quote:do 13 dec 2012, 06:20
FC Twente krimpt in
Van onze Telesportredactie
HENGELO -
FC Twente-trainer Steve McClaren wil na de winterstop werken met een compactere selectie. De club uit Enschede hoopt Nicky Kuiper en Tim Cornelisse elders onderdak te brengen, terwijl een vertrek van Denny Landzaat en Peter Wisgerhof ook bespreekbaar is. Ex-aanvoerder Wisgerhof heeft echter al aangegeven het seizoen af te willen maken in Enschede.
Zoals gepland vertrekt ook Dedryck Boyata na een half jaar weer bij FC Twente. De Belgische verdediger was voor een half jaar gehuurd van Manchester City. FC Twente had de mogelijkheid hem voor nog een half seizoen te huren, maar ziet daarvan af. Het tussentijds terughalen van Joshua John, die het als huurling uitstekend doet bij het Deense FC Nordsjaelland, is geen optie. John is voor een heel seizoen verhuurd aan de regerende Deense kampioen en wil zelf ook de competitie afmaken bij de Deense club.
Cynisme hequote:Op donderdag 13 december 2012 13:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boyata zal gewoon met stille trom vertrekken denk ik. Heeft geen afscheid verdiend.
Twente was gewoon beter vorig seizoen, maar echt elke kans van Heracles ging er inquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:20 schreef Dos37 het volgende:
Ik dacht dat het na vorig seizoen na deze wedstrijd alles mis ging. Maar dat was iets later bij NEC uit.
Prepare voor uitdagende calimero'squote:Op vrijdag 14 december 2012 13:31 schreef Spatzmann het volgende:
zo, toch zin in vanavond. Ik zit in vak 324, tegen het plexiglas
Toch Schilder op LBquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:37 schreef Momo... het volgende:
Opstelling FC Twente: Boschker, Rosales, Wisgerhof, Douglas, Schilder, Brama, Fer, Tadic, Gyasi Bulykin, Chadli
Verrassend Tadic op nummer 10.
Die skooier bleef vies staan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |