abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 7 december 2012 @ 16:02:07 #251
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_120041530
*gaat iets mis*
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_120041540
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:00 schreef Jian het volgende:

[..]

Mannnn, doe toch geen moeite; Als het loopt als een hond, blaft als een hond, met de staart kwispelt als een hond en ruikt als een hond, .. dan is het hond. Vervang hond door troll extreme naïveling ;)
Zo klopt het. Een troll weet prima waar hij mij bezig is.
  Moderator vrijdag 7 december 2012 @ 16:03:16 #253
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_120041574
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Eens. Hier moet gewoon mee begonnen worden + alles verhalen op de ouders, desnoods dmv inhouden uitkeringen ed.
het verplaatsen van probleemgezinnen vind ik ook mooi, niet naar een villawijk maar naar een probleemwijk aan de andere kant van het land ... liefst 1 die nog verpauperder is

desnoods laat je de politie wat stront tegen het plafond smijten ofzo

doe dit 2 of 3 keer en de jongetjes moeten ook gewoon voor het donker binnen zijn van papa
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_120041575
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:02 schreef Ziba het volgende:

[..]

Neuh, ik ben serieus. Dat is vaker zo op fok als een mening niet aanstaat of omdat het in jouw beleving niet kan.
Zeg, krijgen we nog een onderbouwing voor je uitspraak dat autochtonen veel ernstigere misdrijven plegen dan allochtonen. Asjeblieft?
pi_120041576
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:59 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Geef eens een link naar die site want ik kan hem niet vinden.
Beloofd. Zodra ik op een pc zit. Dus over een uur post ik hetz
  † In Memoriam † vrijdag 7 december 2012 @ 16:03:59 #256
341203 3-voud
pi_120041608
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:03 schreef Ziba het volgende:

[..]

Beloofd. Zodra ik op een pc zit. Dus over een uur post ik hetz
Oke. We stoppen voorlopig allemaal met posten. We wachten...

:)
pi_120041612
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:59 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat zou je zeggen. Helaas voert de EU een pro-actief beleid om de multiculturaliteit in de lidstaten te vergroten.
Klopt, ze willen ons allemaal harder en langer laten werken voor minder geld. Dat werkt niet als werknemers de werkgevers voor het kiezen hebben. Dat is ook waarom de VVD in het verleden zo graag de grenzen open gooide voor Marokkanen en Turken. De problemen komen toch terecht in de wijken waar de mensen wonen die het effect van het aanbod aan goedkope arbeidskrachten op hun loonstrookje zien.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_120041638
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:44 schreef gnaeus het volgende:

Maar dan nog zal je altijd deze problemen houden. We moeten dan ook niet doen alsof Nederland een enorm vreselijk land is met een gigantisch criminaliteitsprobleem. Want dat is simpelweg niet waar.
Nederland is 1 vd meest criminele landen van Europa, zeker op het gebied van geweldsdelicten: http://www.elsevier.nl/we(...)iminele-EUlanden.htm

quote:
Nederland is een zeer crimineel land, vergeleken met de andere lidstaten van de Europese Unie (EU). Als het gaat om geweldpleging, ligt het cijfer zelfs 50 procent hoger dan het EU-gemiddelde.

Geweldpleging is toegenomen in Nederland Geweldpleging is toegenomen in Nederland

Dat blijkt uit het onderzoek 'The burden of crime in the EU', dat is uitgevoerd in opdracht van de Europese Commissie, aan de hand van enquetes onder de bevolking van de vijftien oude EU-lidstaten en de nieuwe lidstaten Polen, Hongarije en Estland.

Alleen Ierland, Groot-Brittannië en Estland blijken crimineler dan Nederland.

Allochtonen
In de hele EU loopt criminaliteit de laatste tien jaar over het algemeen terug; België is hierop de enige uitzondering. Bij onze zuiderburen zijn alle vormen van criminaliteit toegenomen en de Belgen gaan aan kop als het gaat om geweld tegen allochtonen. In het totale lijstje staan ze op de zesde plaats.

Ook in Nederland ligt het aantal racistische incidenten hoger dan het EU-gemiddelde.

Griekenland is het meest corrupte land van de EU. De veiligste landen wat betreft criminaliteit zijn Spanje, Hongarije, Portugal en Frankrijk.
Verbaast me ook niets, de algehele sfeer in de steden hier is gewoon agressief en vervelend.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_120041644
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:03 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Oke. We stoppen voorlopig allemaal met posten. We wachten...

:)
Ik moet zoeken in vorige topics, via mobiel is dat irritant.
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:04:59 #260
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_120041647
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:01 schreef sp3c het volgende:

[..]

hoe wil jij het oplossen?
Oplossen gaat niet lukken, verbeteren wel. En dat ken enkel door maatregelen die tegenwoordig niet echt populair meer zijn. Investeren in scholing, wijkverenigingen, buurtagenten etc. Investeren in buurten, bij nieuwnbouw rekening houden met een goede mix aan achtergronden. Dat soort zaken.
pi_120041649
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:31 schreef Jian het volgende:

[..]

Wie zegt waar dat ik problemen bij de verkeerde partijen wil zoeken en mensen wil aanspreken die "er geen reet" mee te maken hebben?
Ik. Je spreekt immers Marokkanen aan, ook mensen die er niets mee te maken hebben betrek je in dit probleem.

quote:
En als ik al oplossingen had voor dit probleem zou ik ze niet bij jou aandragen, ik heb er geen vertrouwen in dat je in staat bent er iets (goeds) mee te doen :*
Ik heb geen oplossing en ben ook niet van mening dat het 'benoemen' bijdraagt aan een oplossing, jij kennelijk wel. Dus ik ben erg benieuwd naar je concrete ideeën hierover.
  Moderator vrijdag 7 december 2012 @ 16:06:39 #262
249559 crew  Lavenderr
pi_120041728
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:04 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Oplossen gaat niet lukken, verbeteren wel. En dat ken enkel door maatregelen die tegenwoordig niet echt populair meer zijn. Investeren in scholing, wijkverenigingen, buurtagenten etc. Investeren in buurten, bij nieuwnbouw rekening houden met een goede mix aan achtergronden. Dat soort zaken.
Goh wat een goed idee! Dat dat niet eerder geprobeerd is :')
  Moderator vrijdag 7 december 2012 @ 16:06:40 #263
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_120041729
quote:

[..]

maar dit hebben we toch al tot in den treure geprobeert?

onze wijkagent mochten de jongetjes met Pietje aanspreken tot ze hem Mietje begonnen te noemen ... daarna werd de agent overgeplaatst!
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:06:41 #264
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_120041731
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:37 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

[knip]
Uit persoonlijke ervaring kan ik vertellen dat dit soort problemen er in de jaren 90 ook waren, alleen waren er toen nog niet veel Marokkanen van deze generatie en waren het dus vaak anderen. Amateurvoetbal is wat dat betreft gewoon een redelijke afspiegeling van de onderklasse van onze samenleving en gaat bovendien gepaard met rivaliteit en competitie.

Heb je ooit een seniorenwedstrijd gezien? Er wordt gescheld en getierd alsof er geen morgen is, over het algemeen op de scheidsrechter. Het publiek doet vaak gezellig mee. Ergens hoort het er ook wel bij (ik snap nooit dat mensen scheids worden).
Zulk geweld komt dan ook niet uit de lucht vallen. Het komt van mensen met weinig rem en weinig tegenstand van anderen. Bovendien een overvloed aan hormonen, onzekerheid en de bijpassende stoerdoenerij. Doe er een flinke dosis ingehouden woede bij en een algeheel minderwaardigheidsgevoel. Dat dat een recept is voor problemen is nou niet bepaald een moderne ontdekking.

Dit probleem 'Marokkaans' noemen is in feite een ontkenning van het werkelijke probleem wmb. Dit los je op door die onderliggende oorzaken aan te pakken. 1 onderdeel daarvan is om dergelijke jongens juist in de samenleving te betrekken (naast directere zaken als het streng aanpakken van kleinere criminaliteit e.d.) en er voor te zorgen dat ze niet zo makkelijk in de onderlaag belanden. Veel succes als het steeds moet worden 'benoemd'.

Ik weet niet of men hier wel eens in een random vechtpartij is beland? Ik helaas regelmatig. Er is altijd 1 zekerheid, degene die begint voelt zich daarin gerechtvaardigd. Toen ik door Marokkanen in elkaar werd getrimd was ik een vieze kaaskop die ze heel de dag schijnbaar discrimineerde (zulke debielen zijn echt niet in staat dergelijke ironie in te zien), maar net zo goed ben ik door een stel vlaams blokkers een keer toegetakeld als kuthollander die de meisjes afpakte. 'wat kijk je' is niet voor niks een beroemde zin. net zoals 'hij keek me vies aan' oid als verklaring bij de politie achteraf. Ze hebben een excuus nodig, omdat ze al die agressie moeten uiten. Het punt is dat al die situaties eigenlijk identiek zijn, onafhankelijk van wie het deed. Denken dat afkomst van enig belang is is wmb naïef op z'n best en rassenleer op z'n slechtst.

tl;dr. Kort gezegd zeg ik, als je niet wil investeren in kansarmen krijg je je kutmarokkanen er gratis bij.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:07:57 #265
241662 Jian
Well, well, well
pi_120041795
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:02 schreef Ziba het volgende:

[..]

Neuh, ik ben serieus. Dat is vaker zo op fok als een mening niet aanstaat of omdat het in jouw beleving niet kan.
Normaliter zou ik zeggen; ieders oprechte mening staat mij aan, ik mag daar mijn eventueel afwijkende mening tegenover zetten en wellicht verschaffen onze gezamenlijke verschillende meningen een meer helder inzicht op bepaalde zaken en zo niet, dan is het ook goed.

[ Bericht 5% gewijzigd door sp3c op 07-12-2012 16:20:04 ]
pi_120041824
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:06 schreef sp3c het volgende:

[..]

onze wijkagent mochten de jongetjes met Pietje aanspreken tot ze hem Mietje begonnen te noemen ... daarna werd de agent overgeplaatst!
Heb jij een idee?
  † In Memoriam † vrijdag 7 december 2012 @ 16:08:34 #267
341203 3-voud
pi_120041826
quote:

[..]

Je moet ze bij elkaar knuppelen en hun bed invegen, of overdag naar de sociale werkplaats.
Dat softe gedoe schieten we geen ruk mee op.
pi_120041852
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:32 schreef macca728 het volgende:

[..]

Het probleem moet je eerst benoemen alvorens je het kan oplossen.
Waarom is afkomst daarbij zo belangrijk?
pi_120041860
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:08 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je moet ze bij elkaar knuppelen en hun bed invegen, of overdag naar de sociale werkplaats.
Dat softe gedoe schieten we geen ruk mee op.
:') _O-
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:09:17 #270
241662 Jian
Well, well, well
pi_120041862
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:02 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Zo klopt het. Een troll weet prima waar hij mij bezig is.
Ja, ik heb ook getwijfeld, vandaar ook mijn opmerking "slechte troll" , ik houd het daar toch even op ;)
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:09:43 #271
382130 gnaeus
pi_120041875
quote:

[..]

Je bent dan ook nooit klaar. Ik wil niet weten hoe dergelijke buurten eruit hadden gezien als er helemaal *niets* was gedaan.

Daarom zeg ik ook, sommige mensen zijn nooit teverden en staan buiten de realiteit. Er zullen altijd misdrijven plaatsvinden die de Telegraaf halen en waar mensen verontwaardigd op reageren.
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:09:50 #272
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_120041879
Als iedereen in dit topic een euro stort, dan helpen jullie dat gezin al. Helemaal met de uitvaartkosten en alles in het verschiet. Ik zeg doen als je het kan missen. Binnenkort dat benefietwedstrijd, dus dan zullen ze ook wel een rekening openen.
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:10:04 #273
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_120041890
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:54 schreef Ziba het volgende:

[..]

Huh? Het is toch nooit 'hun' wijk. 'Marokkanen' voelen zich (en zijn) geen Nederlanders. Zegt nota bene iedereen hier.
Iedereen??
Waarom discrimineer je iedereen... hou je aan de feiten....
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:10:05 #274
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_120041891
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:44 schreef Jian het volgende:

[..]

Als ik niet vaststel dat er een specifiek probleem speelt bij stacaravanbewoners omdat ik daar doodeenvoudig niet over praat, dan kan ik toch ook niet vaststellen waarom juist die stacarvanbewoners in hoge mate een bepaald gedrag vertonen, dan kan ik daar dus ook geen specifieke adequate maatregelen op los laten, sterker nog ik kan die mensen zelf niet eens wijzen op de specifieke omstandigheden die hun probleem veroorzaken. En ja als ik dat specifieke probleem bij die stacaravanbewoners benoem dan loop ik het risico dat bepaalde personen daarmee aan de haal gaan. Maar dat vind ik dan weer minder erg dan alles onder het karpet vegen uit angst daarvoor, dat is namelijk wat we jaren en jaren gedaan hebben en de resultaten daarvan zijn maar al te zichtbaar.
En dit is dus weer die overdrijving. het feit is dat er genoeg over gepraat wordt. De discussie is dat men zich hier tekort gedaan voelt omdat de mods streng waren. Diverse topics laten echter het gelijk van de mods zien en bovendien komt het overal ter sprake.
Er wordt net gedaan alsof dit van enorm ideologisch belang is, terwijl het gewoon verschuilen is. Men wil graag kankeren.
  † In Memoriam † vrijdag 7 december 2012 @ 16:10:32 #275
341203 3-voud
pi_120041907
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:09 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Je bent dan ook nooit klaar.
Klopt. Het werd 200% erger.
Zie reportage 1vandaag.

... en nu die kop uit het zand.
  Moderator vrijdag 7 december 2012 @ 16:10:40 #276
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_120041915
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:08 schreef Ziba het volgende:

[..]

Heb jij een idee?
de carrot & stick methode :D

als je wat leuks wilt doen krijg je een wortel en anders slaan we je met een knuppel

al die wijkprojecten, buurtclubjes en weet ik veel zijn allemaal leuk en aardig maar als je het niet verdiende dan zou je het niet moeten krijgen
pi_120041925
quote:

[..]

bij nieuwnbouw rekening houden met een goede mix aan achtergronden.
Hoe wil je dat doen als 50+% van de stad al allochtoon is en dat percentage snel stijgt?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_120041955
quote:

[..]

pi_120041959
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:27 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Lees dit artikel eens. Zo gek nog niet.
http://www.volkskrant.nl/(...)t-van-vreemden.dhtml
Dat heb ik gelezen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:42 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

Je verwoordt het, als altijd, prachtig en doodhelder. Het ging er mij ook maar om dat alleen maar roepen dat het een Marokkanenprobleem is, niets zal oplossen, en dat ze daar dus gelijk in heeft. Het gaat niet goed, dat klopt, al lange tijd niet en het lijkt steeds erger te worden, het wordt tijd voor oplossingen.
Mee eens. Ik heb dan ook niet zoveel met die one-liners van Wilders, maar ik vind Twitter ook een gevaarlijk medium in deze context. De opmerking van Halsema, verpakt in hooguit 140 tekens, voegt bar weinig toe.

En Peter R. de Vries deed deze week een duit in het zakje door de partijdigheid van grensrechters aan de kaak te stellen. Ook in een paar Twitter-berichten, waardoor er ook geen ruimte is voor een toelichting.
  Moderator vrijdag 7 december 2012 @ 16:12:07 #280
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_120041966
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:09 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Je bent dan ook nooit klaar. Ik wil niet weten hoe dergelijke buurten eruit hadden gezien als er helemaal *niets* was gedaan.

Daarom zeg ik ook, sommige mensen zijn nooit teverden en staan buiten de realiteit. Er zullen altijd misdrijven plaatsvinden die de Telegraaf halen en waar mensen verontwaardigd op reageren.
ze zien er zo uit omdat die mensen zelf niets doen!

vind het best om ze te belonen voor het opknappen van die wijk, zelfs bovenop een uitkering maar Sinterklaas is maar 1 keer per jaar en hij is nu echt wel weg inmiddels
pi_120041968
Waar kan ik die poster downloaden?

In het AD zat ie niet.
pi_120041969
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:10 schreef sp3c het volgende:

[..]

de carrot & stick methode :D

als je wat leuks wilt doen krijg je een wortel en anders slaan we je met een knuppel

al die wijkprojecten, buurtclubjes en weet ik veel zijn allemaal leuk en aardig maar als je het niet verdiende dan zou je het niet moeten krijgen
Hard aanpakken. Geen isee of dat wel echt gaat werken. :P
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:12:26 #283
382130 gnaeus
pi_120041979
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hoe wil je dat doen als 50+% van de stad al allochtoon is en dat percentage snel stijgt?
Er is an sich toch helemaal niets mis met allochtonen :?
pi_120041996
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:12 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Er is an sich toch helemaal niets mis met allochtonen :?
Nee, niet als ze allemaal als Maxima zijn nee. Maar goed, laat ook maar.
pi_120042023
kingmob, complimenten voor je goede posts man!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:14:28 #286
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_120042033
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:48 schreef Ziba het volgende:
Project x. Ik was 't alweer vergeten. Bijzonder dat daar voornamelijk roomblanke personen waren. Je zou toch denken dat de Marokkanen - volgens de meeste hier - daar dan op af zouden komen. Met grote groepen rellen.

Serieuze reactie trouwens.
Relmarokkanen profileren zich erg Marokkaans. Die zullen daar dus niet snel op afkomen denk ik. Je hebt wel gelijk dat de vorm van geweld identiek is. In de anonimiteit komt bovendien bij velen het beest boven, daarvoor hoef je alleen maar op de openbare weg te rijden :+
pi_120042052
En trouwens, dat mixen resulteert in de praktijk in het omlaag trekken van de wijk ten gunste van de paupers, ipv dat de paupers zich omhoog trekken aan de normale mensen.
Helaas al zo vaak gezien. Nieuwste dikke faal in dat opzicht is Zoetermeer Oosterheem: daar wonen maten van mij met een duur koophuis, de overkant vd straat is sociale woningbouw. Vrijwel zelfde huis, altijd teringzooi op straat, rellende Marocs erbij. Resultaat: straat verpaupert en huis onverkoopbaar. Wat een succes.
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:15:46 #288
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_120042080
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
kingmob, complimenten voor je goede posts man!
Ik zou willen dat ik alles zo goed kon verwoorden als Kingmob dat doet
Leef en Laten Leven
  Moderator vrijdag 7 december 2012 @ 16:17:16 #289
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_120042130
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
En trouwens, dat mixen resulteert in de praktijk in het omlaag trekken van de wijk ten gunste van de paupers, ipv dat de paupers zich omhoog trekken aan de normale mensen.
Helaas al zo vaak gezien. Nieuwste dikke faal in dat opzicht is Zoetermeer Oosterheem: daar wonen maten van mij met een duur koophuis, de overkant vd straat is sociale woningbouw. Vrijwel zelfde huis, altijd teringzooi op straat, rellende Marocs erbij. Resultaat: straat verpaupert en huis onverkoopbaar. Wat een succes.
das dan weer niet echt een Marokkanenprobleem maar dat het niet werkt lijkt me evident ... hell sinds Flodder in Amerika is niet eens grappig meer
pi_120042147
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:58 schreef Ziba het volgende:

[..]

Op een site die in deze reeks werd gepost. Allochtoonse jongeren komen vaker in aanraking met politie ofzo, autochtonen minder maar plegen ernstigere delictne.
Ik zal uit de droom helpen: JE LIEGT DAT JE BARST! Wat je gelezen denkt te hebben is totale onzin. Je kan hebt óf slecht gelezen óf je hebt een slecht geheugen óf je zegt maar wat.

Bron: dit mooie rapport van het CBS: http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)vancriminaliteit.pdf

Autochtone Nederlanders zijn in geen enkele vorm van criminaliteit oververtegenwoordigd, niet in ernstige delicten en ook niet in de wat lichtere vergrijpen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2012 16:21:42 ]
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:17:50 #291
241662 Jian
Well, well, well
pi_120042150
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik. Je spreekt immers Marokkanen aan, ook mensen die er niets mee te maken hebben betrek je in dit probleem.
waar? door te constateren dat er een hoog percentage criminaliteit onder jonge Marokkaanse mannen bestaat en me af te vragen hoe dit nu precies komt ,,,, :D

[..]

Ik heb geen oplossing en ben ook niet van mening dat het 'benoemen' bijdraagt aan een oplossing, jij kennelijk wel. Dus ik ben erg benieuwd naar je concrete ideeën hierover.
[/quote]

Jongen, als je wist waar ik allemaal benieuwd naar was, ik wil er maar niet eens over beginnen :*
  Moderator vrijdag 7 december 2012 @ 16:18:23 #292
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_120042164
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:16 schreef Ziba het volgende:
-
jaja ok je bent geen troll, ik was het al aan het verwijderen

niemand wordt bespuugd, laten we dat gedoe in het vorige topic achterlaten pls

het ging net weer redelijk
pi_120042165
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:01 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat het de VVD was die de poorten heeft opengezet, vroeger en nu. Ten behoeve van de werkgevers. Maar ik kan er naast zitten natuurlijk
Nee, daar zit je niet naast. Ik heb het echter over nu (2012) en niet over 1954.
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:18:45 #294
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_120042176
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:51 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Marokkanen zijn oververtegenwoordigd in het grote TOTAAL van criminaliteitscijfers.

Dat wil niet direct zeggen dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in alle VORMEN van criminaliteit.

Ook wil het niet zeggen dat Marokkanen betrokken zijn bij alle UITINGEN van criminaliteit.

Denk er maar eens over na, hopelijk snap je het. Of niet, ga in dat geval vooral lekker door met het wegwuiven van het probleem omtrent kutmarokkanen* door te wijzen op misdrijven die niet door Marokkanen zijn begaan. I don't care anymore.
Dit is incorrect. Marokkanen zijn oververtegenwoordigd in de kleine criminaliteit. Blanken zijn bijvoorbeeld praktisch exclusief in witte-boorden criminaliteit en bij zware criminaliteit is het veel meer volgens de landelijke verdeling. Bovendien laten cijfers duidelijk zien dat Marokkanen in grote getalen hun leven beteren naarmate ze ouder worden en slechts zelden de 'aansluiting' vinden naar ernstigere vormen zoals drugs en mensenhandel. Dat is tenzij ze in het gevang zitten uiteraard.
Wat zei je ergens terug ook alweer over statistiek?
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:20:17 #295
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_120042219
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Oosterheem..het nieuwe Palenstijn :)
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:20:23 #296
382130 gnaeus
pi_120042223
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:18 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nee, daar zit je niet naast. Ik heb het echter over nu (2012) en niet over 1954.
Ik zit er niet naast.
pi_120042241
quote:
19s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:18 schreef kingmob het volgende:

[..]

Dit is incorrect. Marokkanen zijn oververtegenwoordigd in de kleine criminaliteit. Blanken zijn bijvoorbeeld praktisch exclusief in witte-boorden criminaliteit en bij zware criminaliteit is het veel meer volgens de landelijke verdeling.
Helemaal niet. Lees: http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)vancriminaliteit.pdf
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:21:12 #298
241662 Jian
Well, well, well
pi_120042250
quote:
19s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:10 schreef kingmob het volgende:

[..]

En dit is dus weer die overdrijving. het feit is dat er genoeg over gepraat wordt. De discussie is dat men zich hier tekort gedaan voelt omdat de mods streng waren. Diverse topics laten echter het gelijk van de mods zien en bovendien komt het overal ter sprake.
Er wordt net gedaan alsof dit van enorm ideologisch belang is, terwijl het gewoon verschuilen is. Men wil graag kankeren.
Ik zal het je nog sterker vertellen, als Fok niet bestond draaide de wereld gewoon door, kappen dan maar met die hele zooi ? :)
pi_120042254
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:17 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik zal uit de droom helpen: JE LIEGT DAT JE BARST! Wat je gelezen denkt te hebben is totale onzin. Je kan hebt óf slecht gelezen óf je hebt een slecht geheugen óf je zegt maar wat.

Bron: dit mooie rapport van het CBS: "criminaliteit van autochtonen en allochtonen nader bekeken" Google het en open de eerste hit.

Autochtone Nederlanders zijn in geen enkele vorm van criminaliteit oververtegenwoordigd, niet in ernstige delicten en ook niet in de wat lichtere vergrijpen.
Nee, echt niet. Ik ga het opzoeken zodra ik achter een pc zit.

quote:
Dat ken ik. Maarja, wat wil je dan? Alle 'asociale' mensen (niet alleen allochtonen) bij elkaar gepropt?
pi_120042291
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:21 schreef Ziba het volgende:

[..]

Nee, echt niet. Ik ga het opzoeken zodra ik achter een pc zit.
Dat is goed, begin dan even met het lezen van dit rapport:

http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)vancriminaliteit.pdf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')