quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
Openingspost is hier terug te vindenquote:Rugnummer Naam Land Positie
1 Boschker, Sander (NED) Keeper
2 Bjelland, Andreas (DEN) Verdediger
3 Kuiper, Nicky (NED) Verdediger
4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger
5 Schilder, Robbert (NED) Middenvelder
6 Brama, Wout (NED) Middenvelder
7 Landzaat, Denny (NED) Middenvelder
8 Fer, Leroy (NED) Middenvelder
9 Bulykin, Dmitry (RUS) Aanvaller
10 Tadic, Dusan (SER) Aanvaller
11 Cabral, Jerson (NED) Aanvaller
12 Cornelisse, Tim (NED) Verdediger
13 Mihaylov, Nikolay (BUL) Keeper
14 Janssen, Willem (NED) Middenvelder
15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger
16 Breukers, Tim (NED) Verdediger
17 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
18 Boyata, Dedryck (BEL) Verdediger
19 Douglas (NED) Verdediger
20 Braafheid, Edson (NED) Verdediger
21 Gutiérrez, Felipe (CHL) Middenvelder
22 Chadli, Nacer (BEL) Aanvaller
25 Fernandes, Daniel (POR) Keeper
30 Castaignos, Luc (NED) Aanvaller
34 Rendla, Andrej (SLW) Aanvaller
Matig elftal.quote:Op zondag 9 december 2012 18:27 schreef Caland het volgende:
Gewoon een gebrek aan kwaliteit. Altijd maar dat inzet geleuter
daar zijn ze wel goed in, tikkie terug tikkie breed tikkie vooruit tikkie terug tikkie terug etc.etc.quote:Op zondag 9 december 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Er werd ook vaak teruggespeeld terwijl het ook gewoon vooruit kon, viel me op.
en dat hij beide niet doet zegt dus inderdaad genoeg over Steve...quote:Op zondag 9 december 2012 18:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als het van uit de spelers niet komt dan moet de coach de mentaliteit erin rammen! En ook toegeven dat het ruk is zoals Pastoor deed.
En dan nog steeds zo hoog staan. Zegt wel wat over de eredivisiequote:
whehehe, ik zat met hetzelfde gevoel op de bankquote:Op zondag 9 december 2012 18:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Nee we gaan niet zoals tegen Ajax spelen zeiden ze. Het was godsamme nog slechter.
Dus dat.quote:Op zondag 9 december 2012 18:27 schreef Caland het volgende:
Gewoon een gebrek aan kwaliteit. Altijd maar dat inzet geleuter
2, 3 goeie spelers kunnen een elftal dragen. Komen uiteindelijk wel vrijwel altijd tekort voor een kampioenschap.quote:Op zondag 9 december 2012 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dan nog steeds zo hoog staan. Zegt wel wat over de eredivisie
heeft vrij weinig met inzet te maken. Gebrek aan kwaliteit, als chadli en Tadic het even niet hebben dan is er he-le-maal niks. En dan zo ingezakt spelen met die dikke Rus.quote:Op zondag 9 december 2012 18:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whehehe, ik zat met hetzelfde gevoel op de bank
dan krijg je godverdomme een hele bak centen betaald per week en dan is het teveel gevraagd om je 90 minuten volledig in te zetten?
Zolang die jongens fors betaald krijgen houden ze hun mond welquote:Op zondag 9 december 2012 18:36 schreef kastanova het volgende:
Wat trouwens ook best vreemd is, is dat er vanuit de spelersgroep nog geen enkele kritiek richting McClaren is geweest; Ben benieuwd wanneer die bom barst.
Dat is heel slim van jouquote:Op zondag 9 december 2012 18:41 schreef starla het volgende:
Lol. Ik wist de uitslag niet, maar ik checkte pagina 819 van teletekst. Twente onder Vitesse terwijl die laatste met 3-1 verloren heeft. Toen wist ik dus dat Twente een slechter resultaat heeft behaald dan dat
doelsaldo gelijk, Vitesse heeft er 2 meer gescoord...quote:Op zondag 9 december 2012 18:41 schreef starla het volgende:
Lol. Ik wist de uitslag niet, maar ik checkte pagina 819 van teletekst. Twente onder Vitesse terwijl die laatste met 3-1 verloren heeft. Toen wist ik dus dat Twente een slechter resultaat heeft behaald dan dat
quote:Op zondag 9 december 2012 18:41 schreef starla het volgende:
quote:Op zondag 9 december 2012 18:41 schreef starla het volgende:
Wat de fuck.quote:Op zondag 9 december 2012 18:41 schreef starla het volgende:
quote:Op zondag 9 december 2012 18:45 schreef Caland het volgende:
They had that mentality that they coudn't gonna get beat, and we did not have that.
zoiets zegt hij elke week! ik wacht nog steeds op die reactiequote:Op zondag 9 december 2012 18:46 schreef GGMM het volgende:
'As long as there is a reaction from this, we get better'.
Tadic, Fer na die fout achterinquote:Op zondag 9 december 2012 18:48 schreef j0rdiiii het volgende:
EL - Brama: 'We hebben op cruciale momenten kansen gemist'
Welke kansen?
Dit is natuurlijk onzin. Psv overklaste Twente, maar na al die missers van WIjnaldum had de 1-1 zo kunnen vallen.quote:Op zondag 9 december 2012 18:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Welke kansen?
Hij staat er ook bij alsof het hem allemaal geen reet boeit.quote:Op zondag 9 december 2012 18:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Welke kansen?
tuurlijk, hij krijgt toch wel betaald...quote:Op zondag 9 december 2012 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij staat er ook bij alsof het hem allemaal geen reet boeit.
Je moet het wel in het Engels doen, anders is het niet grappig.quote:Op zondag 9 december 2012 18:49 schreef ReMcOrE het volgende:
tsja, als je maar 2/3 kansen krijgt dan moeten ze er haast wel in als je een resultaat wilt halen
Ja, dat is absoluut een feit. Bal is rond, 11 tegen 11.quote:Op zondag 9 december 2012 18:49 schreef ReMcOrE het volgende:
tsja, als je maar 2/3 kansen krijgt dan moeten ze er haast wel in als je een resultaat wilt halen
Oh gaan we leuk zitten doen?quote:Op zondag 9 december 2012 18:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, dat is absoluut een feit. Bal is rond, 11 tegen 11.
2.quote:Op zondag 9 december 2012 18:51 schreef Jojoortje het volgende:
Twente heeft gewoon teveel spelers die hun normale niveau niet halen.
Chadli en Tadic, ik tel er 2. De rest zit gewoon op hun normale niveau.quote:Op zondag 9 december 2012 18:51 schreef Jojoortje het volgende:
Twente heeft gewoon teveel spelers die hun normale niveau niet halen.
Plus het feit dat Steve er tactisch gezien geen kloten van kan tja... dan win je zulke wedstrijden ook niet.
Als je niet scoort dan valt hij altijd wel een keer aan de andere kant, ja.quote:Op zondag 9 december 2012 18:49 schreef ReMcOrE het volgende:
0 puntenquote:
quote:Op zondag 9 december 2012 18:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Chadli en Tadic, ik tel er 2. De rest zit gewoon op hun normale niveau.
Ja nu praten jullie gewoon VI naquote:
Wat?quote:
Fer speelde aardig. Douglas speelde 2 jaar geleden een leuk seizoen.quote:Op zondag 9 december 2012 18:53 schreef Ties02 het volgende:
Fer haalt zijn niveau ook niet, Douglas niet, zo zijn er wel meerdere
Dat klopt, daarom zei ik het ookquote:Op zondag 9 december 2012 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat?90% van de dingen die ze bij VI zeggen is onzin.
quote:Op zondag 9 december 2012 18:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[..]
Ja nu praten jullie gewoon VI na
ik ben het met je eens dat het volgen van je club door middel van de teletekst stand niet goed te praten valt, maar het klopt wel wat ze zegt.quote:
Ja dus.quote:Op zondag 9 december 2012 18:55 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ben het met je eens dat het volgen van je club door middel van de teletekst stand niet goed te praten valt, maar het klopt wel wat ze zegt.
eerst stond Twente voor op Vitesse vanwege doelsaldo. Die laatste verliest met 3-1 en nu staat Twente onder Vitesse vanwege doelsaldo. Dus dan weet je dat Twente een erger resultaat dan 3-1 heeft neergezet.
Lieg niet, niemand snapt die wezensquote:
Eerst eens kijken wie er allemaal vertrekken. Als Chadli weggaat? Als Dukles weggaat?quote:Op zondag 9 december 2012 18:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Gelukkig komt de winterstop er snel aan. Daarna is alles weer anders. Kijken of dat gunstig uitpakt.
Dan komt Djuri erbijquote:Op zondag 9 december 2012 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst eens kijken wie er allemaal vertrekken. Als Chadli weggaat? Als Dukles weggaat?
Chadli zei in de winterstop niet weg te gaan. Maja voetbalspelers zijn niet te vertrouwen natuurlijk.quote:Op zondag 9 december 2012 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst eens kijken wie er allemaal vertrekken. Als Chadli weggaat? Als Dukles weggaat?
quote:Op zondag 9 december 2012 18:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Gelukkig komt de winterstop er snel aan. Daarna is alles weer anders
Hij heeft ook gezegd bij Heerenveen het seizoen af te maken. En er liggen meer kapers op de kust.quote:Op zondag 9 december 2012 18:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan komt Djuri erbij
En Dukles gaat niet zo snel weg denk ik
Graag zelfs.quote:Op zondag 9 december 2012 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Brama zei vorig seizoen toch toe te zijn aan een nieuwe uitdaging? Van mij mag 'ie.
Kunnen we op het middenveld mooi beginnen met Fer - Tadic - Gutierrez.quote:
Rust, trainingskamp, transfers enz enz.quote:
Bij PEC?quote:Op zondag 9 december 2012 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Brama zei vorig seizoen toch toe te zijn aan een nieuwe uitdaging? Van mij mag 'ie.
Dat zal het wel oplossen idd.quote:Op zondag 9 december 2012 19:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Rust, trainingskamp, transfers enz enz.
Toen dacht hij nog serieus dat hij het niveau van Twente ontgroeid wasquote:Op zondag 9 december 2012 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh in dat geval zal hij binnenkort wel ontslagen worden.quote:Op zondag 9 december 2012 19:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
kuch trainerswissel kuch
Maar daar gaat Joop niet aan (zei die dan)
Voordat Joop iemand de laan uitstuurt moet ie eerst persoonlijk niet meer op één hoogte zitten, en ik betwijfel of de bromance tussen Stief en Joop ooit ophoudtquote:Op zondag 9 december 2012 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh in dat geval zal hij binnenkort wel ontslagen worden.
Weer geld wegquote:Op zondag 9 december 2012 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh in dat geval zal hij binnenkort wel ontslagen worden.
2-2 tegen NAC en Lex immers als paradepaardje hebben. Ik zou mij koest houden in die positie.quote:
Dirty Harry?quote:Op zondag 9 december 2012 19:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Die ene gast van het Fct forum had het toch ook over andere coach?
Wie andersquote:
Dat weet je niet zekerquote:Op zondag 9 december 2012 19:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie andersHij is de man met de connecties.
Toch heb ik het idee dat hij het vaker goed dan fout had. Kww dan maar.quote:Op zondag 9 december 2012 19:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat weet je niet zeker
Hij had een paar dingen goed, maar ook dingen fout, het blijft ten slotte een anoniem forum
Ik zou er niet te zwaar aan wegen
quote:In maart won FC Twente nog met liefst 6-2 in Eindhoven, zondag ging de ploeg uit Enschede kansloos onderuit tegen PSV (3-0).
'Vorig seizoen was iedere bal op goal een doelpunt, nu hebben we veel te weinig kansen gecreërd. Dat was het grote verschil met toen', zei Willem Janssen, die in maart met twee doelpunten de grote man was bij de Tukkers.
De dynamische middenvelder zag die mooie herinneringen zondag vervagen. Janssen had bar weinig positieve dingen gezien bij Twente. 'We misten de overtuiging om het PSV moeilijk te maken. We verloren veel te veel duels en raakten steeds snel de bal kwijt. Daardoor stonden we constant onder druk, dan kan je geen topwedstrijd winnen. Op het einde had PSV er nog wel wat meer kunnen maken. Wij hadden vandaag helemaal niets verdiend, PSV wel. Maar er is nog niks verloren, we hebben nog veel wedstrijden te gaan.'
Ja precies dat bedoelde ik ookquote:Op zondag 9 december 2012 20:28 schreef Opaas het volgende:
DH heeft het volgens mij net zo vaak fout als goed. Slingert leuke berichten de wereld in. Als we hem mogen geloven maakt Pasveer ook volgend jaar deel uit van de selectie.:p
Daarom post ik het ook.quote:Op maandag 10 december 2012 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dankjewel voor de verhelderende mededeling. Dat wisten we nog niet.
Dat, of ze kunnen gewoon niet beter. Chadli die door Manolev uit de wedstrijd wordt gespeeld (Manolev heeft meer voorzetten afgeleverd dan Chadli) en Tadic die Bouma niet voorbij komt. Ik weet niet, maar dat lijkt me niet volledig een kwestie van een verkeerde opdracht van de trainer.quote:Op zondag 9 december 2012 20:09 schreef Scorpie het volgende:
Met deze selectie zo voetballen tegen je directe concurrenten (PSV, Ajax) is gewoon een regelrecht drama. Steve
quote:
Neuh wel meer.quote:Op zondag 9 december 2012 18:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Chadli en Tadic, ik tel er 2. De rest zit gewoon op hun normale niveau.
Eens over Fer, maar Douglas haalt al zo lang zijn niveau niet dat je misschien de verwachtingen moet aanpassen.quote:Op zondag 9 december 2012 18:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[..]
Ja nu praten jullie gewoon VI na
Je zou het fctwente.net forum eens moeten lezenquote:Op maandag 10 december 2012 19:15 schreef Shivo het volgende:
Ik ben blij dat het management bij Twente wat minder kortzichtig is dan het Twente topic op het Fok forum. McClaren is geen heilige maar hij is echt niet zo'n beroerde trainer en wat mij betreft zwaar te prefereren boven Verbeek.
Neh, we worden geslacht door die kutzebra'squote:Op maandag 10 december 2012 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
benieuwd of er vrijdag in de derby wel iets van pit te bewonderen is...
Nee, niet weer.quote:Op maandag 10 december 2012 19:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neh, we worden geslacht door die kutzebra's
Stonden zelfs 2-0 voor nogquote:Op maandag 10 december 2012 20:34 schreef Dos37 het volgende:
Gelukkig gaan de beloften als een speer
Goed nieuwsquote:Op maandag 10 december 2012 22:13 schreef Stienn het volgende:
Boyata gaat in iedergeval in januari weer terug naar Engeland.
Thank god. Wat moet City ook met dat jong.quote:Op maandag 10 december 2012 22:13 schreef Stienn het volgende:
Boyata gaat in iedergeval in januari weer terug naar Engeland.
Stief wegpromoveren en Kluivert voor de groep gooienquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens Joop gaat hij Steve niet ontslaan...
dus ik gok dat Steve nu een beetje zenuwachtig wordt
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stief wegpromoveren en Kluivert voor de groep gooien
Goed hoor, lachen is gezondquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Laatst lachte ik je ook al uit , nu doe ik het weer
.
MASSAVERKRACHTINGquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Laatst lachte ik je ook al uit , nu doe ik het weer
.
Sinds 1965 misschien?quote:Op woensdag 12 december 2012 00:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik hoorde bij Voetbal International dat er een documentaire over FC Twente/Joop Munsterman was uitgekomen? Weet iemand hier wat meer van?
Zou kunnen. Zal eens even gaan zoeken.quote:
quote:do 13 dec 2012, 06:20
FC Twente krimpt in
Van onze Telesportredactie
HENGELO -
FC Twente-trainer Steve McClaren wil na de winterstop werken met een compactere selectie. De club uit Enschede hoopt Nicky Kuiper en Tim Cornelisse elders onderdak te brengen, terwijl een vertrek van Denny Landzaat en Peter Wisgerhof ook bespreekbaar is. Ex-aanvoerder Wisgerhof heeft echter al aangegeven het seizoen af te willen maken in Enschede.
Zoals gepland vertrekt ook Dedryck Boyata na een half jaar weer bij FC Twente. De Belgische verdediger was voor een half jaar gehuurd van Manchester City. FC Twente had de mogelijkheid hem voor nog een half seizoen te huren, maar ziet daarvan af. Het tussentijds terughalen van Joshua John, die het als huurling uitstekend doet bij het Deense FC Nordsjaelland, is geen optie. John is voor een heel seizoen verhuurd aan de regerende Deense kampioen en wil zelf ook de competitie afmaken bij de Deense club.
Cynisme hequote:Op donderdag 13 december 2012 13:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boyata zal gewoon met stille trom vertrekken denk ik. Heeft geen afscheid verdiend.
Twente was gewoon beter vorig seizoen, maar echt elke kans van Heracles ging er inquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:20 schreef Dos37 het volgende:
Ik dacht dat het na vorig seizoen na deze wedstrijd alles mis ging. Maar dat was iets later bij NEC uit.
Prepare voor uitdagende calimero'squote:Op vrijdag 14 december 2012 13:31 schreef Spatzmann het volgende:
zo, toch zin in vanavond. Ik zit in vak 324, tegen het plexiglas
Toch Schilder op LBquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:37 schreef Momo... het volgende:
Opstelling FC Twente: Boschker, Rosales, Wisgerhof, Douglas, Schilder, Brama, Fer, Tadic, Gyasi Bulykin, Chadli
Verrassend Tadic op nummer 10.
Die skooier bleef vies staan.quote:
Mwah. Heracles speelt met 8 aanvallende spelers de laatste 20 min. Als Twente met z'n allen naar voren zou spelen, zou het nog 3-4 zijn geworden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:43 schreef kastanova het volgende:
Landzaat er in; Steve heeft weer poep in de broek.
Dit lag voornamelijk aan de tegenstander die tegen Twente aanvallend durft te spelen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Mooie wedstrijd hoor. Laat zien dat als Twente voetbalt dat het best sterk is. Als ze dat nou ook tegen de "grote" doen.
Toeval?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:32 schreef Ties02 het volgende:
Epi, Jeuring, Theo. Sanchez Torres, Kufo. Sander Boschker en Joop, Wie wilt weer noar huus! Wie wilt weer noar huus! Terug noar Eanske, daar voelt wie ons thuus. DADADADADA
leuk wedstrijdje wel
had ook wel 6-2 kunnen worden, verdomme wat een paar 100% kansen zeg
En wat was Wisgerhof opeens goed
Hij's fijn!quote:
Wutquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:50 schreef Ties02 het volgende:
Leroy Fer die even ging paardje rijden na afloop![]()
Toen lag m'n stream er al uitquote:
Billenknijpend winnen van de middenmoot en dat geeft je al een goed gevoel?quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:29 schreef Dos37 het volgende:
Genottelijke wedstrijd. Eindelijk weer een keer volgende week ook een goed resultaat goed gevoel de winterstop in.
PSV gaf anders nogal wat ruimte weg tegen Twente. Weinig gemerkt van wat je hierboven beweert.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Dit lag voornamelijk aan de tegenstander die tegen Twente aanvallend durft te spelen.
Als Twente ruimte krijgt, creëren ze veel kansen. Als ze tegen een muur moeten spelen, ontbreekt het helaas vaak aan creativiteit. Tadic op 10 is wel een must. Jammer om zo'n speler op de flank te zetten.
Derbys zijn nooit makkelijk gewonnen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Billenknijpend winnen van de middenmoot en dat geeft je al een goed gevoel?
Dat zal het zijn ja.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Derbys zijn nooit makkelijk gewonnen.
Aan je eenzijdige reacties, zal een zinvolle discussie niet gaan lukken vrees ik.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
PSV gaf anders nogal wat ruimte weg tegen Twente. Weinig gemerkt van wat je hierboven beweert.
Jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Billenknijpend winnen van de middenmoot en dat geeft je al een goed gevoel?
slechte scheids ookquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:16 schreef Caland het volgende:
Het slechte veld was zowaar in jullie voordeel gisteren.
Vind het sowieso maar vreemd dat een scheids uit die contreien zo'n wedstrijd mag fluiten. Maargoed, Makkelie fluit bijvoorbeeld ook wedstrijden van Feyenoord en probeert dan altijd maar de schijn tegen te werken door over het algemeen in ons nadeel te fluiten.quote:
Je kan wel de betere zijn geweest maar dat maakt dat doelpunt toch niet terecht?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:36 schreef Moody het volgende:
Heerlijk al die afgunst na een verdiend gewonnen potje.
Die nieuwe status bevalt me wel
Ik heb alleen de eerste helft gezien maar daar was Heracles gewoon de bovenliggende partij. Tweede helft Twente dus beter?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:36 schreef Moody het volgende:
Heerlijk al die afgunst na een verdiend gewonnen potje.
Die nieuwe status bevalt me wel
Life's a bitch.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan wel de betere zijn geweest maar dat maakt dat doelpunt toch niet terecht?
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het sowieso maar vreemd dat een scheids uit die contreien zo'n wedstrijd mag fluiten. Maargoed, Makkelie fluit bijvoorbeeld ook wedstrijden van Feyenoord en probeert dan altijd maar de schijn tegen te werken door over het algemeen in ons nadeel te fluiten.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste helft gezien maar daar was Heracles gewoon de bovenliggende partij. Tweede helft Twente dus beter?
Ik heb alleen de eerste helft gezien zoals ik al zei.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:56 schreef Ties02 het volgende:
Kijk jij het nog eens terug grapjas, ik heb in het stadion tig keer de boel bij elkaar gevloekt na wat 100% kansen, je hebt waarschijnlijk even de samenvatting en het buitenspelgoaltje gezien en daarop af ga jij een schijn van partijdigheid baseren? Zelfs Bosz vond de zege verdiend, en die 3-2, na alle kansen voor Twente, voetbal was ook gewoon prima, op het kwartiertje met landzaat na
Pardon?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste helft gezien maar daar was Heracles gewoon de bovenliggende partij. Tweede helft Twente dus beter?
Precies.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:00 schreef Ties02 het volgende:
Achja Caland er werd tenminste geen handsgoal gemaakt dat zou pas erg zijn..
Maar hoe zou jij die regel invoeren dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:52 schreef Caland het volgende:
Ik zeg ook verder niet dat de scheids bevooroordeeld is, maar ik denk dat je als knvb in ieder geval ervoor moet zorgen dat dergelijke aantijgingen niet kunnen bestaan.
Helder.quote:
Ach ja, Caland kan hier alleen maar zeiken. Heb volgens mij nog nooit een compliment of ook maar ietsje positiefs over Twente van hem hier gelezenquote:
Sneu doen om het sneu doenquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:38 schreef June. het volgende:
[..]
Ach ja, Caland kan hier alleen maar zeiken. Heb volgens mij nog nooit een compliment of ook maar ietsje positiefs over Twente van hem hier gelezen
Meid, wat een toestand.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:38 schreef June. het volgende:
[..]
Ach ja, Caland kan hier alleen maar zeiken. Heb volgens mij nog nooit een compliment of ook maar ietsje positiefs over Twente van hem hier gelezen
Het is ook niet erg, het valt alleen wel op. Beetje onsportief is het wel.quote:
Het is hier geen goednieuwsshow. Als je er niet tegen kan ga je maar naar fctwente.net. Dan kan je uitsluitend met gelijkgestemden keuvelen over Twente. Zonder al die enge buitenstaanders.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:41 schreef June. het volgende:
[..]
Het is ook niet erg, het valt alleen wel op. Beetje onsportief is het wel.
Mensen die het leuk vinden om telkens vervelend te doen in het topic van een andere clubquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is hier geen goednieuwsshow. Als je er niet tegen kan ga je maar naar fctwente.net. Dan kan je uitsluitend met gelijkgestemden keuvelen over Twente. Zonder al die enge buitenstaanders.
Begrijpend lezen is moeilijk hè? Ik zeg toch ook dat het niet erg is? Op den duur wel vervelend, maar ach. Het valt gewoon op dat jij alleen maar kritiek hebt, dat weten we nu wel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is hier geen goednieuwsshow. Als je er niet tegen kan ga je maar naar fctwente.net. Dan kan je uitsluitend met gelijkgestemden keuvelen over Twente. Zonder al die enge buitenstaanders.
Ik doe helemaal niet vervelend. Jij en je eierdop interpreteren dat slechts zo.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mensen die het leuk vinden om telkens vervelend te doen in het topic van een andere club
Jij doet wel vervelend. Je eigen eierdop hangt voor je ogen als je dat niet in kunt zien.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet vervelend. Jij en je eierdop interpreteren dat slechts zo.
Elke keer als Twente verliest hier komen lachen. Elke keer zitten zuigen en zeuren als Twente een (terechte) penalty krijgt. Elke keer als Twente het voordeel krijgt van de scheids na ene discutabele situatie.quote:
Graag met quotes erbij dan. Ik benoem slechts dingen, dat men hier niet tegen enige vorm van kritiek kan (uitzonderingen daargelaten) is niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Elke keer als Twente verliest hier komen lachen. Elke keer zitten zuigen en zeuren als Twente een (terechte) penalty krijgt. Elke keer als Twente het voordeel krijgt van de scheids na ene discutabele situatie.
Kan natuurlijk zijn dat de helft daarvan van Smoofie komt, maargoed
Ik ga niet alle vorige topics doorlopenquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Graag met quotes erbij dan. Ik benoem slechts dingen, dat men hier niet tegen enige vorm van kritiek kan (uitzonderingen daargelaten) is niet mijn probleem.
Dat betwijfel ik toch wel. Grootste calimerotopic op ok dit, zelfs nog erger dan het PSV-topic.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
We kunnen hier best tegen kritiek
En daar gaan we weerquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik toch wel. Grootste calimerotopic op ok dit, zelfs nog erger dan het PSV-topic.
Dat is niet zo moeilijk, elke willekeurige post van jou in dit topic is kritiekquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Graag met quotes erbij dan. Ik benoem slechts dingen, dat men hier niet tegen enige vorm van kritiek kan (uitzonderingen daargelaten) is niet mijn probleem.
En wat is daar precies op tegen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:54 schreef June. het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, elke willekeurige post van jou in dit topic is kritiek![]()
quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:41 schreef June. het volgende:
[..]
Het is ook niet erg, het valt alleen wel op. Beetje onsportief is het wel.
Jij ziet het als zeiken. Zoals ik zei, als je het zo vervelend vindt dat het een openbaar forum is zijn er genoeg alternatieven.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat onsportiefgedeelte snap ik ook niet echt.
Het is gewoon vervelend om steeds dezelfden hier te zien zieken en zeiken.
Ja en hoe zie jij het dan? Elke keer continue kritiek spuien is net zo irritant als zeiken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij ziet het als zeiken. Zoals ik zei, als je het zo vervelend vindt dat het een openbaar forum is zijn er genoeg alternatieven.
Ik verwijs je graag door naar mijn eerdere post.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:00 schreef June. het volgende:
[..]
Ja en hoe zie jij het dan? Elke keer continue kritiek spuien is net zo irritant als zeiken.
Rook jij? Wat slecht zeg.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:01 schreef kastanova het volgende:
Calland doet me een beetje denken aan m'n oma die bij elk bezoek kritiek heeft op mijn roken.
Daar kan ik inderdaad serieus op in gaan, maar makkelijker is het om gewoon te reageren met "Je hebt gelijk oma, het is ook allemaal héél slecht" waarna we de daarop volgende keer exact dezelfde dialoog hebben.
Oh, dus omdat het een openbaar forum is mag je overal zo doen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij ziet het als zeiken. Zoals ik zei, als je het zo vervelend vindt dat het een openbaar forum is zijn er genoeg alternatieven.
Overal hoe doen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, dus omdat het een openbaar forum is mag je overal zo doen?Logica van likmevestje.
Je hebt gelijk Caland, het is ook allemaal héél erg.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het sowieso maar vreemd dat een scheids uit die contreien zo'n wedstrijd mag fluiten. Maargoed, Makkelie fluit bijvoorbeeld ook wedstrijden van Feyenoord en probeert dan altijd maar de schijn tegen te werken door over het algemeen in ons nadeel te fluiten.
Haha, dit kan standaard onder elke post van hemquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Caland, het is ook allemaal héél erg.
Doen we dat voortaan gewoon jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:04 schreef June. het volgende:
[..]
Haha, dit kan standaard onder elke post van hem![]()
Ach, doet ie in alle topics. Het went.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:27 schreef blistah het volgende:
Wat een droeftoeter die Caland, Heracles eerste helft beter. Zij hadden in de eerste helft 1 kans en die ging er (overigens nog via de paal) in, Twente had in de eerste helft al 5 kansen.
Vond het veldspel van Heracles stukken verzorgder, ze hadden ook gewoon meer balbezit in de eerste helft overigens. Zoals ik al zei kwam het slechte veld Twente op dat moment wel goed uit. Harde wedstrijd met kansen aan beide zijden.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:27 schreef blistah het volgende:
Wat een droeftoeter die Caland, Heracles eerste helft beter. Zij hadden in de eerste helft 1 kans en die ging er (overigens nog via de paal) in, Twente had in de eerste helft al 5 kansen.
Als hij die blunder niet had gemaakt had het 0-1 gestaan bij rust.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als Pasveer niet zo sterk had staan keepen was het zeker 5-2 geweest.
Als de muur goed had gestaan was die 0-1 er nooit in gevlogen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij die blunder niet had gemaakt had het 0-1 gestaan bij rust.
Als, als.
Bij Boschker beginnen ook de jaartjes te tellen zo onderhand natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als de muur goed had gestaan was die 0-1 er nooit in gevlogen.
Als als.
Ach hij kan nog aardig mee. Hij is zelfs rustiger gewordenquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Boschker beginnen ook de jaartjes te tellen zo onderhand natuurlijk.
Wat een enorme onrustfactor is dat zeg, zo ongeveer elke terugspeelbal op hem gaat de tribunes in.
Je hebt gelijk Caland, het is ook allemaal héél erg.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Boschker beginnen ook de jaartjes te tellen zo onderhand natuurlijk.
Wat een enorme onrustfactor is dat zeg, zo ongeveer elke terugspeelbal op hem gaat de tribunes in.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:14 schreef Spatzmann het volgende:
Kijk eens aan, weer gedeeld eerste
Caland is een hele treurige man, maar dat wisten we al een tijd toch?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:17 schreef Moody het volgende:
Inhoudelijk de discussie voortzetten doet meneer Caland niet?
VBL / [FC TWENTE] #144: Come on, Twente!
Alleen een beetje schoppen dus. Ok.
quote:Op zondag 16 december 2012 04:00 schreef blistah het volgende:
[..]
Caland is een hele treurige man, maar dat wisten we al een tijd toch?
beter de tribune in schieten dan in de voeten van een tegenstander, die daardoor een goal maaktquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:40 schreef Caland het volgende:
quote:FC Twente zou volgens Russische media dicht bij een akkoord zijn met Demy de Zeeuw.
ik las het net op de Twitter-feed van fctwente.netquote:Op maandag 17 december 2012 21:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik lees weer wat leuks op Twentefans op facebook:
[..]
PSV staat toch bovenaan? of vergaat de wereld pas nadat we vrijdag minimaal een punt pakken in Alkmaar?quote:Op maandag 17 december 2012 21:08 schreef Frutsel het volgende:
END / Ajax ziet titelkansen letterlijk en figuurlijk in rook opgaan...
Twente gewoon kampioen
Dat zou kunnen ^^quote:Op maandag 17 december 2012 21:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
PSV staat toch bovenaan? of vergaat de wereld pas nadat we vrijdag minimaal een punt pakken in Alkmaar?
er staat:quote:
quote:Het kan namelijk nog zo zijn dat de Maya's zich een paar uurtjes verrekend hebben en dat het einde der tijden een paar uur later komt op 21 december.
Dan kan in theorie volgende week de wedstrijd AZ-Twente nog gespeeld worden die immers gepland staat op 21 december. Als Twente daar nog de broodnodige punten bij elkaar kan sprokkelen hebben de Tukkers zowaar de tweede titel in enkele jaren tijd binnen.
De vraag is: Zullen ze er dan nog lang van kunnen genieten?
De 42-jarige doelman Boschker zei dan ook treffend: Ik kan me geen mooier einde en afscheid wensen.
Voorzitter Munsterman liet al weten dat Twente tot het bittere einde zal strijden en ook op de 21e december met de sterkst mogelijke opstelling zal spelen. Trainer Verbeek liet eerder dit seizoen al weten dat als je dat niet doet je aan competitievervalsing doet. Beide teams zullen ook op die datum dus de dood of de maya's gladiolen opzoeken.
Woar stiet dat?quote:
in de OP van END / Ajax ziet titelkansen letterlijk en figuurlijk in rook opgaan...quote:
Zozo...quote:Steve McClaren: "Als het niet beter wordt, krijgen we boegeroep en worden we uitgefloten. Dan wordt er geschreeuwd om mijn hoofd en dat zal er dan waarschijnlijk ook af gaan. Als de fans zeggen: Ga morgen alsjeblieft naar huis; dan ga ik. We zitten hier samen in. Als de supporters je niet meer steunen, is dat het begin van het einde."
Met Maher?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:28 schreef Moody het volgende:
Als McClaren dit seizoen geen 1e of 2e wordt, zie ik Verbeek hier wel komen volgend seizoen.
Ik weet niet of Verbeek wel zou willen, puur om de organisatiequote:Op dinsdag 18 december 2012 16:28 schreef Moody het volgende:
Als McClaren dit seizoen geen 1e of 2e wordt, zie ik Verbeek hier wel komen volgend seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
0-2quote:
om de 0-2 te makenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:20 schreef Plasterk het volgende:
Waarom zakt Twente weer terug?? Dit loopt niet goed af.
Mijn god.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaat wel fijn zo, blij dat ik wakker ben geworden om de 2e helft te kunnen zien
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben na het eten in slaap gesukkeld. Was de eerste helft nog wat?
Één ding zal nooit veranderen: de laatste tien minuten zijn voor Landzaat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:03 schreef Ties02 het volgende:
Zo McClaren doet 2 keer eens lekker aanvallend, ook qua wissels en zie het resultaat. 2 redelijk leuke wedstrijden en 6 punten. Met een goed gevoel het nieuwe jaar in
Snap ook niet waarom Landzaat er toch steeds nog even in moet, een toevoeging van niks. Overigens een prima en vermakelijke pot!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:08 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Één ding zal nooit veranderen: de laatste tien minuten zijn voor Landzaat.
Tadic op 10, het heeft even geduurd, maar Steve heeft de poppetjes nu ongeveer op een rij. Schilder op linksback is natuurlijk ook drie keer beter dan Braafheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |