Vaak schoten ze van de meest onmogelijke plekken terwijl er anderen vrij stonden.quote:Op zondag 9 december 2012 18:19 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Dat is niet zo verwonderlijk als je Castaignos hebt lopen in de spits. Wat een ontzettende matige speler is dat zeg. Hoeveel was het? 5 miljoen? Daar ben je lekker mee als Twente-supporter.
Bulykin liet wel veel zien idd.quote:Op zondag 9 december 2012 18:19 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Dat is niet zo verwonderlijk als je Castaignos hebt lopen in de spits. Wat een ontzettende matige speler is dat zeg. Hoeveel was het? 5 miljoen? Daar ben je lekker mee als Twente-supporter.
Heb jij nooit een wedstrijd gevoetbald waarin het totaal niet wilde lukken? Ik zie wel degelijk inzet maar McClaren maakt het team verschrikkelijk onzeker. De laatste 10 minuten is er met een 4-1-5 formatie gespeeld. Totaal de weg kwijt die man.quote:Op zondag 9 december 2012 18:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je je in een topwedstrijd al niet eens volledig inzet en met pit/vechtlust voetbalt, wanneer dan wel??
Wat een bullshit.quote:Op zondag 9 december 2012 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
McClaren kan er niets aan doen, alleen de instelling.
Idd, McClaren moet de winnaarsmentaliteit overbrengen. Als hij daarin faalt doen de spelers hun best ook niet. Boeit ze ook geen zak, die jongens worden toch wel betaald.quote:
Even serieus, die verdediging is niets. Michailov is een redelijke keeper. Brama is een drama. Fer heeft fysiek nog goed werk verricht. Janssen niet veel gezien. Aanval kan ik een woord voor verzinnen... Verschrikkingquote:Op zondag 9 december 2012 18:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, McClaren moet de winnaarsmentaliteit overbrengen. Als hij daarin faalt doen de spelers hun best ook niet. Boeit ze ook geen zak, die jongens worden toch wel betaald.
waar zie jij inzet dan? en Twente heeft dan dit seizoen dan wel erg veel wedstrijden gespeeld waarin het (totaal) niet wilde lukkenquote:Op zondag 9 december 2012 18:22 schreef Opaas het volgende:
[..]
Heb jij nooit een wedstrijd gevoetbald waarin het totaal niet wilde lukken? Ik zie wel degelijk inzet
Als het van uit de spelers niet komt dan moet de coach de mentaliteit erin rammen! En ook toegeven dat het ruk is zoals Pastoor deed.quote:Op zondag 9 december 2012 18:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, McClaren moet de winnaarsmentaliteit overbrengen. Als hij daarin faalt doen de spelers hun best ook niet. Boeit ze ook geen zak, die jongens worden toch wel betaald.
De verdediging is nog steeds de minst gepasseerde van de eredivisie. Michaylov een goeie keeper, Bramaquote:Op zondag 9 december 2012 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even serieus, die verdediging is niets. Michailov is een redelijke keeper. Brama is een drama. Fer heeft fysiek nog goed werk verricht. Janssen niet veel gezien. Aanval kan ik een woord voor verzinnen... Verschrikking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |