Hogere renovatiekosten dan het Rijksmuseumquote:Op donderdag 6 december 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
Hehe zei is wel grappig voor een vrouw, alleen dat hoofd.
True, maar ze is wel grappigquote:Op donderdag 6 december 2012 20:05 schreef rubbereend het volgende:
dat wijf kan zo hier in: SHO / Door plastische chirurgie verspookte celebs #19
quote:
Dies minder leuk. Of beter gezegd niet leuk.quote:
Inderdaad,quote:Op donderdag 6 december 2012 20:07 schreef Bosbeetle het volgende:
leuk 2 drummers ik hoor er amper 1
Tim Knorquote:Op donderdag 6 december 2012 20:07 schreef Pedroso het volgende:
Het huisbiggetje heeft z'n wekelijkse optreden ook weer achter de rug.
Gewoon dat het 2 lekkere drummers zijn. Mooie mannen. Mannen die je niet je bed uit trapt.quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 20:08 schreef hexje het volgende:
[..]
Gewoon dat het 2 lekkere drummers zijn. Mooie mannen. Mannen die je niet je bed uit trapt.
quote:
Jammer dat ik deze niet heb bedacht.quote:
rechts?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Meisje achter Matthijs al genoemd?
DeWolf is Limburg volgens mij jaquote:
lekker wijf gekquote:Op donderdag 6 december 2012 20:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Meisje achter Matthijs al genoemd?
altoquote:Op donderdag 6 december 2012 20:10 schreef Saekerhett het volgende:
Zo'n typische ik-ben-alto-en-speel-gitaar-en-heb-daarom-lange-haren-type.
ohquote:
ja voor ons rechtsquote:
De jaren 90 daar zijn die jochies van dewollff nog lang niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alto
de jaren '90 belden, ze willen hun hokje terug
Sorry dat je je aangesproken voelt man.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alto
de jaren '90 belden, ze willen hun hokje terug
Ja, net als Hanson.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:10 schreef Saekerhett het volgende:
Zo'n typische ik-ben-alto-en-speel-gitaar-en-heb-daarom-lange-haren-type.
quote:Op donderdag 6 december 2012 20:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sorry dat je je aangesproken voelt man.
Die chick uit Hansonquote:
Je dacht hetzelfde als Matthijs!!!quote:Op donderdag 6 december 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
Hij gaat kinderen leren hoe je een gitaar moet verbranden?
ik ben meer van dequote:Op donderdag 6 december 2012 20:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sorry dat je je aangesproken voelt man.
quote:Op donderdag 6 december 2012 20:12 schreef hexje het volgende:
[..]
Je dacht hetzelfde als Matthijs!!!
Ik vind het wel legitieme vragenquote:Op donderdag 6 december 2012 20:13 schreef Stickertje het volgende:
ik weet niet wie dat wijf is maar ze begrijpt niks van muziek
Of de jaren 90 variant, rij met een bulldozer het podium op en sloop allesquote:Op donderdag 6 december 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
Kijk kinderen: eerst droogneuken tegen een muurtje, dan fikkie stoken en dan een gitaar kapotgooien.
Open deurquote:Op donderdag 6 december 2012 20:13 schreef Stickertje het volgende:
ik weet niet wie dat wijf is maar ze begrijpt niks van muziek
waar zijn überhaupt alle rockers gebleven?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:13 schreef Pedroso het volgende:
Jimmy ! Waar is de tijd gebleven dat rockers gewoon nog een overdosis namen.
Laten we het hopen, misschien maakt deze delay het goed, geen idee wat het isquote:
Precies, en de heren hadden geen antwoord.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik vind het wel legitieme vragen
Heerlijk lijkt me dat!quote:Op donderdag 6 december 2012 20:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Of de jaren 90 variant, rij met een bulldozer het podium op en sloop alles
De heren kunnen met terugwerkende kracht in het hoofd van Jimmy kijken?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, en de heren hadden geen antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |