Oh, goeie!quote:Op woensdag 12 december 2012 19:31 schreef laziness het volgende:
[..]
Deze heeft musjes ook en er is een kortingscode in omloop
Ik had al gezegd dat wij em bij Wooden Buttons vandaan hadden toch? Even mailen, dan kunnen ze de suitjes ook bedrukken.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:19 schreef Kyara het volgende:
Mijn lindex bestelling is binnen. Wat eenkleertjes.
Mag nu echt niks meer kopen tot ik overzicht heb.
Maar, wel op zoek naar 1e pakjes (jumpsuit met naam waarschijnlijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:39 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Ik had al gezegd dat wij em bij Wooden Buttons vandaan hadden toch? Even mailen, dan kunnen ze de suitjes ook bedrukken.
Dit was Faye haar pakje:ohhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., hier ga ik dus echt heel erg van rammelen
![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:39 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Ik had al gezegd dat wij em bij Wooden Buttons vandaan hadden toch? Even mailen, dan kunnen ze de suitjes ook bedrukken.
Dit was Faye haar pakje:Wat een schatje is het toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, je had het wel gezegd inderdaad. Maar ik was het alweer vergeten welke site dat wasThanx!
![]()
Ben vandaag na werk even naar binnen gelopen. Er hangt veel basic spul wat er prima uitziet (broekjes en truitjes enzo) en voor de kleintjes echt knuffelzachte pakjesquote:Op donderdag 13 december 2012 19:24 schreef Gerberaatje het volgende:
Hier is de Primark gisteren geopend!!
Binnenkort maar eens even neuzenben heel erg benieuwd!
ja idd! me 2!quote:Op donderdag 13 december 2012 19:24 schreef Gerberaatje het volgende:
Hier is de Primark gisteren geopend!!
Binnenkort maar eens even neuzenben heel erg benieuwd!
Het duurzame idee staat me ook aan. Plus dat je meestal wel iets vindt dat van je gading is omdat er gewoon een best grote keus is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |