Ja idd!quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:04 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik vind jumpsuits wel onhandig bij het verschonen in de nacht. Die knoopjes open en dicht. Zit natuurlijk altijd scheef. Dan vind ik een gewoon broekje nu wel handiger.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:27 schreef Kyara het volgende:
Ik vind dan die pyjama's zoals hierboven makkelijker dan jumpsuits met alleen knoopjes tussen de benen. Dit gaat bijna altijd goed.
hoewel het lang geleden is dat ik 's nachts luiers heb verschoond.....
Midas kan nog niet staan maar if so dan ga ik daar ook op oefenenquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:03 schreef bitterend het volgende:
Ik ga een luier prima staand dicht doen
Ik heb effe niet meegekregen of je ondertussen al in USA bent geweest voor je werk, wel toch?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:04 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik vind jumpsuits wel onhandig bij het verschonen in de nacht. Die knoopjes open en dicht. Zit natuurlijk altijd scheef. Dan vind ik een gewoon broekje nu wel handiger.
Osh kosh bgosh. (Mijn zoon past het alleen niet: te groot hoofd)quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:30 schreef oeke het volgende:
Oh Poppejans, ken je nog meer leuke Amerikaanse webshops die niet verzenden naar NL? Ik kom maar niet verder dan Gap en Carters en die laatste vind ik echt niks aan.
Maar wij zitten een beetje op dezelfde lijn, dus misschien kan je me nog tippen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |