Je misbruikt het woord 'gewoon'. "Gewoon vreemdgaan" bestaat. Het is een actie die je bewust onderneemt. Met het woord 'gewoon' zwak je overigens het woord erachter - vreemdgaan - af.quote:Op maandag 10 december 2012 12:11 schreef Ziba het volgende:
[..]
Uiteraard, dat is het probleem. Alleen soms heb je zoveel 'chemie' met een persoon of word je zelfs verliefd dat je gewoon vreemdgaat. Terwijl je het misschien niet wil. En misschien had TS dat ook, chemie tijdens de seks ofzo.En sowieso: wat niet weet, wat niet deert. Zo denk ik wel eens, vooral als het eenmalig is. En ja, beste is gewoon niet binden aan één persoon maar gewoon rondsletten.
Maar soms gebeurt het ook 'gewoon'. Kan iedereen gebeuren, denk ik. Dus ja, ik kan sommige mensen wel begrijpen dat ze vreemdgaan en het de partner niet vertellen vanwege kwetsen, e.d. Maar in het geval van TS is het dus gewoon een beetje willen rondsletten. Ook leerzaam.quote:Op maandag 10 december 2012 12:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je misbruikt het woord 'gewoon'. "Gewoon vreemdgaan" bestaat. Het is een actie die je bewust onderneemt. Met het woord 'gewoon' zwak je overigens het woord erachter - vreemdgaan - af.
Ik ben meer van het voorkomen (gewoon niet doen) is beter dan genezen (wel doen en damage control).
Vreemdgaan is dan ook een egocentrische actie puur uit eigenbelang.quote:Op maandag 10 december 2012 12:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je weet dat je door vreemd te gaan juist wel kwetst en er geen sprake is van "niet willen kwetsen"? (En kwetsen is niet het enige, het brengt veel meer schade met zich mee, o.a. het niet meer vertrouwen van mensen.)
Of geldt hier 'wat niet weet, wat niet deert'?
Bind je dan gewoon niet aan een/één persoon.
in je studententijd... ik denk vanaf het moment dat je exclusief neukt...?quote:Op maandag 10 december 2012 12:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel dagen is een relatie een relatie?
Wanneer beide het zien als een relatie?quote:Op maandag 10 december 2012 12:20 schreef Re het volgende:
[..]
in je studententijd... ik denk vanaf het moment dat je exclusief neukt...?
Is het niet zodra de naam: relatie er aan geplakt is?quote:Op maandag 10 december 2012 12:20 schreef Re het volgende:
[..]
in je studententijd... ik denk vanaf het moment dat je exclusief neukt...?
Je kan beter wel iets zeggen, want jij kampt met die gevoelens en naar mate de tijd vertrijkt met Tom hoe meer die gevoelens versterkt worden en het jou opvreet.quote:Op maandag 10 december 2012 12:55 schreef Sophie94 het volgende:
Uiteraard heb ik het niet via de tel uitgemaakt. Hij is hier vanochtend geweest en we hebben even gepraat. Ik durfde gem niets over Tom te zeggen omdat Tom daardoor ook in de problemen kan komen. Vanavond zie ik Tom weer, ik wil eerlijk tegen hem zijn wat betreft de verbroken relatie als mijn gevoelens maar ik ben dat Tom dat niet met open armen zal ontvangen. Ik kan dus beter niets zeggen toch?!
Nog altijd duurder dan de vrouwen daar.quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 14:16 schreef msacras het volgende:
Vreemdgaan met een Minervaan...Ben je gek ofzo
Trouwplannen enzo. Na 2 weken is het wel echt vast.quote:Op zondag 9 december 2012 20:02 schreef Copycat het volgende:
Nu heb ik sinds twee weken een vriend.
Volgende keer iets beter je best doen.
Dat is het volgende topic van TS?quote:Op maandag 10 december 2012 14:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Trouwplannen enzo. Na 2 weken is het wel echt vast..
quote:Op maandag 10 december 2012 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog altijd duurder dan de vrouwen daar.
"De seks is prima, maar ik mis een connectie."quote:Op maandag 10 december 2012 14:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is het volgende topic van TS?"Ik wil kinderen van hem maar zijn piemel is te klein", zoiets?
minervanen klinkt als een of andere diersoort trouwens.quote:Op maandag 10 december 2012 11:56 schreef Re het volgende:
ik weet dat minvervanen van die turflijstjes bijhouden... wie het eerst bij 25 kruisjes is of 5 sterretjes
Een vertakking van bavianen.quote:Op maandag 10 december 2012 15:56 schreef dawg het volgende:
[..]
minervanen klinkt als een of andere diersoort trouwens.
Godverdomme, de romantiekquote:Op maandag 10 december 2012 15:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
"De seks is prima, maar ik mis een connectie."
"Ik mis Peter."
"Nu mis ik Tom weer."
"Ik zit weer in een relatie. Ik heb hem vanmorgen ontmoet. Hij lijkt niet op Tom."
"Tom is verliefd op Peter."
Tja, ik liet mij wat gaan in dit topic.quote:Op maandag 10 december 2012 01:15 schreef tarantism het volgende:
[..]
hahaha wat. de. neuk.
die brave Jellereppe gaat helemaal los. hahaha wat een held
En ondertussen maar die TomTom op trolfunctie. Ik bedoel trilfunctie.quote:Op maandag 10 december 2012 15:38 schreef Kreator het volgende:
"De seks is prima, maar ik mis een connectie."
"Ik mis Peter."
"Nu mis ik Tom weer."
"Ik zit weer in een relatie. Ik heb hem vanmorgen ontmoet. Hij lijkt niet op Tom."
"Tom is verliefd op Peter."
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:59 schreef Silenus het volgende:
Wat een taalgebruik, doe effe normaal man.
Veeg me opquote:Op maandag 10 december 2012 21:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ondertussen maar die TomTom op trolfunctie. Ik bedoel trilfunctie.
quote:
kijk een ervaringsdeskundigequote:Op maandag 10 december 2012 14:16 schreef msacras het volgende:
Vreemdgaan met een Minervaan...Ben je gek ofzo
Met beiden... Ging redelijk. Ik weet nu iig dat ik ze beiden wel leuk vind maar dat ik Tom toch prefereer als we op relationeel gebied kijken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:33 schreef Noppie2000 het volgende:
Vraag me toch af hoe het is afgelopen met haar gesprek met Tom. Zou maandag al met hem hebben gesproken!
Laat eens van je horen TS
Waarom denk je dat?quote:
Dat weet je nu al? Dat hij je over 3 maanden nog steeds wilt volduwen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:30 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
In ieder geval is gebleken dat een relatie niet erg belangrijk meer is. Ik was bang dat, nadat het uitgemaakt was, de verstandhouding tussen Tom en mij geen lang leven meer was beschoren.
Gelukkig is dat niet zo.
Zweverige hippies heet datquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Na 17 jaar in Leiden wonen weten ik wel het nodige over Minerva-leden en hun gedrag
Minervaren zijn zweverige hippies??quote:
Minervaan en hippie? Integendeel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Minervaren zijn zweverige hippies??
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:49 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Minervaan en hippie? Integendeel.
Sorry, maar kom dan met een beter vergelijk dan "hippie"... Minervanen vergelijken met hippies laat kant noch wal..quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ow ja ze zijn rationeel doordacht en baseren zich op feiten in plaats van gevoel. Had het even mis.
Minerva is niet alleen in Leiden sorry. En ik heb ze wel zien lopen hier genoeg ja. Als hen geen hippies zijn weet ik het niet met hun petjes en kleding maar oke.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry, maar kom dan met een beter vergelijk dan "hippie"... Minervanen vergelijken met hippies laat kant noch wal..
Ken je eigenlijk wel Minervanen? Heb je wel in Leiden gestudeerd? Etc?
Misschien moet ik dan eerst vragen wat jij onder een hippie verstaat? Want ik hanteer de definitie die gebruikt werd toen er daadwerkelijk hippies waren (jaren '60 en '70 van de vorige eeuw)quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Minerva is niet alleen in Leiden sorry. En ik heb ze wel zien lopen hier genoeg ja. Als hen geen hippies zijn weet ik het niet met hun petjes en kleding maar oke.
Oke ja ik meer de hippies van southpark. Ook zulke hippies maar dan ook toepasbaar op Minervanenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan eerst vragen wat jij onder een hippie verstaat? Want ik hanteer de definitie die gebruikt werd toen er daadwerkelijk hippies waren (jaren '60 en '70 van de vorige eeuw)
Volgens mij heb jij niet helemaal in de gaten wat minervanen zijn en wat Minerva überhaupt is!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke ja ik meer de hippies van southpark. Ook zulke hippies maar dan ook toepasbaar op Minervanen
Kunstacademie toch? En Minervanen zijn de mensen die daar hun studie volgen..quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:08 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niet helemaal in de gaten wat minervanen zijn en wat Minerva überhaupt is!
Dat is Groningen volgens mij. Ik heb het over het Corps Minerva te Leiden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Kunstacademie toch? En Minervanen zijn de mensen die daar hun studie volgen..
Je kunt er niet verder naast zittenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Kunstacademie toch? En Minervanen zijn de mensen die daar hun studie volgen..
verblijd ons met de roddels & achterklap.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Na 17 jaar in Leiden wonen weten ik wel het nodige over Minerva-leden en hun gedrag
Dan rest mij maar één ding om te zeggen; wil je het ervaren? Dan moet je maar Lid worden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:17 schreef dawg het volgende:
[..]
verblijd ons met de roddels & achterklap.
haha.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:20 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Dan rest mij maar één ding om te zeggen; wil je het ervaren? Dan moet je maar Lid worden.
Hier in Groningen klopt het anders precies... Maar corps Minerva Leiden is blijkbaar wat anders dan... maar ja dat hadden we beide niet verwacht lijkt mequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kunt er niet verder naast zitten
So truequote:Op maandag 10 december 2012 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog altijd duurder dan de vrouwen daar.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:01 schreef o.us2.0 het volgende:
TS die mij vurige PM's stuurt omdat ik haar terecht een slet noemde
quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:01 schreef o.us2.0 het volgende:
TS die mij vurige PM's stuurt omdat ik haar terecht een slet noemde
Ja sletjes en kwallen. Soort van Floris-jan en Anne-fleur hobbyclubje.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:08 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niet helemaal in de gaten wat minervanen zijn en wat Minerva überhaupt is!
Minerva Leiden is Vindicat maar dan nog veel vindicatter.quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hier in Groningen klopt het anders precies... Maar corps Minerva Leiden is blijkbaar wat anders dan... maar ja dat hadden we beide niet verwacht lijkt me
Ow dat is wel vrij pittig kut dan voor TSquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:02 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Minerva Leiden is Vindicat maar dan nog veel vindicatter.
Waarom? Ze kan neuken zoveel ze wil en krijgt er nog status door ook. Goed begin van een netwerk als je het mij vraagt. TS zien we over 30 jaar weer terug als PM.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow dat is wel vrij pittig kut dan voor TS
Dat is dan ook wel weer waar jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom? Ze kan neuken zoveel ze wil en krijgt er nog status door ook. Goed begin van een netwerk als je het mij vraagt. TS zien we over 30 jaar weer terug als PM.
En tijdens de verkiezingen wordt het tijd voor een topickick.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:06 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer waar ja
Inclusief een verwijzing op de facebook pagina van het corps uiteraardquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En tijdens de verkiezingen wordt het tijd voor een topickick.
Natuurlijk had ik dat wél verwacht, ik ken Minerva Leiden immers (en het ging al va het begin over Minerva Leiden)quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hier in Groningen klopt het anders precies... Maar corps Minerva Leiden is blijkbaar wat anders dan... maar ja dat hadden we beide niet verwacht lijkt me
Nogal. Minvervanen zijn de Vindi's van Leiden, zeg maar.quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Niet kan niet, het is niet oke.quote:Op zondag 9 december 2012 20:12 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
En als het werkt zoals het werkt en Tom en ik voelen ons er ok bij?
Een hoer is ze niet, ze doet t gratisquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:13 schreef BeamofLight het volgende:
Ik ga niet het hele topic lezen, maar ik zal vast niet de enige zijn die dit vindt:
- hoer
- hoe kun je nu 2 weken een relatie hebben en dan al weten dat je sexueel iets mist (ok, als hij geen pik heeft, dan snap ik het)
- slet
quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:34 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Een hoer is ze niet, ze doet t gratis
quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:56 schreef Tangledup het volgende:
Wat een gezeik over Minerva.. zitten op dit forum alleen maar eenzame alto's die gepest werden op school?
En TS, goed dat je het nu uitgemaakt hebt. Denk de volgende keer wat langer na of je ueberhaupt een relatie met iemand wil als het niet helemaal goed zit ipv er dan maar iemand bij te nemen.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]![]()
Laat mensen gewoon ook kleine discussies voeren autist
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |