Ja idd!quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:04 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik vind jumpsuits wel onhandig bij het verschonen in de nacht. Die knoopjes open en dicht. Zit natuurlijk altijd scheef. Dan vind ik een gewoon broekje nu wel handiger.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:27 schreef Kyara het volgende:
Ik vind dan die pyjama's zoals hierboven makkelijker dan jumpsuits met alleen knoopjes tussen de benen. Dit gaat bijna altijd goed.
hoewel het lang geleden is dat ik 's nachts luiers heb verschoond.....
Midas kan nog niet staan maar if so dan ga ik daar ook op oefenenquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:03 schreef bitterend het volgende:
Ik ga een luier prima staand dicht doen
Ik heb effe niet meegekregen of je ondertussen al in USA bent geweest voor je werk, wel toch?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:04 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik vind jumpsuits wel onhandig bij het verschonen in de nacht. Die knoopjes open en dicht. Zit natuurlijk altijd scheef. Dan vind ik een gewoon broekje nu wel handiger.
Osh kosh bgosh. (Mijn zoon past het alleen niet: te groot hoofd)quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:30 schreef oeke het volgende:
Oh Poppejans, ken je nog meer leuke Amerikaanse webshops die niet verzenden naar NL? Ik kom maar niet verder dan Gap en Carters en die laatste vind ik echt niks aan.
Maar wij zitten een beetje op dezelfde lijn, dus misschien kan je me nog tippen?
Als dat kind daar toch zielsgelukkig mee is. Wat ben jij voor een moeder?!quote:Op woensdag 12 december 2012 08:09 schreef Kleurdoos het volgende:
ik kan r een heel groot plezier doen
[ afbeelding ]
Het is echt heel schattig inderdaad!quote:Op woensdag 12 december 2012 12:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mooie kleertje bellelena. Ik heb dat vestje en die broekjes ook allemaal in m'n winkelpanden gehad (en er weer allemaal uitgedaan. Kind heeft volgens mij wel genoeg
)
Dat vestje wilde ik ookquote:Op woensdag 12 december 2012 12:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mooie kleertje bellelena. Ik heb dat vestje en die broekjes ook allemaal in m'n winkelpanden gehad (en er weer allemaal uitgedaan. Kind heeft volgens mij wel genoeg
)
Klinkt liefquote:Op woensdag 12 december 2012 13:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat vestje wilde ik ook![]()
Maar idd al meer dan zat in 68![]()
Ik had voor dr toen echt zo'n onwijs schattig.overslagrompertje gekocht![]()
Met.een klein houten knoopjeecht zo lief!
Als.ze.dat vestje toen ook hadden gehad had ik t ook gekocht
Dit zijn mooie shirts, ze blijven ook mooi na tig x wassen!quote:Op woensdag 12 december 2012 12:56 schreef tennisster198 het volgende:
Wie weet waar een effen donkerbruine (chocoladebruine) romper of lange mouwen shirt te bestellen is? In enkele winkels heb ik niets gevonden helaas. Ik ben op zoek naar maat 92. Het is bedoeld voor onder een cremekleurige overgooi-jurkje met houten knopen.
Wat een mooie broekjes! Ze zien er ook heel fijn uit.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:19 schreef bellelena het volgende:
Ohhh![]()
![]()
Mijn Lindex bestelling werd zojuist bezorgd! Wat zijn die kleertjes toch mini
Dit zat er allemaal in:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, lekker zacht! En die knie-dingetjes zijn schattigquote:Op woensdag 12 december 2012 13:18 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat een mooie broekjes! Ze zien er ook heel fijn uit.
Ohhh leuk setje!!quote:Op woensdag 12 december 2012 13:18 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
@ kleurdoos
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
er is ook een tasje van
[ afbeelding ]
Komt allemaal van: http://www.mijnwebwinkel.(...)-beker-bambi-special
kan ook een naam op gedrukt worden
Die is leuk.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:32 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Deze set is ook wel leuk, alleen vind ik niet alles bij elkaar in een winkel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dolly girl
En deze ook.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:18 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
@ kleurdoos
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
er is ook een tasje van
[ afbeelding ]
Komt allemaal van: http://www.mijnwebwinkel.(...)-beker-bambi-special
kan ook een naam op gedrukt worden
Volgens mij was het een speciale lijn voor de ah.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:46 schreef -Spring het volgende:
Ja potver. Nou zag ik een paar weken geleden die Woezel en Pip-pyjama's bij de AH. Zou L helemaal geweldig vinden, dus besloten om er één voor Sinterklaas te geven (moeten we nog vieren). Maar N vond het weer onzin om er één bij de AH te kopen want dan zat er een knuffel bij en die had ze al, dus we moesten er maar één ergens op Internet kopen.
Kan ik toch gewoon nérgens die klotepyjama's vinden!
Iemand een idee?
Oh wat een leuke kleertjes...quote:Op woensdag 12 december 2012 18:52 schreef -Spring het volgende:
Ik denk dat dit wel OP-materiaal is!
http://www.jippiejajee.nl/warenhuis/home
Echt heel leuk!quote:Op woensdag 12 december 2012 18:52 schreef -Spring het volgende:
Omg, ik moet dat!quote:Op woensdag 12 december 2012 18:52 schreef -Spring het volgende:
Ohh jaquote:
Deze heeft musjes ook en er is een kortingscode in omloopquote:Op woensdag 12 december 2012 19:12 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh wat een leuke kleertjes...
Deze
[ afbeelding ]
Oh, goeie!quote:Op woensdag 12 december 2012 19:31 schreef laziness het volgende:
[..]
Deze heeft musjes ook en er is een kortingscode in omloop
Ik had al gezegd dat wij em bij Wooden Buttons vandaan hadden toch? Even mailen, dan kunnen ze de suitjes ook bedrukken.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:19 schreef Kyara het volgende:
Mijn lindex bestelling is binnen. Wat eenkleertjes.
Mag nu echt niks meer kopen tot ik overzicht heb.
Maar, wel op zoek naar 1e pakjes (jumpsuit met naam waarschijnlijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:39 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Ik had al gezegd dat wij em bij Wooden Buttons vandaan hadden toch? Even mailen, dan kunnen ze de suitjes ook bedrukken.
Dit was Faye haar pakje:ohhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., hier ga ik dus echt heel erg van rammelen
![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:39 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Ik had al gezegd dat wij em bij Wooden Buttons vandaan hadden toch? Even mailen, dan kunnen ze de suitjes ook bedrukken.
Dit was Faye haar pakje:Wat een schatje is het toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, je had het wel gezegd inderdaad. Maar ik was het alweer vergeten welke site dat wasThanx!
![]()
Ben vandaag na werk even naar binnen gelopen. Er hangt veel basic spul wat er prima uitziet (broekjes en truitjes enzo) en voor de kleintjes echt knuffelzachte pakjesquote:Op donderdag 13 december 2012 19:24 schreef Gerberaatje het volgende:
Hier is de Primark gisteren geopend!!
Binnenkort maar eens even neuzenben heel erg benieuwd!
ja idd! me 2!quote:Op donderdag 13 december 2012 19:24 schreef Gerberaatje het volgende:
Hier is de Primark gisteren geopend!!
Binnenkort maar eens even neuzenben heel erg benieuwd!
Het duurzame idee staat me ook aan. Plus dat je meestal wel iets vindt dat van je gading is omdat er gewoon een best grote keus is.quote:
Ohh wat leuk! Niet iets wat ik zelf snel zou kopen denk ik, maar zo ziet het er toch wel heel tof uit!quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
Kijk Liene showt ook een nieuw Lindexje(92)
[ afbeelding ]
Ik heb geld gedoneerd in de crowdfund fase. Goed initiatief. En sinds woensdag dus online voor ruilen. Staat ook een pakket van mij online, maar nog niets zelf besteld (nog niets nodig).quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:50 schreef Gijsch het volgende:
[..]
Het duurzame idee staat me ook aan. Plus dat je meestal wel iets vindt dat van je gading is omdat er gewoon een best grote keus is.
Ohhh wat schattig <3quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
Kijk Liene showt ook een nieuw Lindexje(92)
[ afbeelding ]
Die tas!! Het is dat ik deze teveel voor meisjes vind, anders had ik hm direct besteld!quote:Op woensdag 12 december 2012 23:03 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben eruit!
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
de rugtas hebben we al..
Oh, ik heb hem meteen naar mijn schoonzusje doorgemaild voor mijn neefje!quote:Op zondag 16 december 2012 00:55 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Die tas!! Het is dat ik deze teveel voor meisjes vind, anders had ik hm direct besteld!
>Grappig dat was ook wat ik dacht, maar ik zat zonet even te kijken op dfe site en dat jurkje is megahard gegaan. En die met konijntjes ook.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh wat leuk! Niet iets wat ik zelf snel zou kopen denk ik, maar zo ziet het er toch wel heel tof uit!
Hij zou hier pas echt nodig zijn als hij naar school gaat en kleuters kunnen vrij hard zijnquote:Op zondag 16 december 2012 08:41 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Oh, ik heb hem meteen naar mijn schoonzusje doorgemaild voor mijn neefje!
Qua kleuren niet, het is meer het sierlijke (ogen, stippen) denk ik dat ik het meer voor meisjes vind.quote:Op zondag 16 december 2012 10:24 schreef Suikertante het volgende:
Ik vind er niks meisjesachtigs aan eigenlijk! Hij is rood wit blauw.. Maar misschien vindt mijn schoonzus het ook niks hoor, kan prima. Hij heeft nu een raket-rugzak.
+ 1quote:
en ga je bestellen?quote:
Niet voor O, zie niks leuks. Als ik iets voor je moet bestellen weet je mijn inbox te vinden.quote:
thanx, heel lief, maar eigenlijk geloof ik dat ik eerst niets nodig heb...quote:Op zondag 16 december 2012 20:50 schreef laziness het volgende:
[..]
Niet voor O, zie niks leuks. Als ik iets voor je moet bestellen weet je mijn inbox te vinden.
oooo die is tof!quote:Op zondag 16 december 2012 20:54 schreef laziness het volgende:
Ja O. heeft ook gewoon echt niets nodig
Bovendien is deze nog onderweg voor hem.
[ afbeelding ]
dat is echt flink balen idd.... ik heb 104 voor Evie besteld... dus hoop wel dat die langer zijn dan haar 98 broeken... (en anders stuur ik ze terug, want in deze maat heeft ze ook genoeg...)quote:Op zondag 16 december 2012 20:59 schreef laziness het volgende:
Ik baalde laatst. Ik had in de aanbieding twee name it broekjes maat 98 gekocht want in 92 heb ik al genoeg broeken liggen voor hem. Zijn ze gewoon even lang als alle maat 92 broeken die ik heb
Nee het is Ej Sikke Lejquote:Op zondag 16 december 2012 21:00 schreef Meimeltje het volgende:
Laziness, is die van Boden? Die is leuk!!
Die twee 92's die ik van jou had van name it zijn net zo lang als zijn 86's ongeveer dus hij draagt ze nuquote:Op zondag 16 december 2012 21:01 schreef Meimeltje het volgende:
Ja Name it broeken vallen soms ineens korter.. Ik heb er ook 1 in maat 98 die al te kort was, terwijl andere broeken in 98 nog aan de lange kant zijn.
Ik weet niet meer welke dat waren, maar dat ik ze aan jou heb gegeven zegt al genoeg want dan waren ze hier ws al wat eerder te kortquote:Op zondag 16 december 2012 21:02 schreef laziness het volgende:
[..]
Die twee 92's die ik van jou had van name it zijn net zo lang als zijn 86's ongeveer dus hij draagt ze nu
Ik dacht inderdaad dat jij heel erg van de blousjes wasquote:Op zondag 16 december 2012 22:48 schreef Meimeltje het volgende:
De eerste!!
Ze zien er niet altijd zo 'sjiek' uit hoor, ben juist niet meer zo van de blousjes...maaruh verjaardags en kerstoutfit he
Al een tijd eigenlijk niet meer. Kyllian is zelf een 'vestjes fan', die heeft amper blousjes in zijn kast hangen. Bij Dyon vind ik blousjes vaak te stijf staan, alhoewel die er wel veel heeft van Kyllian.quote:Op zondag 16 december 2012 22:50 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad dat jij heel erg van de blousjes was
Dank je! Ik heb er erg over nagedacht of het niet te kinderachtig is.. kinderachtig, het kind is 3quote:
Heb ik ook wel bij mijn zoon van 2,5. Ik denk dat je te babyachtig bedoelt?quote:Op maandag 17 december 2012 10:58 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dank je! Ik heb er erg over nagedacht of het niet te kinderachtig is.. kinderachtig, het kind is 3![]()
Hij vindt dingen met herkenbare prints geweldig en ikzelf ook(voor hem dan he), dus ik doe 't gewoon
Wat meer basic dingen kan altijd nog als hij ouder is
Dank. Toch weer goed verdiend want anders had ik van die 76 euro er meer dan 80 moeten maken om de verzendkosten te ontwijken.quote:
Dunno.. It wasn't mequote:Op maandag 17 december 2012 21:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dank. Toch weer goed verdiend want anders had ik van die 76 euro er meer dan 80 moeten maken om de verzendkosten te ontwijken.
?? Kan me toch niet herinneren dat ik de code uit je bericht geknipt heb. Automatische selectieve quote?
Zitten hele leuke dingen tussenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:52 schreef Suikertante het volgende:
WAUW! Dit is echt het gaafste pakje ooit.
Maar dit wil ik mijn zoon niet aandoen
Ik ga eens verder zoeken op molo!
Je hebt ook wel een heel klein prulleke gebakkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:42 schreef becky27 het volgende:
Moet ook gaan shoppen. Veel te weinig maat 50. En dat is al te groot. 50/56 verzuipt ze helemaal in.
Ik zal eraan denken!quote:Op maandag 17 december 2012 21:39 schreef Suikertante het volgende:
Poppejans!! Wat een fantastische pakjes, zelfs mijn vriend vindt ze geweldig! Het lijkt wel van Ingela P Arrhenius
Godzijdank zijn ze veel te groot voor een pasgeboren baby. Als de jouwe eruit is gegroeid wil ik hem wel overnemen![]()
Wat leuk! Heerljk zo'n berg kleren uitzoeken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Je hebt ook wel een heel klein prulleke gebakken
En idd wat een straf om te moeten shoppen
Leuk die jumpsuit Marrije!
Ik heb hier sinds vandaag een hele berg kleren erbij
Mn moeder vond bij mn (ex)zwager een hele hoop babykleren bij de kerstspullen (geen idee hoe t daar kwam). Sentiment, allemaal kleertjes die van mn nichtje geweest zijn5 jaar oud *lol*
Maar zitten zulke leuke spulletjes tussen
Nee hoor, best veel hier die Molo lellik vinden. Tenminste, die schreeuwdingen dan. Molo heeft ook gewoon blauwe shirts met witte sterren, om maar wat te noemen.quote:
Mooiquote:Op woensdag 19 december 2012 11:58 schreef Suikertante het volgende:
Ik ontdek net Froy en Dind![]()
Snap niet echt hoe ik het tot nu toe heb kunnen missen..
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Echt een super leuk truitjequote:Op woensdag 19 december 2012 13:02 schreef laziness het volgende:
KD ik ben blij dat ik jou nog advies heb gevraagd over de maatvoering van Ej Sikke Lej. Dit is maat 104![]()
[ afbeelding ]
Nee vind ik niet raar eigenlijk. Niet alles staat elk kind.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:43 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind veel van molo prachtig. Maar het valt zo tegen hier als de kleine het aan heeft. Raar he ?
Dat is zo !quote:Op donderdag 20 december 2012 11:51 schreef laziness het volgende:
[..]
Nee vind ik niet raar eigenlijk. Niet alles staat elk kind.
Thx !quote:Op donderdag 20 december 2012 18:55 schreef Suikertante het volgende:
Heel leuk miss_sly!
En kleinzusje, wat een leuk merk!Kende ik ook nog niet..
Thnx voor je reactie! Heb een shirt en een maillot besteld, samen met de overgooier een mooi kerstcadeau voor m'n nichtje!quote:Op woensdag 12 december 2012 13:12 schreef twentemeisje het volgende:
Zouden die lunchblikjes op den duur niet gaan roesten KD? Ik vind ze ubercute! Ik kan morgen ook wel ff voor je kijken in Duitsland, ga naar de kerstmarkt in Munster en daar hebben ze ook van die hele leuke hebbendingenwinkeltjes.
Mooie buit Bellelena!
[..]
Dit zijn mooie shirts, ze blijven ook mooi na tig x wassen!
[ link | afbeelding ]
Je moet 'm wel een maatje groter bestellen (in jouw geval 98-104) want ze vallen vrij klein. Mijn 74/80-kaboutertje draagt 86/92.
Ohhhquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:14 schreef Logician het volgende:
Speciaal voor Belle
Gisteren een ware shopping spree gehouden in de prenatal
We hebben de twee "eerste pakjes" gekocht voor onze mini, dit is er één van
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit skipakje mt 56 kon ik echt niet laten liggen.
[ afbeelding ]
Die pakjes van de Hema zijn superlief idd! Vraag me alleen af of ze niet een beetje warm gaan zijn voor mijn april-kindje..quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:43 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik heb gisteren zo'n soort pakje bij de Hema gekocht!
Echt te lief!
Denk ik wel. Maar je weet nooit welk weer het in april is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Die pakjes van de Hema zijn superlief idd! Vraag me alleen af of ze niet een beetje warm gaan zijn voor mijn april-kindje..
Ik denk dat dat wel meevalt eigenlijk. Als ze net geboren zijn is een lekker warm pakje wel zo fijn. De temperatuur kunnen ze ook niet altijd goed regelen meteen en dan is zo'n warm pakje alleen maar fijn. Mijn dochter is van 31 juli en zij had een jumpsuit aan met lange mouwen, een romper met korte mouwen, een vestje, een wikkeldeken en een losse deken aan en over zich heen toen we naar huis gingen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Die pakjes van de Hema zijn superlief idd! Vraag me alleen af of ze niet een beetje warm gaan zijn voor mijn april-kindje..
Het kan heel erg verschillen ja. Vorig jaar zaten we met de verjaardag van mn neefje buiten, was t echt heel heet.(25 april), het leek warmer dan 10 juliquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:40 schreef bellelena het volgende:
In April is het meestal nog wel koud in Nederland, vind ik dan, ik ben een koukleum
Ik heb tot nu toe best warme kleertjes voor het begin!
Echt?! Dat ben ik helemaal vergeten! Ik dacht dat dat in mei was! Laagjes dus, dat vind ik wel een goede tip. Ik heb al 2 vestjes!quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Het kan heel erg verschillen ja. Vorig jaar zaten we met de verjaardag van mn neefje buiten, was t echt heel heet.(25 april), het leek warmer dan 10 juli![]()
Dit jaar was t niks kwa weer...
Ligt ook wel aan het kind denk ik. Mijn kinderen zijn vrij warmbloedig. Ze hebben t gewoon niet snel koud.
Maar goed denk wel dat ik zo'n pakje zou kopen hoorzo ben ik dan ook wel weer
![]()
Alleen zou t hier waarschijnlijk een miskoop zijn
Ow superleuk! Ja, die site kent mijn portemonnee ook goedquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik wil dit pakje hebben voor mijn dameEven dubben in welke maat
Sowieso is die site slecht voor mn portemonnee altijd
![]()
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Heel leuk!quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:00 schreef MamaPurk het volgende:
Ik heb het jurkje voor Sarah voor de kerst!! Ben persoonlijk naar de dichtsbijzijnde H&M gecrosst vanmiddag voor ik ging werken en daar hing er nog eentje in haar maat!! Ik ben weer blij!! (Als het pakketje eindelijk komt gaat die dus linea recta retour)
Dat maakt juist heel veel uit, het hoofdje is gevoellig na een bevalling en een kleine baby is er niet blij mee als je geregeld iets over zijn/haar hoofd heen trekt. Ik had voor de eerste week zeker alleen maar omslag rompers en kleertjes en nauwelijks iets wat over het hoofd moest.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:28 schreef klumsy het volgende:
Ik heb dit pakje net besteld
[ afbeelding ]
Leek me wel fijn om een pakje te hebben dat niet gelijk over d'r hoofdje heen moet, of zal dat niet zoveel uitmaken?
Woeiii !!! Super bedankt ! Alle 2 gelukt. Scheelt enorm.quote:
Graag gedaan!quote:Op zondag 23 december 2012 13:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Woeiii !!! Super bedankt ! Alle 2 gelukt. Scheelt enorm.
Het verbaasde mij juist altijd dat ze alles best vonden/vinden terwijl ik ontzettend onhandig was (en nog steeds ben) in het over de hoofd trekken van kleding.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:54 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat maakt juist heel veel uit, het hoofdje is gevoellig na een bevalling en een kleine baby is er niet blij mee als je geregeld iets over zijn/haar hoofd heen trekt. Ik had voor de eerste week zeker alleen maar omslag rompers en kleertjes en nauwelijks iets wat over het hoofd moest.
Wij hebben deze voor onze dochter maar dan in het zwart/grijs. goede kwaliteit en ze loopt er goed op! een aanrader!quote:Op zondag 9 december 2012 12:11 schreef Sandous het volgende:
zijn deze voor maisjes?
en heeft iemand ze toevallig (hoe zijn ze)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:28 schreef klumsy het volgende:
Ik heb dit pakje net besteld
[ afbeelding ]
Leek me wel fijn om een pakje te hebben dat niet gelijk over d'r hoofdje heen moet, of zal dat niet zoveel uitmaken?
ALs Luuk een vieze romper heeft dan trek ik de romper uit zonder hem over zijn hoofd te trekken. Gewoon naar beneden. Ik moet bij overslagrompers altijd 3 keer nadenken waar welke drukker ook al weer dicht moet.quote:Op zondag 23 december 2012 22:16 schreef DJMomo het volgende:
Ik vond de overslagrompers voornamelijk prettig bij spuit luiers.....
Helemaal geen verzendkosten en ik zou die blauwe crawler overwegen maar nu is delen met twee het me nog niet waard als ik er rationeel over nadenk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:35 schreef Marrije het volgende:
Ook zonder verzendkosten dan denk ik?
Sttt ook daar probeer ik me in te houden namelijk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:42 schreef Marrije het volgende:
Ik zou in nl ook 3 of 5 e kwijt geweest zijn aan verzendkosten denk ik dan. Maar mijn kind heeft ook nog geen 4 crawlers, in die maat
Dat komt omdat ie bijna alles al heeft natuurlijkquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:44 schreef laziness het volgende:
[..]
Sttt ook daar probeer ik me in te houden namelijk.
Lukt best aardig.
En 3 in maat 92 en 1 in maat 98 dus ik overwoog nog een 98
Van lindex misschien wel jaquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat komt omdat ie bijna alles al heeft natuurlijk![]()
Ik kijk eigenlijk nooit meisjes bij lindex tenzij ik voor anderen bestel. Idem voor meisjes bij H&M etc.quote:Op woensdag 26 december 2012 08:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben en blijf H&M-fan.Maar het is wel zo dat ze voor meisjes leukere prints hebben dan voor jongens. (En stiekem vind ik die leuker dan bij Lindex.)
Dat zijn precies de basics die ze bij de H&M altijd meer dan genoeg hebben. En de Zara heeft weer fijne joggingbroeken.quote:Op woensdag 26 december 2012 09:22 schreef laziness het volgende:
http://www.lindex.com/eu/(...)-collection-3-for-2/
Deze 3=2 pagina van basic lindex spul vind ik ook erg fijn.
Het zit echt heerlijk om mee te spelen voor O. en het zijn lekkere basics die met alles combineren en de kwantumkorting is ook handig
Leuk, ga ik ff 'kijken'.quote:Op woensdag 26 december 2012 09:16 schreef laziness het volgende:
Limango heeft morgen weer moonkids trouwens.
Zulke truien koop ik ook niet meer inderdaad. Ondingen.quote:Op woensdag 26 december 2012 09:36 schreef laziness het volgende:
Ja maar als ik toch bij lindex bestel gaat het in 1x mee. Scheelt weer verzendkosten.
Die trui die je post is hier gegarandeerd een opkruiper en ik vind het een beetje een mart smeets truiHij zou niet misstaan hier boven op de berg waar ik zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |