dat is echt flink balen idd.... ik heb 104 voor Evie besteld... dus hoop wel dat die langer zijn dan haar 98 broeken... (en anders stuur ik ze terug, want in deze maat heeft ze ook genoeg...)quote:Op zondag 16 december 2012 20:59 schreef laziness het volgende:
Ik baalde laatst. Ik had in de aanbieding twee name it broekjes maat 98 gekocht want in 92 heb ik al genoeg broeken liggen voor hem. Zijn ze gewoon even lang als alle maat 92 broeken die ik heb
Nee het is Ej Sikke Lejquote:Op zondag 16 december 2012 21:00 schreef Meimeltje het volgende:
Laziness, is die van Boden? Die is leuk!!
Die twee 92's die ik van jou had van name it zijn net zo lang als zijn 86's ongeveer dus hij draagt ze nuquote:Op zondag 16 december 2012 21:01 schreef Meimeltje het volgende:
Ja Name it broeken vallen soms ineens korter.. Ik heb er ook 1 in maat 98 die al te kort was, terwijl andere broeken in 98 nog aan de lange kant zijn.
Ik weet niet meer welke dat waren, maar dat ik ze aan jou heb gegeven zegt al genoeg want dan waren ze hier ws al wat eerder te kortquote:Op zondag 16 december 2012 21:02 schreef laziness het volgende:
[..]
Die twee 92's die ik van jou had van name it zijn net zo lang als zijn 86's ongeveer dus hij draagt ze nu
Ik dacht inderdaad dat jij heel erg van de blousjes wasquote:Op zondag 16 december 2012 22:48 schreef Meimeltje het volgende:
De eerste!!
Ze zien er niet altijd zo 'sjiek' uit hoor, ben juist niet meer zo van de blousjes...maaruh verjaardags en kerstoutfit he
Al een tijd eigenlijk niet meer. Kyllian is zelf een 'vestjes fan', die heeft amper blousjes in zijn kast hangen. Bij Dyon vind ik blousjes vaak te stijf staan, alhoewel die er wel veel heeft van Kyllian.quote:Op zondag 16 december 2012 22:50 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad dat jij heel erg van de blousjes was
Dank je! Ik heb er erg over nagedacht of het niet te kinderachtig is.. kinderachtig, het kind is 3quote:
Heb ik ook wel bij mijn zoon van 2,5. Ik denk dat je te babyachtig bedoelt?quote:Op maandag 17 december 2012 10:58 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dank je! Ik heb er erg over nagedacht of het niet te kinderachtig is.. kinderachtig, het kind is 3![]()
Hij vindt dingen met herkenbare prints geweldig en ikzelf ook(voor hem dan he), dus ik doe 't gewoon
Wat meer basic dingen kan altijd nog als hij ouder is
Dank. Toch weer goed verdiend want anders had ik van die 76 euro er meer dan 80 moeten maken om de verzendkosten te ontwijken.quote:
Dunno.. It wasn't mequote:Op maandag 17 december 2012 21:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dank. Toch weer goed verdiend want anders had ik van die 76 euro er meer dan 80 moeten maken om de verzendkosten te ontwijken.
?? Kan me toch niet herinneren dat ik de code uit je bericht geknipt heb. Automatische selectieve quote?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |