Ohh wat leuk! Niet iets wat ik zelf snel zou kopen denk ik, maar zo ziet het er toch wel heel tof uit!quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
Kijk Liene showt ook een nieuw Lindexje(92)
[ afbeelding ]
Ik heb geld gedoneerd in de crowdfund fase. Goed initiatief. En sinds woensdag dus online voor ruilen. Staat ook een pakket van mij online, maar nog niets zelf besteld (nog niets nodig).quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:50 schreef Gijsch het volgende:
[..]
Het duurzame idee staat me ook aan. Plus dat je meestal wel iets vindt dat van je gading is omdat er gewoon een best grote keus is.
Ohhh wat schattig <3quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
Kijk Liene showt ook een nieuw Lindexje(92)
[ afbeelding ]
Die tas!! Het is dat ik deze teveel voor meisjes vind, anders had ik hm direct besteld!quote:Op woensdag 12 december 2012 23:03 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben eruit!
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
de rugtas hebben we al..
Oh, ik heb hem meteen naar mijn schoonzusje doorgemaild voor mijn neefje!quote:Op zondag 16 december 2012 00:55 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Die tas!! Het is dat ik deze teveel voor meisjes vind, anders had ik hm direct besteld!
>Grappig dat was ook wat ik dacht, maar ik zat zonet even te kijken op dfe site en dat jurkje is megahard gegaan. En die met konijntjes ook.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh wat leuk! Niet iets wat ik zelf snel zou kopen denk ik, maar zo ziet het er toch wel heel tof uit!
Hij zou hier pas echt nodig zijn als hij naar school gaat en kleuters kunnen vrij hard zijnquote:Op zondag 16 december 2012 08:41 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Oh, ik heb hem meteen naar mijn schoonzusje doorgemaild voor mijn neefje!
Qua kleuren niet, het is meer het sierlijke (ogen, stippen) denk ik dat ik het meer voor meisjes vind.quote:Op zondag 16 december 2012 10:24 schreef Suikertante het volgende:
Ik vind er niks meisjesachtigs aan eigenlijk! Hij is rood wit blauw.. Maar misschien vindt mijn schoonzus het ook niks hoor, kan prima. Hij heeft nu een raket-rugzak.
+ 1quote:
en ga je bestellen?quote:
Niet voor O, zie niks leuks. Als ik iets voor je moet bestellen weet je mijn inbox te vinden.quote:
thanx, heel lief, maar eigenlijk geloof ik dat ik eerst niets nodig heb...quote:Op zondag 16 december 2012 20:50 schreef laziness het volgende:
[..]
Niet voor O, zie niks leuks. Als ik iets voor je moet bestellen weet je mijn inbox te vinden.
oooo die is tof!quote:Op zondag 16 december 2012 20:54 schreef laziness het volgende:
Ja O. heeft ook gewoon echt niets nodig
Bovendien is deze nog onderweg voor hem.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |