandaar dit topic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |