quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
Openingspost is hier terug te vindenquote:Rugnummer Naam Land Positie
1 Boschker, Sander (NED) Keeper
2 Bjelland, Andreas (DEN) Verdediger
3 Kuiper, Nicky (NED) Verdediger
4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger
5 Schilder, Robbert (NED) Middenvelder
6 Brama, Wout (NED) Middenvelder
7 Landzaat, Denny (NED) Middenvelder
8 Fer, Leroy (NED) Middenvelder
9 Bulykin, Dmitry (RUS) Aanvaller
10 Tadic, Dusan (SER) Aanvaller
11 Cabral, Jerson (NED) Aanvaller
12 Cornelisse, Tim (NED) Verdediger
13 Mihaylov, Nikolay (BUL) Keeper
14 Janssen, Willem (NED) Middenvelder
15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger
16 Breukers, Tim (NED) Verdediger
17 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
18 Boyata, Dedryck (BEL) Verdediger
19 Douglas (NED) Verdediger
20 Braafheid, Edson (NED) Verdediger
21 Gutiérrez, Felipe (CHL) Middenvelder
22 Chadli, Nacer (BEL) Aanvaller
25 Fernandes, Daniel (POR) Keeper
30 Castaignos, Luc (NED) Aanvaller
34 Rendla, Andrej (SLW) Aanvaller
Matig elftal.quote:Op zondag 9 december 2012 18:27 schreef Caland het volgende:
Gewoon een gebrek aan kwaliteit. Altijd maar dat inzet geleuter
daar zijn ze wel goed in, tikkie terug tikkie breed tikkie vooruit tikkie terug tikkie terug etc.etc.quote:Op zondag 9 december 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Er werd ook vaak teruggespeeld terwijl het ook gewoon vooruit kon, viel me op.
en dat hij beide niet doet zegt dus inderdaad genoeg over Steve...quote:Op zondag 9 december 2012 18:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als het van uit de spelers niet komt dan moet de coach de mentaliteit erin rammen! En ook toegeven dat het ruk is zoals Pastoor deed.
En dan nog steeds zo hoog staan. Zegt wel wat over de eredivisiequote:
whehehe, ik zat met hetzelfde gevoel op de bankquote:Op zondag 9 december 2012 18:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Nee we gaan niet zoals tegen Ajax spelen zeiden ze. Het was godsamme nog slechter.
Dus dat.quote:Op zondag 9 december 2012 18:27 schreef Caland het volgende:
Gewoon een gebrek aan kwaliteit. Altijd maar dat inzet geleuter
2, 3 goeie spelers kunnen een elftal dragen. Komen uiteindelijk wel vrijwel altijd tekort voor een kampioenschap.quote:Op zondag 9 december 2012 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dan nog steeds zo hoog staan. Zegt wel wat over de eredivisie
heeft vrij weinig met inzet te maken. Gebrek aan kwaliteit, als chadli en Tadic het even niet hebben dan is er he-le-maal niks. En dan zo ingezakt spelen met die dikke Rus.quote:Op zondag 9 december 2012 18:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whehehe, ik zat met hetzelfde gevoel op de bank
dan krijg je godverdomme een hele bak centen betaald per week en dan is het teveel gevraagd om je 90 minuten volledig in te zetten?
Zolang die jongens fors betaald krijgen houden ze hun mond welquote:Op zondag 9 december 2012 18:36 schreef kastanova het volgende:
Wat trouwens ook best vreemd is, is dat er vanuit de spelersgroep nog geen enkele kritiek richting McClaren is geweest; Ben benieuwd wanneer die bom barst.
Dat is heel slim van jouquote:Op zondag 9 december 2012 18:41 schreef starla het volgende:
Lol. Ik wist de uitslag niet, maar ik checkte pagina 819 van teletekst. Twente onder Vitesse terwijl die laatste met 3-1 verloren heeft. Toen wist ik dus dat Twente een slechter resultaat heeft behaald dan dat
doelsaldo gelijk, Vitesse heeft er 2 meer gescoord...quote:Op zondag 9 december 2012 18:41 schreef starla het volgende:
Lol. Ik wist de uitslag niet, maar ik checkte pagina 819 van teletekst. Twente onder Vitesse terwijl die laatste met 3-1 verloren heeft. Toen wist ik dus dat Twente een slechter resultaat heeft behaald dan dat
quote:Op zondag 9 december 2012 18:41 schreef starla het volgende:
quote:Op zondag 9 december 2012 18:41 schreef starla het volgende:
Wat de fuck.quote:Op zondag 9 december 2012 18:41 schreef starla het volgende:
quote:Op zondag 9 december 2012 18:45 schreef Caland het volgende:
They had that mentality that they coudn't gonna get beat, and we did not have that.
zoiets zegt hij elke week! ik wacht nog steeds op die reactiequote:Op zondag 9 december 2012 18:46 schreef GGMM het volgende:
'As long as there is a reaction from this, we get better'.
Tadic, Fer na die fout achterinquote:Op zondag 9 december 2012 18:48 schreef j0rdiiii het volgende:
EL - Brama: 'We hebben op cruciale momenten kansen gemist'
Welke kansen?
Dit is natuurlijk onzin. Psv overklaste Twente, maar na al die missers van WIjnaldum had de 1-1 zo kunnen vallen.quote:Op zondag 9 december 2012 18:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Welke kansen?
Hij staat er ook bij alsof het hem allemaal geen reet boeit.quote:Op zondag 9 december 2012 18:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Welke kansen?
tuurlijk, hij krijgt toch wel betaald...quote:Op zondag 9 december 2012 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij staat er ook bij alsof het hem allemaal geen reet boeit.
Je moet het wel in het Engels doen, anders is het niet grappig.quote:Op zondag 9 december 2012 18:49 schreef ReMcOrE het volgende:
tsja, als je maar 2/3 kansen krijgt dan moeten ze er haast wel in als je een resultaat wilt halen
Ja, dat is absoluut een feit. Bal is rond, 11 tegen 11.quote:Op zondag 9 december 2012 18:49 schreef ReMcOrE het volgende:
tsja, als je maar 2/3 kansen krijgt dan moeten ze er haast wel in als je een resultaat wilt halen
Oh gaan we leuk zitten doen?quote:Op zondag 9 december 2012 18:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, dat is absoluut een feit. Bal is rond, 11 tegen 11.
2.quote:Op zondag 9 december 2012 18:51 schreef Jojoortje het volgende:
Twente heeft gewoon teveel spelers die hun normale niveau niet halen.
Chadli en Tadic, ik tel er 2. De rest zit gewoon op hun normale niveau.quote:Op zondag 9 december 2012 18:51 schreef Jojoortje het volgende:
Twente heeft gewoon teveel spelers die hun normale niveau niet halen.
Plus het feit dat Steve er tactisch gezien geen kloten van kan tja... dan win je zulke wedstrijden ook niet.
Als je niet scoort dan valt hij altijd wel een keer aan de andere kant, ja.quote:Op zondag 9 december 2012 18:49 schreef ReMcOrE het volgende:
0 puntenquote:
quote:Op zondag 9 december 2012 18:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Chadli en Tadic, ik tel er 2. De rest zit gewoon op hun normale niveau.
Ja nu praten jullie gewoon VI naquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |