Die pakjes van de Hema zijn superlief idd! Vraag me alleen af of ze niet een beetje warm gaan zijn voor mijn april-kindje..quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:43 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik heb gisteren zo'n soort pakje bij de Hema gekocht!
Echt te lief!
Denk ik wel. Maar je weet nooit welk weer het in april is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Die pakjes van de Hema zijn superlief idd! Vraag me alleen af of ze niet een beetje warm gaan zijn voor mijn april-kindje..
Ik denk dat dat wel meevalt eigenlijk. Als ze net geboren zijn is een lekker warm pakje wel zo fijn. De temperatuur kunnen ze ook niet altijd goed regelen meteen en dan is zo'n warm pakje alleen maar fijn. Mijn dochter is van 31 juli en zij had een jumpsuit aan met lange mouwen, een romper met korte mouwen, een vestje, een wikkeldeken en een losse deken aan en over zich heen toen we naar huis gingen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Die pakjes van de Hema zijn superlief idd! Vraag me alleen af of ze niet een beetje warm gaan zijn voor mijn april-kindje..
Het kan heel erg verschillen ja. Vorig jaar zaten we met de verjaardag van mn neefje buiten, was t echt heel heet.(25 april), het leek warmer dan 10 juliquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:40 schreef bellelena het volgende:
In April is het meestal nog wel koud in Nederland, vind ik dan, ik ben een koukleum
Ik heb tot nu toe best warme kleertjes voor het begin!
Echt?! Dat ben ik helemaal vergeten! Ik dacht dat dat in mei was! Laagjes dus, dat vind ik wel een goede tip. Ik heb al 2 vestjes!quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Het kan heel erg verschillen ja. Vorig jaar zaten we met de verjaardag van mn neefje buiten, was t echt heel heet.(25 april), het leek warmer dan 10 juli![]()
Dit jaar was t niks kwa weer...
Ligt ook wel aan het kind denk ik. Mijn kinderen zijn vrij warmbloedig. Ze hebben t gewoon niet snel koud.
Maar goed denk wel dat ik zo'n pakje zou kopen hoorzo ben ik dan ook wel weer
![]()
Alleen zou t hier waarschijnlijk een miskoop zijn
Ow superleuk! Ja, die site kent mijn portemonnee ook goedquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik wil dit pakje hebben voor mijn dameEven dubben in welke maat
Sowieso is die site slecht voor mn portemonnee altijd
![]()
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Heel leuk!quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |