Een vertakking van bavianen.quote:Op maandag 10 december 2012 15:56 schreef dawg het volgende:
[..]
minervanen klinkt als een of andere diersoort trouwens.
Godverdomme, de romantiekquote:Op maandag 10 december 2012 15:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
"De seks is prima, maar ik mis een connectie."
"Ik mis Peter."
"Nu mis ik Tom weer."
"Ik zit weer in een relatie. Ik heb hem vanmorgen ontmoet. Hij lijkt niet op Tom."
"Tom is verliefd op Peter."
Tja, ik liet mij wat gaan in dit topic.quote:Op maandag 10 december 2012 01:15 schreef tarantism het volgende:
[..]
hahaha wat. de. neuk.
die brave Jellereppe gaat helemaal los. hahaha wat een held
En ondertussen maar die TomTom op trolfunctie. Ik bedoel trilfunctie.quote:Op maandag 10 december 2012 15:38 schreef Kreator het volgende:
"De seks is prima, maar ik mis een connectie."
"Ik mis Peter."
"Nu mis ik Tom weer."
"Ik zit weer in een relatie. Ik heb hem vanmorgen ontmoet. Hij lijkt niet op Tom."
"Tom is verliefd op Peter."
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:59 schreef Silenus het volgende:
Wat een taalgebruik, doe effe normaal man.
Veeg me opquote:Op maandag 10 december 2012 21:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ondertussen maar die TomTom op trolfunctie. Ik bedoel trilfunctie.
quote:
kijk een ervaringsdeskundigequote:Op maandag 10 december 2012 14:16 schreef msacras het volgende:
Vreemdgaan met een Minervaan...Ben je gek ofzo
Met beiden... Ging redelijk. Ik weet nu iig dat ik ze beiden wel leuk vind maar dat ik Tom toch prefereer als we op relationeel gebied kijken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:33 schreef Noppie2000 het volgende:
Vraag me toch af hoe het is afgelopen met haar gesprek met Tom. Zou maandag al met hem hebben gesproken!
Laat eens van je horen TS
Waarom denk je dat?quote:
Dat weet je nu al? Dat hij je over 3 maanden nog steeds wilt volduwen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:30 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
In ieder geval is gebleken dat een relatie niet erg belangrijk meer is. Ik was bang dat, nadat het uitgemaakt was, de verstandhouding tussen Tom en mij geen lang leven meer was beschoren.
Gelukkig is dat niet zo.
Zweverige hippies heet datquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Na 17 jaar in Leiden wonen weten ik wel het nodige over Minerva-leden en hun gedrag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |