quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:00 schreef MamaPurk het volgende:
Ik heb het jurkje voor Sarah voor de kerst!! Ben persoonlijk naar de dichtsbijzijnde H&M gecrosst vanmiddag voor ik ging werken en daar hing er nog eentje in haar maat!! Ik ben weer blij!! (Als het pakketje eindelijk komt gaat die dus linea recta retour)
Dat maakt juist heel veel uit, het hoofdje is gevoellig na een bevalling en een kleine baby is er niet blij mee als je geregeld iets over zijn/haar hoofd heen trekt. Ik had voor de eerste week zeker alleen maar omslag rompers en kleertjes en nauwelijks iets wat over het hoofd moest.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:28 schreef klumsy het volgende:
Ik heb dit pakje net besteld
[ afbeelding ]
Leek me wel fijn om een pakje te hebben dat niet gelijk over d'r hoofdje heen moet, of zal dat niet zoveel uitmaken?
Woeiii !!! Super bedankt ! Alle 2 gelukt. Scheelt enorm.quote:
Graag gedaan!quote:Op zondag 23 december 2012 13:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Woeiii !!! Super bedankt ! Alle 2 gelukt. Scheelt enorm.
Het verbaasde mij juist altijd dat ze alles best vonden/vinden terwijl ik ontzettend onhandig was (en nog steeds ben) in het over de hoofd trekken van kleding.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:54 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat maakt juist heel veel uit, het hoofdje is gevoellig na een bevalling en een kleine baby is er niet blij mee als je geregeld iets over zijn/haar hoofd heen trekt. Ik had voor de eerste week zeker alleen maar omslag rompers en kleertjes en nauwelijks iets wat over het hoofd moest.
Wij hebben deze voor onze dochter maar dan in het zwart/grijs. goede kwaliteit en ze loopt er goed op! een aanrader!quote:Op zondag 9 december 2012 12:11 schreef Sandous het volgende:
zijn deze voor maisjes?
en heeft iemand ze toevallig (hoe zijn ze)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:28 schreef klumsy het volgende:
Ik heb dit pakje net besteld
[ afbeelding ]
Leek me wel fijn om een pakje te hebben dat niet gelijk over d'r hoofdje heen moet, of zal dat niet zoveel uitmaken?
ALs Luuk een vieze romper heeft dan trek ik de romper uit zonder hem over zijn hoofd te trekken. Gewoon naar beneden. Ik moet bij overslagrompers altijd 3 keer nadenken waar welke drukker ook al weer dicht moet.quote:Op zondag 23 december 2012 22:16 schreef DJMomo het volgende:
Ik vond de overslagrompers voornamelijk prettig bij spuit luiers.....
Helemaal geen verzendkosten en ik zou die blauwe crawler overwegen maar nu is delen met twee het me nog niet waard als ik er rationeel over nadenk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:35 schreef Marrije het volgende:
Ook zonder verzendkosten dan denk ik?
Sttt ook daar probeer ik me in te houden namelijk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:42 schreef Marrije het volgende:
Ik zou in nl ook 3 of 5 e kwijt geweest zijn aan verzendkosten denk ik dan. Maar mijn kind heeft ook nog geen 4 crawlers, in die maat
Dat komt omdat ie bijna alles al heeft natuurlijkquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:44 schreef laziness het volgende:
[..]
Sttt ook daar probeer ik me in te houden namelijk.
Lukt best aardig.
En 3 in maat 92 en 1 in maat 98 dus ik overwoog nog een 98
Van lindex misschien wel jaquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat komt omdat ie bijna alles al heeft natuurlijk![]()
Ik kijk eigenlijk nooit meisjes bij lindex tenzij ik voor anderen bestel. Idem voor meisjes bij H&M etc.quote:Op woensdag 26 december 2012 08:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben en blijf H&M-fan.Maar het is wel zo dat ze voor meisjes leukere prints hebben dan voor jongens. (En stiekem vind ik die leuker dan bij Lindex.)
Dat zijn precies de basics die ze bij de H&M altijd meer dan genoeg hebben. En de Zara heeft weer fijne joggingbroeken.quote:Op woensdag 26 december 2012 09:22 schreef laziness het volgende:
http://www.lindex.com/eu/(...)-collection-3-for-2/
Deze 3=2 pagina van basic lindex spul vind ik ook erg fijn.
Het zit echt heerlijk om mee te spelen voor O. en het zijn lekkere basics die met alles combineren en de kwantumkorting is ook handig
Leuk, ga ik ff 'kijken'.quote:Op woensdag 26 december 2012 09:16 schreef laziness het volgende:
Limango heeft morgen weer moonkids trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |