Fijn is dat ook... Dat als je al pijn in je buik hebt, dan krijg je nog een interne verbouwing ook...quote:Op woensdag 5 december 2012 09:17 schreef OooLizaooO het volgende:
Net gebeld, maar de gyn is pas bereikbaar om 14u.
En de kleine is me weer overhoop aan het trappen.
Pijn, ok, maar mag het dan alsjeblieft van weeën zijn?
Je zou zeggen dat ze elkaar best eens zouden moeten raken... Klinkt wel sneu ja!quote:Op woensdag 5 december 2012 09:38 schreef Kyara het volgende:
Kunnen tweelingen elkaar eigenlijk pijn doen? Ze gaan soms vaak zo tekeer dat ik me afvraag of ze er straks niet bont en blauw uitkomen
en dan krijg ik jeugdzorg op mijn dak zeker..... ondertekende schriftelijke verklaring van de gyn dat ze er zo uitkwamen. In viervoud.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:43 schreef becky27 het volgende:
Zou wat zijn komen je kindjes met een blauw oog ter wereld
Je moet ff kijken tot hoever maatschappijen je aan boord nemen... Ik dacht dat de max ergens rond 32 weken lag...quote:Op woensdag 5 december 2012 09:45 schreef Suikertante het volgende:
Sowieso is iemand slaan onder water wel een stuk lastiger dan boven water, dus hopelijk valt het mee!
Ik ben momenteel aan t onderzoeken of er iets tegen is om met 30 weken naar Kaapverdië te gaan![]()
Dat is ook een goede, zou ik niet eens aan denken... En of je de nodige entingen wel mag hebben als je zwangert bent.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:48 schreef Kyara het volgende:
Klinkt leuk Suiker. Zenuwpees als ik ben, zou ik niet gaan maar als je dan toch gaat dan in elk geval even checken hoe de gezondheidszorg daar is voor het geval dat. En hoe het zit met inentingen enzo. En enge ziektes die je kan oplopen. Even GGD of reispoli bellen is ook een optie natuurlijk.
Zitten die vluchten altijd propvol? Want ik denk dat ik dan wel zou wachten met vlucht boeken tot 2 weken voor vertrek ofzo.. Dan heb je wellicht een beter beeld over hoe je je voelt....quote:Op woensdag 5 december 2012 09:54 schreef Suikertante het volgende:
-De gezondsheidzorg wordt totaal afgeraden, als er iets mis gaat moet ik uitwijken naar een andere locatie.
-De inentingen heb ik allemaal al gehad.
-En ik mag tot 36 weken mee. Maar goed dat ik voor de verandering eens iets van tevoren uitzoekIk heb even gekeken en moet wel een verklaring hebben dan!. En dan maar hopen dat er geen complicaties optreden in de tussentijd want dan mag ik niet meer mee.
-bellelena, mijn ouders, broertje en schoonzusje zijn er ook bij. Vader wordt 60, vandaar! Maar we zijn al vaker met z'n zessen op vakantie geweest dus het is toch een soort laatste keer zonder baby inderdaad
Er zijn best veel nuttige websites over dit onderwerp trouwens, via het ministerie van buitenlandse zaken kwam ik al bij een aantal betrouwbare bronnen uit.
Er heersen daar nog ziekten die bij ons al lang niet meer voorkomen. Ja je bent wel geënt, maar ik ben sceptisch tegenover enten... zo is bewezen dat bepaalde entingen bijvoorbeeld niet voldoende meer werken of dat je geen antistoffen maakt...quote:Op woensdag 5 december 2012 10:08 schreef Suikertante het volgende:
Ja, daar ben ik dus echt anders in denk ik. En ik vat het helemaal niet verkeerd op hoor, bezorgdheid altijd lief!
De verloskundige vond het een goed plan, nog even eruit, kreeg niet eens een waarschuwing. Ik heb alle inentingen al en kan dus net zo goed voorbereid op reis als wanneer ik niet zwanger was. Wat bedoel je met riskeren? Dat ik daar beval met 30 weken en het zo erg mis gaat dat hij (of ik) overlijdt of er iets aan over houdt?
quote:Op woensdag 5 december 2012 10:23 schreef Estrys het volgende:
Ik kom er net achter dat onze naam niet vier maar vijf letters heeft. Heb ik gisteren rompers gekocht om letters op te maken om op te hangen na de geboorte. Eentje te weinig. Is dat niet suf
Gewoon andere naam kiezen..quote:Op woensdag 5 december 2012 10:23 schreef Estrys het volgende:
Ik kom er net achter dat onze naam niet vier maar vijf letters heeft. Heb ik gisteren rompers gekocht om letters op te maken om op te hangen na de geboorte. Eentje te weinig. Is dat niet suf
Dit dusquote:Op woensdag 5 december 2012 09:21 schreef Ticootje het volgende:
Nytar en Sola succes....
Klinkt alsof het wel begonnen is Nytar....
En Sola, succes vandaag..
quote:Op woensdag 5 december 2012 10:23 schreef Estrys het volgende:
AH... Check check check... Ik draag ook naar voren, en baby zit nog hoog... Benauwdheid zodra ik ga liggen, zittend is het wel te doen. Banden... omfg.. bandenpijn is echt niet leuk... En slokjes maagzuur de laatste week.. mmmmm....quote:Op woensdag 5 december 2012 10:29 schreef Spirit82 het volgende:
Gisteren weer helemaal goedgekeurd bij de verloskundigeBloeddruk perfect, bloedwaarden waren allemaal goed, baarmoeder is precies zo groot als ie moet zijn en ze zei dat kruimel met zn hoofd rechts lag ("hier voel maar"... ik voelen, voel natuurlijk niks
) en hij heeft zich ook keurig gedragen: niet eens tegen de dopler aangeschopt dit keer
![]()
Wat ik ook superfijn vond is dat ze meteen zei dat ik helemaal naar voren draag en meteen vroeg of ik geen last had van mijn banden en onderrug en hoog ook, dus ik zou ook wel last hebben van maagzuur en benauwdheid. Ja dus op allemaal!! Maar zo fijn dat ik dat niet uit mezelf hoef te vertellen en het blijkbaar logisch is omdat ik op deze manier draag. Gister ook ondersteunende band gekocht in de hoop dat ik de komende dagen normaal kan lopen
Mijn vk zei dat ik er direct iets voor moest nemen omdat je anders risico loopt aan wondjes in je slokdarm die dan weer poliepjes kunnen worden die dan op den duur ook in iets naars gezwellerigs kunnen veranderen. Ze zei dat ik 16 rennies per dag mocht en als dat niet meer hielp dan moest ik direct contact opnemen.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
AH... Check check check... Ik draag ook naar voren, en baby zit nog hoog... Benauwdheid zodra ik ga liggen, zittend is het wel te doen. Banden... omfg.. bandenpijn is echt niet leuk... En slokjes maagzuur de laatste week.. mmmmm....
Tegen maagzuur ga ik wel ff wat halen, want ik vind het niet grappig.
Nee dat zou zijn als ik een hele andere naam erop maak. Dat mijn man zegt ... We gingen haar toch 'zus' noemen???!quote:Op woensdag 5 december 2012 10:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]![]()
Ultieme zwangerschapsdementie!!
Toch vind ik hem briljant en ga ik hem gruwelijk misbruiken als ik zelf weer eens iets vergeet: "Ja maar ik vergeet tenminste niet hoe ons kind heet!"quote:Op woensdag 5 december 2012 10:36 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee dat zou zijn als ik een hele andere naam erop maak. Dat mijn man zegt ... We gingen haar toch 'zus' noemen???!
16!!!quote:Op woensdag 5 december 2012 10:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn vk zei dat ik er direct iets voor moest nemen omdat je anders risico loopt aan wondjes in je slokdarm die dan weer poliepjes kunnen worden die dan op den duur ook in iets naars gezwellerigs kunnen veranderen. Ze zei dat ik 16 rennies per dag mocht en als dat niet meer hielp dan moest ik direct contact opnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |