Aan je eenzijdige reacties, zal een zinvolle discussie niet gaan lukken vrees ik.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
PSV gaf anders nogal wat ruimte weg tegen Twente. Weinig gemerkt van wat je hierboven beweert.
Jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Billenknijpend winnen van de middenmoot en dat geeft je al een goed gevoel?
slechte scheids ookquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:16 schreef Caland het volgende:
Het slechte veld was zowaar in jullie voordeel gisteren.
Vind het sowieso maar vreemd dat een scheids uit die contreien zo'n wedstrijd mag fluiten. Maargoed, Makkelie fluit bijvoorbeeld ook wedstrijden van Feyenoord en probeert dan altijd maar de schijn tegen te werken door over het algemeen in ons nadeel te fluiten.quote:
Je kan wel de betere zijn geweest maar dat maakt dat doelpunt toch niet terecht?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:36 schreef Moody het volgende:
Heerlijk al die afgunst na een verdiend gewonnen potje.
Die nieuwe status bevalt me wel
Ik heb alleen de eerste helft gezien maar daar was Heracles gewoon de bovenliggende partij. Tweede helft Twente dus beter?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:36 schreef Moody het volgende:
Heerlijk al die afgunst na een verdiend gewonnen potje.
Die nieuwe status bevalt me wel
Life's a bitch.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan wel de betere zijn geweest maar dat maakt dat doelpunt toch niet terecht?
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het sowieso maar vreemd dat een scheids uit die contreien zo'n wedstrijd mag fluiten. Maargoed, Makkelie fluit bijvoorbeeld ook wedstrijden van Feyenoord en probeert dan altijd maar de schijn tegen te werken door over het algemeen in ons nadeel te fluiten.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste helft gezien maar daar was Heracles gewoon de bovenliggende partij. Tweede helft Twente dus beter?
Ik heb alleen de eerste helft gezien zoals ik al zei.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:56 schreef Ties02 het volgende:
Kijk jij het nog eens terug grapjas, ik heb in het stadion tig keer de boel bij elkaar gevloekt na wat 100% kansen, je hebt waarschijnlijk even de samenvatting en het buitenspelgoaltje gezien en daarop af ga jij een schijn van partijdigheid baseren? Zelfs Bosz vond de zege verdiend, en die 3-2, na alle kansen voor Twente, voetbal was ook gewoon prima, op het kwartiertje met landzaat na
Pardon?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste helft gezien maar daar was Heracles gewoon de bovenliggende partij. Tweede helft Twente dus beter?
Precies.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:00 schreef Ties02 het volgende:
Achja Caland er werd tenminste geen handsgoal gemaakt dat zou pas erg zijn..
Maar hoe zou jij die regel invoeren dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:52 schreef Caland het volgende:
Ik zeg ook verder niet dat de scheids bevooroordeeld is, maar ik denk dat je als knvb in ieder geval ervoor moet zorgen dat dergelijke aantijgingen niet kunnen bestaan.
Helder.quote:
Ach ja, Caland kan hier alleen maar zeiken. Heb volgens mij nog nooit een compliment of ook maar ietsje positiefs over Twente van hem hier gelezenquote:
Sneu doen om het sneu doenquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:38 schreef June. het volgende:
[..]
Ach ja, Caland kan hier alleen maar zeiken. Heb volgens mij nog nooit een compliment of ook maar ietsje positiefs over Twente van hem hier gelezen
Meid, wat een toestand.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:38 schreef June. het volgende:
[..]
Ach ja, Caland kan hier alleen maar zeiken. Heb volgens mij nog nooit een compliment of ook maar ietsje positiefs over Twente van hem hier gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |