Het is hier geen goednieuwsshow. Als je er niet tegen kan ga je maar naar fctwente.net. Dan kan je uitsluitend met gelijkgestemden keuvelen over Twente. Zonder al die enge buitenstaanders.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:41 schreef June. het volgende:
[..]
Het is ook niet erg, het valt alleen wel op. Beetje onsportief is het wel.
Mensen die het leuk vinden om telkens vervelend te doen in het topic van een andere clubquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is hier geen goednieuwsshow. Als je er niet tegen kan ga je maar naar fctwente.net. Dan kan je uitsluitend met gelijkgestemden keuvelen over Twente. Zonder al die enge buitenstaanders.
Begrijpend lezen is moeilijk hè? Ik zeg toch ook dat het niet erg is? Op den duur wel vervelend, maar ach. Het valt gewoon op dat jij alleen maar kritiek hebt, dat weten we nu wel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is hier geen goednieuwsshow. Als je er niet tegen kan ga je maar naar fctwente.net. Dan kan je uitsluitend met gelijkgestemden keuvelen over Twente. Zonder al die enge buitenstaanders.
Ik doe helemaal niet vervelend. Jij en je eierdop interpreteren dat slechts zo.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mensen die het leuk vinden om telkens vervelend te doen in het topic van een andere club
Jij doet wel vervelend. Je eigen eierdop hangt voor je ogen als je dat niet in kunt zien.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet vervelend. Jij en je eierdop interpreteren dat slechts zo.
Elke keer als Twente verliest hier komen lachen. Elke keer zitten zuigen en zeuren als Twente een (terechte) penalty krijgt. Elke keer als Twente het voordeel krijgt van de scheids na ene discutabele situatie.quote:
Graag met quotes erbij dan. Ik benoem slechts dingen, dat men hier niet tegen enige vorm van kritiek kan (uitzonderingen daargelaten) is niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Elke keer als Twente verliest hier komen lachen. Elke keer zitten zuigen en zeuren als Twente een (terechte) penalty krijgt. Elke keer als Twente het voordeel krijgt van de scheids na ene discutabele situatie.
Kan natuurlijk zijn dat de helft daarvan van Smoofie komt, maargoed
Ik ga niet alle vorige topics doorlopenquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Graag met quotes erbij dan. Ik benoem slechts dingen, dat men hier niet tegen enige vorm van kritiek kan (uitzonderingen daargelaten) is niet mijn probleem.
Dat betwijfel ik toch wel. Grootste calimerotopic op ok dit, zelfs nog erger dan het PSV-topic.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
We kunnen hier best tegen kritiek
En daar gaan we weerquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik toch wel. Grootste calimerotopic op ok dit, zelfs nog erger dan het PSV-topic.
Dat is niet zo moeilijk, elke willekeurige post van jou in dit topic is kritiekquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Graag met quotes erbij dan. Ik benoem slechts dingen, dat men hier niet tegen enige vorm van kritiek kan (uitzonderingen daargelaten) is niet mijn probleem.
En wat is daar precies op tegen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:54 schreef June. het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, elke willekeurige post van jou in dit topic is kritiek![]()
quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:41 schreef June. het volgende:
[..]
Het is ook niet erg, het valt alleen wel op. Beetje onsportief is het wel.
Jij ziet het als zeiken. Zoals ik zei, als je het zo vervelend vindt dat het een openbaar forum is zijn er genoeg alternatieven.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat onsportiefgedeelte snap ik ook niet echt.
Het is gewoon vervelend om steeds dezelfden hier te zien zieken en zeiken.
Ja en hoe zie jij het dan? Elke keer continue kritiek spuien is net zo irritant als zeiken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij ziet het als zeiken. Zoals ik zei, als je het zo vervelend vindt dat het een openbaar forum is zijn er genoeg alternatieven.
Ik verwijs je graag door naar mijn eerdere post.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:00 schreef June. het volgende:
[..]
Ja en hoe zie jij het dan? Elke keer continue kritiek spuien is net zo irritant als zeiken.
Rook jij? Wat slecht zeg.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:01 schreef kastanova het volgende:
Calland doet me een beetje denken aan m'n oma die bij elk bezoek kritiek heeft op mijn roken.
Daar kan ik inderdaad serieus op in gaan, maar makkelijker is het om gewoon te reageren met "Je hebt gelijk oma, het is ook allemaal héél slecht" waarna we de daarop volgende keer exact dezelfde dialoog hebben.
Oh, dus omdat het een openbaar forum is mag je overal zo doen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij ziet het als zeiken. Zoals ik zei, als je het zo vervelend vindt dat het een openbaar forum is zijn er genoeg alternatieven.
Overal hoe doen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, dus omdat het een openbaar forum is mag je overal zo doen?Logica van likmevestje.
Je hebt gelijk Caland, het is ook allemaal héél erg.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het sowieso maar vreemd dat een scheids uit die contreien zo'n wedstrijd mag fluiten. Maargoed, Makkelie fluit bijvoorbeeld ook wedstrijden van Feyenoord en probeert dan altijd maar de schijn tegen te werken door over het algemeen in ons nadeel te fluiten.
Haha, dit kan standaard onder elke post van hemquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Caland, het is ook allemaal héél erg.
Doen we dat voortaan gewoon jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:04 schreef June. het volgende:
[..]
Haha, dit kan standaard onder elke post van hem![]()
Ach, doet ie in alle topics. Het went.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:27 schreef blistah het volgende:
Wat een droeftoeter die Caland, Heracles eerste helft beter. Zij hadden in de eerste helft 1 kans en die ging er (overigens nog via de paal) in, Twente had in de eerste helft al 5 kansen.
Vond het veldspel van Heracles stukken verzorgder, ze hadden ook gewoon meer balbezit in de eerste helft overigens. Zoals ik al zei kwam het slechte veld Twente op dat moment wel goed uit. Harde wedstrijd met kansen aan beide zijden.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:27 schreef blistah het volgende:
Wat een droeftoeter die Caland, Heracles eerste helft beter. Zij hadden in de eerste helft 1 kans en die ging er (overigens nog via de paal) in, Twente had in de eerste helft al 5 kansen.
Als hij die blunder niet had gemaakt had het 0-1 gestaan bij rust.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als Pasveer niet zo sterk had staan keepen was het zeker 5-2 geweest.
Als de muur goed had gestaan was die 0-1 er nooit in gevlogen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij die blunder niet had gemaakt had het 0-1 gestaan bij rust.
Als, als.
Bij Boschker beginnen ook de jaartjes te tellen zo onderhand natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als de muur goed had gestaan was die 0-1 er nooit in gevlogen.
Als als.
Ach hij kan nog aardig mee. Hij is zelfs rustiger gewordenquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Boschker beginnen ook de jaartjes te tellen zo onderhand natuurlijk.
Wat een enorme onrustfactor is dat zeg, zo ongeveer elke terugspeelbal op hem gaat de tribunes in.
Je hebt gelijk Caland, het is ook allemaal héél erg.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Boschker beginnen ook de jaartjes te tellen zo onderhand natuurlijk.
Wat een enorme onrustfactor is dat zeg, zo ongeveer elke terugspeelbal op hem gaat de tribunes in.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:14 schreef Spatzmann het volgende:
Kijk eens aan, weer gedeeld eerste
Caland is een hele treurige man, maar dat wisten we al een tijd toch?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:17 schreef Moody het volgende:
Inhoudelijk de discussie voortzetten doet meneer Caland niet?
VBL / [FC TWENTE] #144: Come on, Twente!
Alleen een beetje schoppen dus. Ok.
quote:Op zondag 16 december 2012 04:00 schreef blistah het volgende:
[..]
Caland is een hele treurige man, maar dat wisten we al een tijd toch?
beter de tribune in schieten dan in de voeten van een tegenstander, die daardoor een goal maaktquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:40 schreef Caland het volgende:
quote:FC Twente zou volgens Russische media dicht bij een akkoord zijn met Demy de Zeeuw.
ik las het net op de Twitter-feed van fctwente.netquote:Op maandag 17 december 2012 21:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik lees weer wat leuks op Twentefans op facebook:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |