Het is gewoon wachten tot het misgaat, dezelfde fouten worden gemaakt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
en die groepen moet je aanpakken
ik hoop dat we het met de oostblokkers eens goed doen en eraan beginnen voor er een generatie van dreigt te ontsporen
Klopt. Want dan ligt het bovenop de stapel met 100.000 andere gevallen. Mag dat niet?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:51 schreef Ziba het volgende:
[..]
maar als 't allemaal Marokkanen waren had jij weer geschreeuwd: 'zie je wel!!!!!'
Nou kom maar op met je bron dan want de cijfers zeggen van niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:53 schreef Ziba het volgende:
[..]
Las ook dat autochtonen meer ernstige delicten plegen.
Huh? Het is toch nooit 'hun' wijk. 'Marokkanen' voelen zich (en zijn) geen Nederlanders. Zegt nota bene iedereen hier.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:52 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nee hoor, Project X, daar heeft deze bepaalde groep Marokkanen niets mee. Het is niet 'hun' straat, niet 'hun' wijk en bovendien wordt 'hun' aversie voor autoriteit met dit Project niet opgeroepen.
Hoe zit het met die andere groepen die procentueel misschien minder misdrijven plegen dan Marokkanen maar nog altijd veel meer dan autochtonen ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. Want dan ligt het bovenop de stapel met 100.000 andere gevallen. Mag dat niet?
Zit jij soms niet over broertjes of wie dan ook, te zeuren dat diegene "het alweer doet" en jij het patroon herkent?
Nu ga je uiteraard "nee" roepen omdat ik het toch niet kan controleren maar je weet wat ik bedoel.
Antillianen met name. Marokkanen en Antillianen vormen het grootste probleem.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:55 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Hoe zit het met die andere groepen die procentueel misschien minder misdrijven plegen dan Marokkanen maar nog altijd veel meer dan autochtonen ?
die moeten ook beter hun best doen/achter de broek gezeten wordenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:55 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Hoe zit het met die andere groepen die procentueel misschien minder misdrijven plegen dan Marokkanen maar nog altijd veel meer dan autochtonen ?
Waar las je dat?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:53 schreef Ziba het volgende:
[..]
Las ook dat autochtonen meer ernstige delicten plegen.
En wat zijn die fouten? Het niet benoemen? Het laten begaan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:54 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Het is gewoon wachten tot het misgaat, dezelfde fouten worden gemaakt.
Misschien moeten we er niet teveel van binnenhalen? Ze komen toch alleen maar de werkloosheid vergroten en zo de lonen te drukken en daar profiteert maar een hele kleine groep van. Een groep die bovendien niet de lasten ervan draagt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
en die groepen moet je aanpakken
ik hoop dat we het met de oostblokkers eens goed doen en eraan beginnen voor er een generatie van dreigt te ontsporen
het onbeperkt toelaten zonder taaleis, werkeis, gelijk uitkering.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:57 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
En wat zijn die fouten? Het niet benoemen? Het laten begaan?
Op een site die in deze reeks werd gepost. Allochtoonse jongeren komen vaker in aanraking met politie ofzo, autochtonen minder maar plegen ernstigere delictne.quote:
Dat zou je zeggen. Helaas voert de EU een pro-actief beleid om de multiculturaliteit in de lidstaten te vergroten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Misschien moeten we er niet teveel van binnenhalen?
Wat wil je met dit soort holle frasen ? Kennelijk bestaat er een probleem met allerhande minderheden die onderaan de samenleving bungelen. Als je problemen wilt benoemen dan moet je dat benoemen. Waarom doet populistisch rechts dat niet ? Omdat de oplossing voor het probleem wat moeilijker is dan "hard aanpakken !". Dan moet er daadwerkelijk nagedacht worden over een enorm complex probleem.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
die moeten ook beter hun best doen/achter de broek gezeten worden
Geef eens een link naar die site want ik kan hem niet vinden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Op een site die in deze reeks werd gepost. Allochtoonse jongeren komen vaker in aanraking met politie ofzo, autochtonen minder maar plegen ernstigere delictne.
Mannnn, doe toch geen moeite; Als het loopt als een hond, blaft als een hond, met de staart kwispelt als een hond en ruikt als een hond, .. dan is het hond. Vervang hond door trollquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Marokkanen zijn oververtegenwoordigd in het grote TOTAAL van criminaliteitscijfers.
Dat wil niet direct zeggen dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in alle VORMEN van criminaliteit.
Ook wil het niet zeggen dat Marokkanen betrokken zijn bij alle UITINGEN van criminaliteit.
Denk er maar eens over na, hopelijk snap je het. Of niet, ga in dat geval vooral lekker door met het wegwuiven van het probleem omtrent kutmarokkanen* door te wijzen op misdrijven die niet door Marokkanen zijn begaan. I don't care anymore.
Ok, ik snap je voorbeeld.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. Want dan ligt het bovenop de stapel met 100.000 andere gevallen. Mag dat niet?
Zit jij soms niet over broertjes of wie dan ook, te zeuren dat diegene "het alweer doet" en jij het patroon herkent?
Nu ga je uiteraard "nee" roepen omdat ik het toch niet kan controleren maar je weet wat ik bedoel.
ik wil dat iemand het probleem oplostquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:59 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Wat wil je met dit soort holle frasen ?
hoe wil jij het oplossen?quote:Kennelijk bestaat er een probleem met allerhande minderheden die onderaan de samenleving bungelen. Als je problemen wilt benoemen dan moet je dat benoemen. Waarom doet populistisch rechts dat niet ? Omdat de oplossing voor het probleem wat moeilijker is dan "hard aanpakken !". Dan moet er daadwerkelijk nagedacht worden over een enorm complex probleem.
Kijk. Je ziet wat je wilt zien zonder erbij na te denken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Op een site die in deze reeks werd gepost. Allochtoonse jongeren komen vaker in aanraking met politie ofzo, autochtonen minder maar plegen ernstigere delictne.
Eens. Hier moet gewoon mee begonnen worden + alles verhalen op de ouders, desnoods dmv inhouden uitkeringen ed.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:46 schreef sp3c het volgende:
imo zit het probleem in het gebrek aan authoriteit op straat, mannekes denken dat ze alles kunnen maken en dus proberen ze alles stuk te maken
pak de straat maar terug, geef de agenten de middelen en de macht om hun werk te doen en kom eens over de brug met dat extra blauw op straat
Oh, ik dacht dat het de VVD was die de poorten heeft opengezet, vroeger en nu. Ten behoeve van de werkgevers. Maar ik kan er naast zitten natuurlijkquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen. Helaas voert de EU een pro-actief beleid om de multiculturaliteit in de lidstaten te vergroten.
Neuh, ik ben serieus. Dat is vaker zo op fok als een mening niet aanstaat of omdat het in jouw beleving niet kan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Mannnn, doe toch geen moeite; Als het loopt als een hond, blaft als een hond, met de staart kwispelt als een hond en ruikt als een hond, .. dan is het hond. Vervang hond door troll
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |