de carrot & stick methodequote:
Hoe wil je dat doen als 50+% van de stad al allochtoon is en dat percentage snel stijgt?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:04 schreef gnaeus het volgende:
[..]
bij nieuwnbouw rekening houden met een goede mix aan achtergronden.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar dit hebben we toch al tot in den treure geprobeert?
onze wijkagent mochten de jongetjes met Pietje aanspreken tot ze hem Mietje begonnen te noemen ... daarna werd de agent overgeplaatst!
Dat heb ik gelezen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lees dit artikel eens. Zo gek nog niet.
http://www.volkskrant.nl/(...)t-van-vreemden.dhtml
Mee eens. Ik heb dan ook niet zoveel met die one-liners van Wilders, maar ik vind Twitter ook een gevaarlijk medium in deze context. De opmerking van Halsema, verpakt in hooguit 140 tekens, voegt bar weinig toe.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:42 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Je verwoordt het, als altijd, prachtig en doodhelder. Het ging er mij ook maar om dat alleen maar roepen dat het een Marokkanenprobleem is, niets zal oplossen, en dat ze daar dus gelijk in heeft. Het gaat niet goed, dat klopt, al lange tijd niet en het lijkt steeds erger te worden, het wordt tijd voor oplossingen.
ze zien er zo uit omdat die mensen zelf niets doen!quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:09 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Je bent dan ook nooit klaar. Ik wil niet weten hoe dergelijke buurten eruit hadden gezien als er helemaal *niets* was gedaan.
Daarom zeg ik ook, sommige mensen zijn nooit teverden en staan buiten de realiteit. Er zullen altijd misdrijven plaatsvinden die de Telegraaf halen en waar mensen verontwaardigd op reageren.
Hard aanpakken. Geen isee of dat wel echt gaat werken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
de carrot & stick methode
als je wat leuks wilt doen krijg je een wortel en anders slaan we je met een knuppel
al die wijkprojecten, buurtclubjes en weet ik veel zijn allemaal leuk en aardig maar als je het niet verdiende dan zou je het niet moeten krijgen
Er is an sich toch helemaal niets mis met allochtonenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen als 50+% van de stad al allochtoon is en dat percentage snel stijgt?
Nee, niet als ze allemaal als Maxima zijn nee. Maar goed, laat ook maar.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:12 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Er is an sich toch helemaal niets mis met allochtonen
Relmarokkanen profileren zich erg Marokkaans. Die zullen daar dus niet snel op afkomen denk ik. Je hebt wel gelijk dat de vorm van geweld identiek is. In de anonimiteit komt bovendien bij velen het beest boven, daarvoor hoef je alleen maar op de openbare weg te rijdenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:48 schreef Ziba het volgende:
Project x. Ik was 't alweer vergeten. Bijzonder dat daar voornamelijk roomblanke personen waren. Je zou toch denken dat de Marokkanen - volgens de meeste hier - daar dan op af zouden komen. Met grote groepen rellen.
Serieuze reactie trouwens.
Ik zou willen dat ik alles zo goed kon verwoorden als Kingmob dat doetquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
kingmob, complimenten voor je goede posts man!
das dan weer niet echt een Marokkanenprobleem maar dat het niet werkt lijkt me evident ... hell sinds Flodder in Amerika is niet eens grappig meerquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
En trouwens, dat mixen resulteert in de praktijk in het omlaag trekken van de wijk ten gunste van de paupers, ipv dat de paupers zich omhoog trekken aan de normale mensen.
Helaas al zo vaak gezien. Nieuwste dikke faal in dat opzicht is Zoetermeer Oosterheem: daar wonen maten van mij met een duur koophuis, de overkant vd straat is sociale woningbouw. Vrijwel zelfde huis, altijd teringzooi op straat, rellende Marocs erbij. Resultaat: straat verpaupert en huis onverkoopbaar. Wat een succes.
Ik zal uit de droom helpen: JE LIEGT DAT JE BARST! Wat je gelezen denkt te hebben is totale onzin. Je kan hebt óf slecht gelezen óf je hebt een slecht geheugen óf je zegt maar wat.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Op een site die in deze reeks werd gepost. Allochtoonse jongeren komen vaker in aanraking met politie ofzo, autochtonen minder maar plegen ernstigere delictne.
waar? door te constateren dat er een hoog percentage criminaliteit onder jonge Marokkaanse mannen bestaat en me af te vragen hoe dit nu precies komt ,,,,quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik. Je spreekt immers Marokkanen aan, ook mensen die er niets mee te maken hebben betrek je in dit probleem.
jaja ok je bent geen troll, ik was het al aan het verwijderenquote:
Nee, daar zit je niet naast. Ik heb het echter over nu (2012) en niet over 1954.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:01 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het de VVD was die de poorten heeft opengezet, vroeger en nu. Ten behoeve van de werkgevers. Maar ik kan er naast zitten natuurlijk
Dit is incorrect. Marokkanen zijn oververtegenwoordigd in de kleine criminaliteit. Blanken zijn bijvoorbeeld praktisch exclusief in witte-boorden criminaliteit en bij zware criminaliteit is het veel meer volgens de landelijke verdeling. Bovendien laten cijfers duidelijk zien dat Marokkanen in grote getalen hun leven beteren naarmate ze ouder worden en slechts zelden de 'aansluiting' vinden naar ernstigere vormen zoals drugs en mensenhandel. Dat is tenzij ze in het gevang zitten uiteraard.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Marokkanen zijn oververtegenwoordigd in het grote TOTAAL van criminaliteitscijfers.
Dat wil niet direct zeggen dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in alle VORMEN van criminaliteit.
Ook wil het niet zeggen dat Marokkanen betrokken zijn bij alle UITINGEN van criminaliteit.
Denk er maar eens over na, hopelijk snap je het. Of niet, ga in dat geval vooral lekker door met het wegwuiven van het probleem omtrent kutmarokkanen* door te wijzen op misdrijven die niet door Marokkanen zijn begaan. I don't care anymore.
Oosterheem..het nieuwe Palenstijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
En trouwens, dat mixen resulteert in de praktijk in het omlaag trekken van de wijk ten gunste van de paupers, ipv dat de paupers zich omhoog trekken aan de normale mensen.
Helaas al zo vaak gezien. Nieuwste dikke faal in dat opzicht is Zoetermeer Oosterheem: daar wonen maten van mij met een duur koophuis, de overkant vd straat is sociale woningbouw. Vrijwel zelfde huis, altijd teringzooi op straat, rellende Marocs erbij. Resultaat: straat verpaupert en huis onverkoopbaar. Wat een succes.
Ik zit er niet naast.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, daar zit je niet naast. Ik heb het echter over nu (2012) en niet over 1954.
Helemaal niet. Lees: http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)vancriminaliteit.pdfquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:18 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dit is incorrect. Marokkanen zijn oververtegenwoordigd in de kleine criminaliteit. Blanken zijn bijvoorbeeld praktisch exclusief in witte-boorden criminaliteit en bij zware criminaliteit is het veel meer volgens de landelijke verdeling.
Ik zal het je nog sterker vertellen, als Fok niet bestond draaide de wereld gewoon door, kappen dan maar met die hele zooi ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
En dit is dus weer die overdrijving. het feit is dat er genoeg over gepraat wordt. De discussie is dat men zich hier tekort gedaan voelt omdat de mods streng waren. Diverse topics laten echter het gelijk van de mods zien en bovendien komt het overal ter sprake.
Er wordt net gedaan alsof dit van enorm ideologisch belang is, terwijl het gewoon verschuilen is. Men wil graag kankeren.
Nee, echt niet. Ik ga het opzoeken zodra ik achter een pc zit.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik zal uit de droom helpen: JE LIEGT DAT JE BARST! Wat je gelezen denkt te hebben is totale onzin. Je kan hebt óf slecht gelezen óf je hebt een slecht geheugen óf je zegt maar wat.
Bron: dit mooie rapport van het CBS: "criminaliteit van autochtonen en allochtonen nader bekeken" Google het en open de eerste hit.
Autochtone Nederlanders zijn in geen enkele vorm van criminaliteit oververtegenwoordigd, niet in ernstige delicten en ook niet in de wat lichtere vergrijpen.
Dat ken ik. Maarja, wat wil je dan? Alle 'asociale' mensen (niet alleen allochtonen) bij elkaar gepropt?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Dat is goed, begin dan even met het lezen van dit rapport:quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:21 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Ik ga het opzoeken zodra ik achter een pc zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |