Wat?quote:
Fer speelde aardig. Douglas speelde 2 jaar geleden een leuk seizoen.quote:Op zondag 9 december 2012 18:53 schreef Ties02 het volgende:
Fer haalt zijn niveau ook niet, Douglas niet, zo zijn er wel meerdere
Dat klopt, daarom zei ik het ookquote:Op zondag 9 december 2012 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat?90% van de dingen die ze bij VI zeggen is onzin.
quote:Op zondag 9 december 2012 18:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[..]
Ja nu praten jullie gewoon VI na
Fer haalt zijn niveau ook niet, Douglas niet, zo zijn er wel meerdere
ik ben het met je eens dat het volgen van je club door middel van de teletekst stand niet goed te praten valt, maar het klopt wel wat ze zegt.quote:
Ja dus.quote:Op zondag 9 december 2012 18:55 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ben het met je eens dat het volgen van je club door middel van de teletekst stand niet goed te praten valt, maar het klopt wel wat ze zegt.
eerst stond Twente voor op Vitesse vanwege doelsaldo. Die laatste verliest met 3-1 en nu staat Twente onder Vitesse vanwege doelsaldo. Dus dan weet je dat Twente een erger resultaat dan 3-1 heeft neergezet.
Lieg niet, niemand snapt die wezensquote:
Eerst eens kijken wie er allemaal vertrekken. Als Chadli weggaat? Als Dukles weggaat?quote:Op zondag 9 december 2012 18:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Gelukkig komt de winterstop er snel aan. Daarna is alles weer anders. Kijken of dat gunstig uitpakt.
Dan komt Djuri erbijquote:Op zondag 9 december 2012 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst eens kijken wie er allemaal vertrekken. Als Chadli weggaat? Als Dukles weggaat?
Chadli zei in de winterstop niet weg te gaan. Maja voetbalspelers zijn niet te vertrouwen natuurlijk.quote:Op zondag 9 december 2012 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst eens kijken wie er allemaal vertrekken. Als Chadli weggaat? Als Dukles weggaat?
quote:Op zondag 9 december 2012 18:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Gelukkig komt de winterstop er snel aan. Daarna is alles weer anders
Hij heeft ook gezegd bij Heerenveen het seizoen af te maken. En er liggen meer kapers op de kust.quote:Op zondag 9 december 2012 18:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan komt Djuri erbij
En Dukles gaat niet zo snel weg denk ik
Graag zelfs.quote:Op zondag 9 december 2012 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Brama zei vorig seizoen toch toe te zijn aan een nieuwe uitdaging? Van mij mag 'ie.
Kunnen we op het middenveld mooi beginnen met Fer - Tadic - Gutierrez.quote:
Rust, trainingskamp, transfers enz enz.quote:
Bij PEC?quote:Op zondag 9 december 2012 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Brama zei vorig seizoen toch toe te zijn aan een nieuwe uitdaging? Van mij mag 'ie.
Dat zal het wel oplossen idd.quote:Op zondag 9 december 2012 19:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Rust, trainingskamp, transfers enz enz.
Toen dacht hij nog serieus dat hij het niveau van Twente ontgroeid wasquote:Op zondag 9 december 2012 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |