abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119946405
Zwangerschap & geboorte

26 november: OooLizaooO (jongetje)
17 december: ohnee (meisje)
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene*** (baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (tweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
12 april: _Wolk82_
15 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
03 mei: Vencodark (jongetje)
04 mei: Spirit82
06 mei: -mandy-
10 mei: Shandaly

1 juni: .Sparkling.
***7 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 1% gewijzigd door RockabeIIa op 06-12-2012 19:13:17 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119946507
Net gebeld, maar de gyn is pas bereikbaar om 14u :(.
En de kleine is me weer overhoop aan het trappen :').
Pijn, ok, maar mag het dan alsjeblieft van weeën zijn :+?
pi_119946523
Miniliza, houd je eens koest! o|O
Die wil er natuurlijk uit! :%
pi_119946551
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 09:17 schreef OooLizaooO het volgende:
Net gebeld, maar de gyn is pas bereikbaar om 14u :(.
En de kleine is me weer overhoop aan het trappen :').
Pijn, ok, maar mag het dan alsjeblieft van weeën zijn :+?
Fijn is dat ook... Dat als je al pijn in je buik hebt, dan krijg je nog een interne verbouwing ook...
pi_119946574
Nytar en Sola succes....

Klinkt alsof het wel begonnen is Nytar....

En Sola, succes vandaag..
pi_119946588
Ohja, Sola, veel succes vandaag! Een Sinterklaaskindje O+
pi_119946762
Twee surprises die vandaag uitgepakt worden! Awesome <3 O+
:)
pi_119946770
Sola Succes vandaag!

en Nytar, klinkt toch echt alsof het begonnen is, ben benieuwd of het doorzet :%

Liza :*

en vandaag 28 weken *O* wat gaat de tijd snel! nog maar max 14 weken :o
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_119946912
*O* voor de 28 weken van Klumsy!

Becky, volgens mij heb je na een ks inderdaad minder last van vloeien. Dan maken ze alles goed schoon en zo. Geen ervaring met een ks overigens naar na de manuele placentaverwijdering in de ok is alles ook goed schoongemaakt dus toen zat ik ook na een paar dagen al op gewoon maandverband.

Kunnen tweelingen elkaar eigenlijk pijn doen? Ze gaan soms vaak zo tekeer dat ik me afvraag of ze er straks niet bont en blauw uitkomen :X
pi_119946994
quote:
17s.gif Op woensdag 5 december 2012 09:38 schreef Kyara het volgende:
Kunnen tweelingen elkaar eigenlijk pijn doen? Ze gaan soms vaak zo tekeer dat ik me afvraag of ze er straks niet bont en blauw uitkomen :X
Je zou zeggen dat ze elkaar best eens zouden moeten raken... Klinkt wel sneu ja!

En wat betreft Slank: qua kilo's heb ik niet zoveel te klagen idd, maar wat meer sporten en wat regelmatiger gezond eten zou geen kwaad kunnen ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_119946997
Zitten ze niet elk beschermd in hun eigen vruchtwater/vruchtzak?
  woensdag 5 december 2012 @ 09:43:59 #12
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_119947036
Zou wat zijn komen je kindjes met een blauw oog ter wereld
pi_119947038
Ja dat wel. Maar dat vlies gaat ook alle kanten op en is volgens mij ook best wel flexibel.
Het zal trouwens wel goedkomen want ik heb nog nooit gehoord van tweelingen die al mishandeld werden door broer/zus terwijl ze nog in de buik zaten.... :')
pi_119947056
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 09:43 schreef becky27 het volgende:
Zou wat zijn komen je kindjes met een blauw oog ter wereld
en dan krijg ik jeugdzorg op mijn dak zeker..... ondertekende schriftelijke verklaring van de gyn dat ze er zo uitkwamen. In viervoud.
pi_119947061
Sowieso is iemand slaan onder water wel een stuk lastiger dan boven water, dus hopelijk valt het mee!

Ik ben momenteel aan t onderzoeken of er iets tegen is om met 30 weken naar Kaapverdië te gaan :o O+
pi_119947136
Klinkt leuk Suiker. Zenuwpees als ik ben, zou ik niet gaan maar als je dan toch gaat dan in elk geval even checken hoe de gezondheidszorg daar is voor het geval dat. En hoe het zit met inentingen enzo. En enge ziektes die je kan oplopen. Even GGD of reispoli bellen is ook een optie natuurlijk.
  woensdag 5 december 2012 @ 09:49:12 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119947161
Oeh, dat zou ik ook niet meer aandurven geloof ik :D. Wel tof!!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_119947204
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 09:45 schreef Suikertante het volgende:
Sowieso is iemand slaan onder water wel een stuk lastiger dan boven water, dus hopelijk valt het mee!

Ik ben momenteel aan t onderzoeken of er iets tegen is om met 30 weken naar Kaapverdië te gaan :o O+
Je moet ff kijken tot hoever maatschappijen je aan boord nemen... Ik dacht dat de max ergens rond 32 weken lag...

Dus fit to fly regelen, en goed kijken of je nog mee terug mag.
pi_119947215
quote:
17s.gif Op woensdag 5 december 2012 09:48 schreef Kyara het volgende:
Klinkt leuk Suiker. Zenuwpees als ik ben, zou ik niet gaan maar als je dan toch gaat dan in elk geval even checken hoe de gezondheidszorg daar is voor het geval dat. En hoe het zit met inentingen enzo. En enge ziektes die je kan oplopen. Even GGD of reispoli bellen is ook een optie natuurlijk.
Dat is ook een goede, zou ik niet eens aan denken... En of je de nodige entingen wel mag hebben als je zwangert bent.
pi_119947232
:% Nytar, dat klinkt spannend!

:% Sola, zet hem op vandaag!

*O* 28 weken voor Klumsy!

:* voor Liza

Suikertante, dat klinkt leuk! Nog voor de laatste keer samen, maar toch ook al een beetje voor de eerste keer met z'n drietjes op vakantie O+
pi_119947260
-De gezondsheidzorg wordt totaal afgeraden, als er iets mis gaat moet ik uitwijken naar een andere locatie.
-De inentingen heb ik allemaal al gehad.
-En ik mag tot 36 weken mee. Maar goed dat ik voor de verandering eens iets van tevoren uitzoek :') Ik heb even gekeken en moet wel een verklaring hebben dan!. En dan maar hopen dat er geen complicaties optreden in de tussentijd want dan mag ik niet meer mee.
-bellelena, mijn ouders, broertje en schoonzusje zijn er ook bij. Vader wordt 60, vandaar! Maar we zijn al vaker met z'n zessen op vakantie geweest dus het is toch een soort laatste keer zonder baby inderdaad O+

Er zijn best veel nuttige websites over dit onderwerp trouwens, via het ministerie van buitenlandse zaken kwam ik al bij een aantal betrouwbare bronnen uit.
pi_119947292
Haha, ach, een familie vakantie is ook leuk! Maar inderdaad, er zitten nog een hoop uitzoek dingetjes bij zeg!
pi_119947316
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 09:54 schreef Suikertante het volgende:
-De gezondsheidzorg wordt totaal afgeraden, als er iets mis gaat moet ik uitwijken naar een andere locatie.
-De inentingen heb ik allemaal al gehad.
-En ik mag tot 36 weken mee. Maar goed dat ik voor de verandering eens iets van tevoren uitzoek :') Ik heb even gekeken en moet wel een verklaring hebben dan!. En dan maar hopen dat er geen complicaties optreden in de tussentijd want dan mag ik niet meer mee.
-bellelena, mijn ouders, broertje en schoonzusje zijn er ook bij. Vader wordt 60, vandaar! Maar we zijn al vaker met z'n zessen op vakantie geweest dus het is toch een soort laatste keer zonder baby inderdaad O+

Er zijn best veel nuttige websites over dit onderwerp trouwens, via het ministerie van buitenlandse zaken kwam ik al bij een aantal betrouwbare bronnen uit.
Zitten die vluchten altijd propvol? Want ik denk dat ik dan wel zou wachten met vlucht boeken tot 2 weken voor vertrek ofzo.. Dan heb je wellicht een beter beeld over hoe je je voelt....
pi_119947445
Suiker, klinkt op zich erg leuk, maar -en dit is misschien wel kort door de bocht en niet verkeerd bedoeld- ik zou het nooit riskeren. ALS er iets zou gebeuren, en het loopt mis, ik zou het mezelf niet kunnen vergeven. Nu heb ik ook wel van dichtbij meegemaakt hoe een vriendin met haar zoontje van 3-4 maand op reis ging naar Afrika, hij heeft daar een of andere ziekte opgelopen en na een maandenlange lijdensweg in het ziekenhuis, zit hij nu levenslang aan de medicatie :{. En dan denk ik: dat is het me niet waard :).
pi_119947576
Je hebt wel een punt inderdaad... Het risico dat je iets oploopt, is gewoon wel groter als dat je hier blijft.
pi_119947631
Ja, daar ben ik dus echt anders in denk ik :*. En ik vat het helemaal niet verkeerd op hoor, bezorgdheid altijd lief!

De verloskundige vond het een goed plan, nog even eruit, kreeg niet eens een waarschuwing. Ik heb alle inentingen al en kan dus net zo goed voorbereid op reis als wanneer ik niet zwanger was. Wat bedoel je met riskeren? Dat ik daar beval met 30 weken en het zo erg mis gaat dat hij (of ik) overlijdt of er iets aan over houdt?
pi_119947690
Ik begin me ineens een beetje roekeloos te voelen nu :@
Vroeg me eigenlijk alleen af hoe het met inentingen en vliegen zat! En juist een bestemming dichterbij uitgekozen om die reden. Geen malaria in dat seizoen, daar ben je extra vatbaar voor als zwangere.

Ik bel de GGD even (bedankt voor de tip trouwens)
  woensdag 5 december 2012 @ 10:11:55 #28
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119947735
Oooh, komt er actie vandaag?? *O*

Hopelijk kan ik meelezen op mn werk!! Succes dames!! :%
pi_119947738
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:08 schreef Suikertante het volgende:
Ja, daar ben ik dus echt anders in denk ik :*. En ik vat het helemaal niet verkeerd op hoor, bezorgdheid altijd lief!

De verloskundige vond het een goed plan, nog even eruit, kreeg niet eens een waarschuwing. Ik heb alle inentingen al en kan dus net zo goed voorbereid op reis als wanneer ik niet zwanger was. Wat bedoel je met riskeren? Dat ik daar beval met 30 weken en het zo erg mis gaat dat hij (of ik) overlijdt of er iets aan over houdt?
Er heersen daar nog ziekten die bij ons al lang niet meer voorkomen. Ja je bent wel geënt, maar ik ben sceptisch tegenover enten... zo is bewezen dat bepaalde entingen bijvoorbeeld niet voldoende meer werken of dat je geen antistoffen maakt...

Bevallen bij 30 weken, tja, hoe groot is die kans nu helemaal.... Maar als het gebeurd, dan weet je dat er geen goede zorg is... Niet voor jou en niet voor je kindje.

Maar nogmaals... Ik zou gewoon wachten met boeken, als je je prima voelt....
pi_119947770
Ja we gaan met zes man, dus dan kan je niet echt tot het laatste moment wachten. Daar komt bij dat het per se in die week moet, want mijn ouders hebben dan schoolvakantie. Dus ik denk dat in plaats van laat boeken een goede annuleringsverzekering afsluit.

Én ik ga even een afspraak maken bij de GGD. Even goed laten informeren.
Bedankt voor de tips in elk geval :)
pi_119947784
Ik vind net dat je niet roekeloos bent omdat je het allemaal afweegt.
Uiteindelijk is de kans klein, maar het moet je maar overkomen natuurlijk, en jij bent de enige die de knoop kan doorhakken of je 't dat (kleine) risico waard vindt of niet...
pi_119947929
Suiker, ik zou het ook doen hoor (mits compleet duidelijk is dat het veilig is qua inentingen etc). Voor mij zou het risico zo klein zijn, ik zou het absoluut aandurven. :)
pi_119947933
Lekker man nog even dr tussenuit O+

Ik zou er wel voor zorgen dat je vlak voordat je weggaat nog even op controle gaat bij je verloskundige, zodat je geen controle 'mist' door je vakantie zeg maar. En verder, gezondheidszorg daar wordt afgeraden en je moet uitwijken zeg je, okay, ik zou zeggen zoek dan even naar waar je heen moet mocht het nodig zijn, zodat je niet in een stressmoment ergens heengebracht wordt waar je niet heen wilt. Hou je zwangerschapskaart altijd bij je, liefst ook een kopietje in je tas ofzo mocht je hem kwijt raken of mocht ie door een arts of de vliegmaatschappij ingenomen worden.

En geniet geniet, vaak zijn ze heel galant voor zwangere vrouwen :D en goed smeren in de zon tegen een zwschapsmasker ;)
pi_119947942
Maar ze hoeft toch geen entingen? die heeft ze al?
pi_119947962
Dank voor de morele steun dames, van de critici én de enthousiastelingen :D
Ik houd jullie op de hoogte!
pi_119947968
Nog even een *O* voor mezelf, 22 weken vandaag! Jemig wat gaat het toch snel! Ik voel ons babytje de hele tijd al echt heel erg bewegen, zo lief O+
pi_119948016
Ik kom er net achter dat onze naam niet vier maar vijf letters heeft. Heb ik gisteren rompers gekocht om letters op te maken om op te hangen na de geboorte. Eentje te weinig. Is dat niet suf :D
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_119948017
Ik wil dat ooooook!!! O+
22 weken, mooi getal zeg :)
pi_119948027
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:23 schreef Estrys het volgende:
Ik kom er net achter dat onze naam niet vier maar vijf letters heeft. Heb ik gisteren rompers gekocht om letters op te maken om op te hangen na de geboorte. Eentje te weinig. Is dat niet suf :D
:D
pi_119948071
quote:
Gewoon andere naam kiezen..
pi_119948097
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 09:21 schreef Ticootje het volgende:
Nytar en Sola succes....

Klinkt alsof het wel begonnen is Nytar....

En Sola, succes vandaag..
Dit dus :)

Bah heb een "kater".... al lijkt me sterk natuurlijk dat het kan.
pi_119948172
Gisteren weer helemaal goedgekeurd bij de verloskundige *O* Bloeddruk perfect, bloedwaarden waren allemaal goed, baarmoeder is precies zo groot als ie moet zijn en ze zei dat kruimel met zn hoofd rechts lag ("hier voel maar"... ik voelen, voel natuurlijk niks :( ) en hij heeft zich ook keurig gedragen: niet eens tegen de dopler aangeschopt dit keer O+

Wat ik ook superfijn vond is dat ze meteen zei dat ik helemaal naar voren draag en meteen vroeg of ik geen last had van mijn banden en onderrug en hoog ook, dus ik zou ook wel last hebben van maagzuur en benauwdheid. Ja dus op allemaal!! Maar zo fijn dat ik dat niet uit mezelf hoef te vertellen en het blijkbaar logisch is omdat ik op deze manier draag. Gister ook ondersteunende band gekocht in de hoop dat ik de komende dagen normaal kan lopen :)
Sarcasme. Herken het.
pi_119948226
quote:
_O-

Ultieme zwangerschapsdementie!!
Sarcasme. Herken het.
pi_119948275
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:29 schreef Spirit82 het volgende:
Gisteren weer helemaal goedgekeurd bij de verloskundige *O* Bloeddruk perfect, bloedwaarden waren allemaal goed, baarmoeder is precies zo groot als ie moet zijn en ze zei dat kruimel met zn hoofd rechts lag ("hier voel maar"... ik voelen, voel natuurlijk niks :( ) en hij heeft zich ook keurig gedragen: niet eens tegen de dopler aangeschopt dit keer O+

Wat ik ook superfijn vond is dat ze meteen zei dat ik helemaal naar voren draag en meteen vroeg of ik geen last had van mijn banden en onderrug en hoog ook, dus ik zou ook wel last hebben van maagzuur en benauwdheid. Ja dus op allemaal!! Maar zo fijn dat ik dat niet uit mezelf hoef te vertellen en het blijkbaar logisch is omdat ik op deze manier draag. Gister ook ondersteunende band gekocht in de hoop dat ik de komende dagen normaal kan lopen :)
AH... Check check check... Ik draag ook naar voren, en baby zit nog hoog... Benauwdheid zodra ik ga liggen, zittend is het wel te doen. Banden... omfg.. bandenpijn is echt niet leuk... En slokjes maagzuur de laatste week.. mmmmm....
Tegen maagzuur ga ik wel ff wat halen, want ik vind het niet grappig.
pi_119948288
Belle 22 weken *O*

Suiker, lekker! Wij zijn daar in januari heen geweest. Heerlijk om even bij te komen maar verder is er niet zoveel te beleven :P Het is er wel echt heel arm, met dus zeer gebrekkige gezondheidszorg, en toen wij er waren was er ook vrij veel criminaliteit (veel toeristen die overvallen werden) dus of ik het je echt zou aanraden weet ik niet..
  woensdag 5 december 2012 @ 10:35:28 #46
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_119948329
Een goede annuleringsverzekering lijkt me wel verstandig.
Er is gewoon echt nog niks te zeggen over hoe het lichamelijk tegen die tijd met je gaat.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_119948336
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:33 schreef Ticootje het volgende:

[..]

AH... Check check check... Ik draag ook naar voren, en baby zit nog hoog... Benauwdheid zodra ik ga liggen, zittend is het wel te doen. Banden... omfg.. bandenpijn is echt niet leuk... En slokjes maagzuur de laatste week.. mmmmm....
Tegen maagzuur ga ik wel ff wat halen, want ik vind het niet grappig.
Mijn vk zei dat ik er direct iets voor moest nemen omdat je anders risico loopt aan wondjes in je slokdarm die dan weer poliepjes kunnen worden die dan op den duur ook in iets naars gezwellerigs kunnen veranderen. Ze zei dat ik 16 rennies per dag mocht en als dat niet meer hielp dan moest ik direct contact opnemen.
Sarcasme. Herken het.
pi_119948360
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:31 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

_O-

Ultieme zwangerschapsdementie!!
Nee dat zou zijn als ik een hele andere naam erop maak. Dat mijn man zegt ... We gingen haar toch 'zus' noemen???!
pi_119948395
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:36 schreef Estrys het volgende:

[..]

Nee dat zou zijn als ik een hele andere naam erop maak. Dat mijn man zegt ... We gingen haar toch 'zus' noemen???!
Toch vind ik hem briljant en ga ik hem gruwelijk misbruiken als ik zelf weer eens iets vergeet: "Ja maar ik vergeet tenminste niet hoe ons kind heet!"
Sarcasme. Herken het.
pi_119948398
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:35 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Mijn vk zei dat ik er direct iets voor moest nemen omdat je anders risico loopt aan wondjes in je slokdarm die dan weer poliepjes kunnen worden die dan op den duur ook in iets naars gezwellerigs kunnen veranderen. Ze zei dat ik 16 rennies per dag mocht en als dat niet meer hielp dan moest ik direct contact opnemen.
16!!!

OH!! grootverpakking halen dus..

Ik heb het pas echt deze week dat er maagzuur omhoog komt...
pi_119948415
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:36 schreef Estrys het volgende:

[..]

Dat zou geweldig zijn..

J en ik grappen over dat als kleine puk is geboren en er wordt gevraagd en? Hoe heet hij/zij? Dat we allebei een andere naam zeggen :')
pi_119948477
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

16!!!

OH!! grootverpakking halen dus..

Ik heb het pas echt deze week dat er maagzuur omhoog komt...
Die heb ik allang in mn kast staan :7
Sarcasme. Herken het.
pi_119948502
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:41 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Die heb ik allang in mn kast staan :7
Maagzuur?
  woensdag 5 december 2012 @ 10:44:32 #55
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119948555
Mooie mijlpaal 22 weken! :)

En Spirit, fijn dat je weer bent goedgekeurd! :Y

Estrys _O- :D
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_119948586
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:42 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maagzuur?
Nee die megadoos rennies tuttefrut :(
Sarcasme. Herken het.
pi_119948675
Hoera voor de mijlpalen van vandaag! *O*
pi_119948926
Suiker, goed om even te bellen inderdaad. Zij zijn daar veel meer in gespecialiseerd. En wat Mignonne zegt: van te voren even heel goed informeren waar je heen moet in het geval dat. En annuleringsverzekering en ziektekostenverzekering even checken zodat je niet onverhoopt voor hoge kosten komt te staan.
pi_119948982
Becky, ik heb twee keer een keizersnede gehad en bij beide keren vloeide ik flink, dus ik weet niet wat ze hier hebben gedaan maar schoongemaakt iig niet echt. Dus je vloeit zeker wel.
  woensdag 5 december 2012 @ 11:21:41 #60
258612 nytar
boys boys boys
pi_119949683
ha dames, kleine update. Er is nog niks veranderd. Nog altijd weeën om de 10 minuten.
Net wel nog even een half uur in slaap gevallen :) dat doet een mens goed.

En mn man heeft nesteldrang. Alles is opgeruimd en schoon. Heerlijk!
pi_119950635
Lekker dat je even hebt kunnen slapen en wakker wordt in een schoon huis! :D
Hopelijk ben je wel wat centimeters aan 't snoepen :)
pi_119950896
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:58 schreef milka82 het volgende:
Becky, ik heb twee keer een keizersnede gehad en bij beide keren vloeide ik flink, dus ik weet niet wat ze hier hebben gedaan maar schoongemaakt iig niet echt. Dus je vloeit zeker wel.
Daarin tegen heb ik geloof ik 1 kraamverband gebruikt. Ik vloeide bijna helemaal niet :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_119950914
Ik gebruikte 3 kraamverbanden per keer :'(

Zal ik ook om een ks vragen maar? ;-)
pi_119951082
je placenta laat evengoed gewoon een wond achter in je baarmoeder, dat maakt verder niet uit of je normaal bevallen bent of met een keizersnede die placenta gaat er (als het goed is) altijd uit. Alleen bij een keizersnede zuigen ze wel de baarmoeder leeg na de operatie. Vaak is dat voldoende en vloeit iemand nauwelijks, komt ook genoeg voor dat iemand nog behoorlijk vloeit, wondvocht en bloed enz.

Je hebt ook mensen die na een vaginale bevalling nauwelijks vloeien :o
ik was meer van het tico-soort, inderdaad 3 per keer op de eerste dag, en dan ieder uur moeten verwisselen :') daarna kon ik naar 'maar' 2 per keer. Nog wel lang gebleven dat k bijna ieder uur moest verwisselen.
pi_119951226
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:05 schreef mignonne het volgende:
je placenta laat evengoed gewoon een wond achter in je baarmoeder, dat maakt verder niet uit of je normaal bevallen bent of met een keizersnede die placenta gaat er (als het goed is) altijd uit. Alleen bij een keizersnede zuigen ze wel de baarmoeder leeg na de operatie. Vaak is dat voldoende en vloeit iemand nauwelijks, komt ook genoeg voor dat iemand nog behoorlijk vloeit, wondvocht en bloed enz.

Je hebt ook mensen die na een vaginale bevalling nauwelijks vloeien :o
ik was meer van het tico-soort, inderdaad 3 per keer op de eerste dag, en dan ieder uur moeten verwisselen :') daarna kon ik naar 'maar' 2 per keer. Nog wel lang gebleven dat k bijna ieder uur moest verwisselen.
Ik bloedde bijna dood!!!

:')

Aparte lucht heeft dat ook...
pi_119951399
Hehehe O+ sloot!
Dat was bij de oudste vreselijk, man wat een putlucht... bij de jongste helemaal geen last van gehad, geen idee waar dat aan ligt? Minder wondvocht ofzo?
pi_119951405
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:59 schreef Ticootje het volgende:
Ik gebruikte 3 kraamverbanden per keer :'(

Zal ik ook om een ks vragen maar? ;-)
Ik ook. En bij moeten gaan kopen. Ik zag dat ik nu twee verschillende groottes in het pakket heb. De normale en de jumbo maat :D
pi_119951538
En ik moest rusten met mijn blote kont op een matje om de wond lucht te geven. Gadverdamme wat een goor gevoel vond ik dat geven. Dat je het voelt lopen.
pi_119951548
Estrys hahaha, sukkel.

Suikertante, hou je er rekening mee dat je je annuleringsverzekering afsluit binnen 10 dagen na boeken? Daarna kan ook nog, maar dan krijg je allerlei clausules op de polis.

Net weer goedgekeurd door de vk. Bloeddruk was 85 over 54, beetje laag, maar geen last van, dus prima.
Papieren van de 20 weken echo afgegeven. Daarin stond dat de kleine tussen p25 en p50 zit. Niks ergs, maar ze wil daarom een groeiecho tussen de 30 en 32 weken.
pi_119951759
Is die groeiecho niet standaard met 30 en 33 weken? Dat dacht ik. Of verschilt dat per praktijk?
pi_119951820
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:27 schreef Estrys het volgende:
Is die groeiecho niet standaard met 30 en 33 weken? Dat dacht ik. Of verschilt dat per praktijk?
Hier wel...

Ik krijg er 2 zelfs.
pi_119951876
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:27 schreef Estrys het volgende:
Verschilt per praktijk maar als de praktijk volgens de nieuwste aanbevelingen werkt dan zouden er wel standaard groeiecho's gemaakt moeten worden.
pi_119951881
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hier wel...

Ik krijg er 2 zelfs.
Ja met 30 en 33 of zo. Dan meten ze of het goed groeit in die weken.
pi_119951922
Ik kreeg bij de eerste geen groeiecho. Maar dat bleek een nogal flinke knul dus met deze kreeg ik wel 1 met 30 weken.

En dat vloeien... bleeeegh daar kijk ik wel tegenop hoor. Dat was hier ook zo erg. En grote stolsels brrr. 5 weken lang gebloed. Men begon bezorgt te worden dat t zo lang duurde... :? Je mag 6 weken vloeien ... Maar leuk is anders idd.

En wel meesterlijk, gewoon een letter vergeten van de naam van je kleine. _O-

Heerlijk Nytar, een man met nesteldrang _O_ Die van mij kent dat woord niet... ;( Maar helpt wel als ik het vraag O+ (oke vaak maar half. bedoel, gasfornuis en aanrecht ed schoonmaken valt schijnbaar niet onder tafel afruimen en keuken opruimen :+ dus sta ik na zijn hulp alsnog in de keuken te soppen elke keer :') )
pi_119951975
Sola heel veel succes vandaag!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_119951977
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:30 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja met 30 en 33 of zo. Dan meten ze of het goed groeit in die weken.
Ja idd... 30 en 34... Morgen mag ik... Baby is denk al wel weer gedraaid zoals het hoort... Ik voel weer druk op mn blaas in elk geval...
pi_119952010
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:31 schreef ohnee het volgende:
Ik kreeg bij de eerste geen groeiecho. Maar dat bleek een nogal flinke knul dus met deze kreeg ik wel 1 met 30 weken.

En dat vloeien... bleeeegh daar kijk ik wel tegenop hoor. Dat was hier ook zo erg. En grote stolsels brrr. 5 weken lang gebloed. Men begon bezorgt te worden dat t zo lang duurde... :? Je mag 6 weken vloeien ... Maar leuk is anders idd.

En wel meesterlijk, gewoon een letter vergeten van de naam van je kleine. _O-
Ik hoop inderdaad dat het niet 6 weken duurt hoor... Je mag pas weer in bad als je niet meer doodbloed..

Vanaf hoeveel weken begin je eigenlijk met de pil? 6 weken?
Meteen?
pi_119952091
Moet je niet je eerste menstruatie afwachten of zo? Of was dat met het spiraaltje.
pi_119952133
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:36 schreef Estrys het volgende:
Moet je niet je eerste menstruatie afwachten of zo? Of was dat met het spiraaltje.
Nou... Dat duurde bij allebei de meiden 10 maanden.... Die gok ga ik niet nemen...
pi_119952147
Ik heb een hekel aan badderen :P dus wat dat betreft ... Maar je mag 6 weken vloeien. als t langer duurt is t niet goed. Meeste vloeien niet zo lang gelukkig. Maar ik ben ook altijd laaaaang ongesteld dus tja, zal wel bij mij horen :'(.

Pil geen idee. Kan ik niet goed tegen. :( Na zwangerschap maar eens praten over alternatieven met HA want een 3e zwangerschap zie ik echt niet zitten... :P
pi_119952229
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:38 schreef ohnee het volgende:
Ik heb een hekel aan badderen :P dus wat dat betreft ... Maar je mag 6 weken vloeien. als t langer duurt is t niet goed. Meeste vloeien niet zo lang gelukkig. Maar ik ben ook altijd laaaaang ongesteld dus tja, zal wel bij mij horen :'(.

Pil geen idee. Kan ik niet goed tegen. :( Na zwangerschap maar eens praten over alternatieven met HA want een 3e zwangerschap zie ik echt niet zitten... :P
Dan vraag ik me meteen af, vanaf wanneer kunnen ze een spiraal plaatsen... Lijkt me niet dat je dat plaatst als je nog vloeit...
pi_119952267
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:37 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou... Dat duurde bij allebei de meiden 10 maanden.... Die gok ga ik niet nemen...
Nee dat zou ik ook niet doen als ik jou was. Trouwens de VK kwam bij mij aan mijn kraambed met folders over anticonceptie. Een tweedegraads ruptuur werkte voor de eerste zes weken prima als anticonceptie. ;)
pi_119952317
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:41 schreef Estrys het volgende:

[..]

Nee dat zou ik ook niet doen als ik jou was. Trouwens de VK kwam bij mij aan mijn kraambed met folders over anticonceptie. Een tweedegraads ruptuur werkte voor de eerste zes weken prima als anticonceptie. ;)
En van anaal wordt je niet zwanger.
pi_119952347
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:40 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dan vraag ik me meteen af, vanaf wanneer kunnen ze een spiraal plaatsen... Lijkt me niet dat je dat plaatst als je nog vloeit...
Niet binnen zes weken in ieder geval bij de mirena.
pi_119952406
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:44 schreef Estrys het volgende:

[..]

Niet binnen zes weken in ieder geval bij de mirena.
Bewaar ik die vraag ff voor mn vk...

Tot die tijd gewoon maar pil denk ik? Ik moet er echt niet aan denken dat J straks in maand 2 ofzo raak schiet omdat we allebei denken, ach hoe groot is de kans... Die grap kennen we namelijk.
pi_119952524
Hmm maar ff folders vragen dan bij VK, kan ze die meenemen voor me als ik half doodbloed op mn kraambedje :P. (pijnlijke) Hechting is idd prima voorbehoedsmiddel ...
  woensdag 5 december 2012 @ 12:49:39 #87
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_119952527
Volgens mij is mijn mirena geplaatst bij de 6 weekse controle. de laatste controle zeg maar (ik had een verloskundig huisarts) En geen idee over de inzichten verder maar ik dacht dat je die periode sowieso niet "mag" seksen?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_119952579
Anticonceptie hebben wij het ook over gehad ja :') Hoe denk jij daar over schat? Moet jij weten maar een derde hoeft niet voor mij :') Ze hadden het er toch over om alles er uit te halen?
Nee schat, in de tijd dat wij zo druk waren voor ons eerste kindje heb ik dat uit kwaadheid geroepen, als het toch niet werkt haal het er dan maar uit ben ik er vanaf.
O :{ das dan wel jammer. Uhm :') We gaan op zoek naar iets met weinig hormonen en geen spiraaltje. :')
pi_119952586
Eerlijk gezegt: Geen idee :D. Maar ik moest de eerste paar mnd echt niet denken aan seks. :@

Heb wel aan vriend voorgesteld dat hij er een knoop in laat leggen :P.. Geloof niet dat hij erg enthousiast was. :')
pi_119952600
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgens mij is mijn mirena geplaatst bij de 6 weekse controle. de laatste controle zeg maar (ik had een verloskundig huisarts) En geen idee over de inzichten verder maar ik dacht dat je die periode sowieso niet "mag" seksen?
De eerste 6 weken kreeg ik te horen in het ziekenhuis. Het vloeien moet in ieder geval opgehouden zijn.
pi_119952621
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:51 schreef ohnee het volgende:
Eerlijk gezegt: Geen idee :D. Maar ik moest de eerste paar mnd echt niet denken aan seks. :@
Ik in de eerst week al weer :@ Maar toen ik op hem kroop riep hij: GA WEG HET MAG NIET!! :(
Dat is ook een goede anticonceptie. De zin is meteen weg :')
pi_119952635
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat heeft te maken met dat er nog een wond zit... Maar als je verder geen last hebt, kun je prima met condoom doen toch?
  woensdag 5 december 2012 @ 12:53:35 #93
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_119952653
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:52 schreef Tally het volgende:

[..]

De eerste 6 weken kreeg ik te horen in het ziekenhuis. Het vloeien moet in ieder geval opgehouden zijn.
ja, precies, die 6 weken dacht ik ook. En aan t eind van die 6 weken kreeg ik mijn spiraal. Dus dat was waterdicht. :P
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 5 december 2012 @ 12:55:26 #94
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_119952714
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat heeft te maken met dat er nog een wond zit... Maar als je verder geen last hebt, kun je prima met condoom doen toch?
Nou, ik neem liever geen risico met een baarmoederontsteking en alles. Buiten dat stond mijn hoofd ook niet echt naar seks, met nachtvoedingen en algehele uitgelubberdheid.
pi_119952776
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:52 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik in de eerst week al weer :@ Maar toen ik op hem kroop riep hij: GA WEG HET MAG NIET!! :(
Dat is ook een goede anticonceptie. De zin is meteen weg :')
Aww arme Tally hahaha.
Ik voelde me ook echt niet aantrekkelijk met flubberbuik ed, pijnlijke hechting, snachts amper slaap.... :{
pi_119952778
de full frontal blik die hij op de 'war zone' had geworpen moest hij ook even verwerken trouwens. :)
pi_119952789
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:55 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Nou, ik neem liever geen risico met een baarmoederontsteking en alles. Buiten dat stond mijn hoofd ook niet echt naar seks, met nachtvoedingen en algehele uitgelubberdheid.
Ik stond vannacht ook 4x naast mn bed, tot op heden is dat geen anticonceptie...

Dat uitgelubbertheid... *kop in zand.
  woensdag 5 december 2012 @ 12:59:18 #98
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_119952832
Hoe zou het met sola gaan?

Ik dacht dat het bijzonder was dat ik groei echo s kreeg. Weer wat geleerd...
pi_119952842
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:57 schreef Estrys het volgende:
de full frontal blik die hij op de 'war zone' had geworpen moest hij ook even verwerken trouwens. :)
De mijne bleef heel wijslijk zo ver mogelijk weg van dat gebied :P.
pi_119952890
Ik kan trouwens heul slecht tegen gebroken nachten. Gisterenavond kreeg ik het er even benauwd van. Waar beginnen we aan? Help. Maar goed zal vast wel goedkomen en weer wennen.
pi_119952922
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:57 schreef ohnee het volgende:

[..]

Aww arme Tally hahaha.
Ik voelde me ook echt niet aantrekkelijk met flubberbuik ed, pijnlijke hechting, snachts amper slaap.... :{
Nou ja wij hebben 9 maanden lang weinig seks gehad omdat ik 9 maanden lang bloedingen heb gehad bij de vorige zwangerschap. Dus hij was bang om me aan te raken want als we het dan wel deden was het de volgende dag dubbel raak met bloedingen. Dus toen ik eindelijk kon wilde ik ook wel. Dat gat is nog in tact want keizersnede. En van die wond heb ik weinig last gehad. :')
pi_119952973
Je kan in het begin van t verse moederschap doen met weinig slaap. :) Heel maf maar dat regelt zichzelf allemaal. ;) Het scheelt natuurlijk wel of je er 3x uitmoet of dat je de hele nacht met een huilende baby zit... Ik had er niet heel erg last van behalve de eerste week, daarna stopte het huilen en had ik enkel nog de nachtelijke voedingen waarna hij meteen weer verder sliep.
pi_119952980
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:57 schreef Estrys het volgende:
Dat heeft mijn man niet gezien. Ook de keizersnede niet. Toen ze er was mocht hij dr beethouden en er bij komen. Hij heeft bij de deur gezeten. Hij kan slecht tegen bloed en dat heb ik het ziekenhuis laten weten. Daarom stond er een stoel voor hem klaar bij de deur mocht het hem te veel worden.
pi_119952986
Ik kan me niet voorstellen dat J en ik geen sex hebben voor maandenlang... Zelfs 6 weken kan ik gewoon niet voor me zien...

In mn huwelijk was dat trouwens geen probleem...
  woensdag 5 december 2012 @ 13:04:05 #105
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_119953031
Ik zat t me werkelijk al af te vragen Tally :o want zelfs zonder knip en scheur had ik na een week niet het idee even lekker van bil te gaan. Moe van alle hormonen, gebroken nachten, wennen aan baby... dat duurt bij mij echt wel een paar weken ook. :')
pi_119953081
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:02 schreef ohnee het volgende:
Je kan in het begin van t verse moederschap doen met weinig slaap. :) Heel maf maar dat regelt zichzelf allemaal. ;) Het scheelt natuurlijk wel of je er 3x uitmoet of dat je de hele nacht met een huilende baby zit... Ik had er niet heel erg last van behalve de eerste week, daarna stopte het huilen en had ik enkel nog de nachtelijke voedingen waarna hij meteen weer verder sliep.
Ik kan me het allemaal zo slecht voor de geest halen hoe het ook weer was/is allemaal in het begin. Gek eigenlijk. Bedoel vier jaar is niet eens zolang geleden
pi_119953102
quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zat t me werkelijk al af te vragen Tally :o want zelfs zonder knip en scheur had ik na een week niet het idee even lekker van bil te gaan. Moe van alle hormonen, gebroken nachten, wennen aan baby... dat duurt bij mij echt wel een paar weken ook. :')
Wij gebruikte elke keer als de baby wakker was om in te halen wat ik te kort gekomen ben in die 9 maanden er voor :@ Uiteraard wel pas toen het mocht :') Maar we hebben de eerste weken veel moeten voeden :')
pi_119953148
Hier een die seks met een zwangere eng vind. :{
En als hij het aandurfde lag ik voor pampes met kwaaltjes en zooooo moe.
Bovendien werkt meneer heel veel dus als hij dan snachts thuis komt of dan pas klaar is achter de pc ben ik allang in dromenland :P En sochtends is er die peuter die de rust verstoort. ;(
pi_119953211
Daar had hij de eerste zwangerschap ook last van ohnee. Maar deze keer gelukkig niet O+
pi_119953258
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:05 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik kan me het allemaal zo slecht voor de geest halen hoe het ook weer was/is allemaal in het begin. Gek eigenlijk. Bedoel vier jaar is niet eens zolang geleden
Ik weet de eerste 3 weken nog goed, daarna sliep hij door en zat ik zo in het ritme. Geen idee hoe het daarna ging. eerste week was hel, dat weet ik nog wel. Kind kreeg geen voeding binnen dus huilen en snachts niet wakker te krijgen... pfff Toen over op KV en tadaaa het werd een vrolijk kind dat amper huilde. Wel problemen met zn nek weet ik nog goed. Dat gedoe met om en om slapen steeds en uiteindelijk toch fysio en helmpje. :{
pi_119953334
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:08 schreef Tally het volgende:
Daar had hij de eerste zwangerschap ook last van ohnee. Maar deze keer gelukkig niet O+
Mazzelaar. nouja hij durft nu wel wat beter maar als we dan wilden in den ochtend hoorden we peuter net uit bed komen (en die rent altijd linea recta naar ons toe :P) :(

Achja komt wel weer. :P ooit. ofzo :P
pi_119953389
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:11 schreef ohnee het volgende:

[..]

Mazzelaar. nouja hij durft nu wel wat beter maar als we dan wilden in den ochtend hoorden we peuter net uit bed komen (en die rent altijd linea recta naar ons toe :P) :(

Achja komt wel weer. :P ooit. ofzo :P
Ik hoefde me maar verkeerd te bewegen of ik was zo goed als ongesteld. En dat vond hij eng. Helemaal als we seks hadden dan leek het net een scene uit een horrorfilm (en daar houdt hij niet zo van). Dus durfde hij niet meer.

Hij kon alleen niet van die tieten af blijven. Wat dan wel jammer was, want daar werd ik dan weer hitsig van ;(

Het leven van een zwangere vrouw loopt niet over rozen ;( *zucht*
pi_119953421
quote:
12s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:13 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik hoefde me maar verkeerd te bewegen of ik was zo goed als ongesteld. En dat vond hij eng. Helemaal als we seks hadden dan leek het net een scene uit een horrorfilm (en daar houdt hij niet zo van). Dus durfde hij niet meer.

Hij kon alleen niet van die tieten af blijven. Wat dan wel jammer was, want daar werd ik dan weer hitsig van ;(

Het leven van een zwangere vrouw loopt niet over rozen ;( *zucht*
J is ook behoorlijk blij met de pornoprammen....
Beetje jammer wel dat hij er straks toch echt af moet blijven...
pi_119953637
Ja, hier hebben m'n boobs ook ineens een groeispurt ingezet, wist niet wat ik zag vanochtend, ze knallen gewoon uit m'n bh :')
pi_119953679
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:20 schreef L0t.. het volgende:
Ja, hier hebben m'n boobs ook ineens een groeispurt ingezet, wist niet wat ik zag vanochtend, ze knallen gewoon uit m'n bh :')
Ik roep al 2 weken dat ik nieuwe moet kopen (wat ik ook weer zonde vind wat ze zijn nog lang niet uitgegroeid) maar ik moet ze er steeds weer in terug proppen :')
pi_119953771
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:21 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik roep al 2 weken dat ik nieuwe moet kopen (wat ik ook weer zonde vind wat ze zijn nog lang niet uitgegroeid) maar ik moet ze er steeds weer in terug proppen :')
ff een goedkoopje halen...
pi_119953883
Mannen en borsten... :D :P
pi_119953923
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:20 schreef L0t.. het volgende:
:D _O-

hier 1 maat groter en als het net zo gaat als vorige keer zijn ze hier al klaar met groeien. :+
pi_119953962
quote:
schattig.... maar het lijkt nogal een tamme bedoeling daar. As dat ruzie is, dan is het bij mij oorlog.... :X
pi_119954075
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:29 schreef ohnee het volgende:

[..]

:D _O-

hier 1 maat groter en als het net zo gaat als vorige keer zijn ze hier al klaar met groeien. :+
Hier van 70 D naar 75 F.... Ik heb 1 voedingsbh van 75G die past en een marlies van 75 F die ook past... Leuk verschillende merken.
Er komt er dan nog een normale, voor de spannende nachten zeg maar, ook in 75 F. Ik verwacht geen groei meer, afgezien van de stuwing.
pi_119954122
Wass sich liebt, das neckt sich? Ofzoiets? O+
pi_119954458
Bij ons is een groeiecho niet standaard. Moet ook maar 1x, tussen de 30 en 32 weken dus.
Ach, Eva zat op de P84 dus ik maak me geen zorgen. Hoefde ook niet, als het kindje bleef groeien zoals het nu deed. Daarom voor de zekerheid die echo.
Maar ik doe ook mee met het vervolgonderzoek van het Erasmus, heb dus met 22, 26 en en 30 (volgens mij) weken nog een 3D echo daar. Genoeg controles dus.
  woensdag 5 december 2012 @ 13:46:37 #124
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119954539
Ik begrijp die P's nog niet geloof ik.. ben ik nog niet tegengekomen.
pi_119954626
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gemiddelde...
P50 = gemiddeld...
pi_119954627
Ik zag het ook pas toen ze mijn dossier hadden uitgeprint en meegenomen toen ze thuis langskwam nav die bloedingen.
P84 houdt in dat 84% van alle geboren kindjes kleiner is dan Eva.
Ze was een flinkerd dus.

Deze zat nu in de categorie P25-P50, dus onder het gemiddelde, maar niet extreem klein.
Ze woog 327 gram.
  woensdag 5 december 2012 @ 13:50:48 #127
259886 pessie
pi_119954705
P50 is het gemiddelde gewicht van alle kindjes op die termijn. En dan variatie tussen 0 en 100.

Mijn omvang is vooral gegroeid, heb dus van die verlengers in mn voedings bh s.
pi_119954755
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:50 schreef pessie het volgende:
P50 is het gemiddelde gewicht van alle kindjes op die termijn. En dan variatie tussen 0 en 100.

Mijn omvang is vooral gegroeid, heb dus van die verlengers in mn voedings bh s.
Ik zat te twijfelen over een verlenger voor mn nieuwe bh die ik 2 maanden terug had gekocht... Maar mn memmen moest ik ook terugfrotten, dus die mag even de kast in.
  woensdag 5 december 2012 @ 13:52:24 #129
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119954763
Ah ok! Thnx :). Mijn bm is dan P90 ofzo :')
pi_119954788
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het gaat om je kindje ;)
  woensdag 5 december 2012 @ 13:55:31 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119954879
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
:o Ik heb iets gemist geloof ik? :o Ben je zwanger?
pi_119954910
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:55 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:o Ik heb iets gemist geloof ik? :o Ben je zwanger?
Een beetje ;)
  woensdag 5 december 2012 @ 14:00:30 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119955063
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gevonden! Wat leuk! Gefeliciteerd! *O*
  woensdag 5 december 2012 @ 14:05:23 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119955261
quote:
17s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:00 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Gevonden! Wat leuk! Gefeliciteerd! *O*
Thnx :D. Ben gister ook pas uit de kast gekomen en mn kloon in de wilgen gehangen heur ;).
pi_119955582
Ik krijg geen groeiecho's? Ligt dat aan je praktijk of medische situatie?
pi_119955602
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:14 schreef Fieder het volgende:
Ik krijg geen groeiecho's? Ligt dat aan je praktijk of medische situatie?
Praktijk.
pi_119955631
Ah... toch maar eens informeren dan! Ik vind het wel een prettig idee dat er rond die tijd nog eens gekeken wordt
  woensdag 5 december 2012 @ 14:17:13 #138
259886 pessie
pi_119955681
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:52 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik zat te twijfelen over een verlenger voor mn nieuwe bh die ik 2 maanden terug had gekocht... Maar mn memmen moest ik ook terugfrotten, dus die mag even de kast in.
Logisch, daar heeftceen verlenger helaas niet zoveel nut voor. Ik moet als ik ooit geen bv meer geef echt nieuwe bh s. De oude zijn allemaal stuk gegaan ;(
  woensdag 5 december 2012 @ 14:22:50 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119955896
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:05 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Thnx :D. Ben gister ook pas uit de kast gekomen en mn kloon in de wilgen gehangen heur ;).
Hmpf... Had je ook best bij de Jumbo mogen doen hoor afgelopen vrijdag. O-) :D Als bonus dat ik je nou eens een keer zomaar herkende. :+
Echt leuk voor jullie zeg! :Y
pi_119956862
Ik word vrijdag ingeleid :s)
pi_119956907
Sola succes vandaag! O+

Nytar spanned! :*

Liza wat fijn zeg, een datum!! :*
pi_119957157
Wij hebben gisteren een groei echo gehad. Meisje is kleiner dan gemiddeld maar nog net binnen de marges om in te grijpen. Over 2 weken opnieuw een echo.

Verder is het hier slecht. Mijn lichaam wil niet meer. Tis over. Mijn schoonmoeder is hier nu tijdelijk om te helpen zo kan ik de laatste paar weken nog genieten <3
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 5 december 2012 @ 14:59:01 #143
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119957235
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:49 schreef OooLizaooO het volgende:
Fijn Liza!!
pi_119957303
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:49 schreef OooLizaooO het volgende:
Zul je zien... beval je vanavond :D
  woensdag 5 december 2012 @ 15:02:38 #145
258612 nytar
boys boys boys
pi_119957387
wat fijn Liza!

Hebben we al wat van sola gehoord?

En sterkte menicole!
pi_119957438
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zul je zien... beval je vanavond :D
Hoop ik stiekem ook nog steeds!
pi_119957446
MeNicole :*
pi_119957577
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:57 schreef MeNicole2 het volgende:
Wij hebben gisteren een groei echo gehad. Meisje is kleiner dan gemiddeld maar nog net binnen de marges om in te grijpen. Over 2 weken opnieuw een echo.

Verder is het hier slecht. Mijn lichaam wil niet meer. Tis over. Mijn schoonmoeder is hier nu tijdelijk om te helpen zo kan ik de laatste paar weken nog genieten <3
In te grijpen? Hoe?
pi_119957729
Hoe ver ben je menicole?
pi_119957876
Ben nu bijna 34 weken. Ze willen het nu nog 2 weken aankijken en anders opname ivm rust die ik thuis niet kan pakken.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_119957916
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:14 schreef MeNicole2 het volgende:
Ben nu bijna 34 weken. Ze willen het nu nog 2 weken aankijken en anders opname ivm rust die ik thuis niet kan pakken.
Oh zo...

Nou wel vervelend!
pi_119957987
Dat is al lekker snel Liza, fijn! Hopelijk verloopt alles voorspoedig.

Menicole, dat klinkt rot. Sterkte!

Ik las iets over groeiende boobies. Nog niet herkenbaar voor mij maar geloof dat dat vanzelf komt? ;)

Ik moest net weer op controle komen! Alles zag er goed uit. De baby spartelde flink rond in mijn buik :D
Mijn glucose en ijzergehalte zijn laatst geprikt en die waren in orde! Ik belde begin deze week over dat ik me zo slap, duizelig en moe voel en dat ik veel hoofdpijn heb en mijn bloeddruk is wat lager dan normaal, maar nog niet echt laag. Normaal heb ik 120/75 en nu 104/74, een hele precieze assistente die ging meten ;) advies was om rustig op te staan en soms een zout dropje of bouillon te nemen. En weer was ik 2 kilo kwijt sinds de vorige keer. Ik kan het hebben hoor maar het is best een beetje vreemd.
Ik kan in ieder geval gerust een weekendje weg overmorgen!
E.
  woensdag 5 december 2012 @ 15:18:05 #153
259886 pessie
pi_119958038
Menicole war heftig :*

Liza fijn dat je vrijdag mag! *O*

Ik hoop dat sola haar kindje vasthoudt.

Bluhn mn bekken doet pijn. Peuter wou niet slapen.
pi_119958492
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:16 schreef .Sparkling. het volgende:

Menicole, dat klinkt rot. Sterkte!

Ik las iets over groeiende boobies. Nog niet herkenbaar voor mij maar geloof dat dat vanzelf komt? ;)

Ik moest net weer op controle komen! Alles zag er goed uit. De baby spartelde flink rond in mijn buik :D
Mijn glucose en ijzergehalte zijn laatst geprikt en die waren in orde! Ik belde begin deze week over dat ik me zo slap, duizelig en moe voel en dat ik veel hoofdpijn heb en mijn bloeddruk is wat lager dan normaal, maar nog niet echt laag. Normaal heb ik 120/75 en nu 104/74, een hele precieze assistente die ging meten ;) advies was om rustig op te staan en soms een zout dropje of bouillon te nemen. En weer was ik 2 kilo kwijt sinds de vorige keer. Ik kan het hebben hoor maar het is best een beetje vreemd.
Ik kan in ieder geval gerust een weekendje weg overmorgen!
Drop eten op advies van de dokter!!! Hoe geniaal!
pi_119958528
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:16 schreef .Sparkling. het volgende:
UD + 12, 't is maar hoe je 't bekijkt :D
pi_119958577
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:31 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

Goed afgebakken.
pi_119958589
Is Keshet al online geweest???
pi_119958603
Fijn Liza!

MeNicole :* fijn dat je hulp hebt

Sparkling fijn dat alles goed was! En drop :9~ Ik ben gek op die Napoleon salmiakkogels maar das wel erg zout nu. Nu lagen ze er net in colasmaak, ben benieuwd
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:32 schreef Ticootje het volgende:
:o
  woensdag 5 december 2012 @ 15:34:15 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119958661
Snoep met colasmaak :9.
pi_119958682
Drop eten werkt niet ;)

Menicole heel veel sterkte! :*
pi_119958750
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:34 schreef Logician het volgende:
Drop eten werkt niet ;)

Menicole heel veel sterkte! :*
Nah, je kan het toch proberen?
pi_119958764
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:31 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

Ja, dat is waar! Ik bedoelde dat je niet lang hoeft te wachten nu je de datum weet. Maar op jouw termijn kunnen ze je ook niet echt nog 2 weken door laten lopen he? ;) nou ja, een beetje domme opmerking was het wel van mij. Excuse me! :D
E.
pi_119958898
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nah, je kan het toch proberen?
Zout daarvan wordt niet opgenomen ivm bepaald stofje.

Maar voor de lekker gewoon doen natuurlijk.
pi_119958929
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:40 schreef Logician het volgende:

[..]

Gewoon omdat het kan.

Ik heb een bak kruidnoten naast me staan, wordt daar ook de suiker niet van opgenomen?? Anders heb ik wel vet pech vandaag.
pi_119958940
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:40 schreef Logician het volgende:

[..]

Echt? Belachelijk advies dan! Maar wel lekker dus ik eet wel.. ;)
E.
pi_119958944
Spark, wat die groeiende boobies betreft: Saar is nu een maand en ik wacht er nog steeds op... :')
  woensdag 5 december 2012 @ 15:41:58 #167
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119958951
In kruidnote zit dan natuurlijk wel weer kaneel die voor hel en verdoemenis zorgt.
pi_119958956
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Gewoon omdat het kan.

Ik heb een bak kruidnoten naast me staan, wordt daar ook de suiker niet van opgenomen?? Anders heb ik wel vet pech vandaag.
Vette pech so be it :P ik ben aan de 7up :9
  woensdag 5 december 2012 @ 15:42:16 #169
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119958963
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Spark, wat die groeiende boobies betreft: Saar is nu een maand en ik wacht er nog steeds op... :')
"Misschien komt het nog!"
pi_119958974
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:41 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Echt? Belachelijk advies dan! Maar wel lekker dus ik eet wel.. ;)
Jep echt :)
pi_119959002
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
In kruidnote zit dan natuurlijk wel weer kaneel die voor hel en verdoemenis zorgt.
Aai :')

Arm kind.

Maar ik eet gelukkig alleen de kleine nootjes eruit.. :')
pi_119959017
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, haha :D van mij hoeven ze niet te groeien hoor. Ik heb normaal al D, dat is voldoende. Echt! :')
E.
  woensdag 5 december 2012 @ 15:44:08 #173
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_119959039
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:32 schreef Ticootje het volgende:
Nee, nog niet! :D

Heb niks te melden. :@
A grand adventure has begun.
pi_119959055
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:44 schreef Keshet het volgende:

[..]

Just checking!
pi_119959080
quote:

[..]

:W
pi_119959120
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:36 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Ja, dat is waar! Ik bedoelde dat je niet lang hoeft te wachten nu je de datum weet. Maar op jouw termijn kunnen ze je ook niet echt nog 2 weken door laten lopen he? ;) nou ja, een beetje domme opmerking was het wel van mij. Excuse me! :D
hehe :D
I wasn't offended ofzo hoor :D
pi_119959123
MeNicole, sterkte!

Wat groeiecho's betreft: volgens de gyn moet je rekening houden met een afwijking tot wel 20%.
saar was steeds p95, dacht dat ik zou gaan bevallen van een baby hulk. Uiteindelijk was ze bij haar geboorte (39w5d) net geen 3500g en 51cm. Maar kan dus ook omhoog afwijken :p
pi_119959178
He Keshet, was net een bemoedigend bericht aan 't typen, nog steeds wel van toepassing eigenlijk.
Klaar voor de start.. :% :%

Ik mag ook dropjes O+ Onderdruk wat aan de lage kant.. Maar als het niet helpt eet ik er nog maar een paar extra!

Liza, nog twee nachtjes!! *O* *O*
(of je moet vast een voorsprong nemen natuurlijk...)

Nicole, ik hoop dat je nu wat rust kunt krijgen thuis en de koter een klein groeispurtje maakt!
pi_119959227
quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:42 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

"Misschien komt het nog!"
Dat! :') :+

Spark, hier cup a. Dus had me wel verheugd op de befaamde pornotetten. Maar helaas... ;)
pi_119959264
Enig idee waar het door komt?
pi_119959485
Baby uit de buik! Na een razendsnelle bevalling van anderhalf uur inclusief een kwartier persen is Viktor geboren om 13:05. Alleen een klein knipje gekregen. Hij is klein, 3290 gram. Geen gekke dingen, gewoon een goede bevalling met monsterweeen. Van 5 naar 10 cm in tien minuten ofzo. En ik dacht echt dat ik me aanstelde toen ik de weeen niet weggepuft kreeg. Wat een opluchting dat dit voorbij is en hij er is :)
Hopelijk mogen we snel naar huis, we moeten wachten tot zijn temperatuur in orde is. Hij ligt nu te knorren in een bedje tussen de kruiken.
pi_119959511
Wat fijn!!!!!

Gefeliciteerd!!!
pi_119959513
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:57 schreef Solagratia het volgende:
Baby uit de buik! Na een razendsnelle bevalling van anderhalf uur inclusief een kwartier persen is Viktor geboren om 13:05. Alleen een klein knipje gekregen. Hij is klein, 3290 gram. Geen gekke dingen, gewoon een goede bevalling met monsterweeen. Van 5 naar 10 cm in tien minuten ofzo. En ik dacht echt dat ik me aanstelde toen ik de weeen niet weggepuft kreeg. Wat een opluchting dat dit voorbij is en hij er is :)
Hopelijk mogen we snel naar huis, we moeten wachten tot zijn temperatuur in orde is. Hij ligt nu te knorren in een bedje tussen de kruiken.
Van harte Sola!
Dat heb je goed gedaan!
Mooie naam!
En nu genieten!
pi_119959519
*O* van harte Sola en wat heb je dat snel gedaan!!! Mooie naam ook! O+
  woensdag 5 december 2012 @ 15:59:35 #185
265732 Keshet
pi_119959560
Waaaaa! Gefeliciteerd! *O* *O* *O*
  woensdag 5 december 2012 @ 16:00:00 #186
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_119959576
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Wat een snelle bevalling!

Maar 3290 gram is toch niet klein?
pi_119959590
Jaaaaaaa Sola gefeliciteerd *O* *O*
  woensdag 5 december 2012 @ 16:00:35 #188
265732 Keshet
pi_119959604
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:00 schreef becky27 het volgende:

Dat dacht ik ook. :@
pi_119959677
Sola wat een snelheid! Gefeliciteerd *O* *O*
pi_119959763
Gefeliciteerd Sola! *O*
Anderhalf uur.. poeh zeg, wat een tempo!
pi_119959775
Werd sola niet ingeleid omdat ze net een hele grote baby verwachtten?
pi_119959829
Amy was 3890 en ik dacht dat hij nog zwaarder zou zijn, dus voor mij is hij echt een kleintje :+

Tnx voor de felicitaties :)
pi_119959947
*O* Solagratia, gefeliciteerd met jullie zoon O+
  woensdag 5 december 2012 @ 16:11:44 #194
259886 pessie
pi_119959954
quote:
[img]http://real vati.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op woensdag 5 december 2012 16:00 schreef becky27 het volgende:

Dat dacht ik ook maar sola had volgens mijaan de hand van groei echo s gehoord datvhet een groot kind zou zijn, dus dan is iets onder gemiddeld wel klein.

Hier willen ze vooral dat beeb niet kleinervis danvnathan, dat snap ik heel goed maar als dievgroei echo s zo afwijken zie jevhet verschil dus niet tussen 4 en 6 pond :?
  woensdag 5 december 2012 @ 16:13:00 #195
259886 pessie
pi_119959989
En nu ben ik de felicitaties vergeten... zwangerschapsdementie ftw.

Sola van harte gefeliciteerd met viktor! *O*
pi_119960186
Sola wauw wat een speedbevalling, van harte!!! *O* *O*
pi_119960235
Sola, gefeliciteerd! *O*
pi_119960262
Gefeliciteerd Sola!!

Seb was ook 3290 bij geboorte. Mooi gewicht hoor. Geniet er lekker van!
pi_119960264
MeNicole, wat rot zeg! Sterkte :*

Liza YAY! Heerlijk dat je het naar vrijdag hebt kunnen verzetten *O* Zou wat zijn als de beeb zich tot nog vandaag of morgen aandient hihi. ;)

Sola GEFELICITEERD! :D die was er snel zeg. 10 min van 5 naar 10 cm ontsluiting pfff dat was 1 lange wee zeker? :o Maar hij is er! Leuke naam ook O+ .

En 3200 is niet zo groot toch? Mijn menneke was 4100 gram en 54 cm bij geboorte. (oke das redelijk groot maar niet extreem ofzo, gewoon maatje 56 ^^)
pi_119960359
quote:

[..]

Zo... die van jou vind het wel erg gezellig daarbinnen :D. Heb je al een datum gekregen of gaan ze nog gewoon afwachten of tie vanzelf zin krijgt?
  woensdag 5 december 2012 @ 16:24:27 #201
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_119960388
sola *O* van harte met jullie zoon
dat is nog eens voorspoedig zeg
nu lekker genieten
W
Z
E
pi_119960511
Van harte, Sola *O*
pi_119960623
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:21 schreef ohnee het volgende:
Liza YAY! Heerlijk dat je het naar vrijdag hebt kunnen verzetten *O* Zou wat zijn als de beeb zich tot nog vandaag of morgen aandient hihi. ;)
Het zou me niet verbazen, kleine eigenwijs. Ik zou het niet erg vinden alleszins, dan kan ik het toch nog thuis proberen O+

quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:21 schreef ohnee het volgende:
En 3200 is niet zo groot toch? Mijn menneke was 4100 gram en 54 cm bij geboorte. (oke das redelijk groot maar niet extreem ofzo, gewoon maatje 56 ^^)
Hier ook eentje van 4340 g en 54,5 cm, als het nu eentje wordt van een kilo minder ga ik dat ook maar een klein prutske vinden denk ik :D :X
pi_119960650
quote:
gefeliciteerd *O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_119960732
Sola van harte gefeliciteerd met jullie zoon !!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  woensdag 5 december 2012 @ 16:35:00 #206
259886 pessie
pi_119960777
Ohnee dat is wel echt groot hoor! Gemiddeld bij 40 weken is 3400 gram. Als ik nu een gemiddeld kind ga baren vind ik dat een reus denk ik :') ik ga maar uit van 6 pond denk ik...
  woensdag 5 december 2012 @ 16:35:13 #207
265732 Keshet
pi_119960784
Mijn oudste was 450 gram, mijn referentiekader is wat anders. :@

Maarreh, ik word morgen ingeleid. Eerst alleen een ballon en als ik dan 3cm ontsluiting heb worden de vliezen gebroken en krijg ik weeënopwekkers. 'T kan wel een dag of drie gaan duren.
Ik baal zo van de weersvoorspelling van de komende dagen.
Ik hoop dat ik morgenochtend al 3cm heb en dan hoppakee meteen aan de slag kan en 's avonds weer thuis ben. :@
Of dat 't niet gaat sneeuwen, ook prima.
pi_119960880
Succes vast Keshet!
pi_119960898
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:35 schreef Keshet het volgende:

Maarreh, ik word morgen ingeleid. Eerst alleen een ballon en als ik dan 3cm ontsluiting heb worden de vliezen gebroken en krijg ik weeënopwekkers. 'T kan wel een dag of drie gaan duren.
Ik hoop dat ik morgenochtend al 3cm heb en dan hoppakee meteen aan de slag kan en 's avonds weer thuis ben. :@
Dat is wel het andere uiterste hè, ingeleid worden omdat hij te lang wil blijven zitten! Sterkte alvast, hoop voor je dat het idd opschiet. :*

Solagratia, gefeliciteerd!! *G*
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 5 december 2012 @ 16:39:09 #210
259886 pessie
pi_119960920
Keshet ik denk dat jouw baby straks netjes 6.5 pond weegt en maat 50 nodig heeft O+
Ik hoop dat je al wat ontsluiting hebt!
pi_119960969
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:35 schreef Keshet het volgende:

Ik hoop met jou mee Keshet! En succes alvast.
Maar sneeuw O+, da's toch net zo romantisch? (of moet je ver rijden?)
  woensdag 5 december 2012 @ 16:40:35 #212
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_119960985
Solagratia gefeliciteerd!! Dat heb je snel gedaan!

Keshet, ik hoop dat het allemaal voorspoedig gaat verlopen, succes alvast. :*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_119960987
Het valt vast mee Keshet, het blijft Nederland. Áls het al gaat sneeuwen blijft het vast niet liggen! No worries :*

Ik ga straks naar het Prenatal Warenhuis *O*

En ik had een fijne jas gezien van C&A (op een zwangere vriendin), is hij er niet meer in het donkerblauw :(
Dus bevallende zwangere vrouwen met deze jas in maat 42 of 44, ik neem hem graag over ;)
pi_119961058
Alvast heel veel succes morgen Keshet :*
pi_119961135
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:35 schreef pessie het volgende:
Ohnee dat is wel echt groot hoor! Gemiddeld bij 40 weken is 3400 gram. Als ik nu een gemiddeld kind ga baren vind ik dat een reus denk ik :') ik ga maar uit van 6 pond denk ik...
Deze dame is waarschijnlijk 3500 gram bij 40 weken schatten ze. Nu kan het 20% afwijken? dus zoveel waarde hecht ik er niet aan maar ze mag wel onder de 4 kilo blijven van me :P wie weet krijg ik een bescheiden poppetje O+ (Verwacht t niet, VK zei dat ze best groot is en iig een dikke kont heeft :o )

En fijn Keshet dat je morgen wordt ingeleid! ^O^ Hoop voor je dat het niet 3 dagen gaat duren.. :{ En dat het meevalt met de sneeuw. Van mij mag t lekker gaan sneeuen, NA mn bevalling :D. Moet er niet aan denken naar het zkh te moeten met al die gladheid (20/30 min rijden zonder gladheid..)...
pi_119961489
Hahah ohnee maar 3500 is toch prima?
Ik ga nooit meer luisteren naar wat de vk daar over zegt... De oudste zou fijntjes zijn het was een dik mormel van 4140 gram... }:|

Gefeliciteerd Sola *O* *O*
pi_119961786
hahaha ja echt fijntjes een baby van 4140 :P Mijn zoon was wel lang en slank trouwens. Soms zie je van die dikke propjes, was verbaasd dat de mijne niet zo was. slanke den net als zn vader ^^.

En ik vind 3500 ook prima hoor. Maar ik hecht er gewoon weinig waarde aan, straks is ze ook 4 kilo of net aan 3 kilo. Heb maar 1 setje in maat 50, ik ga meer uit van richting de 4 kilo haha.
pi_119961794
Sola gefeliciteerd! Snel gegaan zeg! Lekker genieten nu!

Oh en nog een reden om niet meer te willen bevallen, als ze per kind een pond groter worden....laat maar :P
8 pond was al zwaar zat :') (7 ook trouwens :P). Dus dan zou de volgende 9 pond worden, nee dank je...
pi_119961840
Ach ze zeggen dat je toch meer uitlubbert naarmate je meer kids hebt, dus dan moet 9 pond wel passen toch :P.
pi_119961916
Hier klopte het aardig. Geschat op ca. 2700-3000 bij 40 weken. Hij kwam met 38 weken ter wereld en woog 2460.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 5 december 2012 @ 17:06:25 #221
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_119961946
Joehoe Sola; gefeliciteerd!!!! Een sinterklaaskindje... hartstikke leuk <O) O+

en ik krijg spontaan flashbacks; de mijne is 3 jaar geleden op 5 december geboren na een stortbevalling namelijk O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 5 december 2012 @ 17:07:04 #222
259886 pessie
pi_119961970
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Sola gefeliciteerd! Snel gegaan zeg! Lekker genieten nu!

Oh en nog een reden om niet meer te willen bevallen, als ze per kind een pond groter worden....laat maar :P
8 pond was al zwaar zat :') (7 ook trouwens :P). Dus dan zou de volgende 9 pond worden, nee dank je...
Dan kan ik nog wel een tijdje doorbaren ;)
pi_119961983
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:03 schreef ohnee het volgende:
Ach ze zeggen dat je toch meer uitlubbert naarmate je meer kids hebt, dus dan moet 9 pond wel passen toch :P.
Zo'n grote knip kan niet :P
En dat uitlubberen merkte ik ook niet bij 8 pond :X
pi_119962007
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:07 schreef pessie het volgende:

[..]

Dan kan ik nog wel een tijdje doorbaren ;)
pi_119962033
Sola gefeliciteerd!! Wat snel!

Keshet morgen heeeeeel veel succes! Ik ga stiekem toch vanaf mijn werk af en toe even gluren!
We'll have love aplenty
You and Me
pi_119962054
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:07 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Zo'n grote knip kan niet :P
En dat uitlubberen merkte ik ook niet bij 8 pond :X
haha hier alles strak gehecht, denk ook niet dat het makkelijker gaat dan vorige keer.:P

En verdraaid ja, Sola heeft een sintkind! :D O+
pi_119962489
Net nog even wat buikfoto's online gezwierd en een vergelijkingsfoto van B.
Wat een verschil :o
pi_119962509
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:09 schreef ohnee het volgende:

[..]

haha hier alles strak gehecht, denk ook niet dat het makkelijker gaat dan vorige keer.:P

En verdraaid ja, Sola heeft een sintkind! :D O+
Komt de sint niet pas morgen? <O)
pi_119962703
succes morgen keshet!!!!
pi_119963062
ooooooooooh Sola gefeliciteerd!!! *O* O+ wat een cadeautje!
En een prachtig gewicht, fijn dat hij niet zo groot is als verwacht werd.

Keshet woei!! Vanavond even flink feest vieren in de slaapkamer met D., grotere kans dat je dan die 3 cm vanzelf pakt ;)

En grote kinderen mja, mn grootste zat op p75 geloof ik, mn kleinste op P95, ik ben nu al benieuwd naar t gwicht van de derde :D en naar de termijn waarmee die geboren gaat worden.
  woensdag 5 december 2012 @ 17:42:15 #231
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_119963108
Sola!! Yaaayy, enórm gefeliciteerd joh, wat een mooi nieuws *O* veel geluk met de kleine man :*
3!
pi_119963149
Oeh. 2 babies met afspraak!

Nytar al actie?
  woensdag 5 december 2012 @ 17:43:48 #233
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_119963171
Gefeliciteerd Sola!!! *G* Mooie naam!

Alvast succes voor morgen Keshet! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  woensdag 5 december 2012 @ 17:44:52 #234
265732 Keshet
pi_119963212
P115 dan toch Mignonne? Voor de derde? :+

Hendrikje wordt nu door 2 verschillende gyns geschat op P5 of P35 en door 2 verloskundigen als 'normaal gewichtje hoor!' dus ik ben écht heel benieuwd naar zijn gewicht.
Maar vooral naar hoe hij eruit ziet, hoe hij voelt, hoe hij ruikt, naar zijn geluidjes... O+ Ik heb gewoon een soort heimwee naar mijn kind. O+

De verhalen over knippen, inscheuren en alle andere narigheid negeer ik even. :+
pi_119963521
Gefeliciteerd Sola. mooi gewicht *O*
pi_119963790
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:44 schreef Keshet het volgende:
P115 dan toch Mignonne? Voor de derde? :+
Brr :X

quote:
Hendrikje wordt nu door 2 verschillende gyns geschat op P5 of P35 en door 2 verloskundigen als 'normaal gewichtje hoor!' dus ik ben écht heel benieuwd naar zijn gewicht.
Maar vooral naar hoe hij eruit ziet, hoe hij voelt, hoe hij ruikt, naar zijn geluidjes... O+ Ik heb gewoon een soort heimwee naar mijn kind. O+

De verhalen over knippen, inscheuren en alle andere narigheid negeer ik even. :+
Ik ben ook benieuwd!!
Je weet dat op de hand in principe accurater is dan met een echo meten hè? Wie weet! Het zou toch wel een cadeautje zijn zeg, een a terme kind met een normaal gewicht :o en dat je dan je warme kraambed in kunt als verse mama-van-twee terwijl het buiten lekker sneeuwt <3 O+

Trix, hoe is het afgelopen met de HVM ziekte van Stef? Hebben jullie de gyn al op de hoogte gebracht?
pi_119964102
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:44 schreef Keshet het volgende:
O+ Ik heb gewoon een soort heimwee naar mijn kind. O+
O+
pi_119964542
quote:
Wow mens, razende Roeland :D

Van harte met Viktor O+ Genieten vrouw! :*
pi_119964664
Van harte gefeliciteerd Sola!! *O* Lekker genieten nu O+
pi_119966075
Van harte Sola *O* :* *G*

Ik mag me morgen om 6.30u melden bij de verloskamers *O*
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_119966426
Oeh, spannende dag morgen! Goooo Keshet en Ladylike *O*
pi_119966743
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:10 schreef L0t.. het volgende:
Oeh, spannende dag morgen! Goooo Keshet en Ladylike *O*
+1 *O*
  woensdag 5 december 2012 @ 19:20:29 #243
259886 pessie
pi_119966940
Woo mogelijk datum tweeling voor lady en keshet! *O*
  woensdag 5 december 2012 @ 19:25:37 #244
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_119967185
Sola, van harte gefeliciteerd met je zoon! *O*
pi_119967679
Waaah! Dat wordt supporteren voor twee sinterklaaskindjes morgen :D
pi_119968628
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:36 schreef OooLizaooO het volgende:
In Nederland worden Sinterklaaskindjes vandaag geboren ;)
pi_119968695
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:54 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

In Nederland worden Sinterklaaskindjes vandaag geboren ;)
Hoe? De Sint komt toch op 6 december? :X
  woensdag 5 december 2012 @ 19:56:15 #248
35189 Troel
scherp en bot
pi_119968710
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:56 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

5 december ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_119968719
Welke gek gaat er nou op 5 december 's avonds naar de Prénatal?
Ik |:(
Dan sta je dus voor een dichte deur :')
pi_119968733
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:56 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

In NL op de 5e ;) (wij vieren zijn verjaardag de avond ervoor)
pi_119968839
Echt? :D
Dat wist ik niet! Hier is het in principe de 5de 's avonds schoen zetten en hopen dat er de 6de 's ochtends iets in zit :). oO/
Maar 't wordt vaak wat vervroegd/verlaat om in 't weekend of op een vrije dag te vallen (maar dat kiest iedereen dan zelf hé :)). Anders is het 's morgens opstaan, kijken wat de Sint bracht, en naar school/werk, ook niet gezellig :).
  woensdag 5 december 2012 @ 20:00:38 #252
259886 pessie
pi_119968914
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:36 schreef OooLizaooO het volgende:
In nl is sint op 5 december ;)
pi_119969099
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:56 schreef Suikertante het volgende:
Welke gek gaat er nou op 5 december 's avonds naar de Prénatal?
Ik |:(
Dan sta je dus voor een dichte deur :')
_O-
  woensdag 5 december 2012 @ 20:05:12 #254
378192 -mandy-
I am who I am
pi_119969115
Solagratia gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Geniet ervan!

Spannend Ladylike! Morgenavond rond deze tijd heb je je baby eindelijk in je armen!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  woensdag 5 december 2012 @ 20:06:45 #255
378192 -mandy-
I am who I am
pi_119969188
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:05 schreef -mandy- het volgende:
Solagratia gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Geniet ervan!

Spannend Ladylike! Morgenavond rond deze tijd heb je je baby eindelijk in je armen!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:00 schreef pessie het volgende:

[..]

In nl is sint op 5 december ;)
In België idd ook op 6 december en wordt op zoals Liza zegt vanavond pas de schoen gezet. Of ben je van belgische originie misschien?
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  woensdag 5 december 2012 @ 20:07:25 #256
378192 -mandy-
I am who I am
pi_119969218
-leeg bericht-
pi_119969237
Liza, fijn dat het vrijdag 'al' kan. Maar hopelijk komt je kleine gewoon uit zichzelf eerder.

MeNicole, klinkt niet fijn :*

Sola, wat harte gefeliciteerd met de geboorte van V. Fijn dat het allemaal voorspoedig is gegaan! *G*

Suiker, muts! :D

Ladylike & Keshet, veel succes morgen :% :% :%
pi_119969422
Maar in België is ook geen pakjesavond toch? Want dat is hier op 5 december. Je schoen zetten kan al vanaf half november, sinds Sinterklaas in het land is!
Of er dan ook iets in zit is natuurlijk de vraag..

Op de Prénatal site staat trouwens gewoon dat ze open zijn, dus dat is ook niet zo handig.
Onderweg besefte ik al dat het 5 december is, maar ja, er waren wel winkels open daar dus niet iedereen is dicht..
pi_119969456
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:11 schreef Suikertante het volgende:
Op de Prénatal site staat trouwens gewoon dat ze open zijn, dus dat is ook niet zo handig.
okey, dan heb ik niks gezegd ;)
  woensdag 5 december 2012 @ 20:13:59 #260
378192 -mandy-
I am who I am
pi_119969523
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:11 schreef Suikertante het volgende:
Maar in België is ook geen pakjesavond toch? Want dat is hier op 5 december. Je schoen zetten kan al vanaf half november, sinds Sinterklaas in het land is!
Of er dan ook iets in zit is natuurlijk de vraag..

Onderweg besefte ik al dat het 5 december is, maar ja, er waren wel winkels open daar dus niet iedereen is dicht..
Nee, in België is er geen pakjesavond maar wordt 's avonds op 5 december de schoen gezet, of soms al in het weekend ervoor. Meestal voorzien van wortel, bier ed. En wat iemand al zei (sorrie, naam vergeten), hopen dat er 's ochtends wat inzit ;).
pi_119969568
Sinterklaas is op 6 december, pakjesavond is in Nederland de avond ervoor ;).
  woensdag 5 december 2012 @ 20:15:43 #262
259886 pessie
pi_119969596
Haha mandy, bier :D
  woensdag 5 december 2012 @ 20:16:48 #263
378192 -mandy-
I am who I am
pi_119969638
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:15 schreef pessie het volgende:
Haha mandy, bier :D
Hihi, helaas niet nee. _O-

Eerder ruzie met dat gequote. Mijn laptop deed niet wat ik van plan was. En berichten verwijderen lukt me helaas niet :( .
pi_119969803
Oeh, spannende dag morgen voor LadyLike en Keshet *O* *O*
Alvast veel succes toegewenst beide :%

Ben benieuwd hoe het bij Nytar is!
pi_119970305
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:13 schreef -mandy- het volgende:

[..]

Nee, in België is er geen pakjesavond maar wordt 's avonds op 5 december de schoen gezet, of soms al in het weekend ervoor. Meestal voorzien van wortel, bier ed. En wat iemand al zei (sorrie, naam vergeten), hopen dat er 's ochtends wat inzit ;).
Ik ben Belg en zo gaat het inderdaad bij ons :).
  woensdag 5 december 2012 @ 20:35:54 #266
378192 -mandy-
I am who I am
pi_119970483
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:32 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

Ik ben Belg en zo gaat het inderdaad bij ons :).
Aangenaam! Ik ook! Al ben ik 10 jaar geleden wel naar Noord-Nederland verhuisd.

Woon je in België of NL?
pi_119970551
Sola gefeliciteerd!! *O*

Oeh spannend keshet en ladylike! Zet m op!!
pi_119970654
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:35 schreef -mandy- het volgende:

[..]

Aangenaam! Ik ook! Al ben ik 10 jaar geleden wel naar Noord-Nederland verhuisd.

Woon je in België of NL?
(terug) in België, een paar jaar in Amsterdam gewoond :)
pi_119970958
Sola, gefeliciteerd met je zoon. Stoere naam.

Keshet en Ladylike, succes morgen.
  woensdag 5 december 2012 @ 20:57:06 #270
95408 Incantrix
pi_119971471
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:01 schreef mignonne het volgende:

[..]

Brr :X

[..]

Ik ben ook benieuwd!!
Je weet dat op de hand in principe accurater is dan met een echo meten hè? Wie weet! Het zou toch wel een cadeautje zijn zeg, een a terme kind met een normaal gewicht :o en dat je dan je warme kraambed in kunt als verse mama-van-twee terwijl het buiten lekker sneeuwt <3 O+

Trix, hoe is het afgelopen met de HVM ziekte van Stef? Hebben jullie de gyn al op de hoogte gebracht?
Ohai :) nee, goed dat je het zegt, ik moet morgen nog even bellen! Drukke dagen achter de rug (bedenk me nu ineens dat ik ook de fysio nog moest bellen, ik heb een afspraak gemaakt en ben deze vervolgens keihard vergeten :') ). Sowieso ben ik wel een beetje klaar met dat gezeik, Stef lijkt herstellende te zijn, maar vandaag deed één van zijn leidsters van het kdv er redelijk.. Nors over, zal ik maar zeggen, dus dat resulteerde in een keiharde hormonale jankbui terwijl we nietsvermoedend een sinterklaasoptocht inliepen :') :') /offtopic

Ow, over geboortegewicht, ik heb eigenliijk helemaal geen idee wat normaal is, Stef was 3630 bij 38+4 en ik dacht dat dat redelijk gemiddeld was, maar de echodame die de pretecho deed zei dat dat wel aan de grote kant was. Volgens haar is mijn buikmeisje nu een stukje kleiner, die schatte ze op 2200 ofzo met 34+nogwat. Hecht daar vooralsnog niet heel veel waarde aan, maar het was voor mij wel reden om wat meer maat 50 in huis te halen als dat we bij Stef hadden, die was met een week al niet meer in 50 te proppen :P

En verder zie ik een paar hele spannende afspraken morgen en overmorgen, zet 'm op dames! *O*
3!
  woensdag 5 december 2012 @ 21:01:53 #271
258612 nytar
boys boys boys
pi_119971708
nog niks terug kunnen lezen, maar ook hier bevallen! Onze man weegt 3045 en heet abel O+

we zijn verliefd! In het ziekenhuis ivm poep in het vruchtwater. Maar supersnel klaar.
  woensdag 5 december 2012 @ 21:05:21 #272
378192 -mandy-
I am who I am
pi_119971905
Gefeliciteerd Nytar!!!! *O* *O* *O*
  woensdag 5 december 2012 @ 21:06:39 #273
259886 pessie
pi_119971986
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:01 schreef nytar het volgende:
nog niks terug kunnen lezen, maar ook hier bevallen! Onze man weegt 3045 en heet abel O+

we zijn verliefd! In het ziekenhuis ivm poep in het vruchtwater. Maar supersnel klaar.
Gefeliciteerd met abel *O* . Ook al zo vlot dus! Lekker genieten.
  woensdag 5 december 2012 @ 21:06:46 #274
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_119971993
Jaaaaa nog een kadootje uitgepakt! *O*
Gefeliciteerd nytar!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_119972053
*O* Jaaa, Nytar, daar is jullie zoon! Gefeliciteerd! En wat een mooie naam O+
pi_119972062
*O* babyregen *O*

Van harte met Abel!!!! O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2012 21:07:56 ]
  woensdag 5 december 2012 @ 21:11:21 #277
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_119972253
Nog een Sinterkindje!! gefeliciteerd Nytar met jullie zoon Abel. O+
  woensdag 5 december 2012 @ 21:12:23 #278
259886 pessie
pi_119972310
Bj nu heeft je dochter allemaal mededatum kindjes O+
pi_119972313
Nytar, gefeliciteerd met jullie zoon Abel
pi_119972358
quote:

*O* *O* *O*

gefeliciteerd!
pi_119972430
Solagratia en nytar gefeliciteerd!! Wat een snelle bevallingen zeg!
pi_119972500
Nytar ook zo'n snellerd! Abel O+ mooie naam. Geniet ervan!!
pi_119972525
Hopla, babyboom! Gefeliciteerd Nytar!!!
  woensdag 5 december 2012 @ 21:16:31 #284
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_119972542
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:12 schreef pessie het volgende:
Bj nu heeft je dochter allemaal mededatum kindjes O+
ja leuk! dat waren er nog niet zoveel op Fok geloof ik O+

en grappig toeval dat het ook allebei snelle bevallingen waren :)
pi_119972694
Gefeliciteerd nytar!!!

Veeeel babies deze week!
  woensdag 5 december 2012 @ 21:28:46 #286
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_119973295
Gefeliciteerd Nytar!!! *G*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_119973775
Gefeliciteerd met de geboortes! *O*

Zelf ook een leuk nieuwtje, mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd! :o En ik zei ja. O+
Nu lijkt het misschien een 'moetje', maar we wilden natuurlijk allang trouwen! *;
  woensdag 5 december 2012 @ 21:37:03 #288
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_119973778
nytar gefeliciteerd *O*
W
Z
E
pi_119973885
Nytar gefeliciteerd!!!!!
pi_119973976
Nytar gefeliciteerd!! *O*

En venco ook!

Wat een mooie berichten allemaal!
  woensdag 5 december 2012 @ 21:42:06 #291
259886 pessie
pi_119974101
Gefeliciteerd venco *O*
5 december wor s t steeds leuker
pi_119974145
Nytar, van harte met Abel *O*

Babyboom :D

Keshet, morgen!! O+ oh vrouw, jij kan dit! Ik ben zo benieuwd naar je Hendrikje! :Y en wat een reus zal hij zijn in vergelijking met je meisje O+ :* ik denk aan je vrouw!

Ladylike, ook heel veel succes morgen!! *O*
pi_119974159
Venco! Wat leuk, gefeliciteerd!
pi_119974206
Nytar gefeliciteerd met Abel! Wat een leuke naam!
We'll have love aplenty
You and Me
  woensdag 5 december 2012 @ 21:43:48 #295
265732 Keshet
pi_119974208
Woohoo! Gefeliciteerd met je zoon Nytar! *O* *O* *O*
  woensdag 5 december 2012 @ 21:43:54 #296
95408 Incantrix
pi_119974214
quote:

Woohoo! Nog een Sinterkindje! O+ supergefeliciteerd, heel erg veel geluk met Abel *O*

Venco, jij ook gefeliciteerd *O*

*Slik*.. Vrijdag sta ik derde tweede :X
3!
pi_119974554
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:43 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Woohoo! Nog een Sinterkindje! O+ supergefeliciteerd, heel erg veel geluk met Abel *O*

Venco, jij ook gefeliciteerd *O*

*Slik*.. Vrijdag sta ik derde :X
Ik ben zoooo benieuwd naar je dametje O+ :D

Mijnese waren 3675 en 3740 bij 38.1 en 38.2 en dat vonden ze 'normaal' alhoewel ze in de zwangerschappen zeiden dat ze groot zouden worden (ws wel bij voldragen ;)) op je af laten komen maar ;) komt ongetwijfeld goed! :* :Y
  woensdag 5 december 2012 @ 21:54:39 #298
95408 Incantrix
pi_119974823
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:49 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Ik ben zoooo benieuwd naar je dametje O+ :D

Mijnese waren 3675 en 3740 bij 38.1 en 38.2 en dat vonden ze 'normaal' alhoewel ze in de zwangerschappen zeiden dat ze groot zouden worden (ws wel bij voldragen ;)) op je af laten komen maar ;) komt ongetwijfeld goed! :* :Y
Ik ook wel hoor! Heb net de kleding ingeruimd en dat maakt het wel heel echt nu O+ maar ik heb ook nog even tijd nodig om me er mentaal op voor te bereiden geloof ik, nu is lief eindelijk klaar met klussen, Stef's verjaardag en de Sint zijn geweest, ik hoop op nog wat qualitytime met z'n drietjes :)

En wua gewicht ben ik niet zo bang hoor, ik vroeg het me meer af omdat ik nu toch wel erg veel leuke maat 50 heb liggen ;)
3!
pi_119974883
Twee babietjes! :D gefeliciteerd Sola en Nytar!

Keshet, heel veel succes morgen! Ik ben ook heel benieuwd naar jullie perfect afgebakken jongetje!

Ladylike, ook veel succes morgen!

Wat veel geluk in dit topic, zo mooi :D
E.
  woensdag 5 december 2012 @ 22:02:54 #300
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119975282
Wow hee!! Twee kersverse kinders in de Sinterklaasschoen van hun moeder!! Gefeliciteerd Sola en nytar!

Ook feli voor Venco en go go go voor ladylike en en keshet!!!
pi_119975558
Wat fijn venco O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')