quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 08:47 schreef Copycat het volgende:[..]
Je ziet echt niet dat deze vrouw verspookt is met oa haar mond en ogen? En dat die man van haar even verspookt is? Zijn mond valt over te discussiëren, maar die specifieke kattenogen spreken boekdelen.
Mensen die zoveel rigoureuze ingrepen doen, zien er op een gegeven moment allemaal zowat hetzelfde uit: plastic, eng en verspookt.
Niks jeugdigs aan, wel veel tragisch.
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 18:12 schreef Cavalinho het volgende:Lady Betty Grafstein is een grensgeval, want ik snap dat als je een 31 jaar jongere man hebt (ja die aan haar zij is een man, al draagt hij soms vrouwenkleding) je jonger wilt lijken en de ingrepen die ze beiden regelmatig ondergaan zijn eigenlijk wel goed uitgevoerd.
Maar haar mond raakt wel redelijk gerekt en opgepompt en de ogen zijn ook niet echt normaal te noemen.
Ik deel dus die mening dat haar ogen en mond verspookt zijn, hoor. Anders had ik haar ook niet gepost. De man is een heel ander verhaal, hij had nl al aparte ogen (het is geen blanke, he). Maar de opgetrokken ooghoeken verraden idd wel dat hij een lift heeft gehad.
Overigens gebruikt hij een flinke laag make-up omdat hij een slechte pokdalige huid heeft waar ze blijkbaar niet zo veel aan kunnen doen.
Voor die haar niet kennen, ze was eerder getrouwd met een diamant handelaar en juwelier, waar ze de naam Grafstein nog van heeft. Ze is nu de baas van eenzelfde bedrijf, vandaar dat ze de naam heeft gehouden. Ze begeeft zich in de jetset van New York en Portugal, dat laatste door haar nieuwe , jonge, man. Maar in Portugal hebben ze meer moeite met zijn vrouwelijke kant (niet eens zo zeer met het leeftijdsverschil), ze zijn dus liever in New York.
Ook uit de Portugese jet-set Lili Caneças(68)
![lili-canecas-0195.jpg]()
![660x495]()
Ze is het visitekaartje van een Spaans "schoonheids bedrijf".
In elk geval geen appelwangen en kattenogen, maar gewoon
te glad.Zeggen jullie het maar, verspookt of niet?
Ze is wel opgeknapt. Voor:
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel