Mooiquote:Op woensdag 19 december 2012 11:58 schreef Suikertante het volgende:
Ik ontdek net Froy en Dind![]()
Snap niet echt hoe ik het tot nu toe heb kunnen missen..
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Echt een super leuk truitjequote:Op woensdag 19 december 2012 13:02 schreef laziness het volgende:
KD ik ben blij dat ik jou nog advies heb gevraagd over de maatvoering van Ej Sikke Lej. Dit is maat 104![]()
[ afbeelding ]
Nee vind ik niet raar eigenlijk. Niet alles staat elk kind.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:43 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind veel van molo prachtig. Maar het valt zo tegen hier als de kleine het aan heeft. Raar he ?
Dat is zo !quote:Op donderdag 20 december 2012 11:51 schreef laziness het volgende:
[..]
Nee vind ik niet raar eigenlijk. Niet alles staat elk kind.
Thx !quote:Op donderdag 20 december 2012 18:55 schreef Suikertante het volgende:
Heel leuk miss_sly!
En kleinzusje, wat een leuk merk!Kende ik ook nog niet..
Thnx voor je reactie! Heb een shirt en een maillot besteld, samen met de overgooier een mooi kerstcadeau voor m'n nichtje!quote:Op woensdag 12 december 2012 13:12 schreef twentemeisje het volgende:
Zouden die lunchblikjes op den duur niet gaan roesten KD? Ik vind ze ubercute! Ik kan morgen ook wel ff voor je kijken in Duitsland, ga naar de kerstmarkt in Munster en daar hebben ze ook van die hele leuke hebbendingenwinkeltjes.
Mooie buit Bellelena!
[..]
Dit zijn mooie shirts, ze blijven ook mooi na tig x wassen!
[ link | afbeelding ]
Je moet 'm wel een maatje groter bestellen (in jouw geval 98-104) want ze vallen vrij klein. Mijn 74/80-kaboutertje draagt 86/92.
Ohhhquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:14 schreef Logician het volgende:
Speciaal voor Belle
Gisteren een ware shopping spree gehouden in de prenatal
We hebben de twee "eerste pakjes" gekocht voor onze mini, dit is er één van
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit skipakje mt 56 kon ik echt niet laten liggen.
[ afbeelding ]
Die pakjes van de Hema zijn superlief idd! Vraag me alleen af of ze niet een beetje warm gaan zijn voor mijn april-kindje..quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:43 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik heb gisteren zo'n soort pakje bij de Hema gekocht!
Echt te lief!
Denk ik wel. Maar je weet nooit welk weer het in april is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Die pakjes van de Hema zijn superlief idd! Vraag me alleen af of ze niet een beetje warm gaan zijn voor mijn april-kindje..
Ik denk dat dat wel meevalt eigenlijk. Als ze net geboren zijn is een lekker warm pakje wel zo fijn. De temperatuur kunnen ze ook niet altijd goed regelen meteen en dan is zo'n warm pakje alleen maar fijn. Mijn dochter is van 31 juli en zij had een jumpsuit aan met lange mouwen, een romper met korte mouwen, een vestje, een wikkeldeken en een losse deken aan en over zich heen toen we naar huis gingen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Die pakjes van de Hema zijn superlief idd! Vraag me alleen af of ze niet een beetje warm gaan zijn voor mijn april-kindje..
Het kan heel erg verschillen ja. Vorig jaar zaten we met de verjaardag van mn neefje buiten, was t echt heel heet.(25 april), het leek warmer dan 10 juliquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:40 schreef bellelena het volgende:
In April is het meestal nog wel koud in Nederland, vind ik dan, ik ben een koukleum
Ik heb tot nu toe best warme kleertjes voor het begin!
Echt?! Dat ben ik helemaal vergeten! Ik dacht dat dat in mei was! Laagjes dus, dat vind ik wel een goede tip. Ik heb al 2 vestjes!quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Het kan heel erg verschillen ja. Vorig jaar zaten we met de verjaardag van mn neefje buiten, was t echt heel heet.(25 april), het leek warmer dan 10 juli![]()
Dit jaar was t niks kwa weer...
Ligt ook wel aan het kind denk ik. Mijn kinderen zijn vrij warmbloedig. Ze hebben t gewoon niet snel koud.
Maar goed denk wel dat ik zo'n pakje zou kopen hoorzo ben ik dan ook wel weer
![]()
Alleen zou t hier waarschijnlijk een miskoop zijn
Ow superleuk! Ja, die site kent mijn portemonnee ook goedquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik wil dit pakje hebben voor mijn dameEven dubben in welke maat
Sowieso is die site slecht voor mn portemonnee altijd
![]()
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Heel leuk!quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:00 schreef MamaPurk het volgende:
Ik heb het jurkje voor Sarah voor de kerst!! Ben persoonlijk naar de dichtsbijzijnde H&M gecrosst vanmiddag voor ik ging werken en daar hing er nog eentje in haar maat!! Ik ben weer blij!! (Als het pakketje eindelijk komt gaat die dus linea recta retour)
Dat maakt juist heel veel uit, het hoofdje is gevoellig na een bevalling en een kleine baby is er niet blij mee als je geregeld iets over zijn/haar hoofd heen trekt. Ik had voor de eerste week zeker alleen maar omslag rompers en kleertjes en nauwelijks iets wat over het hoofd moest.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:28 schreef klumsy het volgende:
Ik heb dit pakje net besteld
[ afbeelding ]
Leek me wel fijn om een pakje te hebben dat niet gelijk over d'r hoofdje heen moet, of zal dat niet zoveel uitmaken?
Woeiii !!! Super bedankt ! Alle 2 gelukt. Scheelt enorm.quote:
Graag gedaan!quote:Op zondag 23 december 2012 13:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Woeiii !!! Super bedankt ! Alle 2 gelukt. Scheelt enorm.
Het verbaasde mij juist altijd dat ze alles best vonden/vinden terwijl ik ontzettend onhandig was (en nog steeds ben) in het over de hoofd trekken van kleding.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:54 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat maakt juist heel veel uit, het hoofdje is gevoellig na een bevalling en een kleine baby is er niet blij mee als je geregeld iets over zijn/haar hoofd heen trekt. Ik had voor de eerste week zeker alleen maar omslag rompers en kleertjes en nauwelijks iets wat over het hoofd moest.
Wij hebben deze voor onze dochter maar dan in het zwart/grijs. goede kwaliteit en ze loopt er goed op! een aanrader!quote:Op zondag 9 december 2012 12:11 schreef Sandous het volgende:
zijn deze voor maisjes?
en heeft iemand ze toevallig (hoe zijn ze)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:28 schreef klumsy het volgende:
Ik heb dit pakje net besteld
[ afbeelding ]
Leek me wel fijn om een pakje te hebben dat niet gelijk over d'r hoofdje heen moet, of zal dat niet zoveel uitmaken?
ALs Luuk een vieze romper heeft dan trek ik de romper uit zonder hem over zijn hoofd te trekken. Gewoon naar beneden. Ik moet bij overslagrompers altijd 3 keer nadenken waar welke drukker ook al weer dicht moet.quote:Op zondag 23 december 2012 22:16 schreef DJMomo het volgende:
Ik vond de overslagrompers voornamelijk prettig bij spuit luiers.....
Helemaal geen verzendkosten en ik zou die blauwe crawler overwegen maar nu is delen met twee het me nog niet waard als ik er rationeel over nadenk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:35 schreef Marrije het volgende:
Ook zonder verzendkosten dan denk ik?
Sttt ook daar probeer ik me in te houden namelijk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:42 schreef Marrije het volgende:
Ik zou in nl ook 3 of 5 e kwijt geweest zijn aan verzendkosten denk ik dan. Maar mijn kind heeft ook nog geen 4 crawlers, in die maat
Dat komt omdat ie bijna alles al heeft natuurlijkquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:44 schreef laziness het volgende:
[..]
Sttt ook daar probeer ik me in te houden namelijk.
Lukt best aardig.
En 3 in maat 92 en 1 in maat 98 dus ik overwoog nog een 98
Van lindex misschien wel jaquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat komt omdat ie bijna alles al heeft natuurlijk![]()
Ik kijk eigenlijk nooit meisjes bij lindex tenzij ik voor anderen bestel. Idem voor meisjes bij H&M etc.quote:Op woensdag 26 december 2012 08:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben en blijf H&M-fan.Maar het is wel zo dat ze voor meisjes leukere prints hebben dan voor jongens. (En stiekem vind ik die leuker dan bij Lindex.)
Dat zijn precies de basics die ze bij de H&M altijd meer dan genoeg hebben. En de Zara heeft weer fijne joggingbroeken.quote:Op woensdag 26 december 2012 09:22 schreef laziness het volgende:
http://www.lindex.com/eu/(...)-collection-3-for-2/
Deze 3=2 pagina van basic lindex spul vind ik ook erg fijn.
Het zit echt heerlijk om mee te spelen voor O. en het zijn lekkere basics die met alles combineren en de kwantumkorting is ook handig
Leuk, ga ik ff 'kijken'.quote:Op woensdag 26 december 2012 09:16 schreef laziness het volgende:
Limango heeft morgen weer moonkids trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |